Reviews over Echten

Fantastisch gehad we komen terug

Struijkenkamp,
    11-12-2018

We waren hier in oktober en toen hadden we gelijk het sinterklaas arangement geboekt. Dat was geweldig. Alleen jammer dat er de eerste avond alleen roetveeg pieten waren. Mijn kleinzoon was daardoor erg teleurgesteld. Dit waren volgens hem geen echte pieten. Gelukkig waren er bij het ontbijt wel zwarte pieten. Dat maakte alles weer helemaal goed. Het ontbijt was geweldig. Het animatieteam ook. Het personeel van de receptie en het restaurant was ook altijd vriendelijk. We hebben ons prima vermaakt. Er was voor iedereen iets te doen. We komen zeker nog eens terug.

goed naar de zin gehad

Rika Bouwknegt,
    9-12-2018

Het verblijf was uit stekend we hadden 4 huisjes geboekt die goed schoon waren ondanks het slechte weer hebben we ons allemaal goed vermaakt de kleinkinderen vooral in het zwembad (wat eigenlijk wel voor de kleintjes erg koud was) maar ook in de overdekte speeltuin En het ontbijt was goed en het diner was volgens iedereen heerlijk met een leuke bediening

Het was klein maar fijn. Prima dus.

Fam. van Kuijk,
    4-12-2018

Mijn partner en ik hadden een last minute. Het werd n zes persoon huisje. Voor ons prima maar voor zes personen echt veel te klein. Het enige toilet in de badkamer en weinig ruimte voor je spullen maar voor ons dus prima. Mooie omgeving. Aardige mensen, veel vermaak en gezellig restaurant. We hebben het fijn gehad.

Mooie bungalow en leuk park

Maurits,
    3-12-2018

Ik had de Bosbungalow Sequoia geboekt. Superfijne bungalow. Mooi ingericht. Lekker knus en fijne bedden, bank en stoelen. Niet al te groot. Zwembad was aan de koude kant. Maar restaurant was niet te duur en lekker eten. Ook aardig personeel.

geweldig zeker nog een keer

I.M. Glaser,
    3-12-2018

prachtige natuur ...leuk zwembad...fijn huisje...fijn met de kinderen en kleinkinderen Sinterklaas gevierd ...er kwamen ook nog 4 zwarte pieten langs geweldig

Echten scoort een 8,4 uit 10, op basis van 133 reviews