Vakantiepark Center Parcs De Huttenheugte

• 8.1Activiteiten
  • 7.9Eetgelegenheden
  • 6.9Onderkomen

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs De Huttenheugte voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info

Center Parcs De Huttenheugte in Dalen (Drenthe) is de ideale plek om tijd met je gezin door te brengen. Bijzonder aan dit park is Adventure Island met een wasberenopvang. Vermaak voor de hele familie is er in het subtropische zwembad en de speelhal Action Factory. Daarnaast ligt het aan een groot meer en kun je hier ook vissen.

4076 reviews over Vakantiepark Center Parcs De Huttenheugte

• 9Familie Bouwman25-11-2020

Was erg relax

Ondanks de corona toch genoten de vernieuwde bungalow was erg verrasend was niet te groot maar erg knus en toch ruim. Verder kon je de maaltijden afhalen was goed geregeld. Er was een ruim assortiment aan maaltijden dus keuze voor iedereen. We zijn wel op stap gegaan in de omgeving al met al ons niet verveeld. We komen in december weer dat wil dan toch veel zeggen.

• 7Activiteiten

Gereisd met partner in november 2020

• 8Rani16-11-2020

Prima te doen

We hebben ons goed vermaakt. Ondanks de corona situatie (waar CP natuurlijk ook niks aan kan doen), hebben we het leuk gehad. We konden eten afhalen (wat goed geregeld was), toch wat activiteiten doen (boot verhuur, mini golf, fietsen huren). Je moet het jezelf tenslotte leuk maken.

Heb wel een paar kleine minpunten; - De wegen (asfalt wegen), zaten nogal wat gaten in, vooral als je 's avonds eten wou halen met de fiets, moest je soms goed oppassen dat je niet in een gat reed. - Dolce Gusto apparaat werd niet heel warm, beetje lauwe koffie. - Er mocht van mij wat meer verlichting bij het huisje zijn, zoals een wat fellere buiten lampen, aan de achterzijde en aan voorzijde. Ik weet niet of elk huisje dat heeft, maar mocht bij ons buiten wat lichter zijn.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met partner in november 2020

• 8Ronald Kreeft12-11-2020

Geweldig park met de juiste faciliteiten

Ondanks dat we in de Coronatijd hier hebben mogen verblijven hebben we met ons gezin erg genoten. Wat betreft de reserveringen voor het zwembad en bowlingbaan was het wel even wennen maar zeer goed te doen.

• 8Onderkomen

• 9Yvonne11-11-2020

Prachtig park met mooie natuur!

Het verblijf op Centerparcs de Huttenheugte heeft mij positief verrast. Sinds jaren was dit weer mijn eerste bezoek aan Centerparcs en ben zo enthousiast geworden dat wij een weekendje weg zoals deze zeker vaker gaan boeken. Het park zit vol met faciliteiten en activiteiten, helaas konden deze nu in verband met de Corona maatregelen maar in beperkte mate plaatsvinden, echter mocht dit de pret niet drukken. Prachtige natuur op het park, een heerlijke wandelroute om het meer en de hond kon zich prima uitleven. Wij verbleven in cottage 345. Deze was wel aan een opknapbeurtje toe, maar het allerbelangrijkste is toch wel dat het schoon, netjes en opgeruimd was. Kortom, een zeer prettig verblijf gehad bij Centerparcs de Huttenheugte en we komen zeker nog eens terug!

• 10Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met vrienden in oktober 2020

• 10Familie Bruckner (1770297)11-11-2020

Weer een top vakantie gehad op de Hutteheugte!

Het was weer super!Ondanks alle maatregelen was het super goed geregeld!We hebben genoten.We zaten in huisje 930,top plek om met je kinderen te zitten.Rustig en overal dichtbij.We zaten zo in Plopsaland en in het zwembad.Het huisje was ook heel mooi en schoon.Het zwemmen was heel goed geregeld.Je mocht 2 uur zwemmen en dat was ook een hele mooie tijd.Je moest je daarvoor inschrijven en dat werkte als een speer.Plaza was stil,maar gelukkig kon je eten afhalen.We hebben een grote fiets gehuurd voor 10 personen, geweldig om met z'n allen door het park te fietsen!Bowlen was ook goed geregeld.Er hingen schermen, je zat dus echt met je eigen gezin.Wij zijn ook een dagje naar Slagharen geweest.Een echte aanrader!Op het park organiseren ze hele leuke activiteiten,waarvan de viswedstrijd.Zij zorgen voor alle spullen;hengel,visvoer.Wat ook heel gaaf is,is het wildwaterbaan raften.Geweldig voor de kinderen!Het was weer een top vakantie!

• 10Activiteiten

• 9M. Corstens10-11-2020

Voor herhaling vatbaar!

Een prachtig park, veel water en lekker in de bossen. Voor hele kleine kinderen in de zomer misschien intensief: ze kunnen zo het water inlopen. Maar voor gezinnen met kinderen met een zwemdiploma een prachtige locatie. Veel speeltoestellen, rustige paden en autoverkeer wordt goed omgeleid. Huisje 766 lag erg mooi, een degelijk huis met grote slaapkamers en 2 goede badkamers. Oudere huisjes maar alles erop en eraan. Een oven zou nog een welkome aanvulling zijn.

Gereisd met vrienden in oktober 2020

• 9Ina Frens-Hoogendoorn09-11-2020

Was ondanks de Corona een heerlijk midweekje!

Een heerlijk midweekje in een VIP cottage, super genieten. ondanks de Corona lekker gezwommen. Prachtig park, en heel fijn dat Plopsaland op loopafstand lag. minpuntje; prijzen voor E-car online besteld voor een prijs, bij het afhalen was de Ecar per car 6 euro duurder (we hadden er 2)

• 9Mw. Dekker09-11-2020

Fantastisch weekend!

Op 23 oktober ondanks de corona maatregelen toch gegaan voor een weekend. Huisje 645 (invalide huisje beetje vreemd voor 2 jongen gezonde mensen) wel gedateerd maar goed schoon en bijgehouden. Park was mooi bijgehouden. Centrum erg mooi alleen de winkeltjes waren open. En wij mochten maar 1 uurtje zwemmen in dat weekend. Maar daar worden we netjes voor gecompenseerd. Personeel was vriendelijk en stonden klaar om te helpen. Eten kon je laten bezorgen maar wij hebben eten buiten het park gehaald. Dalen is een mooi plaatsje waar je goed eten kan halen. Anders dan anders maar wel een fantastisch weekend gehad.

• 9Activiteiten

Gereisd met partner in oktober 2020

• 9Eric Notenboom03-11-2020

Top weekend in een fijn huis op een prachtig park!

Het huis was gezellig ingericht en schoon. Het meubilair was wel enigszins gedateerd, maar voldeed prima. In ons premium huis waren een vaatwasser een dolce gusto koffie-apparaat en twee tv’s. Ook WiFi was aanwezig. Voldoende Luxe dus. Het huis lag schitterend, direct aan het grote meer, met een eigen steiger. Het park zelf is prachtig. Geweldig mooie natuur. Veel water en watersportfaciliteiten. Er worden veel activiteiten aangrboden. Helaas was het Marketdome maar deels open ivm de Corona-maatregelen. De winkel en de supermarkt zijn geopend. Zwemmen kan twee maal twee uur per verblijf. Dit is prima geregeld door het parkmanagement. Wij hebben ook gebruik gemaakt van de bowlingbaan. Ook dit was allemaal prima geregeld ambt Corona. We kijken terug op een erg geslaagd weekend op park de Huttenheugte van Crnterparcs. Een aanrader, zeker als je van water houdt.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2020

• 8Coen Reissenweber03-11-2020

Top vakantie

Mooi en ruim opgezet park midden in de natuur. Rust en activiteiten gaan goed samen. Een kleine kritische noot is dat het huis, hoewel comfortabel, wel gedateerd is. We hebben een heerlijke vakantie gehad en komen zeker nog een keer terug.

• 9Activiteiten
    • 6Onderkomen