Geesbrug

Reviews over Geesbrug

Prima bestemming

Lanting,
    20-7-2015

Alhoewel er in Geesbrug misschien niet veel te beleven valt, in de directe omgeving is dat natuurlijk wel. Mooie staatsbossen binnen handbereik. Dierentuin Emmen op een halfuurtje rijden. Winkelen in Hoogeveen (12km), prachtig zwembad in Zwinderen (plm. 4km).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Klein dorpje in prachtige omgeving

Familie de Vries,
    20-7-2015

Geesbrug zelf stelt niet zoveel voor, maar in de buurt ligt het prachtige Gees. Dat is een dorpje waarbij het lijkt of je teruggaat in de tijd. Er zijn wat broccante- en meubelwinkels en er zijn ook een paar kunstgaleries. En.. een heeerlijke ijsboer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Camping en omgeving? Mooi!

Jan,
    13-7-2015

Camping Drentsheerlijk kan een heel goede uitvalsbasis zijn om dit gebied van Drenthe te verkennen. Er zijn mooie fietsroutes. De plaatsen in de omgeving zijn niet spectaculair, wel ademt alles een vriendelijke en ontspannen sfeer uit. Er zijn mooie kleine dorpen met prachtige ( meestal gerestaureerde) huizen, vaak met rieten daken en de natuur is heel afwisselend en mooi.

Gereisd met partner in juni 2015

klein dorpje

anneke bontan,
    2-8-2014

Geesbrug is een zeer kleine gemeenschap met alleen een Superrr voor de meest noodzakelijke dagelijkse boodschappen, maar wel met verse broodjes en de krant. Het plaatsje ligt erg centraal in Drenthe van waaruit je gemakkelijk van alles kunt doen. Groningen op 45 min., Emmen op 10 min.,

Tegenover de camping Drentsheerlijk is er "De Blauwe bes" . Een bedrijf wat blauwe bessen teelt (deze geven niet af). De moeite waard om naar toe te gaan.

Hoogeveen ligt op 8 km afstand en is een gezellige plaats met een gezellig centrum.

Gereisd met partner in juli 2014

We komen terug !!

Wijngaard,
    6-6-2014

Waren met vrienden - op aanraden - mee naar Geesbrug. Hadden op bungalowpark Het Zuiderveld bungalow 85.

Is nieuw in de verhuur want de nieuwe eigenaren hebben het huis pas sinds 2 maanden. Geweldig. Wat een mooie uitgebouwde woonkamer. Heel compleet, er is zelfs een kinderbedje, box en kinderstoeltje. En schommels en glijbaan in de tuin !

Gereisd met vrienden in maart 2014
Geesbrug scoort een 7,9 uit 10, op basis van 35 reviews