Camping Geuzenbos

• Onvoldoende: 1 - 5

Geweldig

Fam De Groot
16-7-2018

Mede door het geweldige mooie weer genoten van de prachtige fietstochten en de gezellige dorpjes in de omgeving.

Fam van Doorn
16-7-2018

Zeer verzorgde camping, gastvrijheid en zeer, mooie verzorgde sanitair voorziening.

van Kempen
13-7-2018

Mooi camping, rustig gelegen met goede sanitaire voorzieningen.

Een aanrader voor rustzoekers.

Fam Vogel Dronten
13-7-2018

Mooie camping met ruime plaatsen en een uitstekend sanitair, ook

met een hele goede Wifi verbinding, wat voor veel kampeerders

steeds belangrijker wordt.

Comfortabelen vriendelijk.

Sybe H
11-7-2018

Zeer accurate reactie op eerste - in mijn geval telefonisch - contact met gerichte aansluiting bij aankomst. Verblijft in alle opzichten mens- en diervriendelijk. Goede informatie in uitgereikt pakket en idem dito op locatie. Natuurgerichte opzet met uitloop in prachtig gebied rondom.

Alles voor een topcampingverblijf.

C. van den Akker
10-7-2018

Eigenlijk was alles goed. Prachtige camping in mooie omgeving in het prachtige rustige deel van Drenthe. Echt goed georganiseerd. Geen negatieve punten.

voorherhaling vatbaar

plaats 19 fazant
9-7-2018

het is een bijna perfecte camping

uitstekend

Kees en Marianne Nijsen
9-7-2018

Een hele fijne camping. Heerlijk rustig, mooi gelegen. Vriendelijke beheerders.

Mooi sanitair

Mooie camping van alle gemakken voorzien.

Jacques van Linden
8-7-2018

Ligging van de camping is heel mooi. Betrokkenheid eigenaars is groot. Dagelijks lopen zij een rondje over de camping om eventuele vragen of opmerkingen te beantwoorden. Prijs van de camping is laag, niet naar verhouding wat je de er voor krijg. Aan alles is gedacht.

Erg prettig om te verblijven.

Leo Spaan
7-7-2018

Prima camping. Fijne eigenaren. Mooie plaatsen, erg schoon sanitair. Prachtige omgeving. Aanrader!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Geuzenbos in Mantinge , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Geuzenbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Geuzenbos scoort een 9.53 uit 10 op basis van 181 reviews.