Vakantiepark Vakantieresort Hof van Saksen

Vakantiepark info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info

Het Hof van Saksen is een mooi opgezet, groen park bij Assen. De kinderen zijn niet weg te slaan uit het zwembad met wildwaterbaan of bij de animatie. In het wellnessgedeelte kom je even helemaal tot jezelf en bij je vakantiewoning heb je veel privacy. Vlakbij attractiepark Drouwenerzand, maar ook een uitstapje naar Groningen is zo gemaakt.

1844 reviews over Vakantiepark Vakantieresort Hof van Saksen

• 9Illias09-11-2020

Heerlijk genoten

Ik ben afgelopen donderdag aangekomen. Zoals iedereen weet zijn er op 03-11-2020 nieuwe regels opgelegd waardoor zwemmen niet meer mogelijk was. Complimenten hoe het hof van saksen hierin compensatie verleend. Besloten om alsnog naar het park te gaan heerlijk genoten van de accommodatie plus de ruimte op het park. In februari mogen wij weer kan niet wachten

• 10Onderkomen

Gereisd met vrienden in oktober 2020

• 4Marion31-10-2020

Éen grote teleurstelling!

We hadden hoge verwachtingen van het HVS, maar wat een teleurstelling. Op de site geven ze aan dat het ‘éen en al luxe is’. Die luxe hebben wij niet gezien. Doorgezakte banken met vlekken. Een verouderde badkamer. Een vieze vloer. Het hoofdgebouw straalde niets uit. En er was weinig te beleven voor pubers. Gelukkig hadden we het gezellig met elkaar! Kortom: hier gaan we nooit meer naar toe. Je krijgt geen waar voor je geld.

• 4Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 9Gezin30-10-2020

We komen zeker terug!

Voor de tweede keer een week geboekt op dit prachtige park en we komen graag weer terug! Alles voldoet gewoon aan onze wensen: geweldig zwembad, mooie huisjes, fijn “publiek” (netjes), veel activiteiten ( ook nu tijdens corona gewoon meerdere keren kunnen springen, zwemmen - 3x een uur maar dan wel zonder in de rij te hoeven staan voor de glijbanen dus stiekem zelfs fijner -, lasergun, naaien, techniek, knutselen, skelteren, bowlen, handboogschieten). Soms tegen kleine bijbetaling. Er zijn leuke uitjes mogelijk in de omgeving ( Wildlands, Boomkroonpad, hunebedden, Orvelte). Natuurlijk jammer dat horeca gesloten was, maar dat is onmacht. Afhaal of laten bezorgen was wel mogelijk. Burgers en wok/noodles prima (pizza, salade en stamppot vielen ons wat tegen maar dat is persoonlijk).

Ter compensatie van corona konden we nog een hele leuke verrassing ophalen in de Giftshop. Super lief en attent!

We raden dit park iedereen aan.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

• 5M28-10-2020

Domper zwembadreserveringen

Prachtig park maar weet waar je voor kiest tijdens Corona! We kwamen ivm werk een dag later aan ( hadden een weekje geboekt) en de zwembadreserveringen waren al helemaal volgeboekt. Ons was verteld dat de zwemblokreserveringen om 12.00 uur “open” zouden staan, maar dit was dus al om 0.00 uur open gezet ( blijkt dus op aankomstdagen 12.00 uur, op overige dagen mogelijk inschrijven vanaf 0.00 uur). We verbleven er in een niet reguliere vakantieweek, dus hadden er toch wel op gerekend te kunnen zwemmen. Echt een mega domper, vooral ook voor de kinderen (9 jaar) die wel zin hadden in die glijbanen.

Hof van Saksen had ons correct moeten informeren en beter een limiet per klant kunnen stellen aan te reserveren zwemblokken zodat iedereen toch een keer kan zwemmen. We begrijpen dat het voor een park ook niet gemakkelijk is nu, maar juist dan wil je het netjes en zo eerlijk mogelijk regelen toch voor de gasten die wel komen?

• 5Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

• 10Carlijn24-10-2020

Aanrader

Fantastische week gehad ondanks de corona maatregelen. Hoge prijs, maar dat werd ruimschoots gecompenseerd door de hoge standaard op het park. Kinderen van 8 en 10 hebben genoten. Veel geplan via de app maar dit werkte uitstekend. Alles kunnen doen en onbeperkt spelen in het nieuwe ‘Lego-theater’. De ligging van het huisje aan de akker was geweldig; veel privacy en ruimer dan verwacht. Ietwat gedateerd maar perfect schoon. Ook genoeg te doen in de omgeving. Kortom: aanrader en wij komen zeker terug.

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen

• 9Jenneke24-10-2020

Het liefst morgen weer! Ik heb heimwee

Van begin tot einde genoten van dit prachtige park. Wij zijn inmiddels een dikke week thuis en hebben nog steeds heimwee. Ivm de Corona regels was alles top geregeld wat mij een veilig gevoel gaf! Vriendelijkheid staat hier hoog in het vaandel. Het huisje was van alle gemakken voorzien en was schoon en warm bij aankomst. Wij gaan dit park zeker adviseren aan familie en vrienden en komen g aah een keer terug!

• 9Onderkomen

• 5Mirjam11-10-2020

Meer van verwacht!

Schitterend park met voldoende privacy rondom de boerderijen. Bij aankomst gebreken: wasbak verstopt, defecte lamp in slaapkamer en buiten, gaspit niet functionerende, doorlopen toilet, WiFi slecht en afzuiging die boven de bank uitkomt. VIP arrangement een gedeelte van het bijbehorende pakket niet aanwezig. Horeca bij aankomst, niet gereserveerd; geen plaats. Dus dan alles maar gelijk reserveren. Vrijdag voor maandag middag Grand Café geboekt met opmerking dat we graag van de dinerkaart willen eten en voor donderdag 18 uur Gusto. Van beide bevestiging gekregen, maar bleek niet mogelijk om van de dinerkaart te kunnen eten en werd zelfs in twijfel getrokken dat we dit vermeld hadden bij reservering. Dinsdagmiddag telefoon dat onze reservering van 18 uur voor Gusto naar 19.30 was verzet, dit is te laat voor ons en de reservering werd gelijk gecanceld. Mijn man heeft diabetes en recentelijk hartoperatie gehad. Teleurstellende ervaring!

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2020

• 8Robert01-10-2020

Rustig en leuk resort ondanks enkele minpuntjes

We hadden een midweek in een kinderboerderij geboekt. Geen check in bij de receptie, je krijgt de toegangspassen opgestuurd. Dat is handig. Het huisje zag er van buiten prima uit. Van binnen is er wel enig achterstallig onderhoud zoals stortbak wc vulde zich heel langzaam, mogelijk dat hierdoor een flinke kalkaanslag was ontstaan in de wc pot (vies gezicht). Hendeltje fontein ontbrak. Kinderservies was incompleet (geen bestek en plastic bekers). Deur vaatwasmachine stond deels bol door oude waterlekkage. Vlekken in de bank en kleed. Erg onhandig traphekje, moet je met zijn tweeën bedienen. Doucheslang in bad lekte. De houten vloer was ook wel aan vervanging toe. Het park zelf ziet er top uit en zeker het zwembad is echt prachtig. Super schoon en gave glijbanen. Helaas door de coronamaatregelen kun je maar beperkt gebruik maken van de faciliteiten. De restaurants hebben we niet bezocht, wel heerlijke pizza’s gegeten van de Noordermarkt.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in september 2020

• 8Verhoef27-09-2020

mooi park horeca zeer goed

mooie schone bungalow 6pers.alleen 1 badkamer te weinig roompot bungalows zijn mooier park uitstekend voor kinderen was weldruk in corona tijd moest alles reserveren

• 8Activiteiten
    • 6Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in september 2020

• 8Claes31-08-2020

Leuke bestemming

Leuk en groot park, mooi aangelegd, alles proper in het park. Huisje was ruim genoeg, al hing in de tweede badkamer geen spiegel met stopcontact. Bij aankomst was het huisje helaas niet echt proper, wel opgemaakte bedden en handdoekenpakket. Bij melding aan de receptie kregen we het voorstel om een nieuwe poetsploeg te sturen. Zwembad was een topper voor onze baby en zoon van 8jaar. Pittige glijbanen dus voor kinderen tussen de 3 - 6 jaar mocht er een extra glijbaan voorzien worden. Lekker gegeten in het grand café alsook de afhaalpizza was lekker. Reservaties voor zwemmen, bounce, bowling, boogschieten zaten heel snel vol. Goed plannen was een must anders had je pech. Geeft natuurlijk niet zo een ontspannen gevoel als je continu moet plannen. Anderzijds was het nooit te druk per activiteit dus ook niet (lang) aanschuiven voor de glijbanen. Easy check-in vonden wij een pluspunt. Geslaagde vakantie, veel te doen! Huisjes opsmukken.

• 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020