Reviews over Gasselte

Ons verblijf in Gasselte is zeer goed bevallen

jhbman
    8-8-2018

Gasselte is voor den toerist een leuk dorp met verschillende B&B,s waar je goed tot zeer goed kunt overnachten, verder is het een dorp waar nog van alles te verkrijgen is en waar in het zomerhalfjaar verschillende evenementen worden georganiseerd.

Emmy Keeman
    26-7-2018

Gas selte leuk dorpje en prima omgeving met Boomkroonpad en 't Hiemelrijk.

Geweldig

ANS EN PIET VERDONK
    31-8-2017

Alles is hier goed alleen missen wij een supermarkt

Het is een Hotel met hele fijne personeel

Be en Jannie
    13-8-2017

Het is nog een bosrijke omgeving op een Half uurtje rijden zit je in het Dierenpark WILDLAND Zoo Emmen En daar kan je van af 10 uur tot 6 uur in het park wezen ook kan je naar Echt een aanrader en dan weer terug naar het Hotel Buxus en dan daar lekker het avond eten Bereid door hele goede kok ook vlak bij heb Drouwen zand Attractiepark in Drenthe Ja Drenthe heeft ook echt heel veel bezienswaardigheden Dus zo als u ziet heel wat te doen in het mooie en schone Drenthe

Een leuk dorp.

Lonneke,
    10-8-2017

Er is geen supermarkt meer, maar de warme bakker is er nog en is uitstekend. Ook is er een fietsenwinkel, waar je vriendelijk en netjes geholpen wordt. Verder nog een leuk cadeau winkeltje waar ook streek producten, kaarten, bloemen en planten te koop zijn. En je kan pinnen bij een pinautomaat in het benzinestation aldaar. Verder heeft het vele restaurants. Bij 'Moatie' kan je zowel een pannenkoek eten, als heerlijke vlees en vis gerechten en voor een zeer betaalbare prijs. Dit is ons stam restaurant. Maar er zijn er nog veel meer.

Vlakbij kan je heerlijk wandelen in het Drouwenerzand. Een zeer mooi gebied met veel hei. Echt schitterend. Verder kan je hier in de omgeving heerlijk fietsen. Er is veel bos, hei, ook duin en watertjes . Het Balo-ore veld bij Rolde is ontzettend mooi. Omgeving van Gasselte is prachtig. Een aanrader.

Gasselte scoort een 8,3 uit 10, op basis van 81 reviews