Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

223 Reviews over Torentjeshoek

• 9D. Boon22-06-2022

Genoten van een fantastisch weekend!

Samen met onze 2 jonge kinderen hebben wij dit jaar voor de derde keer het Hemelvaart weekend doorgebracht in onze caravan op het Torenhoekje. De camping is prachtig gelegen aan de rand van het bos en alle voorziening zijn ruimschoots aanwezig. Schoon en netjes sanitair, ruime sta plekken, vriendelijke betrokken medewerkers, een hapje en drankje en vermaak voor jong en oud. Tot volgend jaar!

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 10Doorn19-06-2022

Heerlijk

Camping Torentjeshoek is een prachtige camping middenin het bos, zwembad op loopafstand, sanitair is schoon en vzv vaatwasser. Je kunt kiezen voor een beschut plekje of op een open veld. Voor ieder wat wils. Lekker restaurant op de camping met een gezellig terras

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 4JW de Vries05-11-2021

mooie gelegen, niet vriendelijk

Terugkijkend: Wij waren hier twee weken met Pasen. Het was koud, er viel sneeuw en mij vrouw en ik hadden het goed samen. De plek op de camping was in orde. De camping zelf is heel mooi gelegen in de natuur. De plek was ruim bemeten. Privacy ok. Eigen sanitair. Maar dan de receptie: Jurgen was best behulpzaam maar er zit een dame bij de receptie die er genoegen in schept dat er zaken fout gaan, wij hadden wat kleine technische mankementen met de caravan, of dat je qua elektroverbruik flink moet bijbetalen. Terzijde: dat was ongeveer 50€ voor twee weken waar ik bij de Lakens in Bloemendaal ongeveer 150€ betaal voor 2,5 maand. Dat gedrag maakt dat wij niet terug komen. En dat is voor Jurgen, die zijn best deed, jammer. Verder, nogmaals, mooi gelegen camping, je loopt zo het bos in, of door naar het Dwingelderveld. Maar je wilt ook prettig behandeld worden en daar moet nog wel wat bij- en afgeleerd worden. Of iemand anders aannemen.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Karin31-08-2021

Fantastisch!

Fantastische locatie, vriendelijk personeel. Sanitair is super netjes en de camping is prachtig. In Juli een ‘test weekend’ gedaan op deze camping, zo fijn gehad dat we hebben besloten in augustus 2,5 week te blijven. Volgend jaar hopen wij hier weer terecht te kunnen. Een aanrader!

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9Fam. Van Beek30-08-2021

Voor herhaling vatbaar!

Super gelegen en mooi onderhouden camping bij het Dwingelderveld. Vriendelijk personeel en ook de eigenaar staat ‘s avonds laat nog bij te vullen in het toiletgebouw. Veel te doen op en rond de camping, maar evengoed rustig genoeg om lekker bij te komen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 7Marjolein28-08-2021

We komen zeker nog eens terug

Fijne tijd gehad aan eind van zomervakantie, hierdoor waren de laatste dagen rustig op de camping. Mooie groene camping, helaas wel makkelijk nat na regen. Sanitair schoon en voldoende. We maakten graag gebruik van familiedouche, kinderdouche en babybad (gratis!). Je krijgt pasje waar voor iedereen een tegoed van 4min pd op staat maar je kan gerust nog opnieuw aanbieden zodat je 8 min hebt. Tegen bijbetaling of om de om dag kan je echt wel goed douchen. Per dag 1x warm water is wel krap, wij hadden bewust weinig servies mee en dat redden we niet. Voor 9 dg kamperen betaalde wij nog 8 euro na voor elektriciteit (koelkast, 3/4x per dag waterkoker, soms een kacheltje en telefoons dagelijks opladen.) Horeca ook prima, heb geen mega hoge verwachtingen maar prima voor een camping. Grote speeltuin er naast, ideaal. Fijn dat om 21.30u rustig word zeker voor de plekken die dichtbij speeltuin staan. Animatie ok, niet echt oog voor allerkleinsten

• 6GB24-08-2021

kan beter

Teleurstellend. Sanitair werkt middels een opwaardeerkaart. Werkt voor geen meter. Personeel onfatsoenlijk (dragen geen mondkapjes, toen dat nog verplicht was). Te weinig wc's / douche op aantal campingplaatsen. Elektra moet je apart afrekenen. Positief is de omgeving. Werkelijk mooi en zo vanaf de camping lopend het bos in. Animatie voor kinderen is goed.. Terras/ snackbar goed

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 7Gezin met tieners24-08-2021

Leuk voor gezinnen met kids tot 10 jaar.

Mooie camping midden in de natuur. Geschikt voor gezinnen met kinderen tot Max 10 jaar. Grote plekken. Veel regels op de camping. Max 1 liter warm water, stroomverbruik achteraf, Max 4 minuten douchen en half 10 weg uit de speeltuinen, 22 uur is het stil … heerlijk restaurant, vriendelijk personeel. Wc’s en douches worden veel schoongemaakt echter wc’s ruiken niet fris. Afwatering sommige velden erg beroerd waardoor je letterlijk in een plas staat. Veel fiets-/wandel mogelijkheden in de omgeving. Mis vermaak als voetbalveld of iets anders voor 10+ kinderen en ook recreatieprogramma echt op de lagere school kinderen gericht.

• 10Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 6Camperfan10-08-2021

Prachtige omgeving, schone camping!

We hebben 2 nachten op een camperplaats voor de slagboom vd camping gestaan. Mooie camperplek! Prachtige omgeving voor fietsen etc. Bij aankomst bleek zwembad niet in reservering te zitten. Hierdoor kwam er € 20,- per dag voor ons gezin (4 pers.) bij om te zwemmen. Dit wordt niet duidelijk aangegeven op de site. Is beloofd aan te passen om toekomstige verwarring te voorkomen. We hadden volledig gebruik van sanitair bijgeboekt. Sanitair t.o. receptie is dichtbij camperplek en wordt goed schoongehouden. We kregen 2 sanitairkaarten. Hier stond per kaart 4 min douchen met warm water op. Hiermee moesten we voor 2 pers. 2 dgn doen. De snelle douches waren een uitdaging, maar net te doen.😉 Hiervoor hebben we € 20,- betaald! Alleen bij receptie geweest en verder geen gebruik van horeca etc. Dame van receptie was stug en kortaf. Niet echt een hartelijk welkom als je op vakantie bent. Erg jammer!

• 8Fam van Dam10-08-2021

We komen zeker terug!!!!

Mooie camping met zeer ruime plekken!Je kan op een open veld staan of een eigen plaatsje in het bosGezellig restaurant/terras Er word heel veel voor kinderen georganiseerdSanitair is schoon, douchen met pas tegoed

Camping Torentjeshoek info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar