Reviews over Gasselte

Fantasties

Jackelien Kruidhof-Timmer,
    7-1-2019

Prachtige rustige camping. Op 10 minuten lopen van de 2 grote plassen van Nieuw Hemelriekje.

Niks aan veranderen.

Take Landman,
    2-1-2019

We hebben ons verblijf op camping De Lente van Drenthe als zeer positief ervaren. Een rustige camping met genoeg te doen ook voor kinderen. Zeker nu het attractie park DX open is, geweldig.

een prachtige omgeving

J.H. Brugge,

mooie ruime campingplaatsen

Mooi park maar moet nog veel gemoderniseerd worden

Gerad,
    1-1-2019

Slechte verlichting op de velden en wegen

Heerlijke rust, kids genieten en daarom wij ook!

Faber,
    1-1-2019

Heerlijk genieten elke x weer op ons plekje! Rust als we de poort door rijden.. Tips: Wat wel jammer is, is dat het restaurant niet open is in het hoogseizoen. En ik zou persoonlijk zorgen dat het rondom de toiletten, zwembad en recreatie wat beter onderhouden wordt.

Gasselte scoort een 8,6 uit 10, op basis van 81 reviews