Vakantiepark
8,9

• Activiteiten9,1
  • Onderkomen9,0

Omschrijving
Het Hof van Saksen is een mooi opgezet, groen park bij Assen. De kinderen zijn niet weg te slaan uit het zwembad met wildwaterbaan of bij de animatie. In het wellnessgedeelte kom je even helemaal tot jezelf en bij je vakantiewoning heb je veel privacy. Vlakbij attractiepark Drouwenerzand, maar ook een uitstapje naar Groningen is zo gemaakt.

1770 reviews over Vakantiepark Vakantieresort Hof van Saksen in het Nederlands

Heerlijk genieten!

Agnes van Dongen,
13-1-2019
  • Onderkomen9

Heerlijk park! Goede service bij aankomst. Heerlijk knus vakantiehuisje op een mooie plek. Spelen, knutsel-academie en zwemmen voor de kinderen fantastisch. En ook nog heerlijk gegeten. Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Heerlijk vakantiepark

Angela Mullens,
28-12-2018
  • Onderkomen9

Erg mooi park, alles aanwezig. Heerlijke bedden. Afhaal kip en pizza zijn een aanrader. Al het personeel werkt als een goed lopende geoliede machine.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Gastvrijheid en plezier, een ware belevenis!

Monique van Lent,
28-12-2018
  • Onderkomen10

Voor de derde keer hier en opnieuw een geweldige belevenis. Hier is het echt een paradijs voor alle leeftijden. De waterglijbanen zijn een ware sensatie. De creatieve academies heerlijk om te ontspannen, ook voor de ouders! Met kerst was het hier net een sprookje.

Maar het allerbelangrijkste: hier heerst echte gastvrijheid en stralen de medewerkers plezier uit! Top!!!!!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Zo hoort vakantie te zijn!

Bozu,
  • Onderkomen10

Wat geweldig, echt overal is aan gedacht. Alles zag er tip top uit, veel te doen voor de kinderen en zelf genieten van alles wat er op culinair gebied aangeboden wordt.

J. Wesselink,
  • Onderkomen10

Wat een geweldig resort. Zoveel te doen voor kleine kinderen . Ook de restaurants helemaal top we komen zeker terug

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Ons favo resort voor een tussendoor mini vakantie

JdV,
  • Onderkomen10

Bijzonder fijn resort met hele mooie boerderijtjes, prettig publiek en dito medewerkers

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Geweldig!

Veerle Hendrikx,
19-12-2018
  • Onderkomen10

We hebben een fantastisch verblijf gehad! Super vriendelijk personeel en heel erg lekker gegeten! Top park! Zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in december 2018

In 1 woord fantastisch

Corina,
2-12-2018
  • Onderkomen9

Met de kids genoten . Wat een prachtig schoon park. Schoon huisje. Veel te beleven voor de kinderen

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

Echt genieten op het hof van Saksen

Linda Janssen,
2-12-2018
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8

in de herfstvakantie gingen we alweer voor de 4e keer naar Hof van Saksen en we hebben genoten. tijdens ons vorige bezoek zaten meerdere activiteiten al vol, een teleurstelling voor onze jongens. Nu was er volop aanbod en konden alle kinderen meedoen met de gave activiteiten, een goede verbetering! De tieneractiviteiten die de kinderen zelf mochten plannen met een activiteiten begeleidster waren super! Trefbal op de trampolines, apenkooi in de binnenspeeltuin, sporttoernooi enz. We bezoeken vaak vakantieparken en merken dat er weinig aanbod is voor 12 tot 16 jarigen, bij hof van Saksen hebben ze de tijd van hun leven.De nieuwe glijbanen zijn spectaculair. Wij hebben weer genoten, tot het volgende bezoek!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Super mooi, luxe, kindvriendelijk park

Lisette,
1-12-2018
  • Onderkomen9

We zijn voor de 2e keer naar HVS gegaan omdat het een super park is. Alles klopt gewoon voor ons. Alles is zo schoon, mooi en ruim opgezet. Alles is opgezet voor kinderen. Van klein tot groot. Veel speelplekken , zelfs in de restaurants. Je kan hierdoor zelf ook heerlijk relaxed eten en een borrel drinken. De wellness is top. Het zwembad is ook erg mooi, op iedere hoek staat een badmeester . De supermarkt is ook perfect, daar kan je een verse pizza laten bakken of een maaltijd kopen die uit de restaurants komen. Ik wil niet als een slijmbal overkomen dus ik noem het enige minpuntje wat ik kan verzinnen. Dat is de prijs. Het is echt duur! Dat is echt even doorsparen maar dan heb je echt wat. Wij gaan zeker weer in het voorjaar.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Vakantieresort Hof van Saksen in Nooitgedacht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Vakantieresort Hof van Saksen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.