Vakantiepark Landal Het Land van Bartje

7.7Goed

• 7.7Activiteiten
  • 7.7Eetgelegenheden
  • 7.5Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Het Land van Bartje voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info

Op Landal Land van Bartje staan rust en privacy centraal. Overnachten doe je hier namelijk in vrijstaande, zeer luxe boerderijen. Heerlijk ontspannen in de jacuzzi van je landhuis. De kinderen spelen in de indoor zandbak, een van de speeltuinen of gaan naar de ponyranch. Bij goed weer ontdek je de omgeving van Ees, met Emmen om de hoek.

1258 reviews over Vakantiepark Landal Het Land van Bartje

• 8Marleen30-10-2020

Heerlijke vakantie gehad!

Heel mooi park in bosrijke omgeving. Mooie landhuizen/boerderijtjes. Wij verbleven in 4persoons luxe accomodatie. Heel ruim,netjes en gezellig! En luxe met een bubbelbad, sauna en zonnebank.

Pony's spelen een grote rol op dit park. Er worden veel activiteiten hiervoor georganiseerd.

Onze kinderen hebben genoten van de vele speeltuintjes en het zwembad.

Al met al een hele fijne week gehad, ondanks alle maatregelen.

• 7Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

• 9Frank26-10-2020

Fantastisch, volgend jaar weer!

Fantastisch bosrijk park, mooi gelegen accommodaties en super faciliteiten. Wij verblijven in een chalet met veranda. De accommodatie is schitterend gelegen, met veel groen en privacy. Heerlijk dat de auto bij het chalet geparkeerd kan worden, dat scheelt veel zeulen met spullen.

Vanwege corona eten afgehaald bij het Smulpunt en het Restaurant. Alle maaltijden waren echt heerlijk, absoluut de moeite waard. Ook tijdens de uitbreiding van Bartje’s Boerderij worden er veel activiteiten voor kinderen georganiseerd. Onze kleine heeft al veel geknutseld ondertussen. Het zwembad is groot genoeg voor onze zoon om zich te vermaken en het reserveringssysteem hiervoor werkt prima.

Al met al echt een fantastisch verblijf en absolute aanrader.

• 10Lucas15-10-2020

Prachtig park, wij zaten met zijn 4en in het luxe 6-persoons huisje 442. Veel privacy en grote tuin. 2 mooie speeltuinen en veel activiteiten te doen....ja je moet reserveren maar dat is niet anders.

Personeel doet echt haar best om er wat van te maken! Overal goeie service en het reserveren via de app ging prima!

Negatieve praat over de schoonmaak en urine lucht, neem je een fles bleek mee en laat je kids op sloffen lopen.

Anders maar een nachtje Hilton boeken. Prima park dit.

• 9frank26-09-2020

mooi huis

10 persoons woning keurig schoon toilet boven rook niet fris

• 9Eetgelegenheden

• 5Anoniem18-09-2020

Hygiëne en voedselkwaliteit ontbreekt

Het was een prima bungalow. Gelukkig hadden we een tuin met zo’n, maar dat geldt lang niet voor alle bungalows. De schoonmaak is drama. De kleine meid had binnen 5 minuten zwarte voeten. De badkamer was niet schoon en toilet rook naar urine. Het eten bij het smulpunt is drama. Hamburgers zijn zwart en pizza’s niet gaar en vet! Iedereen was ziek na het eten. Omgeving is erg mooi voor te wandelen en te fietsen. Het zwembad is steeds maar voor 1 uur te reserveren. Verder worden en kleedhokjes schoongemaakt met het zwembad water waar de dweil in uit wordt gespoeld.

• 6Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in september 2020

• 10Gerard01-09-2020

Fantastisch park

Geweldig park. Ons huisje was keurig schoon. Huisje 548, een 8-persoonshuis. We waren er met onze twee kinderen. Het huis is voorzien van 4 slaapkamers. Was erg handig want opa en oma kwamen ook een nachtje. Ligging van het huis is geweldig. Heel dichtbij het centrum en ook bij de parkeerplaats. Mooie privé tuin met veel gras. Lekker spelen voor de kinderen en ‘s avonds nog een potje jeu de boules. Activiteiten waren super. Zwembad ook, tja ze gaan goed om met Corona. Het is niet anders. Ik kan het iedereen aanbevelen. Omgeving ook zeer de moeite waard. Veel bossen en mooie natuur.

• 2Pinelli24-08-2020

Nooit meer

Een weekendje hier geweest met ons gezin met kleine kids. Het huisje was niet goed schoon. De kinderen hadden binnen no time zwarte sokken, en ook beide toiletten stonken sterk naar urine. Ik vond dit niet prettig, zeker niet met een rondkruipend kind, en nu met Corona.

Verder was er erg weinig te beleven op het park. Het zwembad was steeds vol, alle plekken waren steeds meteen gereserveerd waardoor we achter het net visten. BollO was er even in de ochtend, maar ook dat stelde niet veel voor en was meer een foto-momentje. Het eten in het restaurant was van cafetaria kwaliteit, maar daar betaal je dan wel het dubbele voor. Erg duur Dus voor wat je krijgt. Verder waren alle andere activiteiten ook snel vol. Het leek wel of alles op halve sterkte draaide, en dan betaal je als gast wel de volle mep. Erg teleurstellend.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

• 8Rachel22-08-2020

Leuk voor ponyliefhebbers en mooie omgeving

Heb je een jonge ponyliefhebber? Dan is dit park zeker een aanrader. Voor de beginnende paardenkindjes of die gewoon graag met ponys bezig zijn. Heel leuk. Verder leuk ruim opgezet park. Met voldoende speeltuinen. Paviljoen bij de ponyranch had wat mij betreft ipv 6 u tot 8u open kunnen zijn. Lkkr op terras bij speeltuin met een drankje. Restaurant goed gegeten. Bediening overal top. Nulpunt ook ruime keuze. Zwembadliefhebber ben ikzelf niet, maar was ok geregeld. Omgeving fantastisch. Hek uit en gelijk op de hei en bos. Fietsen ook mountainbike ook van prima kwaliteit. Drouwerzand en kabouterland vonden wij echt minder erg druk. Niet fijn in deze tijd. Openluchtmuseum heel vroeg geweest. Heel leuk!

• 9Eetgelegenheden

• 8Mieke09-08-2020

Mooi park, veel faciliteiten

Mooi park en mooie huisjes. In verhouding een erg groot park en daardoor ook veel te doen. Manege is leuk, net als de speeltuinen en terrassen. Het loont om tegen extra tarief een eigen plek te kiezen. De tuinen verschillen in omvang best veel en het is gezien de afstanden fijn om zelf te bepalen of je aan de rand of dichtbij de faciliteiten wilt zitten. Door corona was het zwembad beperkt beschikbaar. Daarentegen is dit wel supergoed door het park ingeregeld: iedere ochtend boek je 2 dagen vooruit een zwemplek. We hebben zonder gedoe alle dagen kunnen zwemmen.

• 8Eetgelegenheden

• 6Angelique20-07-2020

Niet voor herhaling vatbaar.

We zijn met onze 2 dochter van 3 en 1 geweest voor 3 nachten. Voor de kinderen is er zeker genoeg te doen en overal heb je wel een speeltuin of andere kinderen waar ze mee kunnen spelen. We vonden de stacaravan huisjes wel erg klein en vooral niet goed schoongemaakt. Onder de bedden lag enorm veel stof en zo ook in alle hoeken van de kamers. Nadat we dit hebben aangegeven hebben ze schoongemaakt maar onder het bed en in de hoeken lang nog evenveel stof. Van het lopen op de vloer kreeg je gelijk al zwart voeten. Erg jammer maar voor ons niet voor herhaling vatbaar maar voor de kinderen zeker wel. Het eten is in verhouding erg duur voor de kwaliteit wat je er voor terug krijgt.

• 6Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen