Camping De Olde Bârgen

• 8.6Staat v/h sanitair

Meer camping info

97 reviews over Camping De Olde Bârgen

• 9Thea en Aaldrik Haandrikman31-07-2020

Ondanks Corona een fijne tijd gehad.

Dankzij alle Corona maatregelen die steeds weer werden aangepast aan de actualiteit, hebben we ook dit voorjaar weer kunnen genieten van de gastvrijheid op de Olde Bargen. Dank aan Jaap, Ietje en Johanna voor hun inspanningen om alles ‘coronaproof’ te maken en de prettige en duidelijke manier waarop alles met ons als gasten werd gecommuniceerd. We komen volgend jaar graag terug!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2020

• 9Leendert Adema28-03-2020

Fabeltastisch

Ben nu sinds 2 weken in vrijwillige "ballingschap" hier op de Olde Bârgen. Het is hier fantastisch. Ondanks de Corona crisis. Het beheerdersteam neemt alle mogelijke maatregelen om de hygiëne te waarborgen, en om verdere besmettingen te voorkomen. Hulde voor Jaap en Ijtje. Het weer is fraai, ons verstand is goed. Laat dat zo blijven. We redden het wel met z'n allen. Nogmaals respect voor de campingbeheerders hoe ze dit aanpakken.

• 9Staat v/h sanitair

Jaap & Ietje Bakker, eigenaar, 29-03-2020

Beste Leendert,

Dank je wel voor de positieve revieuw! We doen matuurlijk ons best voor jullie allemaal. Fijn dat onze inspanningen worden gewaardeerd. We hopen dat we zo samen deze periode goed doorkomen. Nogmaals dank!.

Camping De Olde Bargen.

Alleen gereisd in maart 2020

• 2019
    6Fam Ruiter04-08-2019

Mooie camping verdient een positievere eigenaar.

Bij aankomst op deze camping welke wij voor de vijfde keer bezochten werd ons gelijk verteld door de eigenaar dat gasten met kinderen ouder dan 8jaar hier eigenlijk niets te zoeken hadden, ze maken de boel stuk en er is voor hen hier toch niets toedoen. Deze melding dat nu de kleinkinderen eigenlijk te oud zijn geworden en andere opmerkingen van jaap bakker hebben ons doen besluiten onze vakantie voortijdig te beeindigen.

• 6Staat v/h sanitair

Jaap Bakker, eigenaar, 09-10-2019

Beste heer en mevrouw Ruiter, Ik heb u aangegeven dat uw kleinkinderen van harte welkom zijn!
    Ik heb u ook proberen uit te leggen dat wij liever (mag natuurlijk wel) geen kinderen jonger dan 8 jaar op de camping willen. Dat past over het algemeen niet bij onze camping! Rust en Ruimte vormen ons uitgangspunt! Daar blijven we voor gaan! En .. we zijn eigenlijk best wel (een beetje) kindvriendelijk, want kleinkinderen jonger dan 8 jaar zijn zelfs gratis als ze bij opa en oma komen logeren! Jammer dat u e.e.a. zo negatief heeft ervaren.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Marcel28-04-2019

Top plek!

Dit is een prachtige camping aan de bosrand, waar een losloopgebied voor honden is. Rustig en groen: heerlijk!

• 9Staat v/h sanitair

Jaap Bakker, eigenaar, 23-05-2019

Beste Marcel,

Fijn dat je onze camping en de omgeving zo waardeert! Dank je wel voor de review.

Groet, Rita en Jaap & Ietje Bakker,

Gereisd met partner in april 2019

• 9Anita Coppes22-03-2019

super fijne rustige camping

Geweldige camping, absolute rust, met zeer vriendelijke attente, eigenaars. De camping is zeer rustig gelegen tegen de bosrand en vlak bij het Dwingelderveld, veel wandel mogelijkheden, verzorgd schoon en goed sanitair. 2019 is ons vijftiende jaar dat we op deze camping mogen staan in de winter ook dit jaar hebben we weer genoten en denken terug aan een fantastisch seizoen! Een seizoen met vele hoogte punten, een paar punten willen we delen, kerst en oudejaarsborrel, de sfeer op de camping rond kerst met kerstbomen lampjes, maar ook de natuur, een echte sterrenhemel, de uil die je hoort, een hert wat je tegenkomt tijdens een wandeling, enz. Jaap, Ietje en Rita bedankt, hopelijk mogen we volgend jaar weer komen.

Jaap Bakker, eigenaar, 01-04-2019

Beste Ruud en Anita,

Bedankt voor de fijne review. Jullie passen bij ons / onze camping en wij denk ik bij jullie. Daarom blijft er voor een ieder een positief gevoel over!!

PS: natuurlijk mogen jullie volgend winterseizoen terugkomen!

Groet, Rita, Ietje en Jaap

Gereisd met partner in januari 2019

• 9Joyce Middelburg10-03-2019

Heerlijke plek in ieder jaargetijde

Mooie rustige camping en schitterende omgeving waar je kunt wandelen, fietsen, paardrijden, etc.

Jaap Bakker, eigenaar, 12-03-2019

Beste Joyce,

Bedankt voor jouw positieve review. Jullie als vaste gasten weten als geen ander dat we altijd rust en ruimte nastreven. Rust en ruimte, daar houden we van!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 10Marrij en Han23-02-2019

Genieten op de Oldebargen!!

Na 2 jaar op de Veluwe toch weer gekozen voor de Oldebargen. Zelfs in de winter gezellig druk en een goede sfeer! De mensen die er staan houden van de natuur! Met de Feestdagen een kampvuur met een drankje en heerlijke hapjes! De beheerders doen enorm hun best en doen het met plezier! Hoop dat wij nog heel veel jaartjes mogen genieten van de stilte en de prachtige natuur.

Jaap Bakker, eigenaar, 25-02-2019

Beste Han en Marije,

Dank voor jullie positieve review en fijn dat jullie weer zijn terug gekomen. We maken er een goed en gezellig seizoen van. Dat gaat vast lukken met jullie erbij!!

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    7Heidebloem03-11-2018

Direkt op de heide net mooi fietspaden.Winkeks din

Hier het Hempi weekend gestaan En dat beviel zo goed dat de maandd Juni en Juli ook erbij geboekt

Gereisd met partner in november 2018

• 8Nan en cees voorburg27-10-2018

Perfecte camping in alle opzichten

Geweldige service en een bevlogen couple ,die Jaap en Ietje. Fijne 2 maanden en een heerlijke camping , met veel fiets mogelijkheden.

Jaap Bakker, eigenaar, 28-01-2019

Beste Nan en Cees,

Wij weten dat jullie onze camping een warm hart toedragen. Dat zegt iets over jullie en natuurlijk ook ietsje over ons. FIJN!! Bedankt voor de positieve review!

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Sjoerd en Corrie Hoekstra22-08-2018

rust, netjes, gezellig, mooie omgeving

De familie Bakker zijn aardige mensen. Gezellige BBQ en Happy HOUR. Schone wc en douchen. Mooi fiets gebied zo over de heide. De familie heeft "HART" voor de camping. Ook Rita is erg geschikt altijd een praatje tegen de mensen. Komen zeker terug. Erg vriendelijk je voelt je er thuis, en dat is zeer belangrijk.!!!

Fam. Bakker, eigenaar, 03-10-2018

Beste Sjoerd en Corrie,

Bedankt voor de mooie review. Fijn dat jullie de camping en ons zo positief ervaren. Wij zijn ook blij met Rita.

Gereisd met partner in juni 2018

Camping De Olde Bârgen info