Reviews over Elp

Voor herhaling vatbaar, warme deken :)

Johan Tensen,
    8-10-2018

Wat een fijne, luxe, warme B&B met een zeer aangename vibe vonden we dit. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Ook zeer goede hospitality.

voor herhaling vatbaar

j de bruin,
    8-10-2018

het was een leuk hotel vriendelijke bediedining schone kamers eten was goed .

Goed hotel.

Ben & Wendy,
    30-7-2018

Hebben hier gelogeerd voor 1 nacht met bon van een veiling (gekocht voor € 21). Vriendelijke ontvangst. Mooie kamer op begane grond en dus gemakkelijk voor onze hond. Ruime parkeerplaats. Mooi terras. Redelijke consumptieprijzen. Kamer was weliswaar iets gedateerd maar super schoon, goed bed, ruime badkamer dus gewoon goed. Mochten we in de buurt in de toekomst willen overnachten dan nemen we zeker dit hotel.

Goed hotel,komen zeker nog een keer terug

Wesselink,
    22-7-2018

Prima hotel,mooie kamer,schoon en een goed ontbijt.

Heerlijke uitvalsbasis

MS,
    20-7-2018

Heerlijk familiehotel, we zij hier een paar dagen verbleven, goede uitvalsbasis, goed verzorgd ontbijt en goede keuken. Goede service, netjes en schoon.

Elp scoort een 8,1 uit 10, op basis van 40 reviews