Vakantiepark Roompot Recreatiepark Hunzedal

8.2Fantastisch

• 8.2Activiteiten
  • 7.8Eetgelegenheden

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Recreatiepark Hunzedal voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Voor elk wat wils bij Roompot Hunzedal. Dit mooi gelegen park heeft leuke animatie, een zwembad, speeltuin en een pannakooi voor de kinderen. Voor de sportliefhebber is er een FOX sportscafé en voor iedereen die toe is aan ontspanning is er een wellnessruimte. In de nabije omgeving maak je leuke wandel- en fietstochten door de bossen.

1698 reviews over Vakantiepark Roompot Recreatiepark Hunzedal

• 10San21-02-2020

Leuk vakantiepark!

Wij hebben enorm genoten van onze vakantie. De bungalow (6 pers) was van alle gemakken voorzien en lekker ruim. Het viel ons op dat het huisje ook zo netjes en schoon was. Gezellig en knus met open haard en de ligging was eveneens perfect, mooie omgeving. Wij zaten vooraan op het park, dus dichtbij het hoofdgebouw met receptie, zwembad etc. Fijn dat er ook een vaatwasser aanwezig was. Het zwembad was super, zeker voor de kinderen. Voor tieners is dit een ontzettend leuk vakantiepark. Het park is verder overigens mooi aangelegd, leuk met grote (zwem)vijver en strandje. De medewerkers zijn vriendelijk. Ook de game hall vonden onze kinderen erg leuk. We hebben ook nog eens heerlijk gegeten in het restaurant. Klein minpuntje: de bowlingbaan heeft wel wat onderhoud nodig.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 22-02-2020

Wat een top cijfer San!! Wat fijn dat jullie en de kinderen zo'n plezier hebben gehad. We hebben inderdaad veel te bieden op het park zelf, zoals inderdaad de gamehall, animatie met verschillende activiteiten en een zwembad. En met goed weer is attractiepark slagharen ook een leuke trip voor de hele familie :) Mogen we jullie nog eens begroeten op Hunzedal? Groetjes, Ilse

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 9Geert18-02-2020

Mooi en goed onderhouden park. Ondanks het slechte weer hebben we ons prima vermaakt in het mooie zwembad en met de animatie voor de kinderen.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 22-02-2020

Bedankt voor dit fantastische bericht en cijfer Geert! Wat fijn dat jullie hebben genoten van alles wat het park te bieden heeft. De animatie voor de kinderen is zeker fijn. Als de kinderen genieten, genieten de ouders tenslotte ook! Zien we jullie nog eens terug? Groetjes, Ilse

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 9L.Oosterloo17-02-2020

Heerlijk genoten. Voor herhaling vatbaar!

Een leuk en gezellig familie park. Mooie ruime 10 persoons bungalow. Leuk zwembad geschikt voor kleine kinderen. Ideaal park om je hond mee te nemen. Mooie omgeving om je hond uit te laten.

Bedankt voor de review!

Wat fijn dat jullie als familie samen hebben kunnen genieten! Het is niet voor niets onze slogan :-) Lekker spetteren in het zwembad is voor iedereen een leuke ervaring, jong en oud. Wij kijken al uit naar volgend jaar, komen jullie weer? Groetjes, Ilse

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 9L.Oosterloo17-02-2020

Heerlijk om er volgend jaar weer heen te gaan.

Een gezellig familie park. Mooie ruime bungalow. Een fijn zwembad ook voor kleine kinderen. Ideaal om je hond mee te nemen. Ziet er netjes uit en alles staat duidelijk aangegeven.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 22-02-2020

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wat fijn dat jullie het samen met de viervoeter gezellig hebben gehad. volgend jaar weer lekker door de bossen lopen met de hond is natuurlijk een pracht vooruitzicht! Hebben jullie al een nieuwe boeking gemaakt? Groetjes, Ilse

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 8Arie11-02-2020

fantastische week gehad , genoten van de natuur

bungalow was prima voor elkaar , heerlijk tot rust gekomen en genoten van de bosrijke omgeving , lekker gefiets en je kunt in de omgeving heerlijk wandelen , een heerlijk zwembad op het park en het restaurant is prima we komen zeker een keer terug !!!

• 8Eetgelegenheden

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 22-02-2020

Bedankt voor dit fantastische bericht, Arie! Wat fijn dat jullie samen zo heerlijk hebben kunnen ontspannen. De omgeving is inderdaad perfect om lekker te fietsen of te wandelen. Heb je nog route aanraders voor toekomstige gasten? We zien jullie ook graag weer terug, Tot de volgende keer! Groetjes, Ilse

Gereisd met partner in februari 2020

• 10Erica21-01-2020

Betaalbare toplocatie!

Deze winter bezochten we Roompot Hunzedal voor de tweede keer. Eerder waren we hier al eens in de zomer. De accomodaties waren betaalbaar en het park biedt enorm veel! Er zijn mooie zwembaden, een leuk strandje met een avontuurlijk speeleiland, een crossbaan, leuke animatie en nog veel meer. Je kunt er lekker eten; de menukaart van het restaurant biedt een ruime keuze, maar er is ook een snackbar en een café waar je gezellig kunt zitten. De locatie is ook top. Binnen 5 minuten ben je in het gezellige centrum van Borger en in de omgeving is veel te doen. Het buitenmuseum van Ellert en Brammert, speelpark Drouwenerzand en - uiteraard - de hunebedden zijn aanraders voor gezinnen met kinderen. De omgeving spreekt tot de verbeelding. Echt een aanrader!

• 10Activiteiten

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 30-01-2020

Wat een mooie review, Erica!

Wat leuk om te lezen dat je terug bent gekomen naar Hunzedal en zo enthousiast bent over ons park :-)

Wij hopen je nog veel vaker te mogen begroeten, de koffie staat al klaar!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 10Herma09-01-2020

Heerlijk gehad

Relax park . Goed zwembad . Goed onderhoudend park .

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 30-01-2020

Op Hunzedal kun je helemaal tot rust komen. Als de zon opkomt hoor je de vogels fluiten en heb je een prachtig zicht op de natuur. Daarnaast zijn er tal van faciliteiten waardoor je je niet hoeft te vervelen.

Tot een volgende keer!

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 7Bas09-01-2020

Prima verblijf.

Schoonmaak kon beter. Service was prima.

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 30-01-2020

Goed dat je aangeeft waar we aandacht aan moeten besteden, Bas. Wij zullen jouw opmerking met betrekking tot de schoonmaak in de groep gooien en ons uiterste best doen om dit in de toekomst te voorkomen. We willen er tenslotte voor zorgen dat het verblijf naar tevredenheid verloopt.

We zien je graag terug!

Groetjes Mandy

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 2019
    9Fr30-12-2019

Zeker voor herhaling vatbaar.

Prima park. Uitstekend zwembad en animatieteam. Heerlijke kerstvakantie gehad met ons gezin.

• 9Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 30-01-2020

Leuk dat je een review achter hebt gelaten! Fijn om te lezen dat we erin geslaagd zijn om jullie vakantie naar tevredenheid te laten verlopen :-)

Zien we jullie nog eens terug?

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 9Aad Zwaan30-12-2019

Herhaalbaar

Goede accomodatie Leuke en gezellig animatieteam Vriendelijk personeel Lekker zwenbad Overall een korte vakantie die zeker voor herhaling in aanmerking komt.

• 9Activiteiten

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 30-01-2020

Wat een mooie review, Aad! Leuk om te lezen dat je hebt genoten van het verblijf op Hunzedal.

Wij zien je graag terug!

Gereisd met vrienden in december 2019

121 tips over Vakantiepark Roompot Recreatiepark Hunzedal

• annet, 07-05-2012

aanrader voor ouders met jonge kinderen

• W.Zweipfennig-Haas, 27-02-2012

Hunebedmuseum,Westerbork,Boomkroonpad,en de activiteiten in de adventurehal van het park zelf,zeker aan te raden!

• julien koog, 07-01-2014

Laat je huis van tevoren controleren, ook al moet je dan om 9.00 uur je huisje uit.

30 vragen over Vakantiepark Roompot Recreatiepark Hunzedal

• Barry Haasbeek, 07-10-2018

Bedden HU4B

Wat is de afmeting van de boxspring bedden ?

• W Cuperus, 24-07-2018

wachttijden

Is er nou echt geen betere oplossing voor de catering in zwembad en sportcafe. Want de wacht tijden zijn bedroevend

• Miranda, 04-07-2018

WIFI

Hoe goed is de Wifi verbinding in het hoogseizoen? Wij zitten in Chalet HU5B, aan het water, met een puberzoon. Dus internet vrij belangrijk ;-)

M. van Hest, 23-07-2018

We zijn net terug en de wifi was echt goed!

Vakantiepark Roompot Recreatiepark Hunzedal info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen