Vakantiepark Vakantieresort Hof van Saksen *****

Luxe park - je treft geen beter park in Nederland

Helemaal super!

Fam Gevers, 12-2-2018
  • Onderkomen10

Dit was de vierde keer dat wij in dit park verbleven en het was weer erg goed! De huisjes zijn super netjes en het park zelf is erg mooi. Onze oudste 2 kinderen van 5 en 3 vonden de speelhal, zwembad en knutselhoek helemaal fantastisch. Door de goede service, lekkere restaurants ( ook afhaal is prima), Spa en wellness is het voor iedereen een erg fijn park om te verblijven!

Geweldig

Wouter, 4-2-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Mooie huizen en lekkere Auping bedden.

Zwembad is erg mooi en weg leuke wildwaterbaan en spectaculaire glijbanen.

Kinderen kunnen zich elke dag goed vermaken in zwembad en indoor speel paradijs .

De verschillende restaurants op het park zijn ook een aanrader.

Mocht je toch van het park af gaan dan is er in de omgeving ook genoeg te zien en te doen.

Geweldig Park,

B.Eijbersen, 27-1-2018
  • Onderkomen8

Veel activiteiten , zowel voor volwassenen ,maar zeker voor de kleinkinderen. Er wordt nog steeds over gesproken

Bijzonder park met veel luxe

Eline, 27-1-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Fantastisch park, geweldige glijbanen , (wel alleen voor kinderen groter dan 1.20 ) mooie en luxe huisjes. Hele leuke activiteiten voor kinderen.

Restaurants zijn ook prima. Wil je liever een dagje weg uit het park? Dan kan je elektrische fietsen huren op het park.

Uitmuntende kwaliteit, gastvrijheid en service!

J. Smeets, 14-1-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Wij (mama plus 2 tieners) zijn hier nu de 2e keer. Bij de receptie een hartelijk "welkom terug" en in onze vernieuwde bungalow vonden wij een alleraardigste attentie plus "welkom terug" kaart van het management. 10+ daarvoor! Voor hen die Glutenvrij moeten eten is dit resort 'heaven'. Je wordt in de watten gelegd als gast en volledig ontzorgd. In zowel de horeca gelegenheden als ook aan bungalow geleverde 'gourmet pakket' en 'ontbijt pakket'. Allemaal lekker en van top kwaliteit. Dat is vakantie! De tieners hebben zich ook enorm vermaakt in het zwembad, geboden faciliteiten, workshops, clinics en sport activiteiten. Dit weekend bij het Hof van Saksen zit er voor ons alweer bijna op helaas (morgen school/werk) en wij komen zeker weer terug want hier voelen we ons als gast bijzonder welkom en thuis.

Geweldig park en intens genieten!

Kiel, 12-1-2018
  • Onderkomen10

Zelf boodschappen meenemen, de supermarkt is mega duur!

Super park met voor elk wat wils. Perfecte accomodaties,zeker voor 24 personen. Zwembad mirakels goed, Harrewar idem dito en de horeca prima!

heerlijk!

Douwe, 9-1-2018
  • Onderkomen10

Voor je gaat de kinder activiteiten boeken, want in de (school)vakanties zitten die vooraf al vol.

Service is verder uitstekend!

Wat een rustgevende plek!

Marieke, 8-1-2018
  • Onderkomen9

Mijn verblijf begon met een heerlijke massage in de spa, gevolgde door een verzorgende pedicure. Het personeel was zeer vriendelijk, waardoor ik helemaal in de vakantiesfeer kwam. In het Grand Cafe kun je lekker lunchen of dineren, maar je kunt er ook terecht voor een prima kop koffie en een stuk taart, zittend aan de leestafel met een ruime keuze uit tijdschriften. De winkel heeft een leuke mix van diverse merken. Mijn vriend en ik vonden de glijbanen zeer spectaculair en waren onder de indruk van het grote aanbod aan activiteiten voor kinderen. We komen hier zeker terug met onze vriendengroep met kinderen!

1 woord: TOP!

Familie, 6-1-2018
  • Onderkomen10

Wát een fijn familiepark, het kost wat maar dan heb je ook wat. En doordat het wat kost lopen er ook weinig tot geen 'tokkies ' wat ik persoonlijk erg fijn vind. Huisjes zijn schoon, ruim en erg goed geïsoleerd. Personeel is netjes en vriendelijk. Zwembad is schoon, ruim opgezet en de glijbanen zijn een belevenis! Restaurants zijn helmaal prima. Voor de kinderen enorm veel te doen, wij zijn een week in december geweest, hele week regen gehad maar door de enorme hoeveelheid 'acadamies' ons zeker niet verveeld. Cappuccino in de harrewar een aanrader. Enige minpuntje was dat de verlichting op het park te weinig was en daardoor de bewegwijzering lastig te lezen was.

Graag nog zo'n park elders in Nederland!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Vakantieresort Hof van Saksen in Nooitgedacht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Vakantieresort Hof van Saksen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Vakantieresort Hof van Saksen scoort een 8.74 uit 10 op basis van 1645 reviews.