Vakantiepark Vakantieresort Hof van Saksen

Vakantiepark Vakantieresort Hof van Saksen
8,6

• Activiteiten8,7
  • Onderkomen8,6

Het Hof van Saksen is een mooi opgezet, groen park bij Assen. De kinderen zijn niet weg te slaan uit het zwembad met wildwaterbaan of bij de animatie. In het wellnessgedeelte kom je even helemaal tot jezelf en bij je vakantiewoning heb je veel privacy. Vlakbij attractiepark Drouwenerzand, maar ook een uitstapje naar Groningen is zo gemaakt.

1757 reviews over Vakantiepark Vakantieresort Hof van Saksen in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar

Bas
11-11-2018
  • Onderkomen7

Pluspunten:

+ huisjes van redelijk formaat

+ lekkere bedden

+ zwembaden mooi

+ onderhoud erg goed

Verbeterpunten:

- servies en bestek niet compleet, miste best wat gerei zoals een spatel

- door lage rieten dak is het erg donker binnen

- peuterbad veel te klein

- ook harrewar niet berekend op de drukte en wij waren er in laagseizoen. In schoolvakanties wil je hier niet zijn!!

- tuinen zijn niet omheind, sommige huisjes liggen zelfs aan een sloot of dichtbij de plas. Niet veilig!

- open trap, kindonvriendelijk

- geen traphek onderaan de trap

- douchen in het bad is niet van deze tijd

- schimmel in de voegen van de badkamer en op het houten (!) Badkamermeubel

Belangrijkste verbeterpunt: ga werken mrt tijden waarop je je kan inschrijven voor het zwembad of iets dergelijks. Het was een mierenhoop! We hebben een jaar gespaard en 1500 euro betaald voor een week in de drukte. Dan verwacht je wel genoeg capaciteit in de faciliteiten.

Valt erg tegen!!

Sandra
10-11-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Voor ons de tweede keer. Vorige keer hadden we na een midweek er nog geen genoeg van dus boekten we nu een hele week. Wat een teleurstelling! Doordeweeks was het nog redelijk te doen met de drukte voor een schoolweek in november. Maar op vrijdag begon de drukte. Niet normaal!! Mierenhoop in het zwembad, ruim een kwartier staan wachten alleen al voor een kleedhokje met 3 kleine kinderen. Te weinig zitruimte bij het zwembad en Harrewar was helemaal niet om te doen. De restaurants zijn prima maar het huisje liet ook te wensen over dit keer. We hadden een luxe huisje met sauna. Dat is een klein infrarood hok waar je niet eens met 2 man naast elkaar kunt zitten. Door de sauna moesten we ook in het bad douchen wat echt niet fijn was. Groot nadeel is ook dat de voordeur niet van binnen dicht is te doen. Ons zoontje stond dus 2x op straat. Ook nadeel dat de tuintjes niet omheind zijn. Geen relaxt gevoel met kleine kinderen. Voor ons nooit meer!

Erg duur en overgewaardeerd

Ger
5-11-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Zwembad was super leuk en ook wel de hoofdreden om voor dit park te kiezen. Maar na een paar dagen heb je dat ook wel gezien. Algemene indruk is een verzorgd park. Huizen zijn netjes. Maar op een of andere manier zijn personeel en bezoekers ‘afstandelijk’. Prijs voor het park is toch wel fors. Het prijsverschil met andere parken is echt groot. Onze kinderen zijn nog onder de 10 jaar en ik denk dat ze wat dit park betreft nog wat jong zijn.

Prachtig weekend

Ellen
4-11-2018
  • Onderkomen10

Luxe resort met alle gemakken voorzien.

+ veel privacy

+ nette huisjes en mooi ingericht en van alle gemakken voorzien, lekkere douche en bad, heerlijke bedden en nespressomachine voor lekker kopje koffie

+ mooie faciliteiten zoals indoor speeltuin en zwembad met megagave glijbanen

+ prachtige kunst zoals de bronzen beelden buiten

+ makkelijke in en uitcheck

+- mist een beetje gezellige sfeer, voelt beetje kil aan. Grote hal, weinig aankleding, Geen muziek en ook geen plekje om gezellig een kopje koffie te drinken

- weinig/beperkte omkleedruimte voor gezinnen bij zwembad

- jammer dat we geen fietskar konden huren met maxicosi standaard

Lies Vandiest
1-11-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Alles top! Echt genoten samen met kindjes.

Geweldig park!

Richard van den Ham
19-10-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Net terug van een midweek in Hof van Saksen. Vakantie zoals vakantie bedoeld is. Een super mooi aangelegd park met huisjes die van alle gemakken voorzien zijn. Heerlijke Auping boxspring bedden, mooie badkamer. Voorzieningen perfect; erg leuke indoorspeeltuin, met knutselclub, trampolinehal en techniekacademie waar kinderen met van allerhande gereedschappen bouwpakketjes kunnen bouwen. Fijne supermarkt op het park aanwezig. Verschillende restaurants. Heerlijk gegeten bij buffet restaurant Al Fresco. Ook prima eten bij de snackbar. Zwembad is voor kinderen absoluut top; dat was al zo met de wildwaterbaan, maar met de nieuwe glijbanen is het helemaal af. Top! Kost een paar centen, maar dan heb je ook echt het gevoel dat je verwend wordt.

mwaaaah

Dennis Roos
18-10-2018
  • Onderkomen6

Voelt een beetje als een rijkelui's reservaat, faciliteiten echt top maar het is sfeerloos....beetje kil.

Geldt niet voor het personeel, dat is echt top. Boerderijtjes ook wel wat op aan te merken: hebben het wel eens schoner gehad, een automatische ventilatie die zijn eigen leven leidt en op de badkamer een wastafel van hout...(niet echt fris..)

Prachtig park. Vriendelijk personeel. Super!

Familie Boom
15-10-2018
  • Onderkomen10

Je moet wel behoorlijke afstanden lopen. Naar b.v. zwembad, winkel en auto.

Mooi

An
30-9-2018
  • Onderkomen8

Mooi decadent park! Luxe faciliteiten. Maar betaal je ook voor. Super goede Auping bedden. Mooi huisje. Maar voor de prijs verwacht je nog wel iets meer. Zoals horren, sauna etc.

Nooit meer

Mitch Haaijer
19-9-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

De vakantie boerderij ziet er verzorgd uit. Het park zelf heeft weinig sfeer. Net of je in een woord wijk zit. Supermarkt erg duur . Vond park van andere keten toch leuker. Één keer hierheen is genoeg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Vakantieresort Hof van Saksen in Nooitgedacht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Vakantieresort Hof van Saksen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.