Géén boekingskosten
NederlandDrentheBorgerResorts BorgerVakantiepark Roompot Recreatiepark Hunzedal

Vakantiepark Roompot Recreatiepark Hunzedal

NederlandDrentheBorger

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Roompot Recreatiepark Hunzedal voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 1838 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Voor elk wat wils bij Roompot Hunzedal. Dit mooi gelegen park heeft leuke animatie, een zwembad, speeltuin en een pannakooi voor de kinderen. Voor de sportliefhebber is er een FOX sportscafé en voor iedereen die toe is aan ontspanning is er een wellnessruimte. In de nabije omgeving maak je leuke wandel- en fietstochten door de bossen.

Contact

1869 Reviews over Roompot Recreatiepark Hunzedal

• 10Toos Verhoeff18-03-2022

We zaten in een chalet met welness. Het is een prachtig park, een mooi verblijf met alles ruim aanwezig. Schoon en netjes. Een mooie omgeving We komen zeker nog een keer terug.

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Richard04-03-2022

Fijne week op hunzedal

Wij hadden een vrijstaande bungalow, die kwa ruimte wat krap was. Park heeft een hoop faciliteiten en activiteiten. Al met al een fijne week gehad.

• 9Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 9Linda14-02-2022

Heerlijk verblijf gehad in Borger!

Het huisje was van prima grootte, ik was er 1 dag met zoonlief (18) en de rest van het weekend alleen. Het bad en de houtkachel waren de voornaamste redenen van het boeken van deze accomodatie, het was het waard, ik heb genoten. Hout voor de kachel kun je gewoon bij de receptie kopen, hier krijg je de aanmaakblokjes bij. In de omgeving kun je heerlijk wandelen, deze keer ben ik naar het Boomkroonpad gegaan in Drouwen, was superfijn daar. Verder zijn de winkels/supermarkten op loopafstand, Borger is een leuk plaatsje. Ik weet zeker dat ik er nog eens naar toe ga!

• 10Thea Steffens14-02-2022

Heel fijn verblijf gehad!

De bungalow was keurig schoon en goed warm en tochtvrij. Mooie ligging en alles contactloos geregeld. Paar dagen voor afreis hadden we de keycard in de bus. Als je wilt hoef je met niemand contact te hebben. Heel prettig in corona tijd Er is in en om het park voldoende ye zien en te doen en Borger is een gezrllig dorp. Kortom, we zijn heel tevreden.

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden
  • 8M. N07-02-2022

Prima park hoor!

Prima park! Ons huisje (chalet 5p) was heel schoon. Simpel, maar meer dan voldoende. Goed warm te stoken, warme schone douche, wasbak was helaas verstopt. Stevige matrassen, genoeg kastruimte voor kleding. Weinig keukenkastruimte. Zwembad was open, zonder reserveren, wel met ctb. Was heerlijk warm water, aangenaam verrast. Beneden, bij het 'sport' gedeelte was het leuk vertoeven met de kids. We hebben gebowld (€15), gepoold (€ 1), air hockey (€ 1) etc. Etc. Zware regen hele weekend dus buitenactiviteiten verder niet gedaan, maar zag veel activiteiten. Vriendelijk personeel. Eten in brasserie ok, eten in restaurant, niet doen. € 25 voor tournedos die taai was is zonde. Kids menu is een tientje, das prijzig. Wachten duurde ook lang. Maar ja, dat heb je op zulke plekken. Slecht eten waar je teveel voor betaald. Dat was het enige, maar heeft de pret echt niet gedrukt. Ik zou er met mooi weer nog wel een keer naar toe.

• 5Eetgelegenheden
  • 4Jurjen31-01-2022

O was ik maar.....

We hadden Borger gekozen voor de zwembaden. Wij zwemmen nl elke dag. Het zwembad om baantjes te trekken was kapot. Heel de week. Er stond niets tegen over. Nog geen tip om ergens anders te kunnen gaan zwemmen. We komen uit Zeeland, dus was best ver rijden. Jammer hoor....

• 2Activiteiten
  • 1Anoniem26-01-2022

Hunzedal een echt Klunzendal...

Afgelopen weekend naar Hunzedal geweest (21-01-2022). Hadden een rookvrije bungalow met voorkeursligging geboekt. Deze bleek bij aankomst enorm te stinken naar sigarenlucht (niet te harden). En was na een uur luchten nog niet weg (zelfs in de slaapkamer). Dat is dan leuk als je hebt aangegeven bij boeking last te hebben van allergieën (dus ook rooklucht). Een gelijksoortige bungalow aan hetzelfde pad was niet vrij dus weg voorkeursligging (geld kregen we niet terug werd al bij receptie gezegd). Moesten we naar een ander huisje. Dus weer alles in en uitpakken. Erg vervelend. Volgende huisje leek eerst goed (zou men schoongemaakt hebben) maar dat bleek weer eens met de Franse slag. Er bleek overal een beste laag stof te liggen (glassplinters naast de bank). En dit huisje bleek een rioolprobleem te hebben. Put id badkamer stonk enorm. En daarbij dan nog een auto die ons zicht belemmerde, doordat deze middenop de weg stond. NOOIT WEER!!!

• 1Onderkomen
  • 7Veenstra17-01-2022

Redelijk

We zochten een accommodatie waar rust en privacy voorop stonden. De keuze viel op chalet 221. Bij binnenkomst troffen we een proper verblijf. Dit scoort bij ons hoog. Maar de cv ketel in een kamerkast was een domper omdat dit een killer is voor tinitus. Deze bleef de hele tijd 'brommen' Zowel de knoppen van de douche- als keukenkranen hadden scherpe randen door eerder 'oplapwerk' Een vriendelijke monteur heeft dit in de keuken verholpen. Pannenset moet hoognodig vervangen worden. Met name de vieze vette koekenpan. Zo ook de matrassen die hun veerkracht verloren hebben. Gezien de staat van het geheel té hoge huurprijs. Ik heb bij vertrek aangegeven dat ze aan rustzoekers en vooral aan diegene die daar specifiek naar vragen, op de hoogte moeten brengen van de werkvoorziening op het terrein achter de chalets. Dit heeft helaas wel impact gehad op onze 10 daagse retraite die vanwege gezondsheidsproblematiek was gepland om aan te sterken.

• 6Activiteiten
    • 6Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 8Rinus Koene14-01-2022

Geweldig huisje

We hadden een geweldig huisje met info rood sauna. Alles heel schoon en netjes. Erg leuk ingedeeld. Fijne bedden , zelf op de slaapkamer een TV. Badkamer met stort douche en twee wasbakjes. Heerlijk kunnen relaxen. Fijn park om te wandelen en in de omgeving mooie fietsroutes gereden.

• 9Patrick17-12-2021

Zeker voor herhaling vatbaar

Alles prima in orde. Alles wat je nodig hebt is op het park aanwezig, en verder zijn alle belangrijke winkels in het naastgelegen dorp, Borger

Vakantiepark Roompot Recreatiepark Hunzedal info

Camping-informatie