Reviews over Assen

Genieten

Milo
    9-11-2018

Dat alles goed verzorgd is en dat de badkamers ruim en schoon zijn ook het eten is goed verzorgd en de service is top

alles heel goed

p van dijk
    8-11-2018

zeer mooi hotel alles was prima in orde we zijn zeer tevreden allen een minpuntje het warme eten was niet echt warm dat kan beter

alles toppie en vriendelijk personeel👍

Ghm Deben
    7-11-2018

een paar dagen gezellig met vrienden erop uit!

In een woord gezegd Super.

JHFM van Duijnhoven
    6-11-2018

Je kunt er gerust op vakantie gaan.Wij gaan er ieder jaar naar toe,en vinden het er geweldig.

Genieten

Sylvia
    4-11-2018

Heerlijk verblijf in Tophotel. Midden in het centrum. Ruime kamer. Heerlijke badkamer. Ontbijt is prima in orde. Driegangen diner is ook heel lekker. Gratis parkeren en vrijkaarten voor het gevangenismuseum, zeer de moeite waard. Kortom, een heel fijn verblijf voor enkele dagen. Komen zeker nog eens terug!!

Assen scoort een 8,2 uit 10, op basis van 225 reviews