Géén boekingskosten
NederlandDrentheRuinenVakantieparken RuinenVakantiepark EuroParcs De Wiltzangh

Vakantiepark EuroParcs De Wiltzangh

NederlandDrentheRuinen

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark EuroParcs De Wiltzangh voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 376 reviews

Meer vakantiepark info

Contact

376 Reviews over EuroParcs De Wiltzangh

• 6Els Grootenboer16-09-2021

blijf een prachtige omgeving maarrrrr.......

Na een aantal jaren Wilthzang, huisje, kamperen enz afgelopen week terug met de camper ( 2e keer) en de omgeving verveelt nooit, het park is ook prachtig, maar op mijn plek geen ontvangst wifi, op telefoontje alleen noodoproep , buiten wilde het nog wel eens lukken om te kunnen appen of telefoneren. Op het terrein bij de snackbar aan de picknick tafel werkte al mijn apparaten prima en kwamen er steeds vaker mensen het daar proberen van allerlei verschillende kampeer plekken, mopperend. Bij de receptie werd het "afgedaan", ik heb ook geen idee waarom het zo is. Nu reis ik alleen en vind het vooral s avonds een fijne afleiding, tv, radio enz.Na 9 uur zo donker buiten , prachtig, maar om dat ik nachtblind ben ( mijn pprobleem) loop ik dan niet even over het terrein. Jammer want je betaald incl en 89 euro voor 3 nachten in het na seizoen is niet echt goedkoop ook. Het park is overgenomen per januari en ik ben een beetje bang dat t massa

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Martin24-08-2021

Heerlijk rustige camping met plaatsen die veel privacy geven. Jammer dat de toiletgroepen te klein zijn voor het grote aantal kampeerders waardoor er wachtrijen ontstaan voor toiletbezoek en voor de afwas.

• 10Fam. Bal24-08-2021

Lekker weg in de natuur

Mooie bosrijke camping. Ideaal voor met kinderen.

• 7Camperfan10-08-2021

Gemoedelijke sfeer op de camping

Wij hebben 3 nachten op een camperplaats op de camping gestaan. Stonden t.o. het zwembad. Klein zwembad met apart peuterbad maar lekker om even af te koelen. Camping maakte gemoedelijke maar verouderde indruk. Door Corona niet alle afwasbakken en wastafels beschikbaar. Hierdoor ontstond er een wachtrij voor afwassen en douchen. Sanitair werd goed schoongehouden. Erg slecht bereik van 4G netwerk. Gratis WiFi niet te doen! Alleen bij receptie, zwembad en omgeving snackbar werkte die enigszins. Broodjes bestellen via de app of bij receptie. Erg vriendelijke receptie dame. We hebben nog een potje midgetgolf gespeeld. Leuk om te doen €1,75 p.p. wel verouderde banen. Omgeving prachtig om te fietsen.

• 6Eetgelegenheden
  • 10A.H. Groeneweg09-08-2021

Geweldig

Heerlijk vakantie park maar helaas zat het weer niet mee. Prachtige omgeving.. vanuit het raam gezienvisite een paar reeen..zo leuk.. wij denken eraan om volgend jaar terug te komen..zodat wij dan wel optimaal kunnen genieten 🤗

• 8monique02-08-2021

Relaxte, rustige, gezellige en ontspannen

We zijn nu 2x, door de Corona-tijd, op camping de Wiltsangh geweest. Een heerlijke, groene en rustige camping. Met super mooie, ruime plekken. Je loopt zo vanaf de camping de hei op en de bossen in. Zo vanaf de camping gelijk de fietspaden op, waar je uren kan fietsen. Het sanitair-gebouw is erg schoon en goed geregeld tijden de Corona. Tevens zijn er mooie bungalows te huur. De camping is erg rustig. Ruinen is een heel gezellig dorp, met winkels en restaurants. Een super gezellige dorpskern met cafe's en restaurants. De camping heeft zelf ook bungalows en een restaurant, nu door de Corona gesloten. Een cafetaria en fietsverhuur. Een verwarmd zwembad, waar we elke dag gebruik van hebben gemaakt. De schaapskooi ligt naast de camping. De hertjes zijn elke dag te bezichtigen in en om de camping. Ook zijn we naar de ooievaar-opvang De Lokkerij geweest in De Wijk bij Meppel. en de beeldentuin de Havixhorst.

• 8Wilco05-05-2021

Schitterende omgeving

Mooie camping waarbij er goed aandacht was voor de coronamaatregelen bij de toiletgebouwen. Goed geregeld. Schitterende omgeving met schaapskooi in de buurt en Nationaal park Dwingelerveld en bezoekerscentrum vlak bij. Genoten van de camping en natuur. Tip: speeltuintjes kunnen wat onderhoud gebruiken.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Margreet17-10-2020

Geweldig!

Als je van natuur en rust houdt, is de Wiltzangh een goede keuze. Er is veel privacy want de huisjes liggen in het bos en zijn vrijstaand.

• 8Dick30-09-2020

Toplocatie

Twee dagen beleefd in een heerlijke Wellness loft, in een fantastische natuurlijke omgeving. Relax, rust en ruimte. Toplocatie!

• 10Enrico29-09-2020

Pure ontspanning

Samen met mijn vriendin genoten van een paar heerlijke dagen in de wellness loft. Pure luxe en verwennerij. Het huisje staat midden in de natuur. Vanuit de hottub genoten we van het prachtige uitzicht. Tot laat in de avond luisterden we vanaf het terras naar de bos geluiden. De omgeving van de Wiltzangh is prachtig. Op onze gehuurde electrische fietsen hebben we een prachtige tocht gemaakt tussen de heide door richting Dwingeloo. Ook hebben we heerlijk gegeten in het restaurant 'de Oele' op het park. We zijn erg gastvrij ontvangen. Wij komen hier zeker nog eens terug om bij te tanken van het hectische leven in de randstad.

Vakantiepark EuroParcs De Wiltzangh info