Chiapas

Reviews over accommodaties in Chiapas

Toeristenhotel in de jungle

Jef den pijp,
    24-12-2017

Middelmatig hotel, kamers eenvoudige bedden goed, douchegordijn onhygienisch, er lag nog eeen stuk gebruikte zeep van de vorige bewwonsterar meegenomen. Buffet 's avonds is niet lekker, groenten zijn onvoldoende gekookt, trage service, afstandsbediening airco was door haar meegepikt, er lag een brief met negatief commentaar

Gereisd met vrienden in december 2017

Mooi complex aan de rand van de jungle

Rowena,
    7-1-2017

Het is een mooi complex aan de rand van de jungle. Met wat geluk zie je allerlei prachtige dieren rondwandelen op het hotelterrein. De kamers zijn schoon en ondanks dat je toch heel dichtbij de jungle zit, is er geen ongedierte op de kamer. Nette badkamer. Fijn zwembad. Prima hotel! Aardig en behulpzaam personeel.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Niet bijzonder , ontbijt stelt niet veel voor.

Emmy,
    20-6-2016

Lekker zwembad. De kamer was

Gereisd met partner in mei 2016

Goed en mooi gelegen hotel

Kees,
    20-12-2013

Mooi en goed hotel. Kamers zijn schoon ruim en netjes. Ontbijt is uitgebreid en stevig. Diner prima

Gereisd met vrienden in december 2013

Sfeervol hotel.

Conny,
    14-8-2012

Gezellig, intiem, mooie entourage.Vond dit een heel gezellig hotel.Meteen bij binnenkomst al.Echt Mexicaans met gekleurde tegeltjes, trapjes, kruiken.Idd vrij klein zwembad maar groot genoeg.Bediening vriendelijk.

Gereisd met vrienden in januari 2012