Bed and Breakfast De Beddestee

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast De Beddestee
9,7

120 reviews over Bed and Breakfast De Beddestee in het Nederlands

Wij vinden De Beddestee een absolute aanrader.

Fons van Gent
14-10-2018

Supermooie B&B met een zeer vriendelijke en behulpzame gastvrouw Ina.

Schoon en van alle gemakken voorzien. Klasse ontbijt.

Nadat mijn vrouw moeilijk kon lopen omdat ze haar been bezeerd had werd er direct een stel krukken geregeld.

+ prima communicatie en snelle reservering.

+ ruime parkeerplaats bij het huisje.

+ sfeervolle moderne nieuwe inrichting.

+ 1e etage: prive slaapkamer, badkamer en zitkamer.

+ heerlijk taartje bij aankomst, gratis koffie en thee.

+ gevulde minibar tegen betaling.

+ prima bed, grote handdoeken, schoon.

+ mooi weids uitzicht.

+ een geweldig ontbijt; met diverse verse producten, verschillende soorten brood van de bakker, fruit, warm gekookt eitje, en kaarslicht

Echt fantastisch, moet je ervaren!

Hans en Marian
7-10-2018

Wat een prachtige accommodatie en uitzonderlijke Drentse gastvrijheid!

Mooie ruime kamer met terras, uitzicht is weids, geweldig gewoon.

Alles smaakvol ingericht en goed schoon, kortom een verblijf om naar terug te keren. In een woord Genieten!

We hebben een aantal aanbieders voor De Beddestee voor je op een rij gezet:

Op en top verblijf,helemaal goed

Machteld
30-9-2018

Helemaal top! Prachtig verblijf,allerhartelijkste ontvangst en super verblijf en ontbijt.

Heerlijk bijkom weekend met familie

Hanna Roseboom
23-9-2018

Wow wat een mooie B&B! De kamer en faciliteiten waren top. Bij binnenkomst werden we verwelkomt met heerlijk taart en koffie en het ontbijt was luxe. Wij sliepen boven en de kamer was schoon en ruim, de badkamer was prima! We waren hier met de familie waardoor we de hele B&B voor ons zelf hadden!

schitterend fijne warme mensen

Piet
18-9-2018

Heerlijk de warme ontvangst door de gast vrouw Ina

fijne nette kamer een heerlijke douche

gezellige ontbijt ruimte met een ruime keus aan brood en vleeswaren, jam en streek producten gratis koffie en heerlijke huis gebakken cake

een leuke attentie op de kamer in de vorm van een flesje wijn en een potje pinda~s

heerlijk bed ,een rustige ligging

vorig jaar ook al geweest! Heerlijk weer!

Sacha de Korte
15-9-2018

De warme ontvangst, een kleine attentie op de kamer in de vorm van een flesje wijn, schaaltje pinda,s en een biertje, een persoonlijke boodschap op de kamer....wij vonden Alles goed! Het heerlijke uitgebreide ontbijt met lokale producten, de extra gezelligheid in de ontbijtruimte, tips van de gastvrouw waar je lekker kan eten, je eigen terrasje bij de kamer, we kunnen het echt iedereen aanraden! Wij hebben zelf biet gefietst maar ook als je de prachtige omgeving van Drenthe wil bekijken, pak dan de fiets.

Formidabel

Jaap en Lies, Marco en Marion, Aad en Yvon
10-9-2018

Wat een fantastische B&B, alles tot in de puntjes verzorgd. En leuke extraatjes zoals kaarsjes s’avonds aangestoken in de tuin. Kleinigheidje maar wel net dat 5e sterretje waard. Topper.

Komen hier zeker nog een keer

Thea B.
3-9-2018

Een b&b is persoonlijk contact met de eigenaar. In dit geval Ina. Fantastisch lief mens dat er alles aan doet je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Ina suelmann
28-8-2018

Super, fenomenaal, net als een 5 sterre hotel, wij komen alltijd weer

We hebben een aantal aanbieders voor De Beddestee voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Beddestee in Ruinen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Beddestee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.