Hotel Fletcher Landhotel De Borken

Hotel Fletcher Landhotel De Borken
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Landhotel De Borken voor je op een rij gezet:

1607 reviews over Hotel Fletcher Landhotel De Borken in het Nederlands

Volgend jaar zijn we er weer!!!Zegt alles

fam. ter Linde
4-8-2018

De ontzettend fijne sfeer in dit hotel, eigen terrasje en prima ontbijt en diner

8,1 en 4 sterren is niet meer actueel

Dhr Scheurwater
9-7-2018

Erg gedateerd en het onderhoud laat sterk te wensen over. De afgelopen 10 jaar ben ik hier meerdere keren geweest. Toen het nog een familie hotel was voelde je de passie. Nu is het een zakelijk gerund hotel waar zoveel mogelijk bespaart wordt. De prijs tijdens het TT weekend is inmiddels buitenproportioneel. Hopelijk wordt het geld volledig geherinvesteerd in het onderhoud van de acoomodatie, investeren in meer personeel en het updaten van de kamers.

Aan het personeel wat er nu is ligt het niet, die lopen de benen uit hun lijf. De omgeving verdient ook meer zorg voor deze accommodatie van Fletcher.

Nee, nooit meer !

L eny en Pieter
30-6-2018

Niet gastvrij , onpersoonlijk.

kamer schoon maar erg klein en warm. Ontbijt en diner , via aanbieding, was maar net genoeg. Aanvulling bij ontbijt duurde te lang en fruit ?? Niks bijzonders om nog eens heen te gaan. Omgeving mooi, Heede is een bede

vaartplaats, interessant en mooi kerkje.

Voor 1 keer prima.

Karin
20-5-2018

Erg gedateerd en hard toe aan renovatie. Ook de buitenboel is hard aan schoonmaak en een opknapbeurt toe.

Onze kamer had smerige vloerbedekking, kapotte gordijnen en geen verduistering. De bedden waren schoon en goed. Badkamer netjes en schoon.

Personeel vriendelijk en het eten was prima.

Nooit meer

J.Schnaar
18-4-2018

De buitenkant van het hotel ziet er prima uit.Kom je binnen dan slaat de schrik toe.Erg gedateerde inrichting.De kamer was onprettig.Zachte bedden met een kuil en plastick onderhoezen.Buiten was een terrasje dat slecht onderhouden was en uitkeek op verwaarloosde deuren met afbladderend verf. Je voelt je niet op vakantie in zo,n zooitje.Eten was zeer matig. Vriendelijke ober.

En weer was het mis

RH van Es
21-3-2018

Fletcher: iedere keer een teleurstelling. Landhotel de Borken ziet er van buiten leuk uit, maar zodra je binnen komt is het al anders. Onze kamer aan de achterzijde was zeer ruim en de badkamer was keurig met een nette inloopdouche zonder beschadiging of schimmels. Het terrasje met de overkapping was verrot en kapot en de kozijnen hebben in jaren geen verf gezien. Zwembad is ander gebouw en dus moet je lopen over de parking (in de zwempak?)Dit mag in NL geen 4 sterren zijn! We hebben er uiteindelijk ook 's avonds gegeten en dat was dus weer een aanfluiting: het vispotje was watering, snotterig en koud. De kelner vond dit zo erg dat het allemaal terug ging en we het gehele avondeten niet hoefden te betalen. Vriendelijk maar ook dit is een echt goed restaurant niet waardig. Ontbijt was naar behoren. Kortom een goed hotel om te overnachten maar zoek de rest elders

Landelijke sfeer, schitterende locatie, maar ook centraal gelegen voor wie de provincie Drenthe wil verkennen. Schone kamers met schone comfortabele bedden en een schone badkamer, en met een eigen terras in plaats van een balkon. Prima ontbijtservice, vriendelijk personeel, goede voorzieningen. Een perfect hotel voor een "weekje of een paar dagen er tussen uit".

Geen 4 sterren

HW
16-3-2018

Het hotel oogt aan de voorzijde zeer vriendelijk. Lopend naar de receptie ontstaat een ander beeld. De buitenkant van het hotel is absoluut aan een onderhouds/renovatiebeurt toe. Het houtwerk aan de buitenzijde ziet er gemiddeld verwaarloosd uit, de daken van de gebouwen waarin de kamers liggen zijn bedekt met Eternit platen en zitten vol mos. De kamer die wij hadden was gedateerd (met name het sanitair) maar was wel schoon. De bedden zijn prima en wij hebben er heerlijk geslapen. Wij hadden aan de achterzijde een kamer met terrasje dat wel even schoongemaakt had kunnen worden. De ontbijtzaal is behoorlijk gedateerd. Het ontbijt was prima. Het restaurant, in bistroachtige sfeer, was niet ongezellig maar behoeft ook enig onderhoud. Het avondeten was voor ons van snackbarniveau. Positief van de Borken is dat het er hondvriendelijk is. Ons hondje heeft genoten. Al met al hebben wij er prettig overnacht met een prima ontbijt en matig diner.

Gaan we zeker nog eens terug!!

Hannie
3-3-2018

Gezellig Hotel,mooie ligging,rustig,landelijk,fijn dat de auto vlakbij de kamer geparkeerd kon worden,ruime en rustige kamer en wat een uitzicht! Het eten...top!We zijn verwend,zowel met het ontbijt als tijdens het diner.Kortom,voor herhaling vatbaar een weekendje bij deze vriendelijke mensen.

Mw.Visser
16-2-2018

Heerlijk, zeer landelijk hotel Rustig gelegen met uitzicht op de landerijen.

Mooi zwembad met whirlpool en sauna.Sfeervol restaurant met open haard.

Gezellige grote kamer met mooie badkamer. Alles netjes schoon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Landhotel De Borken in Dwingeloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Landhotel De Borken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Landhotel De Borken scoort een 8.06 uit 10 op basis van 1607 reviews.