Camping De Wiltzangh

Tonen op kaart

354 reviews over Camping De Wiltzangh

• 9Monique Rijsdijk03-01-2020

Fantastisch elk jaar weer

We zaten in een zweedse bungalow van alle gemakken voorzien je loopt zo de bossen in.Heerlijk rustig park.Eigenaars zijn geweldige mensen en ook het personeel heel gastvrij.Een topvakantie van 3 weken gehad .

Gereisd met vrienden in december 2019

• 2019
    9Rosette Neij13-12-2019

Snel weer natuurlijk ontspannen

Heerlijk ontspannen met zijn tweeën evt met hond in een Wellness loft bij vakantie park De Wiltzangh ! Het ligt vlakbij de schaapskooi en vlakbij nationaal park Dwingelderveld !! Loft is als nieuw en van alle gemakken voorzien , erg smaakvol ingericht met Hot tub en volle maan buiten !! Kortom een Wiltzangh wellness loft heeft alle ingrediënten voor een paar ontspannen daagjes weg ! Het was juist mooi om in december te gaan je waardeert de hot tub nog meer en het is overal heerlijk rustig!

Gereisd met partner in december 2019

• 10Fam. Wiggerd31-10-2019

Nooit meer naar huis willen

De laatste avond...buiten ruik je de open haard ..in de verte ..een rookpluim van een hottub..ganzen vliegen over....het is aarde donker zoals altijd in Drenthe...sterren aan de hemel...geritsel in het bos....morgen weer naar huis. We blijven terugkomen...of je hier nu bent in de lente...krentebomen staan in bloei en de schapen hier om de hoek krijgen lammeren...of in de zomer...de heide bloeit...de bijen zwermen rond...de winter....de kerstwandeling en snert eten op loopafstand in het theehuis of nu in de herfst met al zijn kleuren in je huisje midden in het bos...we vervelen ons NOOIT. De Wiltzangh blijft de beste plek in Drenthe mede door Hilly en André, de eigenaren, ze blijven vernieuwen en zijn super gastvrij. Tot gauw....we kunnen niet wachten.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Nanneke23-09-2019

In 1 woord geweldig!

We hebben een heerlijke en vooral rustige vakantie gehad op het park. De heide Lodge is een geweldig huisje op de rand van de hei, de reeën liepen vlak langs het huisje s avonds! Echt genoten van de rust, en de natuur!

• 9Staat v/h sanitair

• 10Annelies Boot01-09-2019

Aanrader voor heerlijk verblijf mét hottub!

Wat een heerlijk verblijf in een wellness loft!! Midden in het bos, naast de hei. Met een hele fijne hottub, en in het huisje nog een whirlpool en sauna. Kon niet beter!

• 8Fam.. Hollander uit Beverwijk31-08-2019

Fantastische omgeving en rust

Het is een prachtig gelegen park midden in het bos en vlakbij de grote stille heide. Ik ben zeer tevreden over de service van de eigenaren en de heerlijke rust op het park zelf. Ik kom hier al 29 jaar om echt een paar weken tot rust te komen. Ik kan iedereen aanraden om eens een bezoek te brengen aan het park om het een en ander zelf te ondervinden. Gr fam Hollander.

• 10Hans Berghuis30-08-2019

Hele fijne mooie rustige camping.

We kamperen al meer dan 25 jaar en dit is wel een van de betere campings die we hebben gezien in Nederland. De plekken zijn ruim opgezet in het bos met een mooie grasmat en veel privacy. De eekhoorntjes klimmen naast je in de bomen. Camping ligt vast aan de schitterende Dwingeloose heide.Sanitair is goed verdeeld over de camping,is redelijk modern en zeer schoon.Receptie is zeer vriendelijk en behulpzaam en er is een ruim gesorteerde winkel aanwezig.Een fijn zwembad voor een heerlijke verkoeling. WiFi is uitstekend en zelfs mogelijk voor streaming media. Top camping voor wie rust zoekt maar tegelijkertijd ook actief wil zijn. Legio bezienswaardigheden in de buurt.

• 4Louise27-07-2019

Ik ga hier niet opnieuw meer naartoe

Het sanitair is gedateerd, het gehele huisje is ronduit smerig. Er loopt ongedierte rond in de huisjes en er word niet gezorgd voor horren bij de ramen tegen de insecten. Van de bedden krijg je een hernia. Ik ben wat slecht van gezondheid en daarom zijn deze bedden overduidelijk niet bevordelijk voor je gestel. Mijn man die niet slecht van gezondheid is was ook gebroken s’ morgens. Ook de stopcontacten lieten los. Kortom, ik krijg een beetje smetvrees hier van. De prijs is te hoog voor deze slechte kwaliteit. Tijd voor grondige renovatie.

• 3Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Steensma21-07-2019

Een terugkom camping 👍

Heerlijke camping met mooie grote plekken voor tent of caravan, mooie omgeving om te fietsen . Aardige camping medewerkers , goede sanitaire voorzieningen

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Petra Verschuuren29-06-2019

heerlijk!!

na aanleiding van een klacht over onze accomodatie vorig jaar,dit jaar een week gratis mogen verblijven in een zweedse bungalow. prima nette klachtenafhandeling dus. prachtig gelegen park met veel privacy. de bungalow is ruim en netjes,voor rustzoekers en natuurliefhebbers echt een aanrader. wij zijn blij dat wij de kans hebben gekregen om dit park nogmaals te bezoeken en komen zeker weer terug hier

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

18 tips over Camping De Wiltzangh

• Jan, 19-05-2013

Speel- en IJsboerderij 'de Drentse koe' in Ruinerwold is erg leuk met kleine kinderen.

• fam. wiggers, 19-05-2013

Ga in het voorjaar eens kijken als alles tot leven komt! Bezoek de schaapskudde of ga mee met de landloper om reeën te spotten. Loop naar het bezoekerscentrum en laat je kinderen met een schepsel beestjes bekijken. Ga eten in het restaurant op de camping, heerlijk!

• familie Hospers, 24-02-2013

Bezoekerscentrum Natuurmonumenten Theehuis Anserdennen Het Dwingelderveld Radiotelescoop midden op de hei De snackbar op het vakantiepark Alle geweldige fietspaden en fietsroutes van Drente

1 vraag over Camping De Wiltzangh

• J.H.Sanders, 15-09-2016