Bed and Breakfast De Beddestee

115 reviews over Bed and Breakfast De Beddestee in het Nederlands

schitterend fijne warme mensen

Piet
18-9-2018

Heerlijk de warme ontvangst door de gast vrouw Ina

fijne nette kamer een heerlijke douche

gezellige ontbijt ruimte met een ruime keus aan brood en vleeswaren, jam en streek producten gratis koffie en heerlijke huis gebakken cake

een leuke attentie op de kamer in de vorm van een flesje wijn en een potje pinda~s

heerlijk bed ,een rustige ligging

vorig jaar ook al geweest! Heerlijk weer!

Sacha de Korte
15-9-2018

De warme ontvangst, een kleine attentie op de kamer in de vorm van een flesje wijn, schaaltje pinda,s en een biertje, een persoonlijke boodschap op de kamer....wij vonden Alles goed! Het heerlijke uitgebreide ontbijt met lokale producten, de extra gezelligheid in de ontbijtruimte, tips van de gastvrouw waar je lekker kan eten, je eigen terrasje bij de kamer, we kunnen het echt iedereen aanraden! Wij hebben zelf biet gefietst maar ook als je de prachtige omgeving van Drenthe wil bekijken, pak dan de fiets.

Formidabel

Jaap en Lies, Marco en Marion, Aad en Yvon
10-9-2018

Wat een fantastische B&B, alles tot in de puntjes verzorgd. En leuke extraatjes zoals kaarsjes s’avonds aangestoken in de tuin. Kleinigheidje maar wel net dat 5e sterretje waard. Topper.

We hebben een aantal aanbieders voor De Beddestee voor je op een rij gezet:

Komen hier zeker nog een keer

Thea B.
3-9-2018

Een b&b is persoonlijk contact met de eigenaar. In dit geval Ina. Fantastisch lief mens dat er alles aan doet je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Ina suelmann
28-8-2018

Super, fenomenaal, net als een 5 sterre hotel, wij komen alltijd weer

Fijn verblijf gehad met veel rust.

lee
27-8-2018

Schone en moderne kamer. Heel huiselijk, net of je thuis bent. Vriendelijke gastheer/vrouw.

Fantastisch! Echte aanrader 😃👍🏻

Jouke en Nanda
21-8-2018

Tops:

* Hartelijk ontvangst

* Vriendelijke en gastvrije gastvrouw,

* Ruime kamer met heerlijke bedden, terras en fijne douche

* Onbeperkt gebruik van koffie en thee en een zelfgemaakt (streek)product

* Ontzettend uitgebreid ontbijt, gezellige aankleding, overal is aan gedacht.

Wij hebben genoten van een warm welkom en een fantastisch weekend. Tot weerziens. Ina ontzettend bedankt!

Hartelijke groet,

Jouke en Nanda

De Beddestee: echte aanrader!!

Ad & Henny
26-7-2018

Prachtige B&B, mooi uitzicht, aan de rand van het dorp. Zeer gastvrije ontvangst door Ina. Wij hadden de hele bovenverdieping tot onze beschikking en vonden de kamer (s) en badkamer schitterend. Heerlijk uitgebreid ontbijt, het kon allemaal niet beter! Vanuit de B&B kun je prachtige fiets- en wandeltochten maken door de nabij gelegen natuurgebieden. Wij komen zeker nog eens terug en overnachten dan weer in de Beddestee!

Fantastische B & B, een absolute aanrader !

Frits & Tony
26-7-2018

Goed; Bijzonder vriendelijk ontvangst waardoor je je direct thuis voelt, rustige locatie op loopafstand van dorp, Onze kamer (luxe) was ruim, gezellig , schoon en netjes, Een perfect ontbijt, Prachtige omgeving voor fiets en wandelroutes.

Minpunten; geen

Zeer goed, zeker een aanrader.

Erwin
14-7-2018

Zeer vriendelijk ontvangen door de gastheer Edwin, die ons naar onze kamer begeleidde. De kamer was modern ingericht, met terras, zeer schoon. Flesje wijn en schaaltje pinda's stond ter ontvangst gereed. Meteen het gevoel van "goede keuze gemaakt". Volgende ochtend ontbijt klaar gemaakt door de gastvrouw Ina, die zeer vriendelijk en vrolijk was en de specialiteiten van de plaatselijke bakker aanbeval.

Kortom als je er eens lekker uit wilt in Drenthe is dit een aanrader. Fietsen zijn te huur, solexen te huur om de hoek.

We hebben een aantal aanbieders voor De Beddestee voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Beddestee in Ruinen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Beddestee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.