Sorteren

Reviews over Echten

jacqueline de Waal
    4-6-2018
    Was heerlijk om even lekker te ontspannen en te genieten.

super

blom
    21-2-2018
    De rust in deze omgeving en vooral de mensen die daar nog in rust leven heeft ons tot bedenkingen gezet om in Echten of direkte omgeving te kunnen gaan wonen gaan kijken wat er aan werk is daar om evt te overwegen om te verhuizen naar deze regio

Leuk dorpje

Familie Bosman
    28-12-2017
    Prachtige wandelingen gemaakt in Echten. Vooral het Roekpad is een aanrader voor kinderen. Ook om te fietsen is het een prima omgeving.

Perfect

Niels Merkx
    8-10-2017
    Perfect voor gezinnen en groenzoekers!

Heerlijk verblijf op Westerbergen

Familie Hendriks
    29-8-2017
    Het dorp Echten stelde niet veel voor. Voor de boodschappen, buiten de Spar op het park zelf, gingen we naar Hoogeveen waar je binnen 5-10 min rijden was. In de omgeving veel leuke uitstapjes voor kinderen.
Echten scoort een 8,1 uit 10, op basis van 133 reviews