Reviews over Klazienaveen

Vriendelijk, groen en rustig. Heerlijk genieten!

Colinda,
    18-10-2018

We kwamen op de bonnefooi bij deze camping omdat de camperplek in Emmen te warm was. Aangekomen belden we de eigenaar om te vragen of er nog een plekje was voor 1-2 nachten. We wilden namelijk doortrekken naar Duitsland. 1-2 nachtjes was geen probleem en kregen een plek met de camper midden op de camping. Een super warm welkom met een rondje langs het sanitair wat steeds beter werd: schone wc's en douches, een kantine met gevulde koelkast en diepvries en tot slot een zwembad! Dat zie je zelden op een mini camping. De volgende dag heerlijk gefietst in het bargerveen gebied en zagen tot onze schrik dat de weersvoorspelling in Duitsland nog slechter was geworden. Een dagje langer blijven zou dus welkom zijn maarja we stonden midden op het veld. Maar toen we het de eigenaar vroegen was het geen probleem. Mijn (schoon)ouders gingen na ons op vakantie en die hebben we de tip gegeven hier te verblijven! Ook wij komen hier zeker weten terug :)

Leuke camping voor rust en plezier.

Hubert van de Scheur,
    17-9-2018

Prima mini-camping met zwembad,dat zie je niet veel!

Gastheer/vrouw zijn vriendelijk en laten dat ook merken, altijd in voor een praatje.

Toiletruimte altijd netjes en schoon, daarnaast een leuke kantine voor elk wat wils.

Kunstgras in de voortent, ideaal !! En verder.....Kom kijken?.

Harm en Truus,
    9-9-2018

Gezellige,super camping midden in de natuur.

Je kan hier mooi fietsen, wandelen o.a Bargerveen echt een aanrader.

Alles top geregeld door Gerrit en Janny.

We komen beslist nog een keer terug, dat zou dan de 4de keer zijn,dat zegt toch wel wat over de camping, anders kom je niet meer terug.

Deze ondernemers weten precies wat de gast wenst.

GerardsCamperReizen,
    5-9-2018

We waren er in juli en augustus 2018. We waren er deels om te fietsen en familie bezoek. We durven te stellen dat er maar weinig campingen zijn , waar de voorzieningen zo uitgebreid en verzorgd zijn als deze. Er is geen negatief onderdeel te noemen. Begeleiding en voorlichting, met uitgebreide info map, perfect. Waar heb je voor een camperplaats prijs, verwarmd overdekt zwembad, huiskamer, jeu de bouille baan, grote plaatsen met electra en tv aansluiting. In de omgeving prachtige fiets en wandel-routes, in Klazinaveen zijn alle landelijke winkels aanwezig. U kampeert op de grens van Nederland en Duitsland. In dit gebied is van alles te bezoeken w.o. Wildlands, Veenmuseum, Emmen, Meppen, Lingen enz. Raadpleeg de infomap van Jannie en Gerrit, een gemoedelijk en gezellig echtpaar die de camping beheren. Zij organiseren met regelmaat fiets en wandel tochten. U vraagt zij doen. Zie eventueel mijn review in het gastenboek van Bosveen. *******

Het was super.

Jan en Fenny Wesselink,
    2-9-2018

Wij hebben een hele fijne tijd op de camping doorgebracht.

Ontzettend lieve en aardige mensen.

Regelmatig organiseren ze het een of ander, en als het kan zijn ze zelf ook van de partij.

Janny en Gerrit bedank voor de fijne tijd.

Wij zijn er volgend jaar weer bij.

Klazienaveen scoort een 8,9 uit 10, op basis van 16 reviews