Géén boekingskosten

Meer camping info

47 Reviews over Minicamping Schonewille

• 9Fam Kuipers10-09-2022

Top camping!

Bijna 14 dagen verbleven wij op deze supermooie en verzorgde camping, in een omgeving waar je heerlijk kan fietsen. Vriendelijke beheerders en mooie ruime plekken met voldoende schaduw, wat ook echt nodig was in onze vakantieperiode. Zeker een camping waar wij graag naar terug gaan.

• 9Fam v Iersel26-05-2022

Mooie rustige camping Met schoon sanitair

Het is voor ons een van de mooiste boerencamping , die we hebben bezocht Vriendelijke behulpzaam eigenaresse

• 6Eetgelegenheden
  • 10Willy en Tim22-09-2021

Super vakantie gehad

Super mooie camping , met ruime plaatsen, her sanitair is super schoon, de eigenaren doen er alles aan om het naar je zin te maken, volgende keer zeker terug.

• 7Marianne24-08-2020

Goed, alleen niet wat we er van verwachtten

Een zéér mooie camping met prachtige bomen en struiken. Sanitair eenvoudig maar schoon. Op de site staat dat de camping echt gericht is op de 50plusser, dus wij hadden niet verwacht daar kinderen aan te treffen die bij opa en oma kwamen logeren. Ook bij de naastgelegen (en nieuw in aanbouw zijnde) woningen waren kinderen druk aan t schreeuwen, waardoor het niet meer zo rustig was als wij hadden verwacht helaas. Je kunt eieren kopen van de eigen kipjes en groente uit de moestuin voor weinig geld kopen. Ook eigen gemaakte jam of wijn, geld kun je in n potje gooien. Waar vind je nog dat vertrouwen. Dit vonden wij super! Ook de Spar en echte bakker bereikbaar in 10min fietsen. Ook Hoogeveen met veel winkels fiets je in ong 20min. We willen zeker nog een keer terugkomen op deze mooie camping.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9Linda en Hans Bossenbroek29-06-2019

Prachtige plek. Fraai aangelegd terrein wat goed wordt bijgehouden. Super schoon met gezellig theehuis wat ook dient als "kantine" Je kunt in het weekend verse broodjes halen. Jam, groente en eieren home made of zo van het land.

Geen spijt van deze seizoensplek.

• 9Wim en Margreet29-06-2019

Gigatastisch!

Je zou het bijna geen camping willen noemen, maar een park waarin je je kampeermiddel mag neerzetten. Mág, want het is een genot om hier te verblijven. Prachtige grasbodem, met keurig aangelegde standplaatsen met 10A stroom, zéér zuiver sanitair wat de hele dag en avond schoon gehouden wordt met steeds weer schone hand- en vaatdoeken. Een prachtig “theehuis” waar je voor van alles terecht kunt. En bovenal een zeer hard werkend echtpaar die hier een paradijsje hebben ingericht en ook in stand houden. We kwamen voor een paar dagen; het werden twee weken. En we komen hier zeker terug! Chapeau!!

• 8Eetgelegenheden
  • 10Fred Haandrikman19-05-2019

De mooiste die we ooit hebben gezien

Wat een geweldige camping. Zelden zo’n mooi aangelegd geheel gezien. Zeer grote plaatsen en heerlijk rustig en landelijk gelegen. Het lijkt wel alsof je in een park zit. Een prachtig theehuis waar je lekker kunt zitten en lezen en koffie/thee, zelfgemaakte jam e.d. kunt pakken en zelf mag afrekenen. Een plaats waar respect en vertrouwen belangrijke begrippen zijn. Zeer vriendelijke mensen die met hart en ziel voor hun camping zorgen. Mooie landelijke omgeving met weilanden, bossen e.d. waar je heel fijn kunt fietsen. Hoogeveen is vlakbij en biedt uitgebreide mogelijkheden tot winkelen en uitgaan. Op de camping kun je niet eten, maar er zijn voldoende mogelijkheden in de omgeving.

• 9Eetgelegenheden
  • 9fam hulshof31-08-2018

Voor senioren zeker een aanrader!

Prachtig aangelegde camping, ruime plaatsen, verzorgd en schoon sanitair, gastvriendelijk beheer. We hebben genoten van ons verblijf. Aanrader!

• 8Eetgelegenheden
  • 10Pieter & Hetty29-05-2018

Super mooie en rustige camping , uitstekend verzorgd en super schone sanitair. De moeite waard. Volgende keer zeker terug.

• 10Jose29-04-2018

The owner was very friendly. We wanted to cook something and she lend us butter and the whole kitchen in the group house. It wasn't strict or strange at all. Very nice! There was something to put our bikes. We were allowed to use the oven. The possibility to buy eggs and jam was very good. We enjoyed our stay very much and we would recommended to everybody who wants to stay in the area.

Camping Minicamping Schonewille info

Camping-informatie