Reviews over Ruinerwold

Beslist een aanrader!

Diana,
    10-12-2018

Als je wilt relaxen is dit de juiste plek. Een luxe plek (voorhuis boerderij) en van alle gemakken voorzien. Luxe badkamer met ligbad, de handdoeken, badjassen alles is aanwezig. Elke morgen een uitgebreid ontbijt met liefde gemaakt door de gastvrouw. In de omgeving genoeg te beleven van heerlijk wandelen/fietsen in de natuur of winkelen in de stad.

Fantastische b&b, aanrader!

Lidy Broekhuizen,
    9-12-2018

Geweldige bed & breakfast, prachtige, rustige locatie, enorm uitgebreid en heerlijk ontbijt en een súper gastvrouw!! Een echte aanrader!

Geweldig

Sem,
    9-12-2018

Wat was het een leuk weekend met zijn 8en super genoten. Het was wat minder weer maar toch een super warme sfeer in de 2 huisjes. De laatste avond was onze sinter kerst avond waar we lekker cadeautjes uit hebben kunnen pakken met de hele familie. Uiteindelijk lekker genoten in de jacuzzi op een regenachtige avond. Kortom wat een top weekend met een super gastvrouw, gastheer in een geweldige accommodatie.

Dankjewel voor het top weekend!!!!!

Prachtige B&B, rustig en geweldige gastvrouw.

Elise Buitenhuis,
    7-12-2018

Prachtige rustige plek. Heel huisje voor jezelf, voorzien van alle luxe en lekker schoon!

Ontzettend fijn welkom door Stijntje. Ze geeft goede tips. Het ontbijt is echt heerlijk! Elke ochtend weer wat anders. Ze doet alles om het je naar de zin te maken. Echt een plek om nog eens naar terug te gaan.

Genoten!

Marina,
    4-12-2018

Enorm gastvrij en goede inleving in de wens van de gast. Er kan gewoon nét even meer. Ook onze honden waren welkom en hadden het erg naar hun zin. Omgeving is prachtig qua natuur en wandelmogelijkheden. Ideaal verblijf gehad op Seppenstijn!

Ruinerwold scoort een 8,2 uit 10, op basis van 110 reviews