Géén boekingskosten
/Nederland/Drenthe/Dalen/Vakantieparken Dalen/Vakantiepark Center Parcs De Huttenheugte

Center Parcs De Huttenheugte

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Center Parcs De Huttenheugte in Dalen (Drenthe) is de ideale plek om tijd met je gezin door te brengen. Bijzonder aan dit park is Adventure Island met een wasberenopvang. Vermaak voor de hele familie is er in het subtropische zwembad en de speelhal Action Factory. Daarnaast ligt het aan een groot meer en kun je hier ook vissen.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4339 Reviews over Center Parcs De Huttenheugte

• 5Fam. Dijken07-12-2022

Tegenvaller

Premium cottage nieuwe inrichting geboekt; viel flink tegen. Harde bedden en stoelen, afwerking niet netjes, schoonmaak kan beter, onderhoud om cottage slecht. Zwembad te koud, eten in pizzeria niet top, centrum op tijd gesloten en weinig activiteiten; kortom tegenvaller.

• 4Activiteiten
    • 3Onderkomen
    • 4Eetgelegenheden
  • 5Laura05-12-2022

Koud!

De reden waarom wij al jaren bij cp komen is de aqua mundo. Ik begrijp dat er iets moet gebeuren met deze hoge energieprijzen echter is het zwembad nu echt te koud. Max een uur zwemmen en daarna blauwe lippen en klappertanden. Dit is niet cp waardig.

• 7Onderkomen
    • 4Eetgelegenheden
  • 3Derek02-12-2022

Aquamundo: water belachelijk koud!

Met ons gezin van vier jonge kinderen kiezen we voor Center Parcs vanwege het Aquamundo. Het was dan ook een grote teleurstelling dat de temperatuur van het water zo laag is dat de kids het maar kort uithouden. Niks tropisch meer aan! En ja dan wordt het park een vervelend iets, want voor jonge kinderen is er nu helemaal niks anders te doen. Zonde van het geld geweest.

• 3Activiteiten
    • 6Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 1Jane01-12-2022

Noordpool

Het zwembad is IJSKOUD. Wees gewaarschuwd. Het is niet te doen. Centerparcs moet zich kapot schamen.

• 1Activiteiten
    • 3Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden
  • 1Gasten27-11-2022

Wij en de kinderen hadden ons verheugd om heerlijk te zwemmen in het zwembad. Eenmaal aangekomen rook het heel sterk naar een plaslucht rondom de omkleedruimtes. De geur was zelfs zo sterk aanwezig dat wij de andere gasten die op dat moment ook in de omkleedhokjes waren er over hoorden praten.

Aangekomen bij het zwembad wilden de kinderen natuurlijk gelijk zwemmen. Wij zijn verschrikt van het temperatuur van het water. Je verwacht in een tropisch zwembad terecht te komen, maar het water is verschrikkelijk koud. De kinderen hielden het dan ook niet lang vol om in het koude water te blijven zwemmen. Wij als ouders waren het hier ook niet meer dan eens! Als je kijkt wat je er überhaupt voor betaald om in het zwembad te komen en het 'tropisch' zou moeten zijn vind ik dit echt heel slecht! Wij komen in elk geval nooit meer.

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 1Eetgelegenheden
  • 4Steph van den Beld26-11-2022

Zeer matig niet zoals het was

• wegen zijn beter begaanbaar
    • vriendelijk personeel
    • douche is een drama wat een kleine straal water
    • bij monnas heb je geen keuze in bijvoorbeeld een shoarma pizza maar deze is alleen in vegan. Door een allergie kan ik geen vleesvervangers producten kiezen. Hierdoor wordt je gewoon buitengesloten door center parcs. Ook veel andere keuzes zijn vegan. Waarom geen keuze -frites is super onpersoonlijk en de kwaliteit van het eten zeer onder de maat. Was vroeger veel beter
    • de supermarkt wordt verbouwd dit is van te voren niet gemeld door bungalow speciale. Er is bijna niets te koop
    • ons huisje was niet bepaald schoon. Vieze vlekken op het fornuis en in de douche. -oudbollig interieur ondanks dat men zegt dat het verbouwd is.
    • de shows zijn al jaren het zelfde.
    • geen groot wk scherm
    • 2Activiteiten
    • 2Onderkomen
    • 3Eetgelegenheden
  • 8Henri25-11-2022

Goed vermaakt

De huttenheugte is een leuk park. We hebben ons er goed vermaakt. We zaten er ruim buiten het seizoen en er werd ook dan, best veel dingen georganiseerd. Het zwembad was iets kouder dan ik gewend ben, maar niet koud. Ik vond het wel vervelend dat op de dag van uitchecken, net rond 10uur de groenvoorziening de weg bij de uitgang van het park blokkeerde. (En ook op andere plekken op het park) Het was handiger als dat net een uurtje later was geweest. Gisteren werd de weg voor onze cottage opnieuw geasfalteerd. We zouden daar 2 uur niet overheen mogen lopen. Gelukkig waren wij net op tijd naar het zwembad want anders konden wij er 2 uur niet in of uit. Via de berm was geen optie aangezien we met een kinderwagen zitten. (Met een kinderwagen kun je daar echt niet langs.)

Graag komen wij een keer terug als het park volledig gerenoveerd is.

• 10Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 8Peter Hogenkamp21-11-2022

Heerlijk even genieten

Mooi vernieuwd vip huisje met alles er op en aan, smorgens heerlijke verse broodjes aan de deur, niets te klagen. Enige minpunt, CP laat teveel dag gasten zwemmen waardoor het echt te vol is in het zwemparadijs. Lina nog bedankt voor de goede service met het om boeken.

• 7Activiteiten
    • 9Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 8M.E.08-11-2022

Leuk park met kleine kinderen

Wij hadden 2 gerenoveerde huisjes langs elkaar.Rustige ligging, mooi gerenoveerd van binnen, jammer dat ze er geen dubbel glas in hebben gezet,dit zou beter zijn geweest met die vochtige ramen op de slaapkamers. Familieleden wilden graag vissen, op het park, helaas werd er niks gevangen omdat ze aan het baggeren waren in het water. We hebben ons verder goed vermaakt op het park, gebowld gezwommen etc.met de kinderen en kleikinderen. Supermarkt is prijzig, boodschappen in Coevorden gedaan bij de lidl. Heerlijk op het park geluncht,met 10 personen bij het grandcafe, echt een aanrader en de prijs was goed voor wat wij besteld hadden.

• 9Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 7Sofie Van Gampelaere06-11-2022

Oké park maar voorzie veel zakgeld

Park: vijvers zijn vuil, ligt overal rommel maar kan aan verbouwing liggen. Water toont nergens echt proper, zelfs de fontein spuit bruin water Zwembad: leuk, genoeg voorziening voor alle leeftijden. Maar zowel water als omgeving was echt KOUD! Cottage: gerenoveerd maar komaan... geen dubbel glas? Lol. CV aan en ramen open bij aankomst maar dan wel besparen op temperatuur in't zwembad... Verder was het proper en comfortabel maar meer opbergruimte zou leuk zijn. Je kon je eigen spullen nergens kwijt in de keuken of zitruimte. Activiteiten: er zijn veel activiteiten. Minigolf, bowling, bootjes varen, ... maar alles kost enorm veel geld waardoor wij onze kids toch op veel vlakken moesten teleurstellen. Horeca: ach... dat is nooit om naar huis te schrijven in zoiets. Veel geld voor weinig kwaliteit. Ruimen lege flesjes niet af als ze nieuwe brengen.... Tafel stond helemaal vol tijdens het eten.

• 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden