Géén boekingskosten

Camping Het Horstmannsbos

NederlandDrentheGasselte

We hebben de beste aanbieders voor Camping Het Horstmannsbos voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 285 reviews

Meer camping info

281 Reviews over Het Horstmannsbos

• 5Bassie13-02-2022

Nooit meer

Wat een herrie allemaal en veel rook van de vuurkorven die je moet huren.

• 4Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 10Sien en Jan16-10-2021

Heerlijk genoten

Prachtig aangelegde camping in het groen. Wij hebben heerlijk genoten van de rust en alle vogels die wij hoorden. Zelfs het spel van de eekhoorns kunnen zien! Plaatsen zijn allemaal ruim en de sanitaire voorzieningen zijn goed schoon!

• 7Peter21-09-2021

Camping met veel geluidsoverlast

De camping is gelegen in een rustige omgeving en wordt beheerd door vriendelijke eigenaren. Er is gelegenheid op verschillende manieren te kamperen op het terrein en er zijn ook enkele voorzieningen. Het sanitair is mooi en wordt goed onderhouden.

De rust wordt verstoord doordat er regelmatig een tractor, die met veel geluid, over het terrein rijdt omdat de opslag aan het einde van de camping is gesitueerd. De eigenaren hebben een duidelijke visie hoe een camping moet zijn maar geen helder beeld hoe een kampeerder het ervaart.

Het plan om een speelgelegenheid met water, speeltoestellen en visgelegenheid te maken is een mooi plan maar wordt niet uitgevoerd tussen 4 oktober en 1 april (6 maanden). Maar de eigenaren zijn van mening dat ze in september, al de senioren kamperen, kunnen beginnen en ze de overlast maar voor lief moeten nemen. Er werden bomen omgezaagd, struiken gesnoeid en afgerond met de hakkelaar met alle herrie van dien.

• 7Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 10Anoniem30-08-2021

Geweldig

Heerlijke omgeving. Heel aardige eigenaren. De broodjes worden s morgens gebracht door Anouk. Echt een aanrader

• 8Van Zuilen30-08-2021

Heerlijk

Mooie nette camping. Ruime plekken, zowel op een veldje als in het bos. Wij stonden zelf in het bos en vonden dat erg mooi. Sanitair lijkt in eerste instantie weinig, maar heb geen enkele keer moeten wachten voor een douche. Een vuurkorf huren is een echte aanrader. Beheerders zijn zeer behulpzaam. Op de camping een klein restaurant met leuk terras, kleine kaart, maar prima. Vanaf de camping loop je zo de heide op. Mooi uitgezette route. Camping is een aanrader voor gezinnen met kinderen tot ongeveer 10 jaar, in het bos heerlijke plekken voor natuurliefhebbers. O ja, deze winter wordt er een mooi zwem speeltuin bijgebouwd.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 10L.f.10-08-2021

Super fantastisch

Super mooie camping en omgeving!Goede gastvrijheid en goede service. Voor de jongere kinderen is de animatie erg leuk.Garage TDI was een leuke animatie/toevoeging voor het hele gezin.We komen zeker terug!

• 10Nova10-08-2021

Geweldige camping!

Hele fijne camping, super klantvriendelijk! Super genoten van onze tijd op deze camping, kan het iedereen aanraden. Hele mooie plek en een fijne sfeer. Ook leuk voor de kinderen: top animatieteam.

• 10Isabelle10-08-2021

Voor herhaling vatbaar

Het was fantastisch!!!!!!

• 10Geert en José de Boer10-08-2021

Heerlijk genoten op een prachtige plek :-)

Hou je van rust , bossen , wandelen en heb je kleine kinderen die op een auto vrije camping wil laten spelen met heel veel speel mogelijkheden en hou je van schoon sanitair dan is dit de fantastische camping in het bos met vriendelijke behulpzame eigenaren en een vriendelijk team !Dit was onze zesde keer en kijken nu al uit naar de volgende keer .

• 9Michel10-08-2021

Ik heb een paar heerlijke dagen gehad!

Het Horstmannsbos is een prachtige natuurcamping met diverse soorten kampeerplekken.Ik had een plek in de bosstrook, heerlijk tussen de bomen en wat krijg je veel ruimte!De sfeer is goed op de camping, al bepaal je de sfeer natuurlijk ook zelf.Ik heb er heerlijk kunnen fietsen, een bezoek aan het Hemelriek (de zwemplas) was echt heerlijk, in het bijgelegen restaurant een heerlijk 12 uurtje gegeten.Wat me ook opviel is hoe snel het regenwater door de grasmat wordt opgenomen.Een nacht-lang harde regenval en de tent was nog vrijwel droog.De toiletten zijn erg netjes, de douches ook, daar kun je onbeperkt (zonder muntjes) gebruik van maken. Er is geen winkeltje op de camping, ook in Gasselte is geen supermarktje, daarvoor moet je even doorrijden naar Gieten.De meiden aan de receptie zijn vriendelijk en erg behulpzaam.Ik heb weinig aan te merken eigenlijk. Ik heb gewoon een paar heerlijke dagen gehad.

Camping Het Horstmannsbos info

• CafeBeschikbaar (1)