Vakantiepark Center Parcs De Huttenheugte

KinderhotelWeer vandaag8°1°
Vakantiepark Center Parcs De Huttenheugte

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs De Huttenheugte voor je op een rij gezet:

Bungalow.net

Center Parcs De Huttenheugte in Dalen (Drenthe) is de ideale plek om tijd met je gezin door te brengen. Bijzonder aan dit park is Adventure Island met een wasberenopvang. Vermaak voor de hele familie is er in het subtropische zwembad en de speelhal Action Factory. Daarnaast ligt het aan een groot meer en kun je hier ook vissen.

3340 reviews over Vakantiepark Center Parcs De Huttenheugte in het Nederlands

Even lekker samen een weekendje ontspannen.

Fam. Biemans
  • Onderkomen9

Even een weekend onthaasten. Door het inchecken via de E-ticket check-inn begon onze vakantie probleemloos. De VIP cottage 258 was ruim, netjes, goed schoongemaakt en met een mooi uitzicht over het meer kon het niet beter beginnen. Daarnaast goede wifi en iedere ochtend verse broodjes aan de deur. Via de Center Parcs app was het reserveren van een tafeltje of een bowlingbaan geen probleem. Natuurlijk gaan zwemmen in de Aqua Mundo met lekker warm water. De herfst maakte het park extra mooi. Vriendelijk personeel en keurige faciliteiten. Een fijn weekend gehad op een mooi park in een mooi huisje. Zeker een aanrader om naar toe te gaan.

mooi weekend gehad

ld
  • Onderkomen3

prachtig park.

huisje waar wij in verbleven was wel erg verouderd.

Heerlijk weekendje weg

Manamamejo
  • Onderkomen8

Leuk vakantiepark. Goed onderhouden vakantiewoning. Heel vriendelijk personeel, veel activiteiten en fijn zwembad. Echt voor elk wat wils.

Prima verblijf op Huttenheughte

Marcel
  • Onderkomen10

Prima park, met fijne huisjes, alles schoon en goed verzorgd, prettig park met goede voorzieningen, prima restaurants en bars, genoeg te doen voor het hele gezin. Huisje was prima ingericht en groot genoeg. service van het personeel was ook prima en vriendelijk.

Zalig

Estelle Louage
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Leuke locatie, heel lieve mensen, lekker eten...zalig

Voor herhaling vatbaar!

Christine
  • Onderkomen7

Even een weekendje weg voor baby nummer 3. De huisjes zien er verouderd maar nog prima uit en bij het ontdekken van een kapotte citruspers werd deze erg snel vervangen. (zeer kind) Vriendelijke bediening bij het Grand Café. Er is niet echt een speeltuin of speelveld voor kleine kinderen maar toch hebben onze ventjes van 1 en 3 zich prima vermaakt met Plopsa land naast de deur en het leuke babybadje in Aqua Mundo. Het was een heerlijk weekend en zeker voor herhaling vatbaar. Mooie omgeving en de kinderboerderij was ondanks het koude weer een leuk bezoek.

Een jaarlijks verblijf waar we naar uitkijken.

Fam. De Bakker
  • Onderkomen8

Jaarlijks uitje met kinderen en kleinkinderen. Heerlijk om tijd samen door te brengen in een relaxte kindvriendelijke omgeving. Voor elk wat wils.

De variatie aan eetgelegenheden en de betaalbaarheid maakt, dat er niet gekookt hoeft te worden als je dit niet wilt. Zelfs niet met een koolhydraat beperkt dieet.

De supermarkt biedt voldoende om het park niet af te hoeven.

Personeel service gericht vanaf de aankomst tot het vertrek en reageert snel op een melding b.v. als er iets kapot is.

Zalig

Ann daems
  • Onderkomen4

Een heel leuk midweek gehad met onze zoon van 12 jaar .

Ideaal

davy vanlerberghe

Alles perfect in orde - cottage 963

We hebben super genoten

Danielle
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

We waren met ze drieën. We hebben een dochter van 4 jaar die wou niet meer huis !! Ze vindt zo mooi dat wij ook genieten . Ook orry en Friends was ook erg leuk. Mooie omgeving , super zwembad

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs De Huttenheugte in Dalen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs De Huttenheugte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.