Géén boekingskosten

Meer camping info

284 Reviews over De Berken

• 7Hank Frans05-09-2022

Wat een heerlijke midweek

Locatie was geweldig direct aan/in het bos. Iedere avond een wandeling over de prachtige heide gemaakt. De omgeving was ook ideaal voor prachtige ritjes op de motor. We hebben erg genoten. Door het warme weer misten we wel een zwembad.

• 10Fam. Van Mourik31-08-2022

Prima camping

Keurig onderhouden camping. Prachtig gelegen, zeker als de hei bloeit.

• 9Ilona30-08-2022

Hele fijne, gezellige en kindvriendelijke camping

De camping was niet massaal groot maar groot genoeg voor de afwisseling., Er was een leuk animatie programma met een lief animatieteam (wij hebben nooit zoveel van het animatie programma gezien). Let wel op voordat je boekt tot wanneer het animatie loopt want de laatste week dat wij zaten (alleen midden was weer naar school) was het animatie klaar en daardoor waren er veel minder kinderen op de camping. Er is veel variatie aan speeltuinen en vooral de binnenspeeltuin was favoriet. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Wij zaten in een chalet en deze was erg netjes en schoon. Veel leuke activiteiten in de omgeving. Wij gaan zeker nog een terug naar deze fijne camping!

• 3Eetgelegenheden
  • 9Esther Scholten29-08-2022

Thuiskomen

Camping de Berken is een gezinscamping voor jong en oud. Een heerlijk rustpunt.

Nog altijd valt mij op hoe schoon het er is. Voor mij een 2e thuis

• 9Eetgelegenheden
  • 10Frans28-08-2022

Prima camping, fijne mensen in de leiding.

Stonden met caravan op plaats 13, bijna de hele dag in de schaduw. Dat kwam wel goed uit met die hete dagen. Prima sanitair. Rustige camping. Geweldige omgeving, veel kunnen fietsen.

• 10Eetgelegenheden
  • 7Kos24-08-2022

Prettige camping

Rustige camping over het algemeen. Sommige 'buren' meenden hun muzieksmaak te moeten delen. Beetje jammer. Heel fijn is het privé-sanitair; wij hadden een comfortplaats en deze was voor ons groot genoeg met caravan en voortent. Wel extra tarp voor de voortent aangezien er weinig schaduw was. We hadden fantastisch weer, soms on-Nederlands heet. Week twee van ons drieweeks verblijf klein tentje erbij en nog was de plek groot genoeg. Personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Als je jonge kinderen hebt: er is animatie voor verschillende leeftijdscategorieën. Wij zouden het prettig vinden als er een rookverbod op campings komt. Wederom buren die iets wilden delen; deze keer onaangename sigarettenrook van verschillende kanten. Wellicht een idee om een aparte sectie voor niet-rokers in te richten. Goede uitvalsbasis voor fietstochten/-tochtjes. Mooi stukje bos en heideveld achter de camping. Er is geen zwembad; plassen dichtbij.

• 8M Snoek21-08-2022

Rustig, netjes, geschikt voor jonge kinderen

Vriendelijk, hulpvaardig personeel. Ruime kampeerplaatsen met privacy biedende bosschages. Bij de ene plek meer als de andere. De plekken met sanitairunits vind je in laantjes. (dus tegenover elkaar, minder privacy) Mooie ligging met veel wandel-en fietsmogelijkheden. Voor kinderen prachtige speelplekken op het terrein waar je vanaf je plekje op uit kunt kijken. (als juf valt me dat ook op) Sanitair wel wat ouder, maar keurig schoon. Al met al een plek waar we graag nog eens terugkomen. Recreatiewater op 4 km afstand.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Elizabeth Bergsma17-08-2022

Fijne camping, heerlijke plekken en schoon!

Top verblijf met twee kinderen, zeven en tien. Fijn animatie team, dit jaar weer hun best gedaan voor prachtige spelen en speurtochten. Aan het bos. Schone camping. Kleinschalig wat wij fijn vinden. Binnen speeltuin en buiten waterzandspeelplaats zijn favoriet.

• 10Rose Voogt12-08-2022

Fijne camping, wij waren er al voor de 5e keer!

Het is hier schoon, kinderrijk en uitdagend. Rondom een mooie omgeving, dichtbij prachtige recreatievennen en een heel betrokken leiding!

• 9Eetgelegenheden
  • 8P. V.09-08-2022

Goed verzorgde camping

Misschien een wel / niet duurdere camping, maar alles is goed en netjes verzorgd.

Camping De Berken info

Camping-informatie