Camping Het Horstmannsbos

8,9

97 reviews over Camping Het Horstmannsbos in het Nederlands

Klaas en Linda
13-10-2018

Voor de tweede keer een seizoen op de camping gestaan, het is ons tweede huis geworden. Het is een fantastische camping, heerlijk in het bos en de eigenaren zijn heel betrokken, vriendelijk en staan altijd voor je klaar.

Derde seizoen is alvast gereserveerd, we hebben er nu al zin in!

Een camping om vaker te bezoeken.

Brabants echtpaar
2-10-2018

Dat ze niet moeten aarzelen om hier naar toe te gaan.

Mooi gelegen in een bos.

Mooi sanitair.

Vriendelijke en enthousiaste eigenaren, die hard werken om de camping te moderniseren.

Heel goed bevallen

Rika Bouwknegt
29-9-2018

we hadden voor het eerst een seizoen plaats van april tot eind september Het is ons prima bevallen De eigenaren zijn vriendelijke mensen die altijd klaar staan. We hebben al weer een plek besproken voor 2019

Geweldig.

Jacob Hulshof
24-9-2018

Mooie gezellige camping in de bossen. Een aanrader.

Peter
23-9-2018

Ontzettend mooie camping gelegen midden in de natuur.

Leuk!!

Sanne
23-9-2018

Leuke camping, zeker met kleine kinderen. Een leuke speeltuin en een leuke zandvlakte waar ze ook kunnen kliederen met water.

De camping ligt in een omgeving met een mooie natuur, vanaf de camping loop je zo de weide op en er is een mooie zwemplas op fietsafstand.

Het was alleen jammer dat de animatie net afgelopen was toen wij er kwamen.

Fantastische camping!

Ilse
23-9-2018

Was super! Alles zag er keurig uit!

Geweldige camping.

Ina Haaijer
23-9-2018

Een heerlijke boscamping. Prachtige bosrijke omgeving, je hond is welkom, kinderen vinden het geweldig. Prima voorzieningen. Leuke, behulpzame eigenaren. Ruime plekken.

Een zeer kindvriendelijke camping met jonge enthousiaste eigenaren die bouwen aan steeds meer mogelijkheden voor gasten.

De camping ligt bij diverse natuurgebieden in de buurt. Leuke dorpen in de omgeving als ook het Drouwenerzand en een prachtig zwemmeer in de nabijheid.

In de zomer is er animatie en de camping leent zich voor spelende kinderen. Ook dieren zijn hier welkom. Ook rustzoekers kunnen hun hart ophalen. Diverse mogelijkheden om te kamperen, van stacaravans tot back to basic op de bosstrook grenzend aan het drouwenerzand!!

Een zeer mooi en schoon nieuw toiletgebouw, een gezellige kantine en leuke speeltuin!!

Een absolute aanrader!!

Fijne camping!

Marja Stoppels
23-9-2018

Een mooie rustige camping waar onze kinderen heerlijk overal heen konden gaan, alleen. Vriendelijk personeel!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Horstmannsbos in Gasselte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Horstmannsbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.