Vakantiepark Vakantieresort Hof van Saksen

1662 reviews over Vakantiepark Vakantieresort Hof van Saksen in het Nederlands

Geweldig

Anco, 18-5-2018
  • Onderkomen9

Heel vriendelijk en netjes park. Genoeg te doen jong en oud

Mooi park met luxe uitstraling

Reinders, 13-5-2018
  • Onderkomen7

Alles is eigenlijk wel gezegd; mooi park, leuke binnenspeelhal, mooie huisjes (die van ons was wel echt vies en er zat ongedierte, maar wordt opgelost en kan een moment opname zijn) genoeg te doen in de omgeving. Eten goed! Wel 29,50 pp in buffetrestaurant, maar eten was erg lekker en kinderen konden fijn spelen. Zwembad idd beperkt met kleine kinderen. We hebben het een paar keer vergeleken met center parcs in Coevorden. Daar voelden we ons met kleine kinderen gewoon meer welkom. Alles is daar ingericht op kleine kinderen en dat miste we hier soms, waarschijnlijk door de luxe uitstraling met dure kunst enz. Maar dat was puur ons gevoel.

Echt een dikke 10 waard!

Jowita Koopmann, 29-4-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Wat een geweldig resort! Kan niet anders zeggen, alles was tot in de puntjes verzorgd en zeer gastvrij. We verbleven hier begin december en tijdens de jaarwisseling. Het was super georganiseerd, zowel voor ons als voor de kinderen. Huisje was mooi, personeel ontzettend vriendelijk en attent. Er wordt ook veel georganiseerd, je hoeft je niet vervelen. Zorg wel dat je je tijdig inschrijft voor activiteiten, dat kan soms snel vol zitten. Zwembad was ook geweldig, glijbanen waren top! Enig nadeel waren de kleedkamers. Te weinig voor het aantal mensen en vrij krap gelegen op de kluisjes. Maar dat mocht de pret zeker niet drukken. Winkel / supermarkt is ook mooi, alles wat je nodig hebt. We hebben in drie van de vier restaurants gegeten, was lekker, prima prijzen ook. Snackbar ook gegeten en opvallend is dat niks standaard en net even wat luxer.

Dit jaar gaan we zeker terug, kan niet wachten!

Geweldig park

Leonie, 28-4-2018
  • Onderkomen8

Heerlijk vakantiepark in een prachtige omgeving. Het zwembad met de nieuwe glijbanen is fantastisch. Het park oogt heel mooi en het personeel is uitermate vriendelijk! Wij zijn hier nu voor de 5 x geweest en ik weet zeker dat we er nog vaker terug komen

Super!

Jeanine, 27-4-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad in dit fantastische park, luxe huisjes en veel faciliteiten. De receptie verraste ons met een upgrade naar een luxe huisje met sauna, zonnebank en bubbelbad! De indoorspeelhal en zwembad zijn erg leuk voor de kids, het park is heerlijk rustig en prachtig aangelegd.

Bij de supermarkt heerlijke verse broodjes en het buffetrestaurant was top.

Wat vooral ook opviel is dat al het personeel onwijs vriendelijk is, werkelijk iedereen groet je en is behulpzaam.

Het geld waard!

Simon, 16-4-2018
  • Onderkomen9

Het is een fantastisch park en prijs kwaliteit is prima. Wij komen zeker terug. Ik betaal liever extra voor deze kwaliteit dan weer naar een ander park wat in vergelijking met Hof van Saksen toch tegenvalt.

Toch paar puntjes:

Het zwembad is leuk voor kleine kinderen en kinderen vanaf 1 meter 20. Voor de tussencategorie valt het tegen. We misten een echte binnenglijbaan zoals bijvoorbeeld De Leistert die wel heeft. Nu viel het voor onze kinderen erg tegen en was de teleurstelling groot dat ze net niet op de glijbanen mochten.

Voor zwangeren is er niet zoveel keuze in de restaurants. We misten een echte bistro met laagdrempelige maar prima gerechten.

De huisjes zijn netjes en schoon, maar een 6persoons is echt te klein beneden voor 4 volwassenen of meer. Dan zit je elkaar echt in de weg. We boften niet met het weer. Voor een week was er genoeg te doen op het park binnen gezien het weer maar langer was te lang geweest.

Geweldig!

Mandy, 14-4-2018
  • Onderkomen8

Prachtig park, voor iedereen wat te doen. Vooral de kinderen hadden de tijd van hun leven!

Mooie nette huisjes, niks op aan te merken.

Geweldig zwembad en grote binnenspeeltuin.

Zijn maar 1 keer van het park afgeweest (Boomkroonpad), omdat er voor de rest genoeg te doen was.

Voor herhaling vatbaar

Isa, 10-4-2018
  • Onderkomen8

Verbeterpunten: geen tv boven, geen 6 persoons newborn bungalows (Leuk als je een 1e of 2e kindje krijgt maar vanaf 3e en verder is zo'n newborn 4 persoons echt te klein), geen make-upspiegel, houten eetstoelen die voor geen meter zitten, geen omheinde tuinen, voor kinderen tussen 2.5 en 6 jaar (1 meter 20) is het zwembad niet zo leuk. Ze mogen namelijk nog niet van de glijbanen af. Park is best volgebouwd met huisjes. Jammer dat je moet bijbetalen voor sommige academies en activiteiten, verblijf is al duur genoeg.

Top: schoon, luxe huis. Goede bedden en net sanitair. Vriendelijk personeel, goede restaurants en genoeg te doen voor de kinderen

Super, glijbanen een geweldige toevoeging

Desiree, 1-4-2018
  • Onderkomen9

Op dit moment verblijven we nog steeds op Hof van Saksen.

Het is en blijft een top park.

Het is schoon, de mensen zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam.

De huisjes zijn van alle gemakken voorzien.

Toch hebben we helaas een minpunt.

Vooraf heb ik 2 massages geboekt voor mijn dochter en mijzelf. Speciaal om gebeld zodat ik er zeker van was dat we in een duokamer zaten, aangezien mijn dochter het erg spannend vond.

Helaas bleek dit niet te zinn vastgelegd en kwamen we voor een voldongen feit te staan. Of de boel afzeggen of dat we toch beide in een aparte ruimte gingen. Ik snap dat het op dat moment overmacht was. Maar we hebben beide moeite gehad om totaal te ontspannen tijdens de massage, terwijl we er zo naar hadden uitgekeken.

Dus boek je de duokamer check dubbel of het genoteerd is.

Echt Top

De Vries, 13-3-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Ik vond eigenlijk alles goed! het zwembad, het park, de huisjes echt top. Op zondag hebben we een escape room gedaan in Assen, dat was ook geweldig leuk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Vakantieresort Hof van Saksen in Nooitgedacht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Vakantieresort Hof van Saksen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Vakantieresort Hof van Saksen scoort een 8.75 uit 10 op basis van 1664 reviews.