208 reviews over Camping De Berken in het Nederlands

Aanrader!

Familie met kids van 0, 3 en 5
16-8-2019

Schoon en rustig saniatair door het vele privé sanitair. Mooie speelplekken en binnen speeltuin. Gezelligheid ! Echt vakantie als de kids zich goed vermaken!

Nadeel is de warm water kaart. Maak de camping duurder en haal dat weg... niet fijn, snap het wel..

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijne camping voor gezinnen

Tooske
8-8-2019

Leuke familiecamping met fijne opzet van het park. Bijna overal waar je staat, is middenin een speelgelegenheid. Jammer dat dit bij de campers niet zo is. In de nabije (fiets) omgeving is veel te doen. Behulpzaam personeel! Het enige minpunt was dat vanwege de hitte een deel van de animatie verviel/op een andere dag gezet werd.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Een fijne camping die met liefde wordt gerund.

Sabine
2-8-2019

De Berken is een zeer gastvrije camping o.a. geschikt voor gezinnen met kinderen. Een camping waar ze snappen wat je als gezin/gast nodig hebt. Je voelt de liefde en betrokkenheid van campinghouders in alles. Wij komen hier dan ook al 4 jaar op rij. Er is een recreatieteam dat activiteiten organiseert voor verschillende leeftijden. Wat ik vooral fijn vind is dat dit niet ‘hysterisch’ is. Je mag meedoen, maar het hoeft niet. Het sanitair is super. Het is praktisch (fijne dubbele familiedouche) en schoon. Verder kunnen kinderen hier heerlijk spelen op diverse speelplekken of de binnenspeeltuin. Ze kunnen door het kleinschalige gevoel lekker hun gang gaan. Verder kun je gemakkelijk het bos in of de heide op en er zijn leuke uitstapjes in de buurt. Een hele fijne plek om vakantie te houden.

Ruimte, Rust en Reinheid!

Marianne de Beurs-Jager
28-7-2019

Een fijne camping gelegen op een mooie locatie. Bij aankomst een vriendelijke ontvangst. De sanitaire voorzieningen zijn super schoon, de kampeerplaatsen zijn ruim. De binnenspeeltuin viel in de smaak bij onze kleinkinderen.

Geweldige vakantie gehad.

Edwin
19-7-2019

Wij stonden op het speelveld in een gehuurde De Waard tent. Fijne ruime tent en ideaal om als ouder met je kind te verblijven. Autovrij veld dus dat is heerlijk rustig. Het animatieteam is heel leuk en fijn met kinderen. De week waarin wij er waten was het thema ‘Ontdek de natuur’. Informatief op een leuke manier. Ook de disco was een succes. In de omgeving is genoeg te doen en er zijn diverse leuke plaatsen. Ook om wat te eten als je een keer geen zin hebt om te koken. Afhalen bij restaurant Luf kan ook. Ideaal. De familie en medewerkers zijn heel vriendelijk en behulpzaam. We hadden nog wel een weekje willen blijven. Misschien volgend jaar weer!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Mooie goed verzorgde camping.

Marcel en Marleen Visser
7-7-2019

Goed verzorgde camping met mooie ruime plaatsen. Onze plaatsen waren voorzien van privé sanitair, wat erg makkelijk is. De omgeving biedt veel fiets en wandel mogelijkheden.

Fantastisch. Binnen 30km zóveel te beleven!

Barbara
4-7-2019

Wat een ontzettende leuke, fijne, schone en prachtige camping. We zouden 2 weken blijven we zijn uiteindelijk een halve week langer gebleven. Genoten!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Niet voor mensen met honden

C. Zut
2-7-2019

Alles prima hier, alles schoon, sanitair, terrein, mooie kampeer plaatsen.. Maar de hond kost €3,10 met een Max van €45,00 en wat krijg je voor dat geld, water want meer is er niet ... Toen we dat zeiden toen we weggingen, zei hij, ja dat betaal je voor de omgeving ook hè en voor de eventuele overlast die de hond geeft ???????? Geeft mss meteen aan, hoe de klantvriendelijkheid er was, dat vonden wij maar minimaal ... En zouden De Berken om deze reden, zeker niet aanraden

Gereisd Met partner in juni 2019

Tot de volgende keer. Die komt er zeker.

Fam. Wiersma
26-5-2019

Een hele fijne camping. Ruim, groen en schoon. Heel kindvriendelijk. Ook over het milieu wordt nagedacht. Wij zijn hier al vaker geweest en komen zeker nog eens terug.

Goed onderhouden camping

Bert en Ilse
5-5-2019

Aanrader. Vriendelijke ontvangst. Propere camping en proper sanitair. Bij aankomst mochten we zelf uit een aantal; ruime kampeerplaatsen kiezen. Enig minpunt (maar was wel vooraf aangekondigd): warm water voor afwas en douche bij te betalen alsook elektraverbruik extra te betalen

Gereisd Met partner in mei 2019

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Berken in Gasselte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Berken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.