Reviews over Anderen

Gezellige locatie in mooie omgeving.

Chantal
    15-10-2018

Fantastische locatie, mooie omgeving en met zomers weer hebben we heerlijk buiten gezeten, buiten gegeten, gewandeld, gevoetbald. Alles was prima. Als kookliefhebbers was het even een struggle om de oven onder de knie te krijgen en de horecaafwasmachine, maar dat is gelukt. Het is gezellig ingericht er was hout voor de kachel en we werden ontvangen met koffie en een zelfgebakken cake. Hartstikke leuk!

We waren met z'n 12 en dan zijn 3 douches wel weinig als je na gaat dat de accommodatie geschikt is voor 20 personen. De matrassen waren erg stevig.

Gerrit, eigenaar, 31-10-2018
    Goed om te horen,Chantal. Fijn dat jullie het goed hebben gehad. In totaal zijn er overigens 4 douches.

Super!

Jarno Kanis
    12-10-2018

Wij hebben hier ons jaarlijkse familieweekend gehad. Dit was zeer geslaagd!

Iedereen was erg tevreden met de locatie, het is een schitterend gerenoveerde boerderij!

Voldoende ruimte voor iedereen en een mooie buitenruimte. De sauna en de hottub waren heerlijk!

Gerrit, eigenaar, 31-10-2018
    Fijn dat jullie het goed hebben gehad. De sauna staat al enige tijd beschikbaar op de site. Vanaf heden is de hottub ook te huur!

Wij komen graag nog eens terug.

Nel van Stam
    3-9-2018

Vriendelijke ontvangst. Prachtige ruime standplaatsen, omgeven met groen. Mooi toiletgebouw met schoon sanitair. Om het gebouw staan bloeiende planten. De campingpaden zijn keurig verzorgd. Kortom, een prachtig gelegen camping om volgend jaar weer terug te komen.

Fantastische vakantie gehad

Aart van Westeneng
    30-8-2018

Super mooie en grote campingplaatsen en heel veel privé.

Super mooi sanitair

Erg mooie en rustige camping

Linda
    30-8-2018

Het is wel een grote mini camping met enorme

grote plekken met heel veel privacy je staat gewoon in

je eigen dennenbos. Het sanitair is echt heel netjes en de mensen zijn aardig en doen niet moeilijk

Anderen scoort een 8,5 uit 10, op basis van 37 reviews