Ruinerwold

Reviews over Ruinerwold

Natuur

Ray en Sas,
    24-3-2015

Wij hebben tijdens ons weekendje Ruinerwold de natuur opgezocht. We zijn in natuurgebied de Wieden en nationaal park Dwingelderveld geweest. De natuur was daar prachtig. De mensen in dit gebied waren zeer vriendelijk.

Gereisd met partner in Sun Mar 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Slaperig dorpje

Irene,
    14-10-2014

Dit dorpje ligt in een prachtige rustige omgeving. Zeer geschikt voor wandelen en fietsen. In het dorp zelf niet veel te doen. Mooie uitvalsbasis om Drenthe te verkennen en vlakbij 3 grote natuurgebieden. Dierentuin Emmen op 55 km.

Gereisd met partner in Wed Oct 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk dorpje in landelijke omgeving

Wim & Jose van Poelgeest,
    30-9-2014

Ruinerwold, Ruinen, Havelte zijn leuke plaatsjes in Drenthe. leuke dorpskernen (brink) maken dat je er echt even uit bent. Vooral fietsers en wandelaars vinden hier alles wat hun hartje begeerd. Omgeving iets minder geschikt voor vakantie met kinderen.

Gereisd met partner in Wed Sep 24 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wat een rijkdom deze omgeving!

Simone,
    4-8-2014

Een paar fietstochten in Ruinerwold en omgeving gemaakt. Wat een prachtige, kapitale boerderijen en tuinen. Heerlijk veel groen door de landerijen en bossen. Tuincafe De Luie Tuinman was ook een mooie verrassende opsteekplaats om een kopje koffie met gebak te doen tijdens een fietstocht.

Gereisd met partner in Sun Jun 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een mooi stukje Drenthe!

Conny van der Wal,
    30-9-2013

In de omgeving is genoeg te zien en te doen. De kleine dorpjes zijn gezellig om te bezoeken. Er zijn meerdere markten en de stad Meppel is vlakbij. Diverse prima tot zeer goede restaurants maken het af. Voor de liefhebber zijn er mooie fietsroutes.

Gereisd met partner in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Ruinerwold scoort een 8,4 uit 10, op basis van 110 reviews