Camping Minicamping Schonewille

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Pieter & Hetty
29-5-2018

Super mooie en rustige camping , uitstekend verzorgd en super schone sanitair. De moeite waard. Volgende keer zeker terug.

Prima

Margo en Martin
28-10-2017

Deze camping beschikt over mooie grote plaatsen en is fantastisch aangelegd .

Wij hebben onze caravan er een aantal maanden laten staan en zijn diverse keren daar naar toe geweest.

Het sanitair is erg schoon en de eigenaren doen er alles aan om het naar je zin te maken.

Wij vonden het zelf wel wat te rustig maar dat is persoonlijk. Het centrum van Hoogeveen is per fiets goed te bereiken binnen enkele kilometers en een winkel zoals de COOP en de LIDL ook. Je kunt redelijk goed fietsen in de omgeving maar voordat je in de bossen zit ben je wel een paar kilometer verder dat vonden wij wat jammer.

Als wij een paar kleine minpunten mogen noemen dan is dit de WIFI verbinding(zij doen erg hun best om het op te lossen) en als de wind de verkeerde richting op staat dan hoor je de snelweg en vooral als het regent.

Een pracht periode op een dijk van een camping

Karel Enters
31-8-2017

Ook al heb je minder mooi weer, je geniet van de camping. Het lijkt namelijk meer op een minipark dan op een minicamping.

Rense en Alie doen hun uiterste best om je een onvergetelijke tijd te laten beleven.

Heel belangrijk is, dat het sanitair steeds blinkend schoon en helder is. Waar vind je elke dag schone handdoeken bij de wastafels? Juist, bij minicamping Schonewille.

Ik heb in al die jaren dat wij er komen nog nooit een minpuntje ontdekt!

Parkachtige minicamping, met ruime plekken.

Anneke
26-8-2017

Heerlijke, gastvrije plek voor rustzoekers. Schoon sanitair, groenten uit de moestuin en elke week zelf gebakken brood. In de omgeving zijn veel fiets- en wandelmogelijkheden, fiets- en wandelkaarten zijn aanwezig net als uitgebreide informatie over andere activiteiten en bezienswaardigheden. Boodschappen en uitgebreid winkelen kan op korte afstand van de camping. Er is geen eetgelegenheid op de camping maar voldoende in de omgeving. 50+ camping, niet geschikt voor kinderen.

Oude reviews (archief)

Fijne rustige camping

Tina Jonkers
18-9-2016

Minicamping Schonewille is een ruim opgezette camping.

De plaatsen bieden voldoende privacy. De camping is autovrij, waardoor rust gewaarborgd is.

Voor je fiets is er een overdekte stalling.

Ook zijn op het terrein diverse plaatsen met picknickbanken aanwezig

Het sanitair is prima en wordt goed schoon gemaakt.

De eigenaren zijn erg vriendelijk en bieden hulp indien gewenst.

Voor kinderen is deze camping niet geschikt.

Minicamping met ruime en rust

Lisette
22-8-2016

Mooie ruime opgezette minicamping met door groene hagen afgescheiden plekken en veel groen en perfect onderhouden tuin. Rust en ruimte zijn de kernwoorden te midden van het boerenleven. Net sanitair met zelfs handdoekjes, vloeibare zeep en toiletpapier. Er is een wasmachine, af en toe wordt vers brood gebakken of een bbq gegeven. Alie en Rense staan altijd voor je klaar. Er is heerlijke groente en fruit te koop uit de tuin en verse eieren van de scharrelkippen. Bij slecht weer kun je gebruikmaken van de gemeenschappelijke woonkamer met televisie en een grote kast met boeken. Op een paar minuten met de auto zit een supermarkt en bakker en op vijf minuten een grote Lidl. Op deze camping logeren geen kinderen.

Rustige parkachtige camping.

Familie Kaaijk
18-8-2016

Vriendelijke ontvangst met koffie. Familie Schonewille doet er alles aan om het verblijf zo plezierig mogelijk te maken. Sanitair is super schoon, elke dag schone handdoekjes en dweiltjes bij de wasbakken. Verse groenten en aardappelen uit eigen tuin tegen een kleine vergoeding. In de directe omgeving is het prachtig fietsen. Centrum Hoogeveen is makkelijk per fiets bereikbaar.

Heerlijke plek

Marjan bisschop
8-8-2016

Wij zijn net een week gewees met onze zoon van 5. we hebben het heerlijk gehad. Mooie plekken, rustig en netjes en schoon.

Onze zoon vermaakte zich prima. Echt een plek om tot rust te komen en te genieten van de natuur.

Een heerlijke zeer rustige mooie plek

Frans-Jan en Ria Mulschlegel
31-7-2016

Een kleine camping, schitterend opgezet, heerlijk rustig, prachtig fiets gebied, zeer schoon, vriendelijke beheerders.

GEWELDIGE,VERZORGDE CAMPING.

ANK HILDENBRANT
28-7-2016

Het is een mooie rustige camping, met ruime plekken afgeschermd door hagen van cipressen en coniferen .en verder allerlei soorten bomen en struiken ,waardoor je veel privacy hebt! heel schoon sanitair. En vriendelijke eigenaren .Ali,Rense en Harm!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Schonewille in Nieuweroord, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Schonewille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Schonewille scoort een 9.59 uit 10 op basis van 37 reviews.