Géén boekingskosten

Meer camping info

Contact

414 Reviews over Geuzenbos

• 6Fam Koning09-09-2022

Nooit meer. Houd je aan de regels!!

Camping en omgeving is prachtig. Maar oh wee als je je niet de regels houdt. Daar weet de campingeigenaar wel raad mee. Geschreven èn vooral de ongeschreven regels: ze worden ter plekke verzonnen. En hierover in gesprek gaan heeft geen enkele zin. Zo klantonvriendelijk!

• 8Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 10Anneke M.11-08-2022

Onze favoriete camping.

Prachtig gelegen rustige camping, grenzend aan natuurgebied, waar het heerlijk wandelen is. Ruime plaatsen, mooi en schoon sanitair, goede wifi. Overdekte fietsenstalling met oplaadpunten. Vriendelijke en hulpvaardige eigenaren. Aanrader!

• 10Ineke Dirks10-08-2022

Geweldig!

Nette camping. Mooi aangelegd, Prima sanitair en een hele mooie omgeving. Geen minpunten.

• 5Familie Puts29-06-2022

Nooit meer in een omgeving met adders

Wij zijn met spoed vertrokken omdat er een adder in de voortent lag en een beet dodelijk is voor onze honden. Ik heb nb. navraag gedaan bij de eigenaar vd camping maar hij wuifde mijn onrust weg met de mededeling dat ze zo schuw zijn dat je die echt niet gaat zien. Twee dagen eerder lag een volwassen exemplaar op het pad achter onze caravan. De eigenaar was totaal niet empathisch en zei dat hij moeilijk een bord ‘ Verboden voor adders’ kon neerzetten. Ik voelde me niet serieus genomen en restitutie kon alleen plaatsvinden als de plek opnieuw zou worden verhuurd ( wat niet het geval was. Duur grapje temeer wij ook verplicht waren een speciaal doek te kopen om de volgende kampeerder ook een groen gras te bieden. Zo jammer want camping en omgeving zijn zeer de moeite waard. De eigenaar krijgt een dikke onvoldoende door voorafgaand niet eerlijk te zijn over de aanwezigheid van adders. Dan hadden we zeker geannuleerd.

• 8Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 10Benno Kolbrink10-06-2022

Fantasties

Mooie en grote plaatsen Alles tip en top van het sanitair

• 10familie Berrevoets01-05-2022

Hele prettige camping.

Ruime plaatsen, modern en schoon sanitair, prima WIFI. Krijg je onverwachts bezoek op de camping? Er staan leencampingstoelen voor je klaar! De beheerders hebben aan alles gedacht en dat voelde heel gastvrij. Twintig euro voor een overnachting (SVR tarief) is eigenlijk te weinig, maar daar klagen we niet over!

• 10Fam. Voorhuis21-04-2022

Rust en genieten doe je hier, een echte aanrader.

Bij aankomst super vriendelijke ontvangst. Mooie grote kampeer plaatsen voorzien van een tegel plateau waarop je heerlijk kunt zitten. Jij bepaalt zelf hoe of waar je, je kampeermiddel neerzet, wij waren met onze camper. We keken uit over de weilanden met koeien en boerderijen. Via het bospaadje loop je zo het door de camping eigenaren goed onderhouden aangelegde bos in alwaar de hondjes onaangelijnd mogen wandelen. Er werd duidelijk aangegeven dat dit tot aan de sloot kon, daarachter loop je zo het natuurgebied Mantingerveld in. Dit natuurgebied biedt diverse natuur en talloze wandel-en fietspaden. Prima sanitaire voorzieningen en echt schoon. We hebben een fantastisch Paasweekend genoten en hebben al weer geboekt maar dit keer gaan ook de fietsen mee en blijven we langer. Één met de natuur, wakker worden met fluitende vogeltjes. Echt fijn.

• 8AnneMarie Honings20-04-2022

Rustige mooie camping naast natuurgebied

Mooie camping met ruime plaatsen , supermarkt wel 6 km weg. Prachtig wandelgebied. Verse broodjes op de camping en schoon sanitair. Veel mensen met honden die in het bos los mogen wandelen. Westerbork op 8 km afstand leuke plaats om te bezoeken. Rustige camping.

• 6Eetgelegenheden
  • 8alex10-01-2022

top locatie

top locatie vooral met honden loop je zo het bos en in de wijde omgeving gezellige dorpjes .en de eigenaren ook top mensen die staan voor hun werk

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Oosting30-09-2021

geweldig mooi grote plaats en schoon super sanitai

Goede ontvangst prachtige grote plaatsen met eigen waterkraan en stroomvoorziening. prachtige douche met tiptoetsen perfect voor elkaar. Geweldige uitvalbasis voor wandelingen je bent zo in Mantingerzand bos bij Gees en tal van leuke plaatsen. Het Geuzebos waar honden los mogen lopen was helemaal top waar heb je dat nog. Vond alleen jammer dat de waterkraan geen tuinslang zeg maar gardena systeem op aan kon sluiten.Maar dit gevraagd bleek dat het niet mog van waterschap ivm legionela, Dus konden ze niks aan doen. Ik zeg top camping en ga zo door heel wat campinfs bezocht maar deze staat wel bovenin de top drie.

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden