vakanties Havelte

Reviews over Havelte

fantastisch

Cor Ganzeman,
    2-11-2018

Op het eind van de maand oktober waren mijn vrouw en ik op vakantieadres Parelhoeve in Havelte. Het appartement was prima naar ons zin. Schoon, netjes en ruim genoeg voor ons tweetjes. Een aantal fietstochten gemaakt in de omgeving en dat was erg mooi. Een week is dan te kort. De fam. Klaver krijgt van ons een pluim voor het schitterende vakantieadres met alles erop en er omheen.

Super camping, schoon, luxe en midden in de natuur

Inky De Waal,
    28-10-2018

We hebben genoten in onze herfstvakantie! Prachtige plek midden in de natuur, je loopt zo het bos in... Camping is luxe, heerlijke douches en sanitair. Aan alles is gedacht kan alleen maar complimenten geven! De plek is ook fantastisch, je bent overal dichtbij. Of je nu de natuur opzoekt of de stad (Meppel is een aanrader) of je wilt cultuur snuiven (Westerbork dichtbij) alles is binnen handbereik. Het dorpje ligt op minder dan 5 minuten lopen, een leuk restaurant om de hoek en winkels (AH). Je waant je ver van de bewoonde wereld (Het westen....) in de zee van ruimte, prachtige natuur en de rust die dit stukje Drenthe biedt! En tot slot is de eigenaresse een hartelijke goede gastvrouw! Wij zijn zeker van plan om weer eens terug te komen!

Nel Koers,
    23-10-2018

Mooie, zeer goed onderhouden camping van alle gemakken voorzien. Uitstekend sanitair. Zeer gastvrije campingeigenaren. Prachtige omgeving waar je volop kam fietsen en wandelen. Havelte is een erg leuk dorp. Een bezoekje aan het Wijngoed Havelte was ook een succes. We moesten wel wennen aan het geluid van de weg die er langs loopt, maar daar hadden we al snel geen erg meer in. Kortom, wij komen graag terug.

Fantastisch!

Marlou,
    16-10-2018

Altijd een prettig verblijf met enorme service en gastvrijheid!

Fantastisch !

Verhavert Gerda,
    2-10-2018

We hebben weer een heerlijk ontspannende vakantie gehad, op de mooie camping waar men er alles aan doet om het je naar de zin te maken.

Havelte scoort een 8,1 uit 10, op basis van 108 reviews