Havelte

Reviews over Havelte

zeer goed

familie Boone - De Muer,
    10-8-2018

Havelte is centraal gelegen tussen 3 natuurparken. Alle nodige winkels en restaurantjes of cafétjes zijn binnen 10 min met de fiets bereikbaar. Zeer goed als uitvalbasis voor fietstochten en een zeer vriendelijke bevolking.

Gereisd met partner in augustus 2018

Centraal voor fietstochten, prachtige omgeving

Stoppelman,
    1-10-2017

Havelte is een centraal punt voor verkenning van de omgeving. Voorzieningen in Havelte zelf zijn goed (uitstekende warme bakker, ijssalon en pizzaria) en prachtige monumenten (o.a boerderijen) in directe omgeving.

Kortom veel te zien en rustgevend.

Gereisd met partner in september 2017

Prachtige omgeving

Familie Vrolijk,
    29-8-2017

Havelte is een gezellig dorp met winkels, supermarkt, snackbar,

diverse eetgelegenheden en natuurlijk een brink. De omgeving is prachtig met bossen en heide op o.a. de Havelterberg (mét hunebedden) en Holtingerveld. Veel mooie fietsroutes o.a. over smalle, spannende paadjes door de bossen maar uiteraard ook over goed geasfalteerde fietspaden. Vooral als de heide in bloei staat, is het daar prachtig!

Gereisd met partner in augustus 2017

Heel mooie omgeving

Ine Thijssens,
    12-7-2017

Havelte heeft veel verschillend natuur, bossen, heide, watergebieden en is een heel mooi autentiek dorpje waar er nog heel veel in de omgeving te vinden zijn. Heel veel mooie fietsroutes. En mooie wandel gebieden. Een echte aanrader voor een geslaagde fiets en wandel vakantie.

Gereisd met partner in juni 2017

Gezellig dorp.

Saskia,
    1-7-2017

Gezellig dorp met een klein centrum voor het hoognodige, zoals oa. Supermarkt, drogist, boekhandel, banketbakker.

Verder kun je er ook uit eten of een ijsje halen en fietsen huren. Havelte heeft een mooi natuurgebied om zich heen met diverse plaatsen in de omgeving die de moeite waard zijn.

Gereisd met partner in juni 2017
Havelte scoort een 8,2 uit 10, op basis van 108 reviews