Reviews over Gasselte

Geweldig

ANS EN PIET VERDONK
    31-8-2017
    Alles is hier goed alleen missen wij een supermarkt

Het is een Hotel met hele fijne personeel

Be en Jannie
    13-8-2017
    Het is nog een bosrijke omgeving op een Half uurtje rijden zit je in het Dierenpark WILDLAND Zoo Emmen En daar kan je van af 10 uur tot 6 uur in het park wezen ook kan je naar Echt een aanrader en dan weer terug naar het Hotel Buxus en dan daar lekker het avond eten Bereid door hele goede kok ook vlak bij heb Drouwen zand Attractiepark in Drenthe Ja Drenthe heeft ook echt heel veel bezienswaardigheden Dus zo als u ziet heel wat te doen in het mooie en schone Drenthe

Een leuk dorp.

Lonneke,
    10-8-2017

Er is geen supermarkt meer, maar de warme bakker is er nog en is uitstekend. Ook is er een fietsenwinkel, waar je vriendelijk en netjes geholpen wordt. Verder nog een leuk cadeau winkeltje waar ook streek producten, kaarten, bloemen en planten te koop zijn. En je kan pinnen bij een pinautomaat in het benzinestation aldaar. Verder heeft het vele restaurants. Bij 'Moatie' kan je zowel een pannenkoek eten, als heerlijke vlees en vis gerechten en voor een zeer betaalbare prijs. Dit is ons stam restaurant. Maar er zijn er nog veel meer.

Vlakbij kan je heerlijk wandelen in het Drouwenerzand. Een zeer mooi gebied met veel hei. Echt schitterend. Verder kan je hier in de omgeving heerlijk fietsen. Er is veel bos, hei, ook duin en watertjes . Het Balo-ore veld bij Rolde is ontzettend mooi. Omgeving van Gasselte is prachtig. Een aanrader.

Leuk authentiek plaatsje wwe

Vermeulen
    18-7-2017
    Weinig winkels wel leuke terrasjes

Mooie omgeving

Fam. Reker
    15-7-2017
    Gasselte is een mooie omgeving om in te fietsen. We hebben niet veel gezien, maar er zit een pizzeria in de buurt van de camping, waar je lekker kunt eten. (de bodem was toen iets aan de harde kant, maar was goed te eten). En er zit een cafetaria in de buurt, waar je ook heerlijk kunt eten!! Verder is de natuur heel mooi en zijn er goede fietspaden. Echt een aanrader dus.
Gasselte scoort een 8,2 uit 10, op basis van 79 reviews