Anderen

We hebben een aantal aanbieders voor Anderen voor je op een rij gezet:

Reviews over Anderen

G F A Simons,
    26-7-2017

Anderen is een heerlijk rustige plaats. Ligt heel gunstig om te fietsen, te wandelen en om plaatsen in de omgeving te bezoeken. Voor liefhebbers is en bezoek aan het pinetum bij Anloo aan te raden. Ook een bezoek aan het Hunebedcentrum in Borger is zeer aan te bevelen.

Gereisd met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Authentiek drents dorp, met geen voorzieningen.

Fam.Koops,
    24-4-2017

De rust en de ruimte die je hier hebt kom je niet vaak meer tegen. Het is echt een dorp van vroeger, hoewel de meeste boerderijen nu als woonboerderij zijn ingericht. Voor winkels etc. moet je naar het op 4 km gelegen Rolde. Er zijn evenwel mooie wandelroutes in de buurt.

Gereisd met vrienden in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi landelijk dorpje in een schitterende omgeving

Jan Willem Lagerwaard,
    31-8-2015

Het plaatsje Anderen is een rustig, landelijk gelegen dorpje, niet spectaculair maar wel mooi en rust uitstralend. Een heerlijke herberg - De herberg van Anderen - waar het voor niet al te veel geld goed eten is onder het genot van een soeverein Drents biertje van de bekende Maallust Brouwerij uit Veenhuizen. Het dorpje ligt in een schitterende omgeving, waar uitgestrekte heidevelden, en de al eerder genoemde hunebedden stille mystieke getuigen zijn van een lang geleden verleden. Niet voor niets wordt de omgeving van Anderen, samen met het Limburgse Gulp- en Geuldal gezien als het mooiste stukje Nederland. Bewoning was er reeds 60.000 jaar geleden, getuige een hier opgegraven vuistbijl uit die tijd.Wij hebben in deze geweldige omgeving in vier dagen maar liefst 27 hunebedden bezocht, op de elektrische fiets; wat een uitvinding!!

Gereisd met partner in augustus 2015

Authentiek dorp waar de tijd heeft stilgestaan

fam. den Ouden,
    6-9-2013

Mooi landelijk authentiek dorp, waar de tijd heeft stilgestaan ! Geen winkels aanwezig alleen een heerlijke Herberg (van Anderen), waar je heerlijk kunt koffie drinken en zalig kunt dineren. De herberg is ook de enige gelegenheid in het dorp. ( heeft ook hotelfunctie met 8 kamers) aardige bediening en aardige mensen.

Gereisd met partner in Sat Aug 17 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Idyllisch

Charlotte Lindeboom,
    7-5-2009

Nauwelijks een dorp. Meer een 'vlek'. Typisch landelijk. Heerlijk rustig. Ideaal als uitgangspunt voor wandel- fiets- en autotochten. Assen en Groningen vooral met de auto goed bereikbaar. Sfeer, sfeer en nog eens sfeer.

Gereisd alleenreizend in mei 2009
Anderen scoort een 9,2 uit 10, op basis van 37 reviews