Sorteren

Reviews over accommodaties in Jalisco

Onvergetelijk

Esther drost
    7-11-2018

Dat deze plek is heel mooi authentiek en de bevolking is heel behulpzaam en vriendelijk. En heel relaxt ,hier kennen ze weinig stress, zoals ze zeggen manjana majana.en wat een aanrader is de dolfijnen en walvissen . Wij hebben met dolfijnen gezwommen dat was super.en de lokale eettentjes zijn zeer goed. Voor elk wat wils. Wij vinden dit een super plek voor vakantie. Wij zouden graag nog een keer er heen willen ook voor mijn zoon , want ik heb hem beloofd dat wij ooit hier weer naar toe gaan en dan met de dolfijnen te zwemmen.Omdat met dolfijnen zwemmen iets heel bijzonders is , het is adembenemend om ze van dichtbij mee te mogen maken. Al met al is deze plek voor ons top.

super

erik
    29-6-2018

Alles dichtbij strand voor de deur bars en restaurants ook

Hotel met vriendelijk personeel, perfecte ligging!

Nathalie
    10-5-2018

Jammer dat er zoveel slechte recensies zijn over dit hotel. We hebben het super gehad hier! Erg vriendelijk personeel, niets is teveel gevraagd. Ze hebben ons geholpen met excursies boeken, als je een taxi (die overigens heel goedkoop zijn) nodig hebt staan ze klaar. De kamers zijn iedere dag weer schoon, het zwembad is perfect (tot 22.00 uur kan je zwemmen) en je zit direct aan het strand, wat wil je nog meer!! Ook zijn we heel blij dat we het ontbijt bijgeboekt hebben bij aankomst. Dit is heel goed geregeld en iedere ochtend live muziek. Het dineren bij restaurantjes om de hoek is ook prima en goedkoop!

Er zijn natuurlijk minpuntjes, dat heb je overal. Bij onze hotelkamer was dat de douche. Deze had misschien iets beter gekund. Ook is er wel wat overlast van buiten, echter hebben wij ons hier niet aan gestoord.

Een top vakantie hebben wij gehad in Playa Los Arcos!

Zeer goed

Boussen
    20-3-2018

Leuk, schoon hotel direkt aan zee en 5minuten van het centrum. 2 zwembaden, 3 barretjes met heerlijke coctails. Kamers gedateerd maar proper. Ontbijt en lunch in orde, diner wat minder.

Helemaal geweldig

Miranda
    6-2-2018

Schitterend hotel, waar het aan niks ontbreekt, prima eten, geweldige kamers, prachtig uitzicht over de zee, luxe ten top. Personeel zeer vriendelijk, super service in het hotel.