Camping Geuzenbos

206 reviews over Camping Geuzenbos in het Nederlands

Als ex-leerkracht zeg ik: "Klassecamping",

Arie Boer
2-10-2018

Dat de Jumbo in Westerbork 8 km. rijden is...en al zouden we dat elke dag moeten fietsen, we nog steeds hier zouden gaan staan.

Hoe dit bedrijf aan zo’n hoge zoover-beoordeling komt is ons een raadsel....

Kennelijk veel kennissen die een te hoge waardering ingezonden hebben.

Wat ons vooral stoorde was de overvloed aan verbods- en gebodsbordjes en stickers te pas en te onpas. Maar we Moesten genieten ! Nou dat kwam er niet van want we zijn na 2 nachten weer rap vertrokken ipv de geplande 7. Uitgelokt door de baas himself want hij had het advies als we niet tevreden waren, konden we maar beter gaan ! Gemillimeter mbt stroomverbruik in een poging ons 50 cent meer uit de tas te lokken, te kleine douchehokjes met lauwwarm water in een piesstraaltje en vooral zijn houding gaf de doorslag. Wij zijn naar een camping vertrokken met een zooverwaardering van 9,1 maar voor de volle 100% tevreden. Grote doucheruimtes met zelf instelbare temperatuur en kracht van het water. Alles tiptop schoon en vooral Vriendelijke mensen !!

Landgoed het Geuzenbos, owner, 3-10-2018

Meneer Smit,

Wij reageren normaal gesproken nooit op reviews maar deze is in onze ogen onterecht.

Al vloekend en tierend kwam u bij de receptie. Wij waren nogal overdonderd door uw verbale en non-verbale manier van communiceren. U had 6 ampère op uw plek wat inhoud 1380 watt. Uw oven van 1300 watt met b.v. koelkast en evt. andere apparaten die aan stonden kan niet met 6 ampère. Wij hebben u 10 ampère aangeboden voor € 0.50 per dag i.p.v. € 0.75. Helaas mochten wij u niet verder van dienst zijn.

Alle reacties op deze site zijn van echte gasten die wel genoeg hadden aan 6 ampère stroom en heel tevreden waren over o.a. het sanitair wat aan alle eisen voldoet.

Met vriendelijke groet, Landgoed het Geuzenbos

Heb en leukere plek gevonden.

Booij
23-9-2018

De eigenaresse mag wel wat vriendelijker zijn!

Ik houd niet van dit soort enquetes.

Mis de toeristische informatie van de omgeving.

Geweldig!

Hennie
20-9-2018

Geweldig weekendje op camping Geuzenbos! Prachtig weer, keurig verzorgde camping. Je wandelt zo vanaf de camping de natuur in!

M.J. de Boer
16-9-2018

Heel mooi toiletgebruik met verschillende hoogtes van het toilet. De douches met verschillende warmtes. Toiletbril reinigers. 4 Afwasgelegenheden onder overkapping. Keurig. Schepjes voor hondenpoep bij ingang bospad. Kraan bij elke plaats. Grasmaaier hangt in fietsenstalling. Koelkast in blokhut.

Gaan zeker weer naar deze camping terug

Ab en Rob van Kapel van de Logt
14-9-2018

Dat het een gezellige stille en rustige camping is met een prachtige wandelomgeving en een geweldig bos ook heerlijk voor de hond.

Uitstekende sanitaire voorzieningen.

Fijne gezellige en zorgzamen eigenaren

H Weller
3-9-2018

Deze camping is echt een aanrader

De Eigenaren doen er alles aan om te zorgen dat gasten het naar hun zin hebben

Sanitair is mooi volledig en super schoon

Als je een rustige camping zoekt

In de natuur moet je minimaal een keer hier geweest zijn

Dit heeft wel een nadeel want zo,n camping vind je niet gauw

En nog steeds zijn ze bezig om de camping te verbeteren

En dat allemaal voor een kleine prijs

Wij komen zeker een keer terug het is er prima.1

Bakker
3-9-2018

Alles was prima in orde ontvangst,campeerplek,omgeving, toiletten en douch.

Een gezellige, mooie camping om terug te komen

AnneliesV
31-8-2018

Op ca 9 km fietsafstand van Westerbork ligt deze kleine, zeer verzorgde camping. Hartelijke ontvangst door de eigenares die je geregeld, ook samen met haar man, ziet op de camping. Het sanitair wordt goed schoongehouden. We moesten alleen even wennen aan het gebruik van de douche die werkt via een benaderingsschakelaar. De plaatsen hebben een elektra en wateraansluiting. Wifi werkte goed. Onze plaats had als eerste een keuzemogelijkheid voor amperage. Die is nu nog 6 ampère maar wordt standaard 4 ampère met een toeslag voor hoger. De begroeiing op het verzorgd aangelegde terrein geeft nog genoeg zon op alle plaatsen. Fietsen kunnen in twee stallingen geplaatst worden. Auto's op het parkeerterrein.

Het is puur genieten!

Josje Eggenkamp
28-8-2018

Prachtig terrein met veel bomen, die bewust zijn aangeplant. Als het regent kun je gebruik maken van de Blokhut. En natuurlijk ligt de camping in een prachtige omgeving, waar je heerlijk kunt fietsen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Geuzenbos in Mantinge , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Geuzenbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.