Camping Het Horstmannsbos

9.1Fenomenaal

• 8.1Eetgelegenheden
  • 9.1Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Het Horstmannsbos voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

151 reviews over Camping Het Horstmannsbos

• 2019
    10Ans30-12-2019

Super leuke camping!

Super leuke camping met gezellige veldjes. Alles is mooi natuurlijk aangelegd. Sanitairgebouw is erg mooi en wordt goed schoon gehouden. Camping eigenaren doen alles voor je. In de kantine kun je terecht voor een lekker patatje met snacks, maar ook voor een ijsje of een lekker glaasje wijn bijvoorbeeld.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Jan en herma nieboer27-12-2019

Super gezellig!!!

Wij hebben een stacaravan op deze gezellige en kind vriendelijke camping staan. De camping heeft verschillende veilige speeltoestellen en een prachtige waterspeel plaats op de zandvlakte waar natuur campeer plaatsen zijn. De plannen van het jonge echtpaar zijn volledig op kinderen gericht zoals t.z.t een speel vijver. De receptie en horeca hebben een geweldige metamorfose ondergaan en is super gezellig gemaakt en een groot pluspunt is dat de speeltuin er aan grenst zodat je de kinderen ziet spelen tijdens een drankje of koffie met heerlijke appelgebak

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in april 2019

• 9H.postema27-12-2019

Heerlijk rustige camping kind vriendelijk goed animatie team.top beheerders Heerlijk wandelen met de hond ,of gezellig samen over de heide.de beheerde,s staan dag en nacht voor je klaar . wij zijn volgend Jaar weer aanwezig top.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Familie topelen24-12-2019

Een super camping

Een erg leuke gezellige,kindvriendelijke rustige camping in het bos gelegen.ideaal voor kleine kinderen.onze jongens hebben zich erg vermaakt in de speeltuin en de zandvlakte die bij de camping hoort.aardige eigenaars Die steeds weer nieuwe dingen bedenken om de kinderen en ouders het super naar hun zin te maken.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Gert Jan23-12-2019

Dikke prima allemaal 👌

Echt super relaxte camping. In principe kan alles, binnen grenzen. Anders verzinnen ze wel iets. Prima gastheer- en vrouw. Verder is de camping gewoon helemaal top. Sanitair, ligging, velden, speelvelden etc. etc. En ja, volgend jaar staaat alweer vast.

Gereisd met partner in april 2019

• 9Remco en Jorieke23-12-2019

Super

Prachtige camping in het bos. Vlak bij een mooi natuurgebied. Camping wordt steeds mooier. Nu een aantal keer geweest maar er word hard gewerkt om de camping op te waarderen.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Gemma Rotgans23-12-2019

Alle ingrediënten voor een heerlijke vakantie!

Wat een prachtige plek in het bos met leuke speeltuinen en de zandverstuivingen. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt. Zeer gastvrije eigenaren! We gaan zeker terug!

• 10Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Lydia19-12-2019

Geweldig!

Geweldige camping. Mooie grote plekken. Schoon sanitair.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 9a.m. stoppels19-12-2019

leuke camping,ruime plekken,uitstekend sanitair en

leuke camping ruime plekken ,uitstekend sanitair en leuke eigenaren

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Ann19-12-2019

Prachtige kindvriendelijke camping

Autovrije camping waar een kind ook kind kan zijn en heerlijk kan spelen zoals spelen bedoeld is. De ligging in de natuur is geweldig en buiten is ook echt buiten. Kom en overtuig u. Ik kom er al 50 jaar en we waren de laatste jaren niet geweest maar wat we enige weken terug gezien hebben dan komen we zeker in 2020 terug met de kleinkids. Ook zij kunnen dan ervaren hoe oma haar vakantie vierde.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in oktober 2019

2 tips over Camping Het Horstmannsbos

• Jessica, 09-06-2014

Loop eens over de prachtige hei!!

• Albert, 03-08-2014

Kamp Westerbork is in de buurt, erg indrukwekkend. Eerst museum bezoeken en daarna het kamp zelf dan spreken de leegtes veel meer tot je. Leuke dorpjes in de buurt en bij helderde nacht ga naar de heide!!! Omdat er geen "lichtvervuiling" is zijn de vele sterren zeer helder te zien, wij vonden dat bijzonder.

0 vragen over Camping Het Horstmannsbos

• BBQToegestaan