Géén boekingskosten

Contact

410 Reviews over Geuzenbos

• 10familie Berrevoets01-05-2022

Hele prettige camping.

Ruime plaatsen, modern en schoon sanitair, prima WIFI. Krijg je onverwachts bezoek op de camping? Er staan leencampingstoelen voor je klaar! De beheerders hebben aan alles gedacht en dat voelde heel gastvrij. Twintig euro voor een overnachting (SVR tarief) is eigenlijk te weinig, maar daar klagen we niet over!

• 10Fam. Voorhuis21-04-2022

Rust en genieten doe je hier, een echte aanrader.

Bij aankomst super vriendelijke ontvangst. Mooie grote kampeer plaatsen voorzien van een tegel plateau waarop je heerlijk kunt zitten. Jij bepaalt zelf hoe of waar je, je kampeermiddel neerzet, wij waren met onze camper. We keken uit over de weilanden met koeien en boerderijen. Via het bospaadje loop je zo het door de camping eigenaren goed onderhouden aangelegde bos in alwaar de hondjes onaangelijnd mogen wandelen. Er werd duidelijk aangegeven dat dit tot aan de sloot kon, daarachter loop je zo het natuurgebied Mantingerveld in. Dit natuurgebied biedt diverse natuur en talloze wandel-en fietspaden. Prima sanitaire voorzieningen en echt schoon. We hebben een fantastisch Paasweekend genoten en hebben al weer geboekt maar dit keer gaan ook de fietsen mee en blijven we langer. Één met de natuur, wakker worden met fluitende vogeltjes. Echt fijn.

• 8AnneMarie Honings20-04-2022

Rustige mooie camping naast natuurgebied

Mooie camping met ruime plaatsen , supermarkt wel 6 km weg. Prachtig wandelgebied. Verse broodjes op de camping en schoon sanitair. Veel mensen met honden die in het bos los mogen wandelen. Westerbork op 8 km afstand leuke plaats om te bezoeken. Rustige camping.

• 6Eetgelegenheden
  • 8alex10-01-2022

top locatie

top locatie vooral met honden loop je zo het bos en in de wijde omgeving gezellige dorpjes .en de eigenaren ook top mensen die staan voor hun werk

• 7Eetgelegenheden
  • 9Oosting30-09-2021

geweldig mooi grote plaats en schoon super sanitai

Goede ontvangst prachtige grote plaatsen met eigen waterkraan en stroomvoorziening. prachtige douche met tiptoetsen perfect voor elkaar. Geweldige uitvalbasis voor wandelingen je bent zo in Mantingerzand bos bij Gees en tal van leuke plaatsen. Het Geuzebos waar honden los mogen lopen was helemaal top waar heb je dat nog. Vond alleen jammer dat de waterkraan geen tuinslang zeg maar gardena systeem op aan kon sluiten.Maar dit gevraagd bleek dat het niet mog van waterschap ivm legionela, Dus konden ze niks aan doen. Ik zeg top camping en ga zo door heel wat campinfs bezocht maar deze staat wel bovenin de top drie.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Theo24-09-2021

Zeer goed verblijf

Prima camping met ruime plaatsen en goed verzorgde voorzieningen. Prachtig gelegen camping met direct een mooi bos, achter de camping

• 10Ans Oppers21-09-2021

Super

Het was geweldig. Wat hebben wij bij jullie genoten. En wat een prachtige omgeving. Heerlijk om er op uit te gaan.

• 9Fam. van Dam15-09-2021

Prachtige camping op een unieke plaats.

Een heerlijk rustige plek aan het eigen bos, dat weer grenst aan het Mantinger natuurgebied. Een prachtig oorspronkelijk gebied wat met goede zorg wordt omringd. Heerlijk schoon sanitair en verder alles wat je nodig hebt als kampeerder.

• 10Andre Driessen14-09-2021

Zeker voor herhaling vatbaar.

Prachtig gelegen camping aan rand van bos en natuurgebied. Goede fiets en wandel mogelijkheden. Voorzieningen op camping zijn uitstekend. Beheerders heel vriendelijk.

• 10Ingrid Dijkstra13-09-2021

In 1 woord heerlijk

Het is een heerlijke camping van alle gemakken voorzien, het is er erg schoon de gastheer en gastvrouw zijn zoals altijd erg aardig en lopen altijd even een rondje voor een praatje. We hadden ook een plek met prachtig uitzicht en ook nog het geluk dat het super mooi weer was. We komen graag weer terug.

Camping Geuzenbos info

Camping-informatie