Camping Torentjeshoek

185 reviews over Camping Torentjeshoek

• 2019
    10maja hiemstra27-12-2019

allemaal top

een opa en oma vakantie, de mooiste vakantie en camping, zeggen mijn kleinkinderen, Tygo 9 en Maaike 6 jaar, na het kerstdiner, de vraag, nee eis, oma ga je nu boeken, Dat heb ik net gedaan, nog 6 maanden aftellen en voor-genieten

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8H.c horn18-12-2019

Sorry, Torentjeshoek.

Goed verblijf. Goede voorzieningen. Op 25-8-2019 een impulsieve reactie geplaatst na een verschil van inzicht met de eigenaar van dit bedrijf. Had ik niet moeten doen. Nogmaals sorry.

• 9Staat v/h sanitair

• 6J.Huisman.26-11-2019

Liever niet meer.

Mooie camping, maar is niet toeschietelijk voor mensen met wensen of handicap.

• 5Eetgelegenheden

Jurgen Weenink, eigenaar, 20-12-2019

Beste Meneer Huisman,

Wat jammer dat u het verblijf bij ons zo ervaren heeft. Graag zouden wij van u willen weten waar wij in uw ogen tekort zijn geschoten met het verblijf van u en uw partner. Met deze opbouwende kritiek zullen wij graag aan de slag gaan.

U kunt contact met ons opnemen via [email protected]

Met vriendelijke groet,

Jurgen Weenink en het T'Hoek team

• 9Anne28-10-2019

Op camping Torentjeshoek waren wij al één keer eerder geweest, toen in een prima huisje, nu met camper. Fantastische ligging, zeer dichtbij het gezellige Dwingeloo, en in het bos. Neem fietsen mee want je kunt hier de geweldigste tochten maken! Overigens zijn er ook prima fietsen ( met kinderzitjes ) te huur tegen normaal tarief. Prima eetcafé op het terrein, de kinderen hebben alle ruimte ( ook leuke speeltuin) en hoewel het herfstvakantie was en erg stil op de camping werd er 's avonds voor ons een kampvuurtje aangestoken en kregen de kinderen marshmallows. Zeer grote plus is ook het sanitair. Werkelijk super schoon, heerlijk fris en van alle gemakken voorzien. Er is zelfs een afwasmachine waar je gebruik van kunt maken en waar je afwas bjjnnen 3 minuten brandschoon uitkomt. Heerlijk! Fijne, schone, wasmachines en droger. We komen zéker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8Familie Kraakman28-10-2019

Mooie camping, midden in het bos!

Mooie camping, midden in het bos, natuur, rust, geitjes, diverse speelplekjes, ideaal voor jonge kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Fam. den Burger26-09-2019

Super fantastich

Wij komen al 5 jaar op deze camping en vinden het een geweldige camping de gastvrijheid en de vriendelijkheid van het personeel en de eigenaar zijn super goed. De omgeving is geweldig wij zijn helemaal verzot op deze camping en omgeving. Het jammere is nu wel dat onze plaats waar we al 5 jaar staan nu een vaste staan plaats wordt voor andere mensen dat is wel jammer maar er zijn nog meer geweldige plaatsen dus die gaan we volgend jaar uit proberen.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2019

• 10Ajee07-09-2019

komen zeker terug

Het was voor ons een kort verblijf( 1 week). maar goed bevallen, mooie ruime plekken en super schoon sanitair. Wij stonden op het grote veld (A), en het was daar avond en nachts super donker, helaas geen verlichting. Konijnen graven op het veld holletjes, dus uitkijken voor verzwikte enkels mooie omgeving om te fietsen en te wandelen.

Gereisd met partner in september 2019

• 10ArJaap06-09-2019

Geweldige nazomervakantie beleefd.

Prachtige camping met ruime plaatsen. Volop keuze in het naseizoen. Reserveren niet nodig. Wij maakten gebruik van de Acsi naseizoenskorting. Vanwege het schitterende weer ook gebruik gemaakt van het zwembad dat op loopafstand ligt. Genoten van de vogels, konijntjes en eekhoorns (pinda's in de dop). Eerste dagen de kleinzoon van 9 op bezoek die zich prima heeft vermaakt. Fietstochten gemaakt in alle richtingen. Geweldig afwisselend. Niet in het restaurant gegeten, wel een keer heerlijke patat, kroketten en frikandellen gehaald bij de snack.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Xander29-08-2019

Hele leuke gezinscamping zeker met kinderen.

Echt leuke camping met veel voorzieningen voor kinderen. Een groot bos om hutten te bouwen en een vele leuke speelgelegenheden naast animatie. Sanitair en douches prima, eveneens wasgelegenheden. Gewoon een heel leuke camping om met (kleine) kinderen te verblijven.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 7Horn25-08-2019

nooit meer.

Mooie camping, vriendelijk personeel en schoon en goed sanitair. Voor naseizoen 2019 was mijn geld niet meer goed want ik reserveerde een plek waar meer aan te verdienen was. Ik wil graag dichtbij toiletgebouw voor gemak van mijn zieke vrouw. Dat kan dus niet. Dus ik wil niet meer.

• 5Eetgelegenheden

Jurgen Weenink, eigenaar, 29-08-2019

Dhr. is vaker te gast geweest bij ons op de camping, meestal voor een langer verblijf. Het is bij dhr bekend tijdens eerdere bezoeken, dat de plaatsen waar de dhr expliciet naar vroeg, niet beschikbaar zijn voor een langer verblijf. De plaats waar dhr vaker heeft gestaan was nu ook beschikbaar, maar was blijkbaar niet meer gewenst voor dhr. Dit alles, is gezien het tijdstip en laat in de avond, helaas via de mail gecommuniceerd. Hierbij hebben wij netjes ons beleid uitgelegd en antwoord gegeven op zijn vragen. Helaas werd hier zeer onaangenaam op gereageerd. Wij vinden het jammer dat dhr zich nu via Zoover zijn frustratie uit. Op verzoek van dhr zijn zijn gegevens uit ons systeem verwijderd.

21 tips over Camping Torentjeshoek

• erik plagge, 10-06-2014

er zijn delen waar auto's mogen komen en en delen die autovrij zijn

• Kim, 01-04-2014
    • kinderfietsroute "de verdwenen eenhoorn" 11 km
    • kinderfietsroute het Vossespoor 12/17 km (kan ingekort worden) -

• Jolanda de Vries, 13-05-2014

IJs- en koffiezaak Fanelli's in Dwingeloo. Een must voor iedere ijs/koffie liefhebber!

0 vragen over Camping Torentjeshoek

Camping Torentjeshoek info