Géén boekingskosten
NederlandDrentheNooitgedachtVakantieparken NooitgedachtVakantiepark Vakantieresort Hof van Saksen

Vakantiepark Vakantieresort Hof van Saksen

NederlandDrentheNooitgedacht

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Vakantieresort Hof van Saksen voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 1861 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Het Hof van Saksen is een mooi opgezet, groen park bij Assen. De kinderen zijn niet weg te slaan uit het zwembad met wildwaterbaan of bij de animatie. In het wellnessgedeelte kom je even helemaal tot jezelf en bij je vakantiewoning heb je veel privacy. Vlakbij attractiepark Drouwenerzand, maar ook een uitstapje naar Groningen is zo gemaakt.

1861 Reviews over Vakantieresort Hof van Saksen

• 8Anne28-09-2022

Gaaf park, hygiëne huisjes laat te wensen over

Het is echt een heel leuk park om heen te gaan met je kinderen. Veel activiteiten, super gaaf zwembad, indoor speeltuin, trampolines, etc. Echter, wat mij enorm stoort is het gebrek aan een goede schoonmaak van de huisjes. Helaas zie je nu ook in dit park het verval. Ik ben al op veel vakantieparken geweest en overal zie je het, hoe ouder het park hoe viezer het wordt (hint: doe er wat aan!). Oppervlakkig gezien lijkt het schoon, maar een blik achter een gordijn of onder de bank en de stofnesten en kruimels vliegen je om de oren. Boven hangt bijvoorbeeld de tv hoger aan de muur, als je er dan achter kijkt ook een heel stofnest. De wc’s stonken naar plas en na een blik in de pot zie je volop gele aanslag en sporen. Dat is echt niet nodig als je het goed schoonmaakt. Net als kalkaanslag op de bodem van de waterkoker, beetje witte azijn erin, koken en weg kalk. Daarbij betaal je ook grof voor dit park dan mag je toch wel wat verwachten.

• 5Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden
  • 9enovy08-09-2022

Voor herhaling vatbaar!

Afgelopen weekend zijn wij een weekendje weg geweest bij hof van Saksen. Wat een fantisch park is dit. Hele park netjes onderhouden, het personeel stuk voor stuk vriendelijk. Iedereen groet je, dat is vrij uniek. Huisje was schoon, bedden opgemaakt, handoeken op het bed. Wij hebben het heerlijk gehad, iedereen vond het ook niet leuk om weer naar huis te mooeten gaan. Tot de volgende keer!

• 9Onderkomen
  • 3Lianne09-08-2022

Wij komen niet terug.

Erg vieze huisjes, heel veel spinnen, zelfs in koelkast en in bed zat een beest. Park was leuk alleen te chique voor ons. Komen naar mijn idee alleen maar juppen in dure auto's en merkkleding. Verder wel netjes en schoon. Zwembad leuk maar glijbanen zijn heftig en vanaf 1.20 m. Voor kinderen onder die leeftijd weinig aan.

• 3Activiteiten
    • 3Onderkomen
    • 3Eetgelegenheden
  • 7Jasper04-08-2022

Het blijft een mooi park, maar de huisjes...

Al meerdere malen op dit park verbleven. Het park is prachtig en ruim aangelegd. De faciliteiten zijn goed verzorgd en het zwembad is prachtig. Personeel is netjes en zeer vriendelijk. Alleen de huisjes... Vorig jaar zaten we al in een vies huisje en dachten we pech te hebben. Maar dit jaar was het weer wat erger. Het was niet goed schoongemaakt. Direct na onze melding hebben ze dit opgelost. Maar na twee dagen kwamen we toch twee pizza dozen met beschimmelde pizza's tegen in onze oven. Nu snap ik dat vakantiehuisjes nooit helemaal spik en span zijn... Maar voor een park in het hoog segment mag je echt wel wat meer verwachten.

• 6Onderkomen
  • 10Dvd02-08-2022

Weer genoten bij jullie

Top park met leuk personeel en activiteiten die wij heel leuk vinden zoals superglijbanen suppen boogschieten lasergamen footgolf. Tijd tekort. We komen wel vaker. De schoonmaak was nu beter dan in februari. 1 mankement maar was zo gerepareerd. Iedereen doet zijn best om je een heerlijke vakantie te geven. Vond alleen wel dat niet alle gasten zo vriendelijk waren net zoals de vorige keren. Hondenpoep niet opruimen voordringen aso gedrag in zwembad. Jammer maar daar kan het park niets aandoen.

• 10Onderkomen
  • 7Ramackers07-06-2022

Mooi park, leuke activiteiten, huisje vervuild.

Hof van Saksen is een heel leuk vakantiepark voor kinderen en families. Het heeft een mooi zwembad met glijbanen dat wel behoorlijk druk was. Ook zijn er voldoende leuke activiteiten voor de kinderen. De voetbalclininic viel tegen omdat er geen opdeling op basis van leeftijd was.

De restaurants op het park waren allemaal volgeboekt (dus niet beschikbaar voor ons) maar we konden wel een pizza laten bezorgen. Tip: de Chinees in Nooitgedacht is een prima alternatief.

Ons huisje (500) was sterk vervuild: het toilet rook als een publiek urinoir en in de douche en bad lagen nog de haren en andere resten van voorgaande bewoners. Nadat ik een natte doek over de vloer van de woonkamer haalde was deze gitzwart (grappig is dat elke gast een servicepakket met o.a. een dweil erin ontvangt).

Kortom: het huisje was nagenoeg niet schoon gemaakt. Staf zou de schoonmaak beter kunnen controleren. Dit is een must voor een vakantiepark met kwaliteit.

• 8Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Rita23-05-2022

Prachtig park!

Prachtpark, schoon en opgeruimd met veel kunstwerken. Huisje standaard, met als groot minpunt dat het daglicht niet binnen komt door de kleine ramen en het overhangende rieten dak. Hierdoor moeten overdag in de keuken de lampen aan.... We hebben genoten van de mooie natuur in de omgeving!!

• 8Onderkomen
  • 8Fam. Jansen22-05-2022

Fantastisch maar de hygiëne kan stukken beter

Hele fijne midweek gehad. Hof van Saksen is een prachtig park, met veel groen, een fijn zwembad, heerlijk strandje, genoeg speelmogelijkheden voor kleine en grote kinderen. Personeel super vriendelijk en behulpzaam. De knutselacademie vonden wij verassend leuk, echt een aanrader voor kinderen die van knutselen houden. Lekker gegeten in de sfeervolle restaurants, wat alleen erg jammer is, is dat de kinderstoelen, tripp trapp, ontzettend vies waren. Eigenlijk te vies om je kindje in te laten zitten, zonde, dit kan zoveel beter. Ook de huisjes mogen absoluut schoner. Plint onder de vaatwasser los en viezigheid in de besteklade. Lampenkappen waar vlekken in zaten, een plakkerige eettafel. Bij aankomst direct alles gestofzuigd, vooral het kleed in de woonkamer was verre van schoon. Jammer! Om de luxe door te trekken kan dit zoveel beter, zonde van het park. Huisjes hebben echt een upgrade en meer onderhoud nodig.

• 7Onderkomen
  • 8Jorritsma20-05-2022

Prima verblijf

Bij aankomst een paar kleine mankementen doorgegeven en die zijn op dezelfde dag nog verholpen. Wij verbleven in een 6 persoons villa met meer dan genoeg ruimte. Her en der zie je wel wat veroudering optreden aan bijvoorbeeld raam en deurbeslag, schilderwerk en de vloeren. Ook de toilet heeft zijn beste tijd wel gehad. Verder was het goed. Op het park zelf, alleen maar positief. Goede voorzieningen en een top zwembad! Wij zijn 7 dagen geweest, maar alleen voor de boodschappen het park af geweest. Het park zelf is ook erg schoon en er is veel te doen. Ook de supermarkt op het park is erg handig. Al met al, komen wij zeker nog een keer terug.

• 7Onderkomen
  • 7ron pelle10-05-2022

top park maar gaat hard achteruit

Wij komen hier al jaren en zijn ca 8 x hier geweest. Altijd met veel plezier en genieten! Maar nu gaan echt de huisjes erg achteruit. Keuken wc en badkamer zijn erg verouderd. Veel beschdigingen en mankementen denk aan lekkende wc in badkamer, waarvan ook verstoppingen zittten. Vieze oude beschadigde keuken met kapotte vaatwasser wieletjes. koffiezet apoaraat uit 1814. Pannen etc ook oud en smerig. Wc beneden die heel erg naar urine stonk met hele vieze borstel. Het is zo zonde vroeger was alles tip in orde maar het gaat ieder jaar hard achter uit zoooo zonde en niet nodig. Huisjes dienen volledig beetgepakt te worden. Restaurants en personeel is top!

• 4Onderkomen

Vakantiepark Vakantieresort Hof van Saksen info