Camping De Olde Bârgen

Camping De Olde Bârgen
9,3

82 reviews over Camping De Olde Bârgen in het Nederlands

We hebben al weer geboekt!

Koos Verkade, 22-4-2018

Super! Maar dat is maar een woord. Ruime plekken, goed sanitair en bovenal vriendelijke behulpzame beheerders. Dat allemaal aan de rand van het Dwingelderveld.

kamperen in optima forma

IreneB., 21-2-2018

Een heerlijke camping, ook hartje winter. Gastvrije ontvangst. Vrije plaatskeuze met prima advies mbt zon. (belangrijk in februari). Ruime plaats. Sanitair geweldig in orde. Goed verwarmd, vrij douchen zonder muntjes, handoekrol en zeep bij toiletten. Zelf papier om eventuele haren van het doucheputje te pakken is aanwezig. Vanaf de camping loop je direct de mooie bossen in. Supermarkt en volop horeca op kwartier lopen of paar minuten fietsen. Prijs-kwaliteit uitstekend.
Fam. Bakker, eigenaar, 4-4-2018

Beste Irene,

Bedankt voor de positieve beoordeling van onze camping!

Daar doen we het ook voor!

Nogmaals bedankt!

prachtig, prachtig, prachtig

gerard van rossum, 21-2-2018

Wanneer iemand een beter plekje vindt, mag die het zeggen. Voor rust, hartelijke ontvangst en veel natuur is er weinig beters te vinden.

Heide, bos en niet te vergeten de bospub, het is er allemaal en op loopafstand.

Fam. Bakker, eigenaar, 4-4-2018

Beste Gerard,

Fijn dat jij / jullie onze camping (en omgeving) zo positief waarderen!

Bedankt daarvoor.

Willem, 27-12-2017

Lieve eigenaars schone sanitair en lekker warm. behulpzaam

Lekker rustig, ruime plekken,

Kind vriendelijk vrij toegangelijk.

Familie Bakker, eigenaar, 19-1-2018

Beste Willem,

Fijn dat je onze camping zo positief hebt ervaren!

Dank voor de review.

Groet, familie Bakker

Fantastiche camping, heerlijk rustig in de natuur

Gerard en Mirjam, 24-12-2017

Prachtige ruime plaatsen, super schoon sanitair en de eigenaren doen er alles aan om het verblijf zo prettig mogelijk te maken, tijdens kerst en oud en nieuw is de gehele camping voorzien van subtiele verlichte kerstbomen, super mooi. Nachts hoor je de uilen en de vosjes in het bos, een waar paradijs. Wifi doet het perfect, streamen van netflix of ziggo geen enkel probleem mits je uiteraard een goede pc hebt. Minpunten: Geen
Camping De Olde Bârgen., eigenaar, 27-12-2017

Beste Gerard en Mirjam,

Heel vriendelijk bedankt voor jullie review.

Familie Bakker.

Heerlijk rustig met mooi en schoon sanitair

M. Kools, 19-12-2017

Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren.

Mooie kleine en schone camping in een zeer rustige omgeving.

Komen er graag en vaak terug.

Camping De Olde Bârgen., eigenaar, 27-12-2017

Beste familie Kools,

Heel vriendelijk bedankt voor jullie review.

Familie Bakker.

Een heerlijke ontspannen maand gehad

Henk en Christa, 17-12-2017

Prachtige camping met mooie plekken en een mooi en schoon sanitairgebouw met vloerverwarming en heerlijke douches. Elke week een leuke activiteit in de vorm van samen eten of een wijnproeverij waarvoor ieder geheel vrijblijvend zich kan opgeven. De camping ligt in een schitterende omgeving, en u wandelt of fietst zo naar het Dwingelerveld. De beheerders Wouter en Ietje en Jaap, doen er alles aan om het u zo goed mogelijk naar de zin te maken.

Wij zien uit naar volgend jaar mei!

Camping De Olde Bârgen, eigenaar, 19-12-2017

Beste Henk en Christa,

Heel vriendelijk bedankt voor jullie positieve review

Vriendelijke groet, familie Bakker.

Een prachtig winterbeeld, gewoon in Nederland

Marjan Broer en Fred de Groot, 2-12-2017

Het is hier heerlijk rustig in de volle natuur. Alles is nu prachtig wit en we worden wakker van de vogels. Vervolgens douchen in een comfortabel verwarmde ruimte (vloerverwarming) onder een straal die ik thuis ook zou willen. Het kopje koffie en/of een bourgondische hap in de Bospub, waar je als de verloren zoon wordt verwelkomt, maakt het tot een ideale combinatie. Je voelt je hier welkom. Eén ding is zeker: je komt weer terug.

De Wi-Fi was prima, ik heb zelfs DWDD via de NPO-app kunnen zien.

Camping De Olde Bârgen, eigenaar, 19-12-2017

Beste familie de Groot,

Heel vriendelijk bedankt voor jullie positieve review.

Vriendelijke groet, familie Bakker.

Lekker uitgerust

Fam. Sombroek, 6-11-2017

Fijne, rustige, schone camping met vriendelijke eigenaren. Helaas werkte het weer niet alle dagen mee maar dan kan men op de camping weinig aan doen. Er zijn genoeg alternatieven te bedenken om te doen of lekker een boek lezen en even lekker uitrusten.
Camping De Olde Bârgen, eigenaar, 30-11-2017

Beste Familie Sombroek.

Heel vriendelijk bedankt voor jullie positieve review.

Wouter

Een goed werkende Wifi in 2017

Fam. Brand, 2-11-2017

Wij zijn al sinds 2015 jaargasten op de camping “De Olde Bârgen” en hebben de camping leren kennen als een nette, verzorgde maar zeker ook als zeer rustige camping.

Daar het Wifi voor zowel de familie Bakker als voor de campinggasten niet naar volle tevredenheid werkte, is de toezegging gedaan naar de campinggasten, maar ook op de website dat in het 2de kwartaal de Wifi zou worden vernieuwd.

De fam. Bakker heeft ook een best grote investering hiervoor gedaan, echter vanaf het 2de kwartaal is de WIFI wel sneller als het werkt, maar beperkt toegankelijk vanwege beperkt IP-adressen.

Indien er geen IP-adres kan worden uitgegeven omdat deze alle zijn bezit, geen Internet.

Wel toegang tot Internet dan voor een beperkte duur van een uur of bij geluk een halve dag. Echt een minpunt, zeker na de beloofde verbetering.

Advies, zorg dat het basisstation op maximaal 255 IP-adressen wordt ingesteld.

Camping De Olde Bârgen, eigenaar, 30-11-2017

Beste familie Brand,

Heel vriendelijke bedankt voor jullie positieve review, we wensen jullie heel veel kampeerplezier op jullie nieuwe camping.

Wouter.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Olde Bârgen in Dwingeloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Olde Bârgen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Olde Bârgen scoort een 9.33 uit 10 op basis van 82 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: