Vakantiepark Center Parcs De Huttenheugte

Vakantiepark
Vakantiepark Center Parcs De Huttenheugte

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs De Huttenheugte voor je op een rij gezet:

3183 reviews over Vakantiepark Center Parcs De Huttenheugte in het Nederlands

Blijft altijd leuk!

M. Schippers
19-7-2018
  • Onderkomen7

Blijft een prachtig park, zaten met ons huisje (150) pal naast het centrum van alles. Is ons erg goed bevallen. Huisje was netjes en voldoende comfortabel, tv mag van die afstand wel iets groter. Qua park en zwembad echt een aanrader, misschien wel leuk om op termijn iets nieuws in zwembad aan te brengen (extra glijbaan?). Uiteten gaan op gebied van prijs/kwaliteit blijft leerpunt en moet beter. Een hoge(re) prijs schept ook verwachtingen. Verder aardig en fatsoenlijk personeel. Wij komen zeker weer terug.

Aangenaam

Denise
19-7-2018
  • Onderkomen9

Heel fijn park, met een heerlijk rustige ligging! Park was groot en fijn om nog te wandelen/fietsen. Huisje was prima voor ons 3en, 2 volwassenen en 1 baby. Minder fijn vond ik dat huisje schoner had gemogen, juist met een baby.

Johanna Molema
18-7-2018
  • Onderkomen10

De geweldige natuur is een aanrader voor mensen die rust zoeken. Daarnaast de vele activiteiten die er op het park te doen zijn voor zowel jong als oud is enorm.

Verder zijn de accomodaties voldoende ingericht voor het aantal personen.

Wat echt fijn was de opgemaakte bedden bij aankomst.

Verder hebben wij veel rondgereden in de omgeving en dat is ook een aanrader. Veel natuur maar ook zeker gezellige stadjes en dorpjes in de omgeving.

We gaan zeker nog een keer terugkomen hier.

Beste Johanna,

Fijn dat u het door alle voorzieningen en mogelijkheden voor jong en oud erg naar uw zin heeft gehad! Hartelijk dank voor uw review, wij ontvangen u graag nogmaals te gast op De Huttenheugte.

• Activiteiten6
  • Onderkomen4

Prachtig zwemparadijs..maaaarrrrr.....Mystery geboekt. Vorige keren bij Eemhof en Kempervennen geweest, maar hier op de Huttenheugte teleurgesteld geraakt door het achterstallige onderhoud van de Comfort Cottage (nr 353 6-persoons) Wel schoon, maar de voegen van vloer en sanitair zijn niet meer fris te krijgen. Hele weekend met slippers aangelopen. Overal waar je kijkt in het huisje is schade, of slecht afgewerkt. De privacy buiten is t.o. van de andere bezochte parken erg matig! Onze slaapkamer keek uit op de twee! terrassen van de buren. Ons terras was vierkant, aan drie kanten ingebouwd. Verplaatsten we de tuinstoelen iets naar voren, zaten we op 3 meter afstand vd terrastafel van de buren. Weinig buitengezeten ondanks het prachtige weer. De oranje afwerking in de slaapkamers is erg ouderwets. Het stapelbed was in de hoekjes echt stoffig/ranzig, maar dit zagen we pas later. Center Parcs zal echt deze huisjes moeten renoveren!

Beste familie van de Bosch,

Het type cottage dat u heeft gehuurd is niet recentelijk gerenoveerd, echter dient deze uiteraard wel netjes in orde en schoon te zijn. Het spijt ons dat u hier niet tevreden over bent geweest. Wanneer iets niet naar wens is, dan kunt u dit tijdens uw verblijf kenbaar maken en zullen wij alles in het werk stellen om dit voor u op te lossen, zodat u uw verblijf alsnog goed kunt voortzetten. Wij danken u voor uw feedback en gaan met uw opmerkingen aan de slag.

Vriendelijke groet,

De perfecte gezinsvakantie

Fam Tilemans - Vervloet
16-7-2018
  • Onderkomen9

Vlotte aankomst: met e-ticket konden we onmiddellijk doorrijden naar onze cottage.

Cottage: we hadden een VIP cottage voor 4 personen; super mooi uitzicht!!, rustige ligging, huisje was zeer netjes en goed onderhouden, alles wat we nodig hadden was aanwezig. Elke dag verse broodjes aan de deur die super lekker waren. Enige minpunt in de cottage waren de doorgezakte bedden. Ondanks de hitte was het in het huisje lekker koel en aangenaam.

Zwembad: zeer netjes, goede watertemperatuur, ruime en voldoende kinderhokjes.

Activiteiten: leuk om de vernieuwingen te zien. Er worden ook vaak kinderactiviteiten georganiseerd; een echt kindvriendelijk park!! Wij hebben fietsen gehuurd en zijn ook gaan golfen en waterfietsen.

Horeca: aanbod in supermarkt is gering als je 10 dagen blijft. Grand Café: super snelle bediening, lekker eten, ruim voldoende, vers eten,...echt een aanrader!

Het waren 10 leuke dagen!

Beste Familie Tilemans,

Wat fijn om te lezen dat u heeft genoten van 10 heerlijk dagen op De Huttenheugte. Hartelijk dank voor uw review.

Leuk...ontspannend...genieten

Jozien Siano
16-7-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

Leuk zwembad..veel groen...veel badmeesters.... 25 meterbad niet geschikt voor kleine kinderen maar er is ook een golfslagbad. Wij vonden het leuk dat je ook n stukje buitenbad had omdat het watm was toen wij er waren. Comforthuisje was prima wat je kan verwachten. Fun factory was ook erg leuk en er zijn diverse buitenactiviteiten. Dus ook met mooi weer..genoeg te doen..

Beste Jozien,

Fijn dat u kunt terugkijken op een goed verblijf! Hartelijk dank voor uw review.

Harry Bakker General Manager

8p comfort echt niet doen; vies / geld niet waard!

Fam. van de Wege
15-7-2018
  • Onderkomen1

De vloer van het huisje was op het eerste gezicht schoon en bij het inchecken was men supervriendelijk. Tot zover het positieve nieuws. Het huisje (8 persoons comfort) is echt te vies voor woorden. Elke dag ontdekken we weer nieuwe dingen. Alle handgrepen van kastjes plakken. Je wil niet weten hoe vies de bovenste plank van de voorraadkast is. Zelde geldt als je de afzuigkap uitschuift. Onder het bed liggen lege colablikjes en vieze sokken. WC’s waren vies. Haren in de wastafel en douche. Laten we maar niet beginnen over het zeer gedateerde interieur, want dat rekenen wij maar tot de positieve dingen. Het meeste schoongemaakt en hier maar het beste van zien te maken.... O ja, de ligging: je denkt dicht bij Plopsa te zitten en niet ver te hoeven lopen met de kids. Als je hier naar toe gaat, zorg dat je dicht bij de receptie zit en niet in buurt van Plopsa. Je moet eerst naar de receptie lopen, om het park te verlaten. Kost zo 30 min.

De Huttenheugte, Center Parcs , 16-7-2018

Beste familie Van de Wege,

Het spijt ons te lezen dat u niet terecht bent gekomen in een schone en nette cottage en hiervoor bieden wij u onze oprechte excuses aan. Wij kunnen niet uit uw review niet opmaken of u hier ter plaatse melding van heeft gemaakt. Bij melding van (ver)storingen zullen wij ons uiterste best doen dit te herstellen, zodat wij u toch een aangenaam verblijf te kunnen bieden.

Met vriendelijke groet,

Harry Bakker, General Manager

laatste keer

Familie Trekels-Tebourski
13-7-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen5

Het was ons 3de bezoek aan dit park . Jammer genoeg is er veel gewijzigd . zo krijg je niet meer standaard handdoeken bij een premium bungalow , enkel opgemaakte bedden en keukenpakket . de bonus cheques kunnen niet in de supermarkt gebruikt worden , ook niet bij het reserveren van een gourmet pakket. en vroeger kon je met een activiteiten bon een volledige activiteit doen vb. 1 uur bowling of minigolf voor 4 personen . nu zijn de bons slechts 10 euro waard. dit wil zeggen dan van de 3 bons die je krijgt er 2 nodig hebt om te kunnen bowlen . en voor de minigolf mag je deze niet gebruiken . Daar komt nog eens bij dat onze bowlingbaan steeds vast liep

. we hebben uiteindelijk op een andere dag en andere baan kunnen bowlen. maar de max was dat nadat wij bij de info een nieuwe baan gaan vragen zijn , ze gewoon doodleuk de baan terug verhuurden ipv deze te sluiten. ze wisten dat er problemen waren met de baan. dit is helemaal niet klantvriendelijk . we komen al meer dan 20 jaar naar centerparcs en waren altijd zeer tevreden , maar wat ons betreft was dit de laatste keer .

De Huttenheugte, Center Parcs , 16-7-2018

Beste Familie Trekels,

Uiteraard hopen wij alle gasten die ons park bezoeken, een aangenaam verblijf te kunnen bieden. Het spijt ons te lezen dat wij niet aan uw verwachting hebben kunnen voldoen. Wij danken u voor uw beoordeling en zullen uw opmerkingen meenemen.

Met vriendelijke groet,

Harry Bakker, General Manager

Gewoon een heerlijk park . Geweldig

Petra de Leeuw
12-7-2018
  • Onderkomen10

Alles is er goed het eten en het zwembad. Je kunt je er van alles doen wat je maar kan doen. Voor je rust en voor de actie wat je maar wilt .

De Huttenheugte, Center Parcs , 13-7-2018

Beste Petra,

Hartelijk dank voor deze beoordeling!

Geweldig

Pelizzon
12-7-2018
  • Onderkomen6

Gezellig familie park. Het is er altijd druk en aan de overkant Plopsaland

De Huttenheugte, Center Parcs , 13-7-2018

Beste Pelizzon,

Het doet ons goed dat wij u hebben kunnen laten genieten van het verblijf op ons park.

Harry Bakker General Manager

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs De Huttenheugte in Dalen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs De Huttenheugte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs De Huttenheugte scoort een 7.97 uit 10 op basis van 3193 reviews.