Sorteren

vakanties Jalisco

Reviews over accommodaties in Jalisco

Hotel met vriendelijk personeel, perfecte ligging!

Nathalie
    10-5-2018

Jammer dat er zoveel slechte recensies zijn over dit hotel. We hebben het super gehad hier! Erg vriendelijk personeel, niets is teveel gevraagd. Ze hebben ons geholpen met excursies boeken, als je een taxi (die overigens heel goedkoop zijn) nodig hebt staan ze klaar. De kamers zijn iedere dag weer schoon, het zwembad is perfect (tot 22.00 uur kan je zwemmen) en je zit direct aan het strand, wat wil je nog meer!! Ook zijn we heel blij dat we het ontbijt bijgeboekt hebben bij aankomst. Dit is heel goed geregeld en iedere ochtend live muziek. Het dineren bij restaurantjes om de hoek is ook prima en goedkoop!

Er zijn natuurlijk minpuntjes, dat heb je overal. Bij onze hotelkamer was dat de douche. Deze had misschien iets beter gekund. Ook is er wel wat overlast van buiten, echter hebben wij ons hier niet aan gestoord.

Een top vakantie hebben wij gehad in Playa Los Arcos!

Zeer goed

Boussen
    20-3-2018
    Leuk, schoon hotel direkt aan zee en 5minuten van het centrum. 2 zwembaden, 3 barretjes met heerlijke coctails. Kamers gedateerd maar proper. Ontbijt en lunch in orde, diner wat minder.
Jalisco scoort een 8,9 uit 10, op basis van 107 reviews