Vakantiepark Center Parcs De Huttenheugte

8,1

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen7,5

Omschrijving
Center Parcs De Huttenheugte in Dalen (Drenthe) is de ideale plek om tijd met je gezin door te brengen. Bijzonder aan dit park is Adventure Island met een wasberenopvang. Vermaak voor de hele familie is er in het subtropische zwembad en de speelhal Action Factory. Daarnaast ligt het aan een groot meer en kun je hier ook vissen.

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs De Huttenheugte voor je op een rij gezet:

3444 reviews over Vakantiepark Center Parcs De Huttenheugte in het Nederlands

Gezellig en gemoedelijk

ST,
  • Onderkomen8

Alles was voor handen en we zijn niets tekort gekomen. Vriendelijke medewerkers

Kapitein,
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Niet veel is een goed park met vriendelijk personeel

Gezellige week gehad

fam. Plaggenmarsch,
  • Onderkomen7

Wij komen al enkele jaren met oud- en nieuwjaar naar de Huttenheugte. Het zwembad is echt geweldig en we kunnen ons daar goed vermaken. Het park is heel gezellig in kerstsfeer gebracht. De restaurants zijn goed en het personeel is vriendelijk. We hebben goed gegeten bij Evergreenz en bij Fuego. Ook voor onze lastige eter kon daar ook iets buiten de kaart besteld worden. Op het park is genoeg te beleven, zowel binnen als buiten. Voor ons een goede keuze voor de wintervakantie, waar je toch afhankelijk van het weer bent. Ook het dagje Wildlands was heel geslaagd. De huisjes beginnen nu echt wel te verouderen en zijn dringend aan renovatie of vervanging toe.

Fantastic

Janet Wolff,
  • Onderkomen9

Het is een mooi park met alle voorzieningen

Twee puntjes,verlichting op park kan iets meer en zwembadwater kan iets warmer.

Karin van der Zaag,
  • Onderkomen7

Het park heeft veel natuur en een groot meer (heel mooi), je kan niet over het meer heen dus je moet een stukje lopen, houd daar rekening mee! Er zijn genoeg activiteiten en het is goed onderhouden!

Een heerlijke winterse midweek!

M. Lokcu,
11-1-2019
  • Onderkomen7

Van 10 december t/m 14 December verbleven wij in (premium)cottage 254, bij aankomst was het park helemaal in winterse sfeer met overal lichtjes..wat een leuke binnenkomer! Dit was onze 2e keer op de Huttenheugte en ons volgende verblijf staat geboekt.

Voor ieder wat wils; van lekker wandelen met je hond, 10x van de wildwaterbaan of een smakelijke pizza van Nonna's in je mond! Ons huisje was prima schoon, van alle gemakken voorzien, elke dag de haard lekker aan..ja ook dit verblijf krijgt weer een dikke 10!

Geweldig!

Saskia Bruckner,
  • Onderkomen9

Wat is het toch een geweldig park! We gaan er heel graag heen. Leuke activiteiten in het park, maar ook buiten het park.

Voor kleine kinderen is Plopsa geweldig! Met een meerdagenpas kan je er elke dag terecht. Op het park hebben ze ons heel lief geholpen om aan een meerdagenpas te komen. Elke dag naar Plopsa en daarna een duik in het geweldige zwembad. Bijkomen in het huisje. Het was echt genieten!

Het huisje zag er netjes en schoon uit, dan begint je vakantie meteen goed. (Wij zaten in huisje 435)

We hebben heerlijk gegeten bij verschillende restaurantjes, vriendelijk personeel, hierdoor was het uiteten extra leuk voor de kinderen. We voelden ons overal welkom.

Spelen in de sporthal, bowlen, midget golf, spelletjes spelen.

Gewoon in 1 woord Geweldig!!

Center Parcs weer bedankt! En we hopen tot snel!

heerlijke midweek gehad met kerst van 24/28 dec

E Strijk,
  • Onderkomen8

heerlijk park, prima plaza en restaurant , zwembad helmaal ok, genoeg te doen voor ev kids

Geslaagd!

Fam.,
  • Onderkomen8

Schoon huisje, schoon park, schoon zwembad. Zeer geslaagd. Zit je achterin het park fietsje voor de kids mee, loopfiets of i.d. Deze tijd rustig op het park. Plopsaland op loopafstand. Huisje: netjes, goede bedden. Kinderbed ook goed. Voor de zekerheid extra matrasje van thuis meegenomen. Niet nodig.

Ik ging tevens met een tas schoonmaakmiddelen het huisje in, gedweild, maar een schone doek over gehouden. Het was dus echt schoon.

Voor ons geslaagd met een zoontje van 4 en dochter van 1.

Shanice Spelde,
  • Onderkomen10

We hebben de kerstweek doorgebracht op de Huttenheugte.

Het is een fantastisch park met veel voorzieningen.We hadden een premium cottage wat erg netjes en vooral schoon was.Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam.kortom een park waar ik zeker naar terug zal keren.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs De Huttenheugte in Dalen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs De Huttenheugte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.