Reviews over Norg

Geweldig

Erik van tiem
    19-11-2018

Geweldige camping , voor jong en oud , en elke dag mooie activiteiten en super vriendelijk personeel en eigenaar , altijd klaar voor een praatje en als er iets is hebben zij altijd een oplossing. En een mooie bosrijke omgeving voor fiets en wandelroutes dus voor ons al jaren de mooiste camping 👍👍👍

Geke Migchielsen
    19-11-2018

Geweldig park , hele vriendelijke gastvrije camping ,je voeld je direct thuis , prachtig zwembad .restaurant .personeel uitmunten ,animatieteam ook geweldig voor kids , en allemaal heel schoon , en savonds na 10 uur heerlijk rustig

Genieten met hoofdletter G!

familie van Herk
    17-11-2018

De Norgerberg is alles wat je nodig hebt op vakantie met kinderen. . Echt heerlijk en ouders hebben ook vakantie! En dan nu het zwembad erbij.. Helemaal geweldig. En Gerrit, daar zijn onze kinderen erg fan van! Want hij rijdt op De Tractor! Kortom de kinderen genieten, ouders dus ook. Fijne niet te massale kindgerichte camping.

Ontspannen

Fam. van Wijk
    16-11-2018

Wat een prachtige camping! Vriendelijk ontvangst.... Hier een week met onze 3 kinderen mogen genieten voor het eerst en we komen volgend jaar zeker weer maar dan wat langer!!👍

Super fantastisch en super schoon en behulpzaam

F.leemburg
    16-11-2018

Echt een Top camping

Heerlijk genoten van de camping,bossen, restaurant,snackbar en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Norg scoort een 8,4 uit 10, op basis van 112 reviews