Sorteren

Reviews over accommodaties in Chiapas

Toeristenhotel in de jungle

Jef den pijp
    24-12-2017

Middelmatig hotel, kamers eenvoudige bedden goed, douchegordijn onhygienisch, er lag nog eeen stuk gebruikte zeep van de vorige bewwonsterar meegenomen. Buffet 's avonds is niet lekker, groenten zijn onvoldoende gekookt, trage service, afstandsbediening airco was door haar meegepikt, er lag een brief met negatief commentaar

Mooi complex aan de rand van de jungle

Rowena
    7-1-2017

Het is een mooi complex aan de rand van de jungle. Met wat geluk zie je allerlei prachtige dieren rondwandelen op het hotelterrein. De kamers zijn schoon en ondanks dat je toch heel dichtbij de jungle zit, is er geen ongedierte op de kamer. Nette badkamer. Fijn zwembad. Prima hotel! Aardig en behulpzaam personeel.

Niet bijzonder , ontbijt stelt niet veel voor.

Emmy
    20-6-2016

Lekker zwembad. De kamer was

Goed en mooi gelegen hotel

Kees
    20-12-2013

Mooi en goed hotel. Kamers zijn schoon ruim en netjes. Ontbijt is uitgebreid en stevig. Diner prima

Sfeervol hotel.

Conny
    14-8-2012

Gezellig, intiem, mooie entourage.Vond dit een heel gezellig hotel.Meteen bij binnenkomst al.Echt Mexicaans met gekleurde tegeltjes, trapjes, kruiken.Idd vrij klein zwembad maar groot genoeg.Bediening vriendelijk.