Camping Geuzenbos

9,6

202 reviews over Camping Geuzenbos in het Nederlands

M.J. de Boer
16-9-2018

Heel mooi toiletgebruik met verschillende hoogtes van het toilet. De douches met verschillende warmtes. Toiletbril reinigers. 4 Afwasgelegenheden onder overkapping. Keurig. Schepjes voor hondenpoep bij ingang bospad. Kraan bij elke plaats. Grasmaaier hangt in fietsenstalling. Koelkast in blokhut.

Gaan zeker weer naar deze camping terug

Ab en Rob van Kapel van de Logt
14-9-2018

Dat het een gezellige stille en rustige camping is met een prachtige wandelomgeving en een geweldig bos ook heerlijk voor de hond.

Uitstekende sanitaire voorzieningen.

Fijne gezellige en zorgzamen eigenaren

H Weller
3-9-2018

Deze camping is echt een aanrader

De Eigenaren doen er alles aan om te zorgen dat gasten het naar hun zin hebben

Sanitair is mooi volledig en super schoon

Als je een rustige camping zoekt

In de natuur moet je minimaal een keer hier geweest zijn

Dit heeft wel een nadeel want zo,n camping vind je niet gauw

En nog steeds zijn ze bezig om de camping te verbeteren

En dat allemaal voor een kleine prijs

Wij komen zeker een keer terug het is er prima.1

Bakker
3-9-2018

Alles was prima in orde ontvangst,campeerplek,omgeving, toiletten en douch.

Een gezellige, mooie camping om terug te komen

AnneliesV
31-8-2018

Op ca 9 km fietsafstand van Westerbork ligt deze kleine, zeer verzorgde camping. Hartelijke ontvangst door de eigenares die je geregeld, ook samen met haar man, ziet op de camping. Het sanitair wordt goed schoongehouden. We moesten alleen even wennen aan het gebruik van de douche die werkt via een benaderingsschakelaar. De plaatsen hebben een elektra en wateraansluiting. Wifi werkte goed. Onze plaats had als eerste een keuzemogelijkheid voor amperage. Die is nu nog 6 ampère maar wordt standaard 4 ampère met een toeslag voor hoger. De begroeiing op het verzorgd aangelegde terrein geeft nog genoeg zon op alle plaatsen. Fietsen kunnen in twee stallingen geplaatst worden. Auto's op het parkeerterrein.

Het is puur genieten!

Josje Eggenkamp
28-8-2018

Prachtig terrein met veel bomen, die bewust zijn aangeplant. Als het regent kun je gebruik maken van de Blokhut. En natuurlijk ligt de camping in een prachtige omgeving, waar je heerlijk kunt fietsen.

een plek om weer terug te komen

Jan
25-8-2018

bijzonder goede camping, leuk opgezet met ruime plaatsen, super schoon, prachtige omgeving voor leuke fietstochten

Prima camping in prachtige omgeving. Goede fietsenstallingen met veel oplaadpunten voor elektrische fietsen. Uitstekende ontvangst wifi. Mooi Landgoed, waar het goed wandelen is, direct aan Mantinger Zand.

Mooi gelegen camping met goed schoon sanitair.

Fam. de Korte
15-8-2018

Camping Het Geuzenbos in Drenthe is een heel mooi natuurterrein gelegen in de bossen. Het sanitair wordt goed schoon gehouden. Water en stroom op de kampeerplaats is echt heel fijn. Je kan een mooie wandelingen maken over het landgoed naar het Mantingerzand.

We hebben ontzettend genoten.

Coba Bloemberg
14-8-2018

Landgoed het Geuzenbos is een klein maar super mooie camping. Heel erg netjes en er is overal aan gedacht, het sanitair is heel keurig.

Je kunt vanaf de camping via het landgoed naar het Mantingerveld lopen.

Mooie routes. Zeer vriendelijke campingeigenaren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Geuzenbos in Mantinge , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Geuzenbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.