8,8

141 reviews over Camping Torentjeshoek in het Nederlands

Speciale overnachting!

Stephanie,
21-4-2019

Overnacht in de legertruck. We werden erg vriendelijk en behulpzaam werden ontvangen. We hebben genoten van de speciale overnachting, goed ontbijt en mooie natuur.

Gereisd met partner in april 2019

Heerlijke plek!!

Bettina,
31-3-2019

Prachtige camping in Heerlijke omgeving! Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

Fantatisch!!

Kees de Waal,
28-9-2018

Het was een plezierige verblijf, zowel in het chalet alsook in de safaritenten. De faciliteiten zijn uitstekend en het is een ruime camping tegen/ of in het natuurgebied Dwingelderveld. Er is ruim voldoende speelruimte voor kinderen. De heer Weenink en zijn staf zijn correcte en behulpzame personen

Gereisd met vrienden in september 2018

Direct boeken

Gastvrije en mooi gelegen camping.

Anton Rengers,
11-9-2018

Prima camping, mooi gelegen in de Drentse natuur. Veel bos. Vriendelijke en gastvrije ontvangst.

Gereisd alleenreizend in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geen vriendelijke eigenaar, prima basic camping

A.C. Bosch,
6-9-2018

Prima camping. Zwembad ligt een eindje verderop, dat is prima te lopen en gratis voor de campinggasten, maar als je het leuk vindt om eventjes snel tussendoor af en toe een duik te nemen is dit minder leuk vind ik. Camping ziet er netjes uit, schoon en goede plekken. De eigenaar komt erg stug over en zakelijk, lijkt alleen maar bezig met de financien. Er kan geen glimlachje of 'hoe hebben jullie het gehad' vanaf. Dat vonden wij wel echt een minpunt, voelde niet gastvrij. De oudste kinderen van 14 en 15 konden zich niet echt op de camping vermaken, tot een jaar of tien is het prima. Animatieteam is simpel maar op zich prima.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Heerlijk weekendje weg

Vera,
29-8-2018

Boomhut type 1 is klein, maar heeft (bijna) alles wat je nodig hebt. Omdat het weer in de avond wat fris was en we dus graag binnen wilden zitten, mistten we een tafeltje binnen. De bedden liggen prima, genoeg en prima servies/pannen, en het geheel ziet er schattig uit. De ligging op de camping was top, het is aan de rand en er is veel ruimte voor de boomhutten waardoor het erg rustig is. De omgeving is heerlijk om te wandelen en het dorpje Dwingeloo heeft een paar leuke restaurant en cafeetjes.

Gereisd met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voor herhaling vatbaar, was een heerlijke rrelaxte

joop janssen,
27-8-2018

Torentjeshoek is een moderne camping ((key-card voor o.a. gratis warmwater en douche) , met vriendelijke-gastvrije medewerkers. Direct gelegen aan/in bosrijke omgeving en dichtbij het Dwingelderveld en vlakbij het dorp Dwingelo

Gereisd met partner in augustus 2018

Top vakantie gehad.

Sandra,
20-8-2018

Altijd netjes schoon het sanitair. Personeel altijd vriendelijk en behulpzaam. Minder was dat het zwembad met wat minder weer dicht was. De skelters die je kon huren waren ook een groot succes en relatief niet duur. De spooktocht was een succes en er was een animatie team mocht van ons nog wel wat meer georganiseerd worden maar was prima team en vermaak voor de kids. Mooie omgeving om te wandelen en fietsen en geocachen. Hardlopen in de bossen was ook heerlijk

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

fantastisch

Jetty,
9-8-2018

geweldige mooie camping midden in het Nationaalpark Dwingelderveld.Je loopt zo het bos in en zwembad om de hoek. gaan er al jaren heen voor de Wampex. leuke eigenaar die altijd aanwezig is en heel vriendelijk personeel. veel kinderactiviteiten. hier kom je helemaal tot rust.

Gereisd met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Originele accommodatie (bosboot) met alles wat we nodig hadden, gezellige "groene" en kindvriendelijke camping waar allerlei activiteiten werden georganiseerd, midden in natuurgebied (bos), zwembad op loopafstand waar je als campingbezoeker gratis heen kunt. Douchetegoed was maar 4 minuten per dag, maar tegoed is evt. bij te kopen op de camping. Heel goed dat rekening wordt gehouden met het milieu!

Gereisd met partner in juli 2018

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Torentjeshoek in Dwingeloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Torentjeshoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.