Tijdelijk €25 aanbetaling

• 7.9Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

230 Reviews over Torentjeshoek

• 9Rob Houtveen23-10-2022

Fantastisch gezellige bosrijke camping.

Wij zijn hier met onze camper voor de 4e x geweest. Onze dochters van 2 en 11 vermaken zich in de verschillende speeltuintjes of de grote speeltuin bij het restaurant met gezellig terras. De camping is bosrijk en zeer gezellig opgezet met mooie ruime plaatsen. We wandelen hier graag in de omgeving met onze hond in het bos of naar Dwingeloo voor een gezellige lunch bijvoorbeeld. Op de camping worden v de kinderen leuke dingen georganiseerd. Het sanitair is mooi en verzorgd.

• 9Fam Kunst17-09-2022

Super fijn verblijf!

Als je aankomt rijden staat er een bord met de tekst, Welkom in de lage versnelling. Nou dat is echt zo op deze camping, met een vriendelijk ontvangst en een mooie plek kon onze vakantie beginnen. Onze 2 meiden van 6 en 8 jaar hebben hier een top tijd gehad vooral in de speeltuinen en de animatie ( die niet in overvloed was, gelukkig). Dan niet te vergeten het belevingswereld park met zwembad waar je als camping gast gratis naar toe kan. Is een klein stukje lopen maar erg goed te doen. Op mega campings moet je wel eens verder lopen. Heerlijk verse broodjes kunnen halen voor het ontbijt en als we geen zin hadden om te koken is er in het restaurant op de camping of anders in het , op steen afstand, dorpje Dwingeloo ook genoeg keus.

• 9Gerida10-09-2022

Tot in de puntjes

Een camping met voor ieder wat wils, prachtig gelegen, schoon en het word gerund door bijzonder aardige en meedenkende mensen

• 10Arend Zwier07-08-2022

Prachtige , vriendelijke camping ,

Wij hebben echt genoten , vriendelijk personeel , dit is onze camping , we hebben de caravan verkocht maar gaan er nu denk ik wat huren

• 7Harry05-08-2022

Prima camping. Maar speeltuin is heel veel lawaai

Het is een prima camping met mooie grote plaatsen. Mooi gelegen bij Dwingeloo. Echter boek nooit een plaats bij de speeltuin, voornamelijk bij het springkussen. Tot 's avonds laat zit je dan in de rot herrie van krijsende en gillende kinderen. De camping doet hier niets aan. Van rust op de camping is voor al de plaatsen rond de speeltuin geen sprake. Het is gewoon terreur.

• 8Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 10Jiska en Ronnie01-08-2022

Super!

Echt een geweldige camping! Mooi schoon sanitair, heel veel te doen voor de kinderen zoals het entertainment team en veel speeltuintjes. Zeer vriendelijk personeel! Prachtige ligging.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Andrina Huibertse29-07-2022

Super leuke en schone camping voor kids veel te doen. Zeker het sanitair gebouw.TOP Vriendelijk personeel en gastvrij en behulpzaam . Mooie omgeving zeker voor herhaling vatbaar

• 10Jan de Groot13-07-2022

Heel fijne camping

Het enige minpuntje was de bewegwijzering: komend vanaf de A28 wilde de navigatie me alsmaar de "rimboe" in sturen, naar later bleek via Rhee. Dus iets meer borden vanaf A28 zou fijn zijn. Verder alleen maar lof: uiterst vriendelijke ontvangst, mooie ruime plaats tegen ACSI kortingstarief (speciale ACSI XL-plaats). Watertappunt en waterafvoer op de plaats. Plaatsen met en zonder schaduw. Zeer schoon sanitairgebouw. Het was nu rustig op de camping, maar we vragen ons wel af of het sanitairgebouw qua grootte voldoende is als de camping flink bezet is. Warm water via SEP kaart, dus betalen naar verbruik. Goede snackbar (niet hele week open). Prima uitvalbasis voor mooie wandelingen en fietstochten.

• 9Jenny Van de sande07-07-2022

Aanrader!

Prachtig gelegen, eekhoornjes lopen over de camping. Veel keuze qua plaatsen, heel schoon sanitair. Voor fietsers en wandelaars aanrader! Toegang tot zwembad ook fijn.

• 7Eetgelegenheden
  • 9D. Boon22-06-2022

Genoten van een fantastisch weekend!

Samen met onze 2 jonge kinderen hebben wij dit jaar voor de derde keer het Hemelvaart weekend doorgebracht in onze caravan op het Torenhoekje. De camping is prachtig gelegen aan de rand van het bos en alle voorziening zijn ruimschoots aanwezig. Schoon en netjes sanitair, ruime sta plekken, vriendelijke betrokken medewerkers, een hapje en drankje en vermaak voor jong en oud. Tot volgend jaar!

Camping Torentjeshoek info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar