Sorteren

een echt vakantie gevoel

willie de boom
    4-7-2013

Een geweldig Hotel.

Ik heb er maanden gezeten en kan het dus goed beoordelen.

Het personeel is heel erg vriendelijk en doen hun uiterste best om het naar je zin te maken.

Vanuit het Hotel loop je in 10 minuten naar het centrum.

Heb je geen zin in lopen, geen probleem, het hotelbusje brengt je er gratis naar toe.

Het centrum is heel gezellig met een prachtige kathedraal en museum.

Bij de receptie heb je de mogelijkheid excursies te boeken bv naar de Coper Canian, zeker de moeite waard.

In de omgeving heb je goede restaurants.

Definitivamente para regresar

Jorge O
    15-5-2010

Lo mejor de todo es el servicio. Nos dieron una suite con cocina y sala. las habitaciones espaciosas y lo mejor es la alberca interior con jacuzzi. el lugar es un sitio de relax total.

Een aanrader

Ingrid
    13-5-2009

Leuk hotel in jaren '50/ '60 stijl. Kamers zijn erg leuk ingericht en schoon. Vanaf dakterras een prachtig uitzicht over de zocalo en omgeving.

Prima locatie

Ingrid
    11-5-2009

Goed hotel met ruime, schone kamers.

Vriendelijk personeel en vooral lekker en uitgebreid ontbijt/ brunchbuffet in het restaurant. Winkels en restaurants op loopafstand.