Tijdelijk €25 aanbetaling

Roompot Recreatiepark Hunzedal

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Roompot Recreatiepark Hunzedal voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 1891 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Voor elk wat wils bij Roompot Hunzedal. Dit mooi gelegen park heeft leuke animatie, een zwembad, speeltuin en een pannakooi voor de kinderen. Voor de sportliefhebber is er een FOX sportscafé en voor iedereen die toe is aan ontspanning is er een wellnessruimte. In de nabije omgeving maak je leuke wandel- en fietstochten door de bossen.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

1891 Reviews over Roompot Recreatiepark Hunzedal

• 9B pijpker17-01-2023

Fantastisch!!!

Dat het een mooi park is en in een mooie omgeving ligt

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Eigenaar, 30-01-2023

Bedankt voor dit leuke bericht! We zien je graag nog eens terug! Graag tot dan! Groetjes, Jennifer

• 8Mark02-01-2023

Prima verblijf

Schoon, prima faciliteiten. Dikke 8

Eigenaar, 05-01-2023

Kort maar krachtig ;-) Dankjewel Mark! Hopelijk mogen we je snel weer begroeten.

Groetjes, Jennifer

• 10Loes Slotboom09-12-2022

Geweldig Mooie omgeving

WIj vinden het heerlijk rustig !

Eigenaar, 20-12-2022

Bedankt voor jouw beoordeling, Loes. Daar hebben wij niets meer aan toe te voegen! :-)

Graag tot de volgende keer bij Roompot!

Groetjes, Marit

• 7Piet05-12-2022

Prettig park

Ondanks dat de bungalow aan een grondige renovatie toe is, een park met leuke faciliteiten en eenprettige sfeer. Lekker dicht bij dorp en mooie natuur

• 8Activiteiten
    • 6Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden

Eigenaar, 20-12-2022

Bedankt voor jouw beoordeling, Piet. Goed om te lezen dat je genoten hebt van het fijne park en de ligging!

Wij zijn op alle parken druk bezig met het vernieuwen van diverse types en faciliteiten. Alle vakantieverblijven die vernieuwd zijn hebben de tekst ‘Restyled’ in de afbeelding op onze website. Hieruit kan je dus concluderen dat we met jouw opmerking al bezig zijn.

We hopen je nogmaals te mogen ontmoeten bij één van onze Roompot parken. Er valt nog zoveel meer te ontdekken!

Groetjes, Marit

• 8Ine Bles18-11-2022

Prima park

Prima, we waren hier ivm verbouwing van ons huis. Ook ideaal met hond! Jammer dat deze niet aan Over het hele park mag lopen, Aangelijnd, alleen in een beperkt deel.

• 7Activiteiten

Eigenaar, 22-11-2022

Bedankt voor je review, Ine. Wat handig dat je, in verband met de verbouwing van jullie huis, op Vakantiepark Hunzedal bent verbleven. Dat is een mooie tijdelijke oplossing. Hopelijk heb je een aangenaam verblijf gehad én kunnen jullie verder genieten in jullie eigen paleis! We zullen de feedback over de honden doorgeven aan de betreffende parkleiding. Graag tot ziens op één van onze Roompot Parken.

Groetjes,

Christine

• 8Henny18-11-2022

Perfect

Mooi ruim opgezet park in een mooie omgeving

• 8Activiteiten

Eigenaar, 22-11-2022

Bedankt voor je review, Henny! Goed om te lezen dat het park én de omgeving jou goed bevallen zijn. Kom je voor een volgend verblijf ook naar Vakantiepark Hunzedal óf ontdek je dan liever een ander Roompot Park? Graag tot ziens!

Groetjes,

Christine

• 8Folders14-11-2022

herfstuitstapje

het chalet was schoon en compleet ingericht. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De omgeving is zeer de moeite waard om te wandelen of te fietsen.

• 7Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden

Eigenaar, 17-11-2022

Wat een geweldige recensie en wat een mooie complimenten heeft u ons gegeven. We willen dat al onze gasten met een glimlach vertrekken, en als je dit leest, zijn we daarin geslaagd!

Zien we je binnenkort weer? Tot de volgende keer!

Groetjes, Therza

• 10Margriet26-10-2022

Fantastisch weekend gehad bij Roompot Borger!

De vernieuwde chalets zijn een echte aanrader. Ruimer dan gedacht en alles aanwezig. Alleen geen gewoon koffiezetapparaat, die nam ik zelf mee. Leuk zwembad voor de kinderen. Prima supermarkt. Sfeervol park en heerlijk rustig. De bagagekar was ook erg handig. Top geregeld met inchecken en uitchecken. Scheelt wachttijd. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een echte aanrader!

• 10Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Eigenaar, 09-11-2022

Bedankt voor jouw review Albert, We zijn er blij mee dat het huisje naar wens was en dat ook de netheid aan je verwachtingen voldeed. Je feedback nemen we zeker mee, goed dat je dit doorgeeft. Zo kunnen wij onze service weer verbeteren. Hopelijk was je verblijf verder geslaagd en denk je er met plezier aan terug!

Graag tot ziens! Groetjes, Jennifer

• 8Nell05-10-2022

Een leuk park om een vakantie te vieren

Mooi park. Goede ligging. Mooie omgeving je loopt zo naar het hunebedden centrum. Goede bedden. Wij hadden een chalet aan het water met mooie uitkijk. Maar door de vallende eikels van de bomen op een metalen dak was het bij harde wind vooral s’nachts moeilijk slapen. De patat bij de snackbar is voortreffelijk.

• 7Activiteiten
  • 9Jeen03-10-2022

Prima verblijf in 3 zeer ruime huisjes. We waren met 27 personen, 16 volwassenen en 11 kinderen. De kids hebben genoten van het zwembad. Huisjes wat gedateerd, maar wel heel ruim voor een grote groep.

• 7Onderkomen

Eigenaar, 08-10-2022

Bedankt voor dit leuke bericht Jeen! Fijn om te lezen dat de kids hebben kunnen genieten van het zwembad in Hunzedal, we zien je graag nog eens terug in nog zo'n ruim huisje. Graag tot dan!

Groetjes, Raul

Vakantiepark Roompot Recreatiepark Hunzedal info