9.2FenomenaalScore uit 98 reviews

• Rolstoel toegankelijk

Wat zeggen bezoekers over

De Olde Bârgen

9.2FenomenaalScore uit 99 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

99 reviews

Geweldige plek!
Door Patricia Savenije op 23-07-2021
Gereisd met partner

Hier word je niet wakker van het geraas van een autoweg, maar met zingende vogeltjes. En de mensen (gasten en beheerders) zijn ook nog eens heel vriendelijk!

Super...camping....rust en ruimte...
Door Ina Roerink op 22-04-2021
Gereisd met partner

Genoten van rust en ruimte...en het mooie ,,Dwingelerveld " Werd een ,, tapijt" bezorgd op je plek...Super!!!

Ondanks Corona een fijne tijd gehad.
Door Thea en Aaldrik Haandrikman op 31-07-2020
Gereisd met partner

Dankzij alle Corona maatregelen die steeds weer werden aangepast aan de actualiteit, hebben we ook dit voorjaar weer kunnen genieten van de gastvrijheid op de Olde Bargen. Dank aan Jaap, Ietje en Johanna voor hun inspanningen om alles ‘coronaproof’ te maken en de prettige en duidelijke manier waarop alles met ons als gasten werd gecommuniceerd. We komen volgend jaar graag terug!

Fabeltastisch
Door Leendert Adema op 28-03-2020
Alleen gereisd

Ben nu sinds 2 weken in vrijwillige "ballingschap" hier op de Olde Bârgen. Het is hier fantastisch. Ondanks de Corona crisis. Het beheerdersteam neemt alle mogelijke maatregelen om de hygiëne te waarborgen, en om verdere besmettingen te voorkomen. Hulde voor Jaap en Ijtje. Het weer is fraai, ons verstand is goed. Laat dat zo blijven. We redden het wel met z'n allen. Nogmaals respect voor de campingbeheerders hoe ze dit aanpakken.

Mooie camping verdient een positievere eigenaar.
Door Fam Ruiter op 04-08-2019
Gereisd met oudere kinderen

Bij aankomst op deze camping welke wij voor de vijfde keer bezochten werd ons gelijk verteld door de eigenaar dat gasten met kinderen ouder dan 8jaar hier eigenlijk niets te zoeken hadden, ze maken de boel stuk en er is voor hen hier toch niets toedoen. Deze melding dat nu de kleinkinderen eigenlijk te oud zijn geworden en andere opmerkingen van jaap bakker hebben ons doen besluiten onze vakantie voortijdig te beeindigen.

Top plek!
Door Marcel op 28-04-2019
Gereisd met partner

Dit is een prachtige camping aan de bosrand, waar een losloopgebied voor honden is. Rustig en groen: heerlijk!

Info

Oude Hoogeveensedijk 1, 7991 PD

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.