Camping Het Horstmannsbos

80 reviews over Camping Het Horstmannsbos in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad

Familie Spaans
12-8-2018

Gezellige camping met zeer vriendelijke eigenaren. Niets was ze teveel. We zouden eigenlijk 2 weken blijven maar het zijn er 3 geworden. We mochten zelf een plek uitzoeken. Ook was er een animatieteam voor de kinderen. Nieuwe nette en schone toilet/ doucheruimte. We komen hier zeker nog terug.

Wij gaan zeker weer.

Renee
11-8-2018

Een mooie plek in het bos van Gasselte, een rustige camping met veel activiteiten voor jonge kinderen. Veel ruimte en privacy. Mooi nieuw toiletgebouw. Strand en zwemmogelijkheid op een paar kilometer afstand.

Mooie camping! Supervriendelijke eigenaren en schoon sanitair! Mooie ligging in het bos! Je krijgt het gevoel dat je in zuid Frankrijk bent!!

Campingterrein is erg mooi, hoge bomen, vriendelijke paadjes, zandgrond en gras. Ruime plekken. Onze ervaring in de trekkershut was prima, back to basic zoals verwacht. Sanitairgebouwen zijn prima, 1 is splinternieuw, supermodern. De safaritenten zijn een aanrader. Erg gastvrije nieuwe eigenaren die werkelijk alles doen, petje af. Leuk met een groep, met kleintjes. In de omgeving is veel te doen, prima te fietsen. De Hondsrug is een mooi, lieflijk natuurgebied.

Fijne plek voor natuurliefhebbers.

FM Zuidema en Ko
4-8-2018

Fijne, rustige camping, plaatsen variërend van gezellig bij elkaar of veel privacy, gelegen in een prachtige omgeving waar je mooi kan fietsen en wandelen. Vanaf de camping loop je zo een prachtig natuurgebied in. Op fietsafstand een prachtige zwemplas, dorpjes en horeca. Vriendelijke eigenaren, kantine met ijsjes, snacks en een drankje, prijsvriendelijk, gemiddeld geopend tot ongeveer 20.00. Twee toilet gebouwen, 1 nieuw en de ander meer gedateerd maar functioneel. Recreatie programma voor de liefhebber (kinderen en volwassenen) maar daar hebben we zelf niet aan mee gedaan. Wel enorm genoten van de voorstellingen van Garage TDI, jeugdtheater, die er twee weken per zomer voorstellingen geven.

Een fantastische plek, even écht helemaal eruit!

Thijs Beirnaert
1-8-2018

Super, prachtige plek en een geweldige camping voor jong en oud. Van alle faciliteiten voorzien, en veel speelgelegenheid voor de kleintjes. Een geweldige waterpomp speelplek. Als je de kinderen daar zet heb je even écht vakantie! Wat wij ook zo fijn vinden is de gezinsdouches, alle ruimte om de kinderen gemakkelijk in bad te doen. En natuurlijk niet te vergeten de prachtige omgeving. We zitten tegen Drouwenerzand aan, sochtends horen we zelf weleens de schaapjes lopen. Hoe sfeervol kan het zij .

Zeer mooie natuurcamping

Fam. Kootstra
1-8-2018

Super mooie camping midden in de natuur. Sanitair keurig en schoon. Spontane en gezellige eigenaren die zeer behulpzaam zijn in alles. Een echte aanrader dus.

we komen zeker nog eens terug

Toine
29-7-2018

Mooie camping. Rustig gelegen. Heerlijk volledig beschaduwde plek (een grote pré tijdens deze tropenperiode!). Net en goed geoutilleerd sanitairgebouw. Erg vriendelijk personeel dat bereid is goede tips te geven. Volop wandel- en fietsgelegenheid in de buurt. ANWB-hulp-kit aanwezig bij de receptie.

Er was ook nu en dan animatieprogramma voor kinderen; we vonden het minder aantrekkelijk dat er aankondigende liedjes over camping klonken; we waarderen de stilte des te meer.

Super

Irene
29-7-2018

Fijne camping ruim opgezet.

Zeer vriendelijke eigenaren die druk bezig zijn om de camping een upgrade te geven.

Heb mijn kleinkinderen bijna niet gezien waren heerlijk aan het spelen en de laatste 2 dagen aan het spelen en knutselen met de leuke dames van de animatie.

Nancy
28-7-2018

Het is een super leuke gezellige camping. Veel te doen voor de kinderen en erg schoon sanitair

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Horstmannsbos in Gasselte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Horstmannsbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Het Horstmannsbos scoort een 8.74 uit 10 op basis van 80 reviews.