Vakantiepark Center Parcs De Huttenheugte

Vakantiepark Center Parcs De Huttenheugte
7,9

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs De Huttenheugte voor je op een rij gezet:

3236 reviews over Vakantiepark Center Parcs De Huttenheugte in het Nederlands

Met jonge kinderen

Voor herhaling vatbaar

Hans v.d. Elshout
22-9-2018
  • Onderkomen9

Het was super schoon en zeer vriendelijk personeel.

Geweldig

Erika
22-9-2018
  • Onderkomen8

Goed verblijf, mooi park.

Vind het wat minder makkelijk voor minder valide, maar dat is een dingetje waar ik op let.

Genoeg faciliteiten, personeel is behulpzaam

een ruime voldoende geven wij dit park

h rietel
21-9-2018
  • Onderkomen8

we waren hier nu voor de derde keer, en vermaken ons elke weer.

het is een mooi park om te fietsen en te wandelen.

1 min punt in het evergreen buffet restaurant waar de vloer bij de afruim balie nog niet gemaakt is zoals het hoort, hopelijk bij een volgend bezoek is dit in orde.

Voor herhaling vatbaar.

Maja Willemsen
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Ontzettend leuk park. Rustig. Alleen jammer dat er in de keuken niet veel ruimte was voor je boodschappen.

Beste vakantie ooit; we komen zeker terug!

De Laat
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Ik ben samen met mijn vrouw en 2 jonge kinderen naar dit vakantiepark geweest. Het ligt op een mooie locatie in het bos, de huisjes zijn prima onderhouden en er is volop entertainment op en nabij het park. Ons huisje had een vrij uitzicht op het riante meer, wat een ruimtelijk gevoel geeft. Met de kinderen hebben we ons overdag kunnen vermaken in de verschillende speeltuintjes, de indoor activiteitenhal en door fietsen te huren op het park en een waterfiets voor op het meer. Je hoeft je geen moment te vervelen! Ook de minigolfbaan is een aanrader. Verder ligt Plopsa bij de ingang van het park: dat mag je niet missen met kleine kinderen! En een dagje naar het vlakbij gelegen Wildlands Zoo is ook een must see. Al met al een geweldige week gehad, net als mijn vrouw en kinderen. We gaan zeker nog eens terug!

Zeker voor herhaling vatbaar!

D. Barmentloo
  • Onderkomen6

Wij hadden een vier persoons bungalow, nummer 868, heel dicht bij de plaza, ideaal.

Je werd overal vriendelijk te woord gestaan. De wannabee activiteiten voor onze twee jongens waren geweldig. Mooi zwembad. Wij vonden wel dat sommige restaurants weinig open waren, dat was jammer. En de bediening had iets sneller gemogen.

Maar wij hebben een geweldige vakantie gehad.

Super

Wessels
  • Onderkomen8

Heel mooi park. Leuke dingen te doen voor jonge kinderen. Het eten was super lekker. En werd snel gebracht. Zeker een aanrader!

Heerlijk relaxed

Renske Kooij-Speerstra
  • Onderkomen9

Wat een heerlijk, schoon, rustig en relaxed park. Heerlijk gegeten in de market Rome in de ochtend en avond, zwembad mooi groot voor ieder wat wils, mooie natuur en genoeg entertainment op 't park om je dagen te vullen. We zijn geen moment van 't park geweest. Jammer dat 't weer voorbij was.

Heerlijk genoten.

H Gerits
  • Onderkomen9

Heerlijke midweek gehad samen met onze hond. Vriendelijke mensen en een klacht ( kapotte tuinstoel)werd binnen het uur opgelost. Heerlijk op het terras gezeten. Jammer maar begrijpelijk dat honden niet in de Market Dome mogen. Ook jammer dat er altijd mensen zijn die ondanks verzoeken om hem op de parkeerplaats te zetten,hun auto voor de deur laten staan. Maar ik eindig positief het was heerlijk en ik zou zo weer teruggaan.

Zorgeloze vakantie op een prachtige locatie

Eugenie van Pouderoijen - van Neerbos
  • Onderkomen9

Het inchecken ging erg vlot. Zodra je het park oprijdt kan je gelijk vanuit de auto inchecken. Het huisje was keurig schoon en prachtig gelegen aan het water. Niks ontbrak aan de inventaris. We hadden onze zoon van 8 maanden mee en alles wat nodig was voor hem, was ook daadwerkelijk aanwezig. Het zwembad was heerlijk warm. Alles was goed aangegeven en het hele park was netjes en schoon. Ook de horeca was prima. Vooral de dames van het Grand Café. Echt een top vakantie.

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs De Huttenheugte in Dalen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs De Huttenheugte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.