Camping Het Horstmannsbos

9Fenomenaal

• 8.1Eetgelegenheden
  • 8.9Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Het Horstmannsbos voor je op een rij gezet:

Meer camping info

175 reviews over Camping Het Horstmannsbos

• 8Walter Bleij11-08-2020

Jammer dat we weg moesten

Echt een top camping, ik heb hier 3 weken gestaan met heel veel plezier. Mooi aan het bos gelegen met mooie ruime plekken. Het sanitair is ook mooi en goed schoon. Op de camping kun je broodjes bestellen en die worden dan de dag dat jij ze wil netjes op je plek bezorgt, top service. In de omgeving kun je prachtig wandellen en fietsen. De honden zijn er ook welkom en krijgen zelf een aardigheidje. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, ik voelde me er erg welkom. Ga zo door echt top

Gereisd met partner in augustus 2020

• 10Pim10-08-2020

Erg leuke camping voor gezinnen met kinderen.

Dit is een leuke camping in een mooi gemengd bos. Voor kinderen wordt er van alles georganiseerd. Wij waren met twee kinderen, één van 8 en één van 15. Ikzelf zou zonder kinderen toch niet op deze camping gaan staan, althans niet in het hoogseizoen. Ik vind de kampeerplekken veel te dicht op elkaar en te daardoor te klein. Het sanitair is wel heel goed en schoon.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 8mariska10-08-2020

super

we hebben een super vakantie gehad, nette camping met ruime plaatsen en voldoende speel gelegenheden voor de kinderen. genoeg te doen op en om de camping

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 9Fam. van Neerven09-08-2020

Geweldige camping

Super mooie camping. Heeft een geweldige ligging in een natuurgebied. Erg goed onderhouden, mooi en schoon. De plaatsen zijn ruim en voldoende schaduw. De eigenaren zijn erg gastvrij.

• 9E Kerkhof08-08-2020

Fijne camping voor jong en oud.

Fijne camping voor jong en oud. Ruime plekken in het groen. Voldoende zon en schaduwplaatsen. Voor de kinderen is er veel plaats om te spelen. Mooie speeltuin en twee zandvlaktes waarvan 1 met water. Dat is altijd een succes. Er is voldoende en schoon sanitair. Er moet met deze drukte in Nederland alleen nog wel wat worden gedaan om extra warm water te krijgen. Een aparte boiler voor de familiedouches misschien? Het animatieteam zou beter wat bekendere dansjes kunnen gebruiken. Voor de 'niet vaste gastjes' was het moeilijk aanhaken.

• 7Eetgelegenheden

• 9Jelle Ruijterman08-08-2020

Prachtige natuurcamping

Grote natuurplekken, veel speelmogelijkheden voor de kinderen, vuur voor de tent maken

• 7Staat v/h sanitair

• 10Rob en Frouwke Hummel07-08-2020

TOP camping!!!

Zowel met ons tweeën, als met de kleinkinderen hier geweest. Kinderen hebben zich uitstekend vermaakt en zien al uit naar de volgende keer. Ga zo door Anouk en Maikel.👍

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 8sandra07-08-2020

Camping een aanrader

We waren met het hele 4 personen gezin in trekkershut. Een fijne trekkershut en zeker voor 1 nacht. We zijn 2 dagen op de camping geweest. mooie omgeving, vanuit camping loop je zo het bos in. goed bezochte camping. veel jonge kinderen. goede pizzeria op 5 min afstand. minpunt van camping helaas toen wij er waren vieze wc's. (ik had een idee dat er niet schoon was gemaakt)hond mocht mee, honden strand is een aanrader. Plaats Emmen een leuke stad! broodjesservice was goed. wat duurder maar super vers.

• 6Staat v/h sanitair

Anouk, Eigenaar, 07-08-2020

Beste Sandra,

Bedankt voor het achterlaten van deze review! En goed om te vernemen dat jullie het zo naar de zin hebben gehad. Alleen de opmerking over de vieze wc's kan ik niet helemaal plaatsen? Het kan natuurlijk een keer voorkomen dat een wc door een van onze gasten vies wordt achter gelaten. Hier lopen wij helaas vaak tegen aan. Echter dat er niet zou worden schoongemaakt klopt echt niet. Binnen de (waarschijnlijk) 24 uur dat u hier bent geweest, zijn onze beide toiletgebouwen minimaal 4 keer schoongemaakt + worden er extra controle rondes tussendoor uitgevoerd om dit soort dingen te voorkomen.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9Jur05-08-2020

Wij komen nog een keer terug!

Een gezellige camping op een prachtlocatie. De kinderen spelen de hele dag op de zandverstuiving. De medewerkers zijn behulpzaam en vriendelijk. Het sanitair is modern en word goed schoon gemaakt.

• 9Nanny Boering04-08-2020

Heerlijke vakantie!

Prachtige plekken, keurig santair. Veilig voor kinderen om te spelen, zandvlakte is een paradijs. Vriendelijke ontvangst.

Camping Het Horstmannsbos info

• BBQToegestaan