Camping De Olde Bârgen

Fantastich voor herhaling vatbaar

Sloot
8-7-2018

Hele vriendelijke mensen

Mooi toiletgebouw goed schoon en modern

Mooie omgeving direct in het bos

Veel gefietst mooie route's

Dus al met al top camping

Fam. Bakker, eigenaar, 9-8-2018

Beste fam. Sloot,

Fijn dat jullie het naar de zin gehad hebben op onze camping.

Bedankt voor de positieve review!!!

Onze favoriete camping!

Karla Bouma
8-7-2018

We hebben het gevonden: de perfecte camping! De ligging, de grootte van de plaatsen, de prijs, sanitair en uiteraard de fantastische omgeving zijn top! De eigenaren laten zich regelmatig zien en hebben een heel mooie camping gerealiseerd; petje af!

Fam. Bakker, eigenaar, 9-8-2018

Beste Karla,

Bedankt voor de positieve review.

Het is altijd fijn te vernemen als mensen kiezen voor een camping die bij hun past. In jullie geval is dat camping De Olde Bargen. Fijn!!!

Toppie

Lisa
24-6-2018

Rustige kleine camping. Overzichtelijk, prima sanitair. Publiek vooral senioren of gezinnen met jonge kinderen. Leuk buitenzwembad op 2 km. Goede bezetting ondanks ietwat fris weer. Heel veel vogels😀

Beste Lisa,

Jij bent wel heel positief over de camping.

We dat de waarderingen aansluiten bij jouw gevoel over de camping!

Toppie!!!

Bert Dekker
22-6-2018

Uitstekende sanitaire voorzieningen op een mooie rustige camping. Hele vriendelijke en gastvrije eigenaars, die door het regelmatige contact het gevoel heeft gegeven, dat we echt als gast te logeren waren op de camping.

Beste Bert,

Fijn dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven.

Dat doet ons goed en zijn we weer blij mee!!

We hopen op een goede gezondheid voor jullie beide!

Nogmaals bedankt!

Pareltje in het hart van Drenthe!

Bert & Leonie
17-6-2018

In 2017 hadden wij een seizoensplek op het volgens ons allermooiste plekje helemaal achteraan tegen de bosrand met een prachtig uitzicht over de weilanden. Wij hebben het ervaren als een hele fijne camping, met bijzonder aardige en behulpzame eigenaren. Andere pluspunten: kleinschalig en rustig naast het Dwingelderveld gelegen, prima uitvalsbasis voor fiets- en wandeltochten en dichtbij het gezellige dorp Dwingeloo. Aanraders om een bezoek te brengen: de Bospup (direct om de hoek), theehuis Anserdennen en Mercator & Co (winkel met antieke bouwmaterialen). Het is dat we een vakantiehuis gekocht hebben, anders waren we zeker teruggekomen op deze fantastische camping!

Beste Bert & Leonie,

We weten dat de camping en zeker ook jullie campingplaats bij jullie paste.

Snel de recreatiewoning verkopen lijkt mij!

We hopen jullie nog een te mogen begroeten als gasten!!

Bedankt voor de review.

fantastisch

David Lau
13-5-2018

Tijdens Hemelvaart 2018 hebben we het tentveld afgehuurd voor ons jaarlijkse kampeerweekend met vrienden en familie. In totaal 36 personen dus best een uitdaging om alles naar ieders wens, ook voor de eigenaren en andere campinggasten, goed te laten verlopen. Maar met zulke ontzettend fijne, meedenkende, en betrokken eigenaren en medewerkers is alles prima verlopen. We hebben genoten van de door hen geregelde bbq voor ons waarbij ze zelfs de salades zelf hebben gemaakt. Heerlijk. Een prachtig gelegen camping met 's ochtends een groots orkest aan vogelgeluiden en 's-nachts de mooie mysterieuze roep van de bosuil.

Jaap en de anderen; nogmaals dank. We hebben genoten.

Beste David,

Fijn dat je een positieve review hebt geschreven. Daar zijn we blij mee!

Wij vonden het ook een hele uitdaging, maar zijn trots op jullie!

Prima gegaan en een fijne groep!

Nogmaals.bedankt!!!

kamperen in optima forma

IreneB.
21-2-2018

Een heerlijke camping, ook hartje winter. Gastvrije ontvangst. Vrije plaatskeuze met prima advies mbt zon. (belangrijk in februari). Ruime plaats. Sanitair geweldig in orde. Goed verwarmd, vrij douchen zonder muntjes, handoekrol en zeep bij toiletten. Zelf papier om eventuele haren van het doucheputje te pakken is aanwezig. Vanaf de camping loop je direct de mooie bossen in. Supermarkt en volop horeca op kwartier lopen of paar minuten fietsen. Prijs-kwaliteit uitstekend.

Fam. Bakker, eigenaar, 4-4-2018

Beste Irene,

Bedankt voor de positieve beoordeling van onze camping!

Daar doen we het ook voor!

Nogmaals bedankt!

prachtig, prachtig, prachtig

gerard van rossum
21-2-2018

Wanneer iemand een beter plekje vindt, mag die het zeggen. Voor rust, hartelijke ontvangst en veel natuur is er weinig beters te vinden.

Heide, bos en niet te vergeten de bospub, het is er allemaal en op loopafstand.

Fam. Bakker, eigenaar, 4-4-2018

Beste Gerard,

Fijn dat jij / jullie onze camping (en omgeving) zo positief waarderen!

Bedankt daarvoor.

Willem
27-12-2017

Lieve eigenaars schone sanitair en lekker warm. behulpzaam

Lekker rustig, ruime plekken,

Kind vriendelijk vrij toegangelijk.

Familie Bakker, eigenaar, 19-1-2018

Beste Willem,

Fijn dat je onze camping zo positief hebt ervaren!

Dank voor de review.

Groet, familie Bakker

Fantastiche camping, heerlijk rustig in de natuur

Gerard en Mirjam
24-12-2017

Prachtige ruime plaatsen, super schoon sanitair en de eigenaren doen er alles aan om het verblijf zo prettig mogelijk te maken, tijdens kerst en oud en nieuw is de gehele camping voorzien van subtiele verlichte kerstbomen, super mooi. Nachts hoor je de uilen en de vosjes in het bos, een waar paradijs. Wifi doet het perfect, streamen van netflix of ziggo geen enkel probleem mits je uiteraard een goede pc hebt. Minpunten: Geen

Camping De Olde Bârgen., eigenaar, 27-12-2017

Beste Gerard en Mirjam,

Heel vriendelijk bedankt voor jullie review.

Vriendelijke groet,

Familie Bakker.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Olde Bârgen in Dwingeloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Olde Bârgen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Olde Bârgen scoort een 9.38 uit 10 op basis van 87 reviews.