Vakantiepark
8,3

• Activiteiten7,8
  • Onderkomen8,4

Omschrijving
Op Landal Land van Bartje staan rust en privacy centraal. Overnachten doe je hier namelijk in vrijstaande, zeer luxe boerderijen. Heerlijk ontspannen in de jacuzzi van je landhuis. De kinderen spelen in de indoor zandbak, een van de speeltuinen of gaan naar de ponyranch. Bij goed weer ontdek je de omgeving van Ees, met Emmen om de hoek.

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Het Land van Bartje voor je op een rij gezet:

1221 reviews over Vakantiepark Landal Het Land van Bartje in het Nederlands

Nooit meer

meike bleuming,
10-2-2019
  • Activiteiten2
  • Activiteiten2
  • Onderkomen8

Niets voor oudere kinderen behalve het zwembad, wij waren met 4 kinderen 9 t/m 14 jaar. Het poolen was een aanfluiting. Alles sloot erg vroeg dus gezellig samen borrelen was er niet bij. Accommodatie was goed. Wi-Fi waardeloos helft van de tijd deed hij het niet en er is toch flink voor betaald. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

De volgende boeking alweer gedaan!

Annette,
31-1-2019
  • Onderkomen10

Dit is echt een heerlijk park! Veel vermaak voor de kinderen (4 en 6) en altijd een lekkere plek voor de ouders in de buurt. Met een koffie of drankje genieten van de kids die heerlijk spelen! We zaten in huisje (stacaravan) 22, een perfecte plek om snel het zwembad of de speelboerderij in te lopen. Zwembad is superleuk, ook voor kinderen zonder diploma veel badjes om zelf te "ontdekken". Buitenbad wat frisser maar dat went heel snel (als je uit het warme binnenbad komt). Super leuk is dat er veel verschillende fietsen te huren zijn. Wij gaan zeker weer terug want dit is echt een leuke plek voor een ontspannen vakantie met kinderen!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Voor herhaling vatbaar

Hoogenberg,
13-1-2019
  • Activiteiten8

Leuk en mooi aangelegd park met mooie faciliteiten voor (jongere) kinderen. We hadden een luxe boerderij die wel wat schoner had mogen zijn. Met name in de badkamers stonk het muf. Binnenzwembad prima en buitenzwembad welke overdekt was is een prima aanvulling echter wel aan de frisse kant.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Prima park

Marion van den bos,
4-12-2018
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6
  • Activiteiten8

Een weekend verbleven in een stacaravan speciaal voor kinderen (nr 1). Met onze kleine meid van 1 jaar. Er was speelgoed aanwezig en genoeg bewegingsruimte. De schoonmaak kon beter toilet rook constant naar urine erg vies. CV sloeg constant af wanneer hij op temperatuur was maar het werd ook heel snel ijskoud in het huisje en hij sloeg niet automatisch weer aan waardoor het snachts erg koud was. Zwembad leuk maar het buitengedeelte is best fris. Het baby badje daar was wel warm genoeg. Indoor zandbak vond onze kleine meid geweldig. Ook het knuffelen van de pony's was erg leuk. Personeel erg vriendelijk. Het restaurant had ook heerlijk eten en genoeg vermaak voor kinderen zodat je als ouder zijnde rustig kunt eten. Het park is wel een aanrader maar meer voor de zomer.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Fantastisch! Aanrader!

Ger,
5-11-2018
  • Onderkomen10

We verbleven in een 8-persoonshuis 548. Prachtig gelegen vlakbij het centrum met een mooi grasveld om het huis. Hier konden onze kinderen heerlijk ongestoord spelen. Het huis was super onderhouden, er zit een gloednieuwe keuken in! In de bijkeuken was ook een extra koelkast geplaatst. Hoe fijn is dat :-) ook was er een wasmachine en droger aanwezig. Verder alles keurig schoon.

Heerlijk gegeten bij het restaurant op het park. De pizza’s bij de afhaal zijn trouwens ook prima. De supermarkt was verrassend compleet in hun aanbod.

Het zwembad is geweldig. Kleine kinderen vinden het fantastisch, ouders hebben goed toezicht middenin. Een paar leuke glijbanen, helemaal prima.

Er is ook nog een ponyranch maar daar zijn we niet eens aan toegekomen. We komen nog een keer terug dan maar, dat is wel zeker! Ik kan het park iedereen aanraden.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Leuk park

Danielle,
4-11-2018
  • Onderkomen8

Leuk park, zwembad ruim opgezet met 2 gedeelten dit wel nodig omdat het erg druk kan worden. Indoorspeeltuin als in zandbak groot succes bij de kinderen. Kleine versnapering voor de ouders erbij :)

Chalet was stacaravan wordt genoemd prima te doen met wat kouder weer, fijne bedden en redelijk wat beweeg ruimte

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

Mooi huis, zwembad teleurstellend

Inge,
26-10-2018
  • Activiteiten7

We verbleven in een 8EL huis. Mooi huis met een prachtige ligging. Badkamer is alleen verre van EL. Bovendien laat de schoonmaak te wensen over...aan alle lampen stof/spinnenrag de vloer zwart en plakplekken. Voor een midweek van 800 euro mag je beter verwachten. Ook de schoonmaak in het zwembad veel tegen. Zoveel zand en haren in hokjes en gangen. Extra activiteiten waren leuk! Personeel deed het goed👏🏻 Prima weekje gehad maar voor ons geen 5* waard. Daarvoor gaan wij toch liever naar hof van saksen!!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

voor herhaling vatbaar

Karin robbertsen-agterkamp,
22-10-2018
  • Onderkomen9

prachtig mooi park, ruim opgezet met veel groen en veel privacy! huisje was mooi en goed afgewerkt en schoon en gezellig.

Dit park is echt een aanrader!

verbeterpunt: oud papier bak in het huisje plaatsen! Ze willen rest en papier wel gescheiden in de grote containers, maar dan moet dit vanaf het eerste moment wel mogelijk zijn. Je gaat echt niet bij vertrek je vuilniszak uitpluizen op papier.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Onvergetelijke vakantie

Lisa Desimpelaere,
7-10-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Wij gingen voor een week naar het park met twee kleine kinderen (1,5 en 3 jaar). Voor kleine kinderen is dit een ideaal park: genoeg activiteiten, mooi peuterbad, leuke animatie, ook voldoende in de buurt te doen. Zo zijn we een dagje naar plopsa indoor geweest. Naar hygiëne toe was alles picobello. Huisjes en centraal gebouw waren proper. Wij verbleven in een vierpersoons luxe bungalow. Huisje mooi gelegen tussen de bomen. Het bubbelbad en de sauna waren een leuk extraatje voor als de kindjes in bed zaten. Het winkeltje en restaurant waren in orde maar we hadden toch iets meer keuze in de albert heijn in de buurt. Enige minpuntjes waren dat er enkel boven de trap een traphekje stond en niet beneden. Mijn dochter probeerde telkens op de trap te klimmen. Ander minpuntje was dat het niet zo veilig is dat kindjes gemakkelijk vanuit de tuin naar de niet-verkeersvrije straat geraken, maar voor de rest super park!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

leuk en vriendelijk park

mies herremans,
20-9-2018
  • Activiteiten7

was geweldig goed park schoon , heb niets verkeerds mee gemaakt. zeer tevreden

Gereisd met partner in mei 2018

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Het Land van Bartje in Ees, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Het Land van Bartje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.