Géén boekingskosten

Bed & Breakfast De Beddestee

NederlandDrentheRuinen

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast De Beddestee voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 339 reviews

Meer bed & breakfast info

324 Reviews over De Beddestee

• 10Charles van Sambeek03-07-2022

We komen terug

Ideale B&B voor 3 koppels. De gehele woning voor onszelf, 3 ruime slaapkamers met eigen badkamer. Twee beneden met eigen terras en een slaapkamer boven met een aparte verblijfsruimte waar je s'avonds met zijn zessen kunt verblijven. Dit kan overigens ook in de kelder waar s'morgens een uitgebreid ontbijt klaar staat. De omgeving is prachtig.

• 10Ria, Con, Marijke en Ben28-05-2022

Heerlijk, heerlijk, heerlijk en heerlijk

Wij waren met z'n vieren een paar dagen bij Ina in De Beddestee. Wij hebben van 's morgens vroeg tot s 'avonds laat genoten van ons verblijf en de prachtige omgeving. De kamers zijn TOP. Al met al fantastische dagen. De ontvangst was allerhartelijkst. Wij kregen van Ina heel bruikbare tips betreffende de beste restaurants in Ruinen en waar we de dag konden doorbrengen.

• 10Astrid26-04-2022

Heerlijk!

We blijven terugkomen! Zo'n fijne B&B. Nu ook een koelkastje op de kamer. Flesje wijn staat klaar als je aankomt, elke dag een nootje of chipje en natuurlijk de eigen baksels van Ina! Gewoon top.

• 10Ingrid Van Lieshout22-04-2022

Een heerlijke B en B die je niet mag missen!

Fantastisch! Wat een heerlijke B en B. Een geweldig enthousiaste gastvrouw Ina die haar B en B met zoveel verve runt, chapeau! Alles is echt af. Schoon, fris, nieuw, compleet. Je hebt alles wat je maar te wensen hebt en je wordt compleet in de watten gelegd. Het ontbijt is fantastisch. Alles vers en zelf gemaakte koek zoveel je wilt. Met mijn glutenintollerantie heeft Ina perfect rekening gehouden en speciaal voor mij van alles glutenvrij in huis gehaald. Geweldig!

• 9Marlies01-12-2021

Fijn verblijf

Warm onthaal en prettig contact met Ina gedurende ons verblijf. Mooie kamer met fantastisch uitzicht en uitgebreid ontbijt. Leuke mogelijkheden om buiten te zitten, helaas geen gebruik van kunnen maken door het slechte weer. Aan de rand van het dorp op loopafstand van restaurants en winkels. Fijn verblijf gehad.

• 10Christa29-11-2021

AANRADER!

Wat een heerlijk verblijf! Het begon al met het enthousiasme van Ina bij ontvangst. We hadden aangegeven iets later te komen dan de afgesproken tijd en ze stond al in de tuin te zwaaien toen we aan kwamen rijden. Daarna naar de kamer(s), we hadden de gehele boven verdieping tot onze beschikking! Een slaapkamer met een heerlijk bed. Met een geweldig uitzicht over de weilanden. De badkamer (met regendouche) om door een ringetje te halen. Shampoo, handdoeken, alles aanwezig. En dan nog een zitkamer. TV, bank, salontafel, waterkoker. Ook alles weer compleet. Flesje wijn en zakje nootjes op tafel (iedere dag een nieuw hapje voor de avond, chips, nootjes, chocolaatje). Ontbijt helemaal prima; vleeswaren, kaas, diverse jam-soorten, fruit, vers gebakken brood, gezellige aankleding van de ontbijt-kamer (kaarsjes, schilderijen, muziek op achtergrond). En vers gebakken kruid-cake, welke onbeperkt de heel dag door te pakken was. Kortom: DOEN!

• 10Mijke Polinder22-10-2021

Heerlijk!!!

Samen met man en onze dochter van 14 een nachtje in de Beddestee verbleven. We hadden de bovenverdieping dus 2 aparte kamers, ideaal! Gastvrije ontvangst, gezellige gastvrouw, wijntje voor ons en heerlijke zelfgebakken kruidcake! Alles keurig netjes en de volgende ochtend een heerlijk ontbijt. Kortom: super!

• 8Winnie Bos18-10-2021

Even onthaasten

Wat een warm onthaal van de gastvrouw. Wij kregen goede tips waar we heerlijk uit eten konden gaan. Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid. De slaapkamers royaal en zeer schoon. De omgeving was prachtig.

• 10Barendregt10-09-2021

Geweldig

Voor de eerste keer een B&B. Geweldige ervaring. Alles tot in de puntjes verzorgd Wij komen zeker nog een keer terug

• 10Carla Trappenburg06-09-2021

Geweldige plek!

De Beddestee is op alle fronten een heerlijke plek. Uitzicht op de weilanden, dichtbij mooie natuurgebieden, en eetgelegenheden in het kleinschalige dorp Ruinen. In de ruime kamers is tot in de kleinste details de toewijding en het enthousiasme van Ida merkbaar en voelbaar. Heerlijk om me even helemaal onder te dompelen in deze geheel verzorgde oase van rust en ruimte. Dank Ida!

Bed & Breakfast De Beddestee info

Het complex