Echten

Reviews over Echten

super

blom,
    21-2-2018

De rust in deze omgeving en vooral de mensen die daar nog in rust leven heeft ons tot bedenkingen gezet om in Echten of direkte omgeving te kunnen gaan wonen gaan kijken wat er aan werk is daar om evt te overwegen om te verhuizen naar deze regio

Gereisd met partner in februari 2018

Heerlijk verblijf op Westerbergen

Familie Hendriks,
    29-8-2017

Het dorp Echten stelde niet veel voor. Voor de boodschappen, buiten de Spar op het park zelf, gingen we naar Hoogeveen waar je binnen 5-10 min rijden was. In de omgeving veel leuke uitstapjes voor kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Waar alles nog Echt is...

Marijke Bekema,
    30-4-2015

Een klein dorp waar je lekker door kunt kuieren. Overal oude boerderijen en huizen, schapen met lammetjes, rondscharrelende kippen. Of de tijd er heeft stilgestaan. Men zegt je overal vriendelijk gedag en het Huus met de Belle is zeker een bezoekje waard. Leuke producten en men vertelt je van alles over Echten en omgeving.

Gereisd met vrienden in april 2015

Lieflijk en historisch

Dita Nieuwenhuis,
    30-3-2014

Wat is Echten toch een prachtig plekje in ons geliefde vaderland. Je kunt hier heerlijk fietsen, er zijn verschillende musea en bijna over alles is wel iets te vertellen. En de eigenaar van Van Harte weet er dan ook vanalles vanaf. Het is een genot om de bossen in te ademen en heerlijk te genieten van een high tea of een picknick in deze omgeving.

Gereisd met partner in januari 2014

Zeker de moeite waard

eshuis,
    4-9-2012

De omgeving is zeer rustgevend (ondanks dat de snelweg in nog geen 5 minuten van het park vandaan ligt) maar waar je totaal niets van hoort of merkt, je hoort alleen de vogels en ziet de konijntjes en eekhoorntjes lopen als je buiten zit!

Heeeeerlijk gewoon, echt vakantie..................

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012
Echten scoort een 8,5 uit 10, op basis van 133 reviews