Géén boekingskosten
NederlandDrentheEesVakantieparken EesVakantiepark Landal Het Land van Bartje

Vakantiepark Landal Het Land van Bartje

NederlandDrentheEes

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Landal Het Land van Bartje voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 1281 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Op Landal Land van Bartje staan rust en privacy centraal. Overnachten doe je hier namelijk in vrijstaande, zeer luxe boerderijen. Heerlijk ontspannen in de jacuzzi van je landhuis. De kinderen spelen in de indoor zandbak, een van de speeltuinen of gaan naar de ponyranch. Bij goed weer ontdek je de omgeving van Ees, met Emmen om de hoek.

1281 Reviews over Landal Het Land van Bartje

• 7shawna23-09-2022

Erg leuk maar met verbeterpunten

Erg leuk park voor kleine kinderen, zeer vriendelijk personeel. Het huisje was ook erg mooi alleen niet schoon. Toilet ruikt verschrikkelijk naar urine hier moet echt eens naar gekeken worden want dit is echt niet fris. Ook het openen van de deur via de landal app is niet handig. Ook gaat het zwembad veel te vroeg dicht (1700 uur)

• 8Eetgelegenheden
  • 9Henriet23-09-2022

Wat een prachtig vakantiepark!

Wat een mooie tijd hebben we gehad. Er is ontzettend veel leuks te doen voor kids. Een indoor speelboerderij, ponyranch, grote speeltuin en een leuk zwembad. En elke dag een animatieteam dat met de kids gaat knutselen of dansen met Bollo, zelfs in het naseizoen. Ook de boerderijhuisjes zijn mooi, ze staan tussen de bomen en bieden veel privacy. Ons huisje was prima schoon. Onze week vloog voorbij! Dit park is een aanrader met kleine kids.

• 10Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 6Wendy13-09-2022

Te vies!

De vloer, deuren en toiletten waren echt niet schoon, vieze vaat nog in de vaatwasser, nog was in de droger en lege bierflesjes in de linnenkast boven en sigaretten en een bak ijs compleet met lepel onder het bed. Je leeft in de rotzooi van een ander. Terecht de schoonmaakkosten terug gekregen, ik heb het nog nooit zo VIES gezien!!

• 8Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Annelien08-09-2022

Super vakantiepark voor gezinnen met jonge kids

We hebben een geweldig leuk verblijf gehad op Land van Bartje. Mijn dochter vond de pony’s geweldig. En ook Bartjes zomeravonden waren erg gezellig om naartoe te gaan. Het restaurant was super. Heerlijk gegeten en echt heel aardig en vlot personeel. Wij komen graag nog een keertje terug.

• 8Activiteiten
  • 7Martin25-08-2022

Land van Bartje . Ja huisjes mogen beter schoon gemaakt worden . En waar ik me het meest aan stoor, is het zwembad . Badmeester bij de oranje glijbaan . Niet te vinden . Staat een mooie parasol met 3 stoelen , maar geen badmeester te bekennen…er moet eerst een kind verdrinken denk ik in de drukte van augustus….oja . En dan ook nog in de bouwvak binnenbad dicht . Omdat er zeemeermin zwemmen is . Doen je in de topdrukte van de dag . Heeel slim landel . Verder top park Oja huisje 510 van 19 aug tot 26 aug

• 5Activiteiten
    • 7Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Barbara25-08-2022

Supervakantie gehad!!!

Twee weken in land van Bartje geweest, wat een aanrader! Animatieteam organiseert veel leuks, ook voor wat oudere kinderen. Onze kids vonden de nieuwe pumptrack supergaaf, dus huur vooral een stuntstep of crossfiets daar! Wij zaten in type 8EL accommodatie 259 wat een mooie boerderij was met een fijne ligging op het park. Lekker ruim huis, niet heel warm binnen ondanks dat het buiten 30gr was, goede bedden en heel fijn dat er een tweede koelkast en wasmachine aanwezig zijn. Ligging was perfect, dichtbij de ponyranch en wandeluitgang en je loopt toch ook zo naar het centrum/ begin van het park waar Bartje's boerderij en het zwembad zijn. De kids hebben zich zo ontzettend goed vermaakt en we hebben heerlijk gewandeld in het bos achter het park. Wat echt heel fijn was is dat de hond daar los mag lopen in het bos (alleen op de hei wel aan de lijn) Wij gaan zeker nog een keer terug!

• 5Jose23-08-2022

Het verblijf was vies!

Plus punten: veel speel mogelijkheden! Min punten: meubels gedateerd, bedden slecht, en alles was vies! Het zwembad is mooi aangelegd maar: bij het peuterbad zit sprinkhaan plaag het geen bekent is bij de medewerkers. Zij gaven aan dat dit al jaren is en er niets aangedaan wordt. Het gevolg: als de kinderen water over de rand gooien komen er tien talen sprinkhanen onder de bestrating vandaan. Kinderen raken in paniek en het is heel onhygiënisch! Jammer dat er niets aangedaan wordt!

• 7Activiteiten
    • 3Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden
  • 7Claudia21-08-2022

Leuke activiteiten huisjes niet schoon

Mooie woning 6 persoons aan de buitenkant. Woning binnen is wat gedateerd De vloeren waren erg vuil al maanden niet meer gedweild naar onze beleving. De activiteiten en de het zomeravond programma was leuk

• 5Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 4Regina De vries05-08-2022

Verblijf het land van bartje

Mooie caravan in schaduw. Helaas was de caravan erg vies. Volgende dag gemeld om 9:00 uur bij de receptie. Schoonmaker langs geweest en zag het werk totaal niet liggen dus later nog niet goed schoon. Dochter uitgekeken naar zeemeerminzwemmen voor donderdags, wou haar woensdags ochtend inschrijven is het geschrapt. De reden hier van wist de receptie niet eens. Kapotte bedden goed en maar voor 1 pers terwijl we met ons 3en waren. Heb een mail gestuurd en tot opheden nog niks weer gehoord. Ben benieuwd, laat het in ieder geval niet los en zijn zoveel klachten en het is behoorlijk veel geld wat je over de balk gooit. Wij zijn donderdags naar huis gegaan ipv vrijdags.

• 6Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 3Eetgelegenheden
  • 9Fam. Van Loock01-08-2022

Topvakantie!

Superleuk park waar voor iedereen iets te beleven valt. De ponyranch viel zeker in de smaak! Ook de nieuwe binnenzandbak is een aanrader. Kortom we hadden een topvakantie!

• 9Onderkomen

Vakantiepark Landal Het Land van Bartje info