Reviews over Geesbrug

Hier komen wij zeker terug.

J.I. Timmermans,
    19-9-2018

Zeer rustig, ruime plaatsen, veel groen. Niets was niet goed.

Geweldig!

Manon,
    5-9-2018

Prachtige camping, goed verzorgd, vriendelijke eigenaren met hart voor de zaak!

Prachtig .

J v Zwam,
    5-9-2018

Voor rust, ruimte en groen!

Drentsheerlijk is heerlijk kamperen!

Bob Smit,
    24-8-2018

We moéten dit jaar nog een keer terug naar Geesbrug. Konden we ook nog even mee naar de Blauwe Bes Excursie bij de overbuurman.

Martin en Winnifred: bedankt voor weer een heerlijk verblijf op jullie camping.

We komen uiteraard weer terug!

Heerlijk, lekker kneuterig

Sander,
    20-8-2018

Een prachtige minicamping, door Winnifred en Martin met hart en ziel bestierd. Hartelijke ontvangst met welkomstpakketje, even wegwijs gemaakt en dan vakantie. Regelmatig wisselende kampeerders, geen samenkliekende 'vaste' gasten die wel even vertellen hoe het op 'hun' camping werkt. Prachtige groenvoorziening, veel fruitbomen. Hele grote staanplaatsen die veelal met een haag van elkaar gescheiden zijn. Sanitair brandschoon, warm water gewoon zonder muntjes of timer. Fiets- en wandelroutes die je mag lenen. Een flinke bibliotheek en 's morgen verse eitjes te koop. Kortom, genoten.

Geesbrug scoort een 7,9 uit 10, op basis van 35 reviews