Vakantiepark Center Parcs De Huttenheugte

Vakantiepark
Vakantiepark Center Parcs De Huttenheugte

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs De Huttenheugte voor je op een rij gezet:

3080 reviews over Vakantiepark Center Parcs De Huttenheugte in het Nederlands

Geweldig

Fam wiersema, 20-5-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

Het is een heerlijk parkt met jonge kinderen

Voor herhaling vatbaar

Paulien Meekel, 16-5-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Is een geweldig park voor een gezin met jonge kinderen. Ook omdat Plopsaland ernaast zit en je met de meerdaagse pas onbeperkt naar binnen mag. Leuk park voor het gehele jaar door.

Bungalows wel wat gedateerd maar wel schoon. (nummer 301)

Personeel zeer vriendelijk maar winkeltje daar vrij duur.

Geweldig suptropisch zwemparadijs!

Zeker een aanrader!

Beste Paulien,

De Huttenheugte leent zich inderdaad goed voor een verblijf in combinatie met een bezoek aan Plopsa Indoor Coevorden. Voor de kleine gasten erg leuk om heen te gaan!

we komen terug!

Rita, 16-5-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

super gehad, mooie bungalow (VIP met broodjesservice) overal vriendelijk personeel, voldoende privacy bij terras bungalow, diverse aanbod van restaurants, mooi zwembad. bungalow was schoon, park prachtig qua natuur, geweldig het meer om rond te lopen. ik kan niets bedenken wat niet goed was, e-check in liep perfect, kortom voor herhaling vatbaar, voor wie op een mooi plekje wil zitten, bungalow 959

Beste Rita,

Fijn dat u tevreden terug kijkt op uw verblijf bij ons en de omgeving waarin De Huttenheugte zich bevindt. Dank voor uw complimenten ten aanzien van de medewerkers!

Fantastisch park

Kooi, 16-5-2018
  • Onderkomen8

Geweldig mooi park mooi zwembad waar de kinderen zich lekker kunnen vermaken we hadden super weer

Beste Familie Kooi,

Fijn te lezen dat u van uw verblijf en het weer genoten heeft, hartelijk dank voor uw review.

Vriendelijke groet,

Harry Bakker General Manager

De huttenheugte: Voor ons een 2e thuis!

Fam. Hoven, 16-5-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Erg mooi en groot zwembad. Veel te doen. Mooie aangeklede market dome met warme uitstraling. Vriendelijk behulpzaam personeel. Cottagenr 110 erg netjes en op 3 min. Lopen van market dome. Ideaal voor ouders met kleine kinderen. We komen hier 1 a 2x per jaar.

Beste Familie Hoven,

We zullen uw complimenten naar de medewerkers overbrengen! Fijn om te lezen dat u zo'n goed verblijf heeft gehad en graag eens terug keert naar ons park!

Harry Bakker General Manager

Heel leuk en gezellig park

Rianne, 16-5-2018
  • Onderkomen5

Heel mooi schoon park.

Er is genoeg te doen op het park om je te vermaken.

Zeer vriendelijk personeel.

Helaas zijn de huisjes wel erg oud en vochtig.

Word wel tijd dat ze de huisjes gaan opknappen.

Maar desondanks een heerlijk verblijf gehad op dit leuke park

Beste Rianne,

Fijn om te lezen dat u ondanks de staat van de Cottage toch van uw verblijf heeft genoten, wij zien u graag nog eens terug op het park.

Gevarieerde vakantie

Monica, 16-5-2018
  • Onderkomen9

Genoeg vertier. Zowel binnen als buiten. Aardige medewerkers van het park.

Schoon huisje. We hebben ons er prima vermaakt. Ligt dicht bij Wildlands. Center Parcs een mooie uitvalsbasis om naar Wildlands te gaan als je iets te ver woont om er een dag door te brengen

Beste Monica,

Hartelijk dank voor uw review, fijn om te lezen dat u van uw verblijf heeft genoten.

Marloes Meeldijk, 16-5-2018
  • Onderkomen8

Wij hadden als groep van 6 een vip huisje geboekt voor het eerst, wat was dit fijn 3 badkamers , broodjes iedere ochtend vers aan de deur, lekker ruim en heel veel privacy. Fijne mooie bbq ook 2 x gebruik van kunnen maken en heerlijk genoten van de rust en de mooie natuur van Drenthe.

Echt een top weekend gehad

Enige minpuntje vonden wij de hygiëne, Met in ons midden 2 beroepsschoonmaaksters was het na hun schoonmaakbeurt wel naar ons zin schoon

Beste Marloes,

Hartelijk dank voor u review, wij gaan uw opmerking met betrekking tot de schoonmaak doorgeven aan de desbetreffende afdeling. Fijn dat uw verblijf wel erg goed bevallen is.

Schoon park

Alexandra Kamps, 16-5-2018
  • Onderkomen9

Een geweldige week gehad met prachtig weer. Huisjes waren bij aankomst schoon. De wifi was in het ene huisje wel aanwezig het andere huisje daarnaast geen wifiontvangst. Dit gemeld bij de receptie zouden ze voor langskomen dit is helaas niet gebeurd. Verder een geweldig park met veel te doen voor iedereen. Vriendelijk personeel over het hele park heen. Veel honden aanwezig waaronder ook die van ons maar het park was voor zover ik heb kunnen ontdekken hondenpoepvrij!!! De volgende keer weer centerparcs. Erg goed bevallen!!

Beste Alexandra,

Hartelijk dank voor uw review, fijn dat u van uw verblijf heeft genoten. Ook danken wij u hartelijk voor uw melding dat er niemand is langs geweest voor de WIFI, wij nemen dit op met desbetreffende afdeling.

Harry Bakker General Manager

Geweldig, top voor herhaling vatbaar

Wendy, 15-5-2018
  • Onderkomen10

We hebben het super gehad, leuk park veel te doen mooie ongeving. We komen zeker nog eens terug
De Huttenheugte, Center Parcs , 16-5-2018

Beste Wendy,

Fijn om te lezen dat u niet alleen heeft genoten van het verblijf, maar ook van onze omgeving. We zien u graag terug.

Met vriendelijke groet,

Harry Bakker, General Manager

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs De Huttenheugte in Dalen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs De Huttenheugte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs De Huttenheugte scoort een 7.96 uit 10 op basis van 3092 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: