Bed and Breakfast De Beddestee

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

272 reviews over Bed and Breakfast De Beddestee

• 9Bosjes27-09-2020

Goed verzorgde B&B om totaal tot rust te komen.

Zeer hartelijke ontvangst door Ina die net een versgebakken cake in hartvorm had neergezet voor haar gasten. ( was nog warm) Prachtige kamer met uitzicht op het platteland en een eigen terras. Heerlijk ontbijt met vers fruit , suikerbrood en veel lekkers. De goede bedden , airco en ruime kamer waar dagelijks een kleine versnapering op je lag te wachten maakte het verblijf compleet. En niet te vergeten die heerlijke rust. Zeker een plek om terug te komen.

• 10Rinus24-09-2020

Geweldig!

De B&B heeft onze verwachtingen overtroffen. In een apart gelegen gebouw zijn de 3 kamers gevestigd. Wij verbleven op de begane grond met een eigen terras. Een geweldig aardige eigenaresse Ina, die je werkelijk in de watten legt. Zij geeft goede tips voor in de omgeving en bij aankomst stond er op de kamer een flesje wijn met nootjes. Het ontbijt is zeer uitgebreid met o.a. iedere dag vers brood van de plaatselijke bakker, beschuit, vers fruit, te veel om op te noemen. Wij hebben heerlijk geslapen op goede bedden in een rustige omgeving. De B&B ligt op loopafstand van het centrum van Ruinen. Waar diverse eetgelegenheden zijn. Al met al voor ons een dikke 10. Wij komen zeker een keer terug.

• 9Anke en Omar20-09-2020

Wat een gastvrijheid

Hier 3 overnachtingen gehad en ons erg thuis gevoeld. We hadden de gehele bovenverdieping (bad-, slaap- en woonkamer) en het zag er netjes uit. Het ontbijt was heerlijk en er is zelfs voor ons gestreken ;-) Een echte aanbeveling!

• 9fam. Burgers20-09-2020

Bijzonder !!

Een bijzondere B&B.! Rustig aan de rand van Ruinen gelegen. Een prima kamer: ruim, goede bedden, airco. een heerlijk terras met lekkere stoelen en uitzicht op het land. Na een dag lekker fietsen in de schitterende omgeving is het hier echt 'thuis'-komen. Een kleine verassing op tafel toont dan de hartelijkheid van de gastvrouw. Ruinen en omgeving kent voldoende eetgelegenheden. En na een rustige nacht kun je van het ruim voorziene ontbijt haast niet genoeg krijgen. Het weekje dat wij hier waren werd door dit alles heel bijzonder!.

• 9Els en Leo van Gils19-09-2020

Het was Top !!

Wij hadden de luxe kamer met ontbijt, beide waren fantastisch. Schoon, gezellig, prachtig uitzicht, airco, fijne bedden kortom niks op aan te merken. De gastvrouw verdient een dikke pluim, ze verrast haar gasten iedere dag met iets lekkers. Het ontbijt was geweldig, houd zich ook prima aan de regels ivm de Corona. Dichtbij ook voldoende restaurantjes, erg gezellig. Drenthe is een prachtige provincie, lekker fietsen, wandelen. We hadden een geweldige mini vakantie.

• 10Arnoud en Tilly18-09-2020

Fantastisch! Zeker voor herhaling vatbaar.

Wij zijn hier twee nachten geweest en wat een genot was dat. Van het begin tot het eind werd alles gedaan om ons “gast” te voelen en dat is goed gelukt. Locatie is super, kamers zijn top en ontbijt is fantastisch. Ina, wij komen ZEKER terug en we bevelen je van harte aan.

• 10Rob en Fien10-09-2020

GEWELDIG, EEN TOPLOCATIE

Hebben geweldige dagen gehad (buiten de regen). Zeer vriendelijke gastvrouw. Smaakvol ingerichte schone kamers. Goede bedden. Fantastisch ontbijt in een sfeervolle ruimte. Prachtig uitzicht op de landerijen en natuurlijk in een héle mooie omgeving. Zéker voor herhaling vatbaar.

• 10Mirjam en Bouke09-09-2020

In alle opzichten geweldig!

Prima locatie, geweldige accommodatie, gastvrouw Ina is toegewijd en ontzettend aardig. Gastvrijheid vijf sterren.

• 10Geert en Els06-09-2020

Prachtige locatie; mooie luxe kamer; zeer goede verzorging met heerlijk en uitgebreid ontbijt. Ina en Edwin zijn uitermate gastvrije, vriendelijke en zeer behulpzame hosts. Je voelt je bij hen echt verwend. Vanuit De Beddestee kun je heerlijk genieten van alles wat Drenthe te bieden heeft aan natuur en cultuur.

• 9Fam. N.05-09-2020

Gezellig en sfeervol

Mooie accommodatie aan de rand van het dorp. Fijne, knus ingerichte kamer en een heerlijk ontbijt. Vriendelijke eigenaresse.

Gereisd met partner in augustus 2020

Bed and Breakfast De Beddestee info