Camping Torentjeshoek

Contact

202 reviews over Camping Torentjeshoek

• 6Ztella07-09-2020

Mooie locatie maar..

Een camping op een mooie locatie ideaal voor honden, van alle gemakken voorzien. Echter bij de check in was onze vooraf gereserveerde plek bezet, de camping eigenaar dacht hierbij niet echt mee. Uiteindelijk een mindere (niet comfort plek) kunnen kiezen. Zonder excuus of kopje koffie tijdens het wachten...Voor honden ideaal om te wandelen je loopt zo het bos in erg fijn en dier vriendelijk. Een tip is nog om het afval te scheiden zonde om al het plastic regulier weg te gooien. Thermostaat van de douches werken niet overal en in het weekend wat geluidsoverlast.

Gereisd met vrienden in september 2020

• 10Tweeling30-08-2020

Heerlijke camping met ruime plaatsen in de natuur!

We hebben met 5 kinderen (8-12 jaar) genoten van mooie, ruime kampeerplaats met stroom. De eigenaar doet er alles aan om het een natuurlijke uitstraling te geven en dat is goed gelukt! Vooral de ruime plaatsen en de rust hierdoor vonden een groot pluspunt. Het personeel is vriendelijk. Het is hoogseizoen en zelfs dan wordt er aangeboden bij onze bestelling in de snackbar om de pizza's 'na te leveren / te bezorgen' bij onze tent. Bij het verblijf is gebruik van het naastgelegen zwembad de Paasbergen inbegrepen. Mooie natuur en uitstapjes mogelijk. Enige wat we kunnen bedenken is dat het sanitair druk was in hoogseizoen (misschien iets te weinig) maar alles was keurig verzorgd. Zelfs het gebruik van 1 keer de vaatwasser per dag was inbegrepen bij de prijs en het saldo voor douchen op tijd was ook ook voldoende voor ons. Een super fijn verblijf en we komen graag terug!

• 10Staat v/h sanitair

• 8nathalie26-08-2020

Mooie natuurlijk gelegen camping

Mooie camping in de natuur. Op loopafstand van Dwingeloo (2km). Zeer diverse plaatsen, van open veld tot beschut tussen de bomen. De camping werkt samen met het naastgelegen zwembad. Binnen vijf minuten is je afwas gedaan in duurzame afwasmachines in het sanitair gebouw. Team bij de receptie zeer behulpzaam en vriendelijk. Wij waren er in het hoogseizoen en moesten wel af en toe even wachten bij de douche. Snackbar aantal keren bezocht en ook met een lekker biertje op het terras gezeten. Voor kinderen veel speelmogelijkheden en ook kun je skeltertjes huren. Corona regels worden goed nageleefd.

• 6Vrouw24-08-2020

Nooit meer in de bosboot!

Wij hebben de bosboot geprobeerd, dit is qua slapen echt niet te doen, hadden 2 nachten geboekt zijn na 1 nacht weer weggegaan. Het is echt wel een leuk concept, maar met regen niet fijn, het doek wat erover gespannen is, is te klein dus je wordt nat. Ook het onderhoud laat te wensen over, en echt schoon is het ook niet. Dat is misschien de charme van dit geheel, maar wij komen niet weer. De camping was verder wel prima.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9Mirjam24-08-2020

Wat een rust!

Heerlijke groene camping aan de rand van het Nationaal park. Rust, ruimte en voldoende mogelijkheden om iets te ondernemen. Sanitair is netjes. Kortom, een plek om naar terug te komen.

• 7Eetgelegenheden

• 9Annemieke23-08-2020

prachtige camping in het bos

Mooie ruime plekken, bij aankomst was het heel druk en warm. Toen was de eigenaar wat korter af maar tijdens verdere verblijf vriendelijk geholpen. Als je van natuur houdt en ruimte heel fijne camping! Eekhoorns, egeltjes, muisjes en vogels om je heen. Animatie was superleuk voor de jongste. Voor de oudste van 17 minder maar ach dat ligt ook aan de leeftijd. Misschien een tafeltennis tafel erbij? En als kleine tip toch iets meer douches! Verder echt heerlijke twee weken gehad!!!!!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 9R Scholtens23-08-2020

Gewoon fantastisch

Voor de tweede keer hier en opnieuw volop genoten. Vriendelijke eigenaren, heerlijke speeltuin(en) met aangrenzend terras. Fantastische camping voor natuurliefhebbers, ouders met kids en/of rustzoekers. Niks te klagen!

• 8linssen19-08-2020

leuke camping

Verblijf was leuk! Heerlijk plek langs de rand van het bos. Het grote veld lijkt ons helemaal niks maar dat is persoonlijk. Sanitair is te weinig voor de grootte van de camping. Douche is maar 4 minuten met een pasje en dat is niet te doen voor een vrouw. Elektriciteit achteraf betalen vinden wij ook minder en ouderwets.

Zwemmen bij het beleefpark is hartstikke leuk in de buurt van de camping en gratis voor gasten van de camping. Zou deze optie er niet zijn kwamen wij niet meer naar deze camping. Dat moet ik eerlijk erbij vertellen.

• 7Sabrine Bogte16-08-2020

Nooit meer

Torentjeshoek is een vrij simpele camping. Eigenaar best stug,de kok was ook niet zo vriendelijk. Moest daar erg aan wennen,je creëert toch wel een sfeer. Ik vond de pasjes voor de douches een ramp.Je kon 4 min douchen,best kort,zeker als je je haar moest wassen.De douchekop zat vol met kalk,kwamen maar een paar stralen uit.Verschrikkelijk. Helaas betaalde je 7 euro voor een diepvries pizza,kan echt niet. Animatie was wel hartstikke leuk,twee leuke meiden.Mijn jongens waren gek op hun. We hadden besloten om vrijdag weg te gaan ipv zaterdag.Dus ik wilde uitchecken,ik ben daar zo schofterig geholpen. Ik moest nog de elektrische tijd betalen,best vreemd zo achteraf.Was maar 20 euro voor 15 dagen. Maar hoe de dame mij heeft behandeld,ze zei tegen mij is niet het juiste moment om uit te checken,want wij wilde lunchen. Dus ik zei dat ze wat aardiger moest doen,dat viel helemaal verkeerd.Toen ging de eigenaresse nog tegen mij tekeer.Nooit mee

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 8Groeneveld28-07-2020

Mooie, goed verzorgde camping, prachtige omgeving

Mooie, verzorgde camping aan de rand van Nationaal Park Dwingelderveld. Kampeerplekken speels verdeeld. Er zijn 2 velden en verder afgebakende plekken. Grote camping, maar zo voelt en oogt het niet. Wij stonden op een afgebakende plek in C (zie plattegrond). Mooie, grote plekken, voldoende privacy. Geen stacaravans, wel een aantal ludieke huuraccomodaties (boomhutten, omgebouwde truck, boot, enz). Deze staan speels verdeeld over de camping. Middenin de natuur, zeer groene camping. Wordt veel georganiseerd voor kinderen. Ideaal voor kinderen t/m max. 14 jaar. Sanitair is keurig en wordt goed schoon gehouden. Coronamaatregelen op de camping (in sanitair, bij receptie e.d.). Duidelijk en overzichtelijk. Goed geregeld. We hebben geen gebruik gemaakt van snackbar/pizzeria of restaurant. Vriendelijk personeel, gemoedelijke sfeer. Prachtige omgeving waar ook genoeg is te doen en te bekijken. Zeker een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

Camping Torentjeshoek info