Reviews over Anderen

G F A Simons
    26-7-2017

Anderen is een heerlijk rustige plaats. Ligt heel gunstig om te fietsen, te wandelen en om plaatsen in de omgeving te bezoeken. Voor liefhebbers is en bezoek aan het pinetum bij Anloo aan te raden. Ook een bezoek aan het Hunebedcentrum in Borger is zeer aan te bevelen.

Authentiek drents dorp, met geen voorzieningen.

Fam.Koops
    24-4-2017

De rust en de ruimte die je hier hebt kom je niet vaak meer tegen.

Het is echt een dorp van vroeger, hoewel de meeste boerderijen nu als woonboerderij zijn ingericht. Voor winkels etc. moet je naar het op 4 km gelegen Rolde. Er zijn evenwel mooie wandelroutes in de buurt.

Bijzonder mooie omgeving

Cor Markus
    20-2-2017

Veel mogelijkheden voor fiets- en wandelplezier.

Leuk dorpje

E.L.Bieze
    9-9-2016

Anderen is echt wel een leuk dorpje om te ontdekken met leuke bezienswaardigheden en lekker ten en drinken kun je er zekers.

heerlijk gefietst

Wim en Tilly
    25-6-2016

Dat je van rust moet houden en de plekken zijn zo dat je slechts het dak van tent of caravan buren ziet.

Anderen scoort een 8,6 uit 10, op basis van 37 reviews