Vakantiepark Vakantieresort Hof van Saksen

Prachtig park

Mariska
15-9-2018
  • Onderkomen10

Vriendelijk personeel, prachtig huisje, goed eten, mooie uitstraling qua park, goede service.

In het zwembad vonden wij dat het bad zelf te klein is voor zoveel mensen. Er was ook weinig vermaak in de baden. Glijbanen, wildwaterbad en kinderbad wel erg leuk!

Fantastisch!

Fam Evers
11-9-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Wat hebben wij het goed gehad! Mooi, schoon en leuk park. Genoeg te doen voor kinderen. Geweldig zwembad met glijbanen, wildwaterbaan en leuke kinderbadjes. Het strandje zag er ook gezellig uit met veel speeltoestellen.

Helaas is mijn dochtertje ziek geworden en moesten we naar de huisarts. De receptie was hiervan op de hoogte en belde s avonds aan om te vragen hoe het met haar ging. Ook kreeg ze een knuffeltje kado. Zo ontzettend aardig.

Wij komen volgend jaar graag terug!

geweldig park, wel ontzettend duur.

onbekend
2-9-2018
  • Onderkomen9

Wij hadden een mooie en schone accommodatie. Geweldige en luxe speelvoorzieningen indoor voor kinderen, echt top. Er is weinig animatie in de zin van gezellig spelletjes doen/samen een speurtocht/schatgraven oid met een recreatieteam.

Prachtig zwembad, echter kinderen onder de 7 is er geen glijbaan (alleen in babybad). Wel een hele gave wildwaterbaan waar ze met ouders in kunnen. Het meer is mooi en bij warm weer een gave speelplek. De huurprijzen in de schoolvakanties zijn echter bizar hoog.

Fantastisch!!!

Schulenburg
25-8-2018
  • Onderkomen9

Zwembad, accommodatie en activiteiten zijn top. Service is uitmuntend. Eten bij Al Fresco is heerlijk.

Super park.

Mies
21-8-2018
  • Onderkomen10

Fantastisch park, super zwembad met gave glijbanen. Mooi huis 12 persoons. Heel hartelijk ontvangst voor mijn schoonouders die 25 jarig getrouwd waren. Bloemen , lief kaartje en verrassings dessert in restaurant. Leuke week met hele familie. Horeca wel aan de dure kant maar wel heel goed. Heel vee te beleven op park. Top!

Hier komen wij nooit weer!!!

Reinder
17-8-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen2

Te duur en heel onvriendelijk personeel. Het moet een exclusief vakantiepark zijn, maar het is het net niet allemaal. De huisjes zijn te klein en erg donker. Verder heb je geen privacy, je zit haast bij de buren op het terras.

Het restaurant is helemaal een aanfluiting. Erg duur en heel onpersoonlijk.

• Onderkomen10

We zitten vandaag net 2 dagen samen met vrienden en kinderen onder de 12 jaar op jullie mooie park...wat we echt nu al zeggen...vandaag heeft 1 van onze kids een ongelukje gehad in het zwembad...we werden meteen gebeld en zijn goed opgevangen bij het zwembad...echt in een woord geweldig dames en jongens.

Gelukkig is het gebleven bij een bezoekje huisarts.

Later op de avond ging de bel bij het huisje...een lieve man met een grote knuffel beer.

Hof van saksen we zijn jullie nu al zo dankbaar hoe wij door jullie geholpen zijn vandaag.

Hier gelukkig weer een vrolijke meid met een mooie knuffel aan haar zij...we hopen nog een paar leuke dagen op jullie park te mogen hebben zonder ongelukken.

Maar we komen zeker nog eens weer.

• Onderkomen8

Hof van Saksen heeft een prachtig zwembad en vriendelijk personeel. Er zijn veel activiteiten voor de kinderen te doen, die vaak wel al vol zitten.

Handboog schieten, bouncen en het techniekatelier waren ontzettend leuk voor de kinderen van 8 en 12 jaar. Onze kinderen hebben zich goed vermaakt.

Verder was het comfort huisje vies. Er zaten spetters op de muur, de voegen in de douche waren oranje/geel, de lichtknopjes, vloer en trapleuning plakten, er lagen her en der oude snoepjes, spinnenwebben, en er zaten vlekken van etensresten in de keuken. Bij aankomst zaten er zo'n 15 vliegen en muggen in de woonkamer. Na een melding hierover, het stapelde zich op, werden we vriendelijk ontvangen en vonden we bij terugkeer in het huisje een waardebon voor 5 ijsjes naar keuze! Dit was vriendelijk, naar viel eigenlijk wat tegen. Bovendien was het softijsapparat kapot en hadden we keuze uit enkele ijsjes.. De vlg dag gelukkig weer naar huis.

Top park!

Janneke
12-8-2018
  • Onderkomen10

Alle lof voor dit prachtige park!!! Geweldige ligging.. mooie luxe uitstraling! Alles geweldig! Personeel heel vriendelijk.. was er met mijn ouders en mijn gezin.. helaas de week niet vol kunnen maken, ivm overlijden van mijn moeder (was ernstig ziek maar dit was totaal onverwacht ) Toen we thuis waren kregen we paar dagen erna bloemen thuis gestuurd! Geweldig! Komen zeker terug!

Relaxed

Mama2kids
11-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Heerlijke week gehad, genoten van het weer en het hele park. Al jaren tijdens de carnaval overwinteren we hier, maar ik moet eerlijk zeggen de zomervakantie is zeker zo leuk. Doordat in de zomer ook het strandbad benut wordt, komt het niet zo massaal over en is er altijd wel ergens plek (zwembad, club en restaurant)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Vakantieresort Hof van Saksen in Nooitgedacht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Vakantieresort Hof van Saksen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.