Vakantiepark Vakantieresort Hof van Saksen

Helemaal top

Anoniem
20-7-2018
  • Onderkomen10

Fantastisch resort!! Goede stylisten geweest. Super vriendelijk personeel.

• Onderkomen9

Fantastisch verblijf gehad. Het resort is prachtig met veel faciliteiten en ontzettend aardige, correcte en behulpzame medewerkers. Ook in de omgeving is genoeg te doen, wij kwamen in ieder geval tijd te kort. Wij hebben al heel veel parken van verschillende ketens bezocht en dit park steekt er echt met kop en schouders bovenuit. Je betaalt misschien wat meer dan andere Landal parken maar dat is het geld meer dan waard!!

Fantastisch park!

A.Smits
15-7-2018
  • Onderkomen10

Wij waren verrast hoe mooi en schoon het park en onze boerderij was! De boerderij voor 4 personen was royaal, grote badkamer en de bedden lagen beter dan thuis. 😁

Personeel is super vriendelijk. Er is genoeg te doen voor de kinderen, wel op tijd inschrijven. 😉 Mijn dochters hadden een duif gered en dat werd door de manager beloond met 2 vouchers voor een academie naar keuze, fantastisch! Dat hadden ze niet verwacht. Ze hadden beide de kookacademie gedaan, kwamen met een heerlijk dessert in het huisje aan. 🤗

Wij lagen dichtbij de waterplas, we troffen het met het prachtige weer ☀️, ons bootje is veel gebruikt. De filmavond op het strand was erg leuk! Het zwembad met de glijbanen was helemaal top! 👌 Boodschappen hadden wij buiten het park gedaan, de supermarkt op het park is best prijzig.

Mijn meiden zijn 12 & 15, wat zij misten was een discoavond, dat was wel leuk geweest. Het was fantastisch, hopelijk tot volgend jaar! 😊

Danny
14-7-2018
  • Onderkomen10

Wat een fantastisch mooi park is dit. Mooi ruim opgezet. Ondanks dat het park vol was heb je dit idee totaal niet, overal is het heerlijk rustig. De boerderij waarin wij verbleven was echt meer dan prima. Het park heeft meer dan voldoende faciliteiten voor de hele familie. Je kunt er prima eten, al zijn de restaurants wel wat prijzig. Je krijgt hier echter wel echt eten voor terug ipv de opwarm maaltijden op diverse andere parken. Het zwembad is echt geweldig. Enige minpunt is de prijs, het park is naar mijn mening erg duur, dat merk je ook wel aan de mensen die er komen.

Geweldig!!

Ellen
5-7-2018
  • Onderkomen10

Ruim opgezet park met mooie en vooral erg schone accomodaties. Er is heel veel te doen voor jong en oud en er is een geweldig zwembad! Wij verbleven hier een week, maar hadden nog wel langer willen blijven!! Wat ons betreft volgend jaar weer!!

Stijlvol resort!

A Jansen
5-7-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Prachtig resort en heel stijlvol en sjiek aangekleed. Veel leuke activiteiten en vriendelijk personeel.

Slechts twee tips. Een mooi concert of wat zang voor groot en klein als afwisseling zou leuk zijn naast alle fijne academies en n kleine kinderboerderij zou n mooie aanvulling kunnen zijn

Fantastisch!

Anette
2-7-2018
  • Onderkomen10

Dit is gewoon de beste plek voor allemaal! Rustig, aardige mensen, veel te doen, lekker eten.

Waar voor je geld!!

A.Manschot
30-6-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Uitstekend mooie huisjes met alles erop en er aan!

Mooi park en heel veel voor kinderen te doen en ontzettend mooi zwembad met spectaculaire glijbaan.

Heel mooi en leuk park.

R.W.Peereboom
30-6-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Ruim opgezet park. Handig om een fiets mee te nemen. Er is een schuurtje met stopcontacten aanwezig. Handig voor de E-Bike's. Heel veel te doen voor de kinderen. Schitterende glijbanen voor de wat grotere kinderen en volwassenen. Goed eten. Vriendelijk personeel.

Vrij luxe park dus niet goedkoop om een huisje te huren. Bij de boerderijen hebben zij de rieten kap zo laag gemaakt dat je regelmatig je hoofd stoot.

Fantastisch!

Ilona
28-6-2018
  • Onderkomen10

Het was in 1 woord geweldig! Prachtig, ruim huisje en voldoende ruimte om het huisje! We waren met 2 gezinnen met jonge kinderen. Zwembad Super! Indoor speeltuin, met zoveel mogelijkheden fantastisch, water en strandje met speeltoestellen geweldig.... faciliteiten allemaal goed! Het is wel prijzig, maar zeker de moeite waard. Hier komen we zeker weten terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Vakantieresort Hof van Saksen in Nooitgedacht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Vakantieresort Hof van Saksen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Vakantieresort Hof van Saksen scoort een 8.76 uit 10 op basis van 1676 reviews.