Hotel Fletcher Landhotel De Borken

Kleine hotelsWeer vandaag16°10°
Hotel Fletcher Landhotel De Borken

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Landhotel De Borken voor je op een rij gezet:

1613 reviews over Hotel Fletcher Landhotel De Borken in het Nederlands

Iets gedateerd maar goed hotel, ideale ligging

Franciska Hoegee
17-10-2018

Door alle negatieve reviews over dit hotel waren wij benieuwd wat we zouden aantreffen. Het viel ontzettend mee. Natuurlijk is de inrichting van dit hotel gedateerd en heeft de buitenkant een opknapbeurt nodig. Maar onze kamer (nr. 147) was erg ruim net als de badkamer. Deze waren ook schoon. De kamer had een terras met uitzicht op weiden.

Wij hadden de kamer geboekt via een 'voucher-actie' en geld bij betaald voor een luxere kamer.

Het personeel was erg vriendelijk en het ontbijt was uitgebreid en er was genoeg. Het enige minpunt aan het ontbijt was dat er een wachtrij stond bij de koffie/thee automaat.

Het dorp Lhee waar het hotel staat is een mooi dorp en alle bewoners groeten je, binnen een kwartier wandelen sta je in het bos.

En binnen 6 minuten rijd je met je auto naar Dwingeloo waar ontzettende gezellige en goede restaurants en terrasjes zijn.

Hier zien ze ons niet meer. Na al die jaren.

Nelly Brandsen
23-9-2018

Eigenlijk viel het tegen, jaren hier geweest tot vandaag, een belachelijk hoog bedrag voor de honden betaald 120 euro voor 2honden. 2 overnachtingen.

Tevens de kamer prijzen 530 euro 2 kamers 5 personen incl.ontbijt. Ik ben wel beter en goedkoper van Fletcer gewend.

Nooit meer.

Ploeg
16-9-2018

Veel achterstallig onderhoud .

Wij hebben met twee personen twee overnachtingen gehad in fletcher hotel de Borken in Dwingeloo / Lhee. Als eerste moet ik zeggen het is een prachtige omgeving, wat ons opviel aan de buitenzijde van het hotel dat er veel achterstalling onderhoud is. Zeker geen vier sterren waardig, binnen ook een interieur van voor 1980. Hoorde van personeel dat zeven jaar geleden het is overgenomen door Fletcher, nou dat was te merken. In een zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk geld verdienen. Gordijnen en vitrage kapot, hotelkamer ruikt er muf.

Geen aanrader

Scholten
31-8-2018

Ik heb een zeer slechte ervaring met een hotel die naam heeft "Beste hotel keten 2018". Dit hotel rekent dubbele prijzen. Het is fletcher hotel deborken. Als je in het hotel aankomt moet je gelijk betalen. Dan krijg je een lijst met extra kosten. Volgens mij mag dat niet. In de lijst met "Laagste Prijsgarantie" staat "De inhoud van de reservering dient exact gelijk te zijn aan de reeds gemaakte boeking (vb. inclusief ontbijt, maaltijden, kamertype, etc.)". Ook zouden wij een "champenoise ontbijt" krijgen, maar helaas. Dit hotel is geen 4* waard. Smerige lampen en beschadigde vloeren en tafels.

We zullen hier nooit meer logeren!

Peter
23-8-2018

Erg gedateerd! Vlekken op tapijt en op de gordijnen. De badkamer was wel erg basic en de douche cabine was te treurig voor woorden. Slechte prijs-kwaliteitverhouding!

De bedden waren wel goed en de croissants van het ontbijt waren erg lekker.

Volgend jaar zijn we er weer!!!Zegt alles

fam. ter Linde
4-8-2018

De ontzettend fijne sfeer in dit hotel, eigen terrasje en prima ontbijt en diner

8,1 en 4 sterren is niet meer actueel

Dhr Scheurwater
9-7-2018

Erg gedateerd en het onderhoud laat sterk te wensen over. De afgelopen 10 jaar ben ik hier meerdere keren geweest. Toen het nog een familie hotel was voelde je de passie. Nu is het een zakelijk gerund hotel waar zoveel mogelijk bespaart wordt. De prijs tijdens het TT weekend is inmiddels buitenproportioneel. Hopelijk wordt het geld volledig geherinvesteerd in het onderhoud van de acoomodatie, investeren in meer personeel en het updaten van de kamers.

Aan het personeel wat er nu is ligt het niet, die lopen de benen uit hun lijf. De omgeving verdient ook meer zorg voor deze accommodatie van Fletcher.

Nee, nooit meer !

L eny en Pieter
30-6-2018

Niet gastvrij , onpersoonlijk.

kamer schoon maar erg klein en warm. Ontbijt en diner , via aanbieding, was maar net genoeg. Aanvulling bij ontbijt duurde te lang en fruit ?? Niks bijzonders om nog eens heen te gaan. Omgeving mooi, Heede is een bede

vaartplaats, interessant en mooi kerkje.

Voor 1 keer prima.

Karin
20-5-2018

Erg gedateerd en hard toe aan renovatie. Ook de buitenboel is hard aan schoonmaak en een opknapbeurt toe.

Onze kamer had smerige vloerbedekking, kapotte gordijnen en geen verduistering. De bedden waren schoon en goed. Badkamer netjes en schoon.

Personeel vriendelijk en het eten was prima.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Landhotel De Borken in Dwingeloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Landhotel De Borken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.