Hotel Fletcher Landhotel De Borken

Kleine hotelsWeer vandaag7°3°
Hotel Fletcher Landhotel De Borken
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Landhotel De Borken voor je op een rij gezet:

Laatste review

Geen medewerking bij ongemakken

Marco Van Laanen,
16-12-2018

Na het inchecken wat gaan drinken in het restaurant omdat we te vroeg waren en de kamer was eerder klaar dus konden in de kamer. We wilden een uurtje gaan liggen en de poot van de boxspring brak af ...naar de receptie... een nieuwe kamer, dus alles weer.ingepakt.en naar de nieuwe kamer.... alles uitgepakt en was.bloedheet op de kamer waarop ik de cv wilde uitdraaien en brak de knop af,,weet naar de receptie en bleek niet meer gerepareerd te lunnen worden en was niet in te verblijven dus wederom.een andere kamer helaas zonder bad wat we extra moesten boeken en betalen evenals het terras ...al met al hele middag bezig geweest met overhuizen

Bij het uitchecken vroeg ik of ik.korting kreeg op het restant bedrag ivm de overlast... geen terras en geen bad waar we wel.voor hadden betaald.... nou als water kon branden ik keek de.receptioniste in de.ogen...nou er brande wel.licht maar er was niemand thuis... nee mijn vraag was totaal geen optie

Kenmerken

16-12-2018

Zwaar tegen gevallen

Anoniem,
28-10-2018

Site ziet er mooier uit dan de werkelijkheid.Het hotel is gedateerd . Buitenkant mag wel eens opgeknapt worden.Zeer veel houtrot binnen muffe lucht,veel vlekken in de vloerbedekking. Ik zou zeggen: Mirna laat je gezicht maar eens zien!!

Iets gedateerd maar goed hotel, ideale ligging

Franciska Hoegee,
17-10-2018

Door alle negatieve reviews over dit hotel waren wij benieuwd wat we zouden aantreffen. Het viel ontzettend mee. Natuurlijk is de inrichting van dit hotel gedateerd en heeft de buitenkant een opknapbeurt nodig. Maar onze kamer (nr. 147) was erg ruim net als de badkamer. Deze waren ook schoon. De kamer had een terras met uitzicht op weiden.

Wij hadden de kamer geboekt via een 'voucher-actie' en geld bij betaald voor een luxere kamer.

Het personeel was erg vriendelijk en het ontbijt was uitgebreid en er was genoeg. Het enige minpunt aan het ontbijt was dat er een wachtrij stond bij de koffie/thee automaat.

Het dorp Lhee waar het hotel staat is een mooi dorp en alle bewoners groeten je, binnen een kwartier wandelen sta je in het bos.

En binnen 6 minuten rijd je met je auto naar Dwingeloo waar ontzettende gezellige en goede restaurants en terrasjes zijn.

Hier zien ze ons niet meer. Na al die jaren.

Nelly Brandsen,
23-9-2018

Eigenlijk viel het tegen, jaren hier geweest tot vandaag, een belachelijk hoog bedrag voor de honden betaald 120 euro voor 2honden. 2 overnachtingen.

Tevens de kamer prijzen 530 euro 2 kamers 5 personen incl.ontbijt. Ik ben wel beter en goedkoper van Fletcer gewend.

Nooit meer.

Ploeg,
16-9-2018

Veel achterstallig onderhoud .

Wij hebben met twee personen twee overnachtingen gehad in fletcher hotel de Borken in Dwingeloo / Lhee. Als eerste moet ik zeggen het is een prachtige omgeving, wat ons opviel aan de buitenzijde van het hotel dat er veel achterstalling onderhoud is. Zeker geen vier sterren waardig, binnen ook een interieur van voor 1980. Hoorde van personeel dat zeven jaar geleden het is overgenomen door Fletcher, nou dat was te merken. In een zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk geld verdienen. Gordijnen en vitrage kapot, hotelkamer ruikt er muf.

Geen aanrader

Scholten,
31-8-2018

Ik heb een zeer slechte ervaring met een hotel die naam heeft "Beste hotel keten 2018". Dit hotel rekent dubbele prijzen. Het is fletcher hotel deborken. Als je in het hotel aankomt moet je gelijk betalen. Dan krijg je een lijst met extra kosten. Volgens mij mag dat niet. In de lijst met "Laagste Prijsgarantie" staat "De inhoud van de reservering dient exact gelijk te zijn aan de reeds gemaakte boeking (vb. inclusief ontbijt, maaltijden, kamertype, etc.)". Ook zouden wij een "champenoise ontbijt" krijgen, maar helaas. Dit hotel is geen 4* waard. Smerige lampen en beschadigde vloeren en tafels.

We zullen hier nooit meer logeren!

Peter,
23-8-2018

Erg gedateerd! Vlekken op tapijt en op de gordijnen. De badkamer was wel erg basic en de douche cabine was te treurig voor woorden. Slechte prijs-kwaliteitverhouding!

De bedden waren wel goed en de croissants van het ontbijt waren erg lekker.

Volgend jaar zijn we er weer!!!Zegt alles

fam. ter Linde,
4-8-2018

De ontzettend fijne sfeer in dit hotel, eigen terrasje en prima ontbijt en diner

8,1 en 4 sterren is niet meer actueel

Dhr Scheurwater,
9-7-2018

Erg gedateerd en het onderhoud laat sterk te wensen over. De afgelopen 10 jaar ben ik hier meerdere keren geweest. Toen het nog een familie hotel was voelde je de passie. Nu is het een zakelijk gerund hotel waar zoveel mogelijk bespaart wordt. De prijs tijdens het TT weekend is inmiddels buitenproportioneel. Hopelijk wordt het geld volledig geherinvesteerd in het onderhoud van de acoomodatie, investeren in meer personeel en het updaten van de kamers.

Aan het personeel wat er nu is ligt het niet, die lopen de benen uit hun lijf. De omgeving verdient ook meer zorg voor deze accommodatie van Fletcher.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Landhotel De Borken in Dwingeloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Landhotel De Borken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.