Camping De Wiltzangh

Camping De Wiltzangh
8,7

337 reviews over Camping De Wiltzangh in het Nederlands

Alleen jammer van het sanitair

Evert
26-8-2018

Mooie camping. Alleen erg jammer van het sanitair! Wordt veel te weinig schoon gemaakt. Veel schimmel in de douches op de wanden, plafonds en tussen de voegen. Sanitair is verouderd en aan vervanging toe. Als dat zou gebeuren krijgt de camping een 8,5. Nu een 7.

Het kampeerterrein is prachtig, met ruime plekken. Pal gelegen aan Nationaal Park Dwingelderveld. We stonden op veld geel van waaruit je zo de natuur in wandelde. Het speeltuintje dat op de plattegrond stond bleek te zijn verdwenen. Niet dat onze kinderen erop mis pakten, het grote veld en bos boden volop speelplezier. Qua voorzieningen is De Wiltzangh een prima camping, de snackbar met friet, pizza en iisjes was ideaal. Het kinderboerderijtje was eenvoudig maar leuk. Het zwembad was niet groot, door de hitte erg vol en niet helemaal geschikt voor onze kinderen vanwege de diepte (1,40). In het peuterbad stond weinig water. Gelukkig zat vlakbij een prachtig, groot buitenbad. Er is sowieso ontzettend veel te doen in de omgeving. Dan het grote minpunt; de staat van het sanitair. Schimmel op voegen en tussenwanden, de nodige gebreken zoals defecte toiletten en douches. Niet fris. Zonde, want het is een prachtcamping.

geweldig we gaan nog een keer zeker weten

Linda Edenburg
8-8-2018

het is een mooie gelegen camping met ruime plaatsen. Het personeel is vriendelijk en het sanitair is schoon. we hebben een fantastische vakantie gehad

zeker de moeite waard om nog een keer te gaan.

Prachtige camping, maar sanitair kan beter.

Anita vd Ree
6-8-2018

De camping was prachtig, mooie ruime plaatsen. Prachtige natuur (zomer 2018 wel wat droog, maar ja daar kan ook de campingbeheerder niets aan doen). Ook vriendelijke beheerder. Mooie sanitaire voorzieningen. Jammer dat het onderhoud nog wel wat te wensen overliet. Een verstopte afvoer in één van de douchecabines, een raam dat potdicht zat in de doucheruimte. Standaard warm water dat wel erg heet was. Na een klacht werd het gelukkig ietsje beter. In 2017 waren we hier ook en het viel ons op hoe schoon het toen was.

Gewoon hardstikke goed

Veronique
16-7-2018

Mooie locatie. Wij hadden een Heidelodge met een prachtig uitzicht.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Genoeg faciliteiten op het park zoals o.a. fietsverhuur, snackbar, zwembad en klein winkeltje.

Top vakantie gehad!

Voor herhaling vatbaar.

Henny
12-7-2018

Het is een mooie locatie, gezellige sfeer. Vriendelijke en lieve mensen die er werken, altijd bereid om iets extra's voor je te doen.

In een woord Fantastisch👍

Nelleke Wortman
24-5-2018

Geweldige camping, eigenaren zeer behulpzaam en vriendelijk. Restaurant lekker hapje eten. Bediening lieve meiden en Theo super Kok.

Heerlijke camping in een rustige omgeving.

Bert Out
13-5-2018

Zeer complete en goeie camping. Goed verzorgd, met vriendelijke en gastvrij personeel. Het restaurant is een aanrader, vooral het keuze menu is goed.

Fantastische vrije kampeerplaatsen .

Kees en Door
5-11-2017

Geweldige omgeving om te fietsen. Supermarkt binnen twee kilometer.

Goed restaurant. Goed sanitair. De camperplaatsen zijn ook fantastisch En dit alles voor een aangename prijs.

Fantastisch en vertrouwd

Nettie
30-10-2017

Huisje aan de rand van de heide met een super uitzicht waar je de hele dag van kunt genieten. Veel privacy, heerlijk rustig, prima retaurant op de camping en vriendelijke en behulpzame medewerkers.

In alle seizoenen heb je hier een leuke tijd!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Wiltzangh in Ruinen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Wiltzangh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.