Vakantiepark Landal Het Land van Bartje

8.1Fantastisch

• 7.9Activiteiten
  • 7.9Eetgelegenheden
  • 8.2Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Het Land van Bartje voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Op Landal Land van Bartje staan rust en privacy centraal. Overnachten doe je hier namelijk in vrijstaande, zeer luxe boerderijen. Heerlijk ontspannen in de jacuzzi van je landhuis. De kinderen spelen in de indoor zandbak, een van de speeltuinen of gaan naar de ponyranch. Bij goed weer ontdek je de omgeving van Ees, met Emmen om de hoek.

1245 reviews over Vakantiepark Landal Het Land van Bartje

• 8mieke swarts03-01-2020

fijne vakantie gehad

We waren hier de midweek van oud&nieuw. we hebben hele fijne dagen gehad. mooi groot park met veel ruimte om het huisje, dit lijkt me ook een fijn park in de zomervakantie. Ook een leuke grote speeltuin en mooi zwembad. toen wij er waren was het wel heel erg druk bij de Bollo activiteiten, gelukkig nam Bollo wel voor alle kinderen de tijd voor een knuffel of high five. Er zijn inderdaad veel activiteiten op pony's gericht maar dat lijkt me logisch met een paardenranche op het park. vriendelijke personeel ook! afhaalpizza's vond ik erg lekker!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 2019
    8Marjan12-11-2019

Mooie ligging!

Groot park met vele verschillende soorten accommodaties. Wij hadden een 8el geboekt. Mooi huis. Vrij nieuw interieur en keuken. Sanitair is wat oud en eigenlijk wel aan vervanging toe. Wel ideaal dat er een was-droogcombinatie inzit. Slaapkamers boven zijn niet erg groot. Fijn tuinmeubilair en genoeg parkeerruimte. Huisje was redelijk schoon. Wel veel vies serviesgoed in de kast. Dat is niet fijn bij aankomst. Zwembad is vrij groot. Wij zaten er in hittegolf week, dus wel afgeladen vol. Speeltuin is ook leuk. De extra activiteiten zijn allemaal vrij duur en erg op paarden gericht. Op andere Landalparken ook vaak wel wat gratis activiteiten. Boodschappen zijn goed te doen in Borger. Ook in de omgeving zijn wel wat leuke uitstapjes te maken.

• 6Activiteiten

• 7Mevrouw Grotenhuijs-Keukenkamp02-11-2019

Prima midweek gehad. Leuk park jonge gezinnen.

Voor de 1e keer naar Landal Land van Bartje in Borger. Wel getwijfeld om te boeken. Maar we hebben een leuke midweek gehad. Bungalow 517 voor 8 personen met sauna en zonnebank. Wasmachine en droger. Ideaal met 2 kindjes van 4 en 2. Nette bungalow alleen bij aankomst stond er vuil servies in de kast en de ramen waren niet schoon. En onder de banken moest wel een keer stofgezogen worden.....sanitair is aan een opknapbeurt toe ietwat verouderd. Zwembad goed wel koud water in het buitenbad. Het zwembad is wel wat verouderd maar de kindjes vonden het geweldig. Kleedkamers zijn erg krap maar de grote kleedkamers zijn met kinderen prima. Bollo's boerderij gezellig leuk en kindjes kunnen zich goed vermaken. Knutselen kost € 5 per kind wel prijzig. Wel handig de app kun je zien welke activiteiten er zijn per dag. Leuke omgeving rondom het park waar vanalles te doen is.

Personeel vriendelijk en behulpzaam. Park is schoon en netjes.

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 4Van Duijn13-09-2019

Tegenvaller

We zaten een midweek in een stacaravan, bij aankomst enorme chloorlucht. Douche vies, kalk en schimmel. Keukenkraan groen van de kalk. Gelijk wegwerpbordjes en flessen water gekocht om de dagen door te komen. Buiten stoelen zwart van de viezigheid. Gaan vaker naar andere parken van Landal (Vennenbos, Rabbit Hill, lommerbergen) maar dit was echt drie keer niks. Ook zwembad was vies, zwarte randen, wc’s onder de poep. Weinig activiteiten, hoogzomer geen minidisco/show voor de kids ‘s avonds. Geen knutseluurtje ‘s ochtends. Alles wat een beetje leuk was om te doen kostte geld. Heel jammer. Zou er niet terug gaan.

• 3Activiteiten
    • 3Onderkomen

• 9Alissa12-09-2019

Een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen

Met onze dochter van 2 jaar een midweek naar het land van bartje geweest. We wilden een kindvriendelijk huisje en in deze periode waren alleen de grote nog vrij dus wij verbleven in een 8 persoonshuis. Voor ons alle ruimte , denk met 8 personen toch te krap. Kindvriendelijk was het huis wel, overal aan gedacht en dat was er fijn verblijven.

Matrassen wel aan de harde kant maar dat kan ook persoonlijk zijn. We zaten in een huis vlakbij de faciliteiten dus dat was super, zeker met een klein kind. Zwembad is leuk, alleen wel koud water in sommige baden. Voor kleine kinderen misschien wat te koud.

Veel te doen in de omgeving en op het park, leuke animatie en vriendelijk personeel overal. Duidelijke antwoorden bij vragen en overal netjes geholpen. Ook fijn van de speelhoek in het restaurant en dat we daar vlakbij konden zitten zodat we onze dochter toch konden zien & lekker konden zitten. We hebben een leuke midweek gehad, een aanrader!

• 9Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 7henkus05-09-2019

boeken geen stacaravan weer

Wij hadden een stacaravan geboekt die ingericht is voor kleine kinderen.Zijn niet van plan om dat nog een keer te doen. Het was schoon voor het oog en ook niet meer dan dat.

• 5Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 8W Dam15-08-2019

Prima!

Wij hebben een prima week gehad! Het park is prachtig; het ligt midden in de bossen, de omgeving is mooi, heel veel speeltuintjes en een aantal grote speeltuinen. Het zwembad vonden wij erg leuk, met name het 'buiten' zwembad. Oogt ook het meest fris en schoon. Horeca is prima voor een drankje maar ook in het restaurant kun je prima eten. Personeel is zeer vriendelijk. Animatie is varierend en uitgebreid!! Maar idd aan de prijs. Wij hadden een luxe huisje en dat vond ik toch wel wat tegenvallen. Er moet meer aandacht besteed worden aan het schoonmaken van de vloer, spinnenwebben, badkamer etc. De badkamers zijn echt verouderd, niet fris en roken naar vocht. Sauna en zonnebank hebben we niet gebruikt. Bubbelbad zag er niet fris uit. De keuken was minimaal ingericht qua bestek, wel voldoende servies. De bedden lagen goed. Door de bosrijke omgeving ook veel ongedierte in huis.

• 6Onderkomen

• 8Familie Zeeboer13-08-2019

Super naar ons zin gehad!

Wij waren met 6 volwassenen en een kindje van 1,5.

we hadden een luxe huisje voor 6 personen, huisje 440. Dit lag aan de rand van het park, heerlijk rustig. Het lopen naar het ‘centrum’ van het park was goed te doen. Het huisje was schoon, maar verdiend wel een keer een schoonmaak rondje van de extra dingen zoals de ramen en spinnenwebben enzo.

Het zwembad was prima, wel een beetje onlogisch met een stuk lopen tussen de 2 baden. Het (buiten)bad was erg koud, namelijk maar 28 graden. In de kleedruimtes stonk het verschrikkelijk, ik hoop dat dat even een foutje was.

De speeltuinen zijn geweldig, vooral de grote bij de receptie. Voor elke leeftijd wat.

Het winkeltje was prima voor de vergeten/verse spulletjes en de heerlijke verse broodjes en verse jus Smorgens.

Al met al een topweekendje gehad!

• 6Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

• 9Tompoesje02-08-2019

Prachtig park met prima huisje

We verbleven in een 8EL huisje. Wat een luxe en heerlijk de ruimte. De bedden lagen heerlijk en de slaapkamer was koel ondanks warm weer. Zeer ruime complete keuken en prima badkamer. Bovenetage hebben wij niet gebruikt. Ook fijn tuinmeubilair met ligbedden erbij. Wij vonden het huis wel donker, maar in de zomer geen probleem. Het zwembad hebben we dagelijks gebruikt, er is een mooi bad om banen te zwemmen, naast allerlei baden voor de kinderen. Fijn dat dit zo gescheiden is dan is het leuk voor iedereen. Er staan veel eiken op het park, dus uitkijken voor de processierups! Wij hadden veel jeuk in juni. Jammer dat het park erg ver weg is voor ons anders kwamen we zeker vaker.

• 9Onderkomen

Gereisd met partner in juni 2019

• 7Evelien29-07-2019

Leuke vakantie; geen tweede keer Land van Bartje

Leuk park in een mooie omgeving. Er wordt veel georganiseerd maar voor de meeste activiteiten wordt een extra bijdrage gevraagd. Vreemd omdat dit op andere Landal-parken niet in deze mate voorkomt. Huisje was op zich ok, had wat beter schoongemaakt mogen worden. De bedden (matrassen) waren ronduit slecht; nog nooit zo’n doorgezakt exemplaar gehad. Niet Landal-waardig! Personeel is vriendelijk en doet erg hun best om het de gasten naar de zin te maken. Veel speeltuintjes op het park, mooi zwembad en een leuke ponyranch. Helaas mist het “Bollo-huisje” en de “Bollo-brievenbus”. Supermarkt voldoet in de eerste behoeften en biedt dagelijks verse broodjes. Wel stevig aan de prijs. Bij sommige faciliteiten was er te weinig personeel, waardoor de wachttijd erg lang was.

• 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

110 tips over Vakantiepark Landal Het Land van Bartje

• MB, 04-12-2018

Eten op het park is erg lekker. Leuke winkeltjes in het dorpje Borger.

• huubwal, 27-06-2014

Maak ook gebruik van de omgeving buiten het park.

• Marleen, 17-06-2014

Borger is een leuk dorp met gezellige winkels. Ah en hema te vinden, erg handig. Ijssalon la dolce is zeker een bezoek (of 3!) waard!

114 vragen over Vakantiepark Landal Het Land van Bartje

• Lucy, 04-11-2019

Huisje 502

Iemand ervaring met huisje 502? Goede parkeerplaats bij huisje?

• Anita, 15-09-2019

Is het zwembad nog steeds koud?

• Joyce van Steenbergen, 16-07-2019

Processierups

Wij gaan hebben een vakantie geboekt op het land van Bartje in de week van 22/07. Gezien alle ellende rondom de processierups ben ik benieuwd of we rekening moeten houden tijdens ons verblijf op het park deze week met de overlast die dit beestje veroorzaakt?

Vakantiepark Landal Het Land van Bartje info

• Aantal sterrenstersterstersterster