Camping De Berken

Camping De Berken
9,1

197 reviews over Camping De Berken in het Nederlands

Met jonge kinderen

Een camping om nog eens eenpaar keer terug te kome

Peter Hoenderdos
13-9-2018

Mooie camping met goede mix van huuraccommodaties en grote plekken voor tenten, caravans en campers. Hele klant- en servicegerichte eigenaren. Grote en continue vrij toegankelijke huiskamer/bibliotheek met TV-hoek. Eén minpuntje: het gras op de plekken kan wel wat frequenter worden gemaaid.

super camping!

familie Bos
28-8-2018

super leuke camping... super gastvrij.... super voor de kinderen leuke animatie voor de kinderen.... gezellige sfeer! als je vragen hebt of als je wat anders kwijt wilt ze nemen allemaal de tijd voor je... wij zijn vandaag terug gekomen van de camping en de kinderen vragen nu al of we volgend jaar weer heen kunnen gaan! de berkabouter dat was toch wel het aller leukst om in te spelen... wij hebben echt heerlijk genoten en lekker bij kunnen komen! zeer zekers een aanrader voor ouders met kinderen! TOP CAMPING....

Heerlijke vakantie

Familie den Dunnen
7-8-2018

Wij hebben op het tentenveld gestaan. Met onze kinderen van 3 en 5 jaar. Ruime plaatsen met er bij een picknick tafel en afgesloten vuilnisbak. Tijdens de hitte was het hier goed toeven door de bomen en de waterspeelplaats. Camping is erg kinsvriendelijk. Op ieder veld op de camping is een speeltuintje aanwezig. Sanitair was schoon. De kinderen hebben de animatie als leuk ervaren. Kinderen konden vrij rondlopen op de camping zonder bang te hoeven zijn dat er wat zou kunnen gebeuren. Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen.

Wij komen terug!

Gerben
23-7-2018

Eenmaal aangekomen op de camping zijn we bij de receptie gastvrij ontvangen. Na het ontvangst mochten we kiezen uit een aantal plekken. Uiteindelijk hebben we gekozen voor het tentenveld. Een mooi groot veld, lekker groen, zonder auto’s, met stroom, goede WiFi ontvangst en een leuke speelplaats voor kinderen.

Het is een goed georganiseerde camping. Sanitair blinkt en is super schoon. Door de zinken vuilinisbakken op elke plek kun je je eigen afval goed kwijt, zien de veldjes er schoon uit en heb je geen last van ongedierte.

Je loopt vanaf de camping zo naar het Drouwener Zand en op een klein stukje fietsen ligt t Nije Hemelriek. Dit is een heerlijk schoon meertje waar je lekker kunt zwemmen.

Wij komen zeker een keer terug naar deze camping.

Bijzonder fijne camping!

Henk en Joke Bouwman
22-7-2018

Een bijzonder fijne familie camping in het mooie Drentheland. Prettige ontvangst en mogelijkheid om zelf te kiezen waar je wilt staan. Wij hadden een mooie grote plaats met water..afvoer..en cia.. En prima wifi op de plek en in de caravan. Het sanitair was super schoon en verzorgd. Wij hebben er een heerlijke (fiets)week gehad...en ook nog heerlijk gegeten in De Brasserie...

Bedankt fam van der Weide!!!!

Vriendelijk ontvangst. Zelf een plek uitzoeken. 2 Honden meegenomen.

Nu nog een zeer rustige camping. Mooie grote plekken voorzien van stroom, water, afvoer en cai. En een afvalemmer. Voor de voortent een kunstgrasmat (ideaal). En een aantal tegels zodat je je caravan direct horizontaal hebt staan. Gescheiden plaatsen. Toiletten en wasgelegenheid waren schoon, maar wat gedateerd.

Broodjes kun je een dag van tevoren bestellen. Kleine 'kampwinkel' meer zeer beperkte voorraad. Openingstijden niet erg ruim.

Je loopt vanaf de camping zo de bossen in en kunt direct een uitgezette route lopen van 4,5 km. Aangrenzend een brasserie waar je goed kunt eten. We hebben ons met deze zonnige dagen prima kunnen vermaken. Zeker aan te bevelen. Ook voor kinderen geschikt. Heeft o.a. een binnen speeltuin.

Heerlijke vakantie op een prachtige camping

A. Hagenaars
18-7-2018

De hele maand juni met onze caravan op de camping de Berken gekampeerd. Een heerlijke camping midden in het bos. Prachtige plaatsen, wij hebben gekozen voor privé sanitair op de kampeerplaats, ruim bemeten. Op de plaats een ook een kraan, afvoer en een tv aansluiting. De wifi op de camping, gratis, werkt perfect. Wij hebben heerlijk de omgeving bezocht, hele leuke en mooie dagtochten. De campingeigenaren en het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam Deze camping is een aanrader.

Fam.PH. Hofkes
17-7-2018

Deze camping licht prachtig in de bossen en heeft royale plaatsen met extra sanitaire plaatsen bij plaatsen voor tent of caravan. Wij komen er al jaren en genieten telkens weer van de mooie omgeving en het fietsen door de prachtige bossen. Wij huren al een paar jaar een chalet dat heel gezellig is ingericht en een ruime veranda heeft waar we heel relaxt kunnen zitten en op een mooie plek!

Daarbij is er een geweldig restaurant bij de camping met heerlijke gerechten en uitgebreide kaart. Wat niet geheel onbelangrijk is, is de gastvrijheid van beide families die de camping en het restaurant beheren, altijd vriendelijk en voorkomend, kortom een Camping, die wij zeer aanbevelen voor een fijne vakantie.

We waren er voor de eerste keer, maar zeer goed

Fam:Hofstee
16-7-2018

Een top camping, verder niets op aan te merken

Marianne
3-7-2018

Perfecte georganiseerde camping. Superschoon toiletgebouw. Mooie plekken. Broodjes te halen. Fietsen te huren. Prima restaurant erbij. En, last but not least, zeer vriendelijk personeel. Je loopt vanaf de camping zo naar het Drouwener Zand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Berken in Gasselte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Berken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.