Campeche

Reviews over accommodaties in Campeche

prima hotel

H,M, Mullers
    24-4-2017

het hotel ligt op 20 minuten lopen van het centrum. uitzicht op de golf van mexico.

mooie ruime kamers die van alle gemakken voorzien zijn.

zeer vriendelijk personeel.

uitgebreid ontbijtbuffet. mooi zwembad. eigen reisbureau.

kamers zijn rustig ondanks de ligging aan de boulevard met verkeer.

minpuntje: het hotel heeft geen restaurant en in de naaste omgeving is er weinig keus.

mooi hotel

annelies
    30-4-2015

mooie lobby, mooie kamer, heerlijke douche, kluis op kamer, helaas geen koelkast en zwembad was vies, ligging heel goed en je kunt prima ontbijten in zusterhotel.

Mooi hotel voor rondreis

Ann
    20-7-2014

Wij verbleven hier 1 nacht tijdens onze rondreis. Mooi hotel, aan zee, ruime propere kamer met zeezicht. leuk zwembad. Goede ligging

Heel lekker eten zowel ontbijt, lunch als diner!

Super locatie, aan begin Vd weg naar Calakmul

Roeland
    12-5-2013

Mooi aangelegde tuin in het oerwoud met een aantal Cabana's. Echt het idee dat je al in de jungle zit, door geluiden en dieren die je ziet en hoort. Cabana's zijn netjes en schoon, eenvoudig ingericht maar voldoende voor wat je nodig hebt. Klein zwembad om na warme dag even in af te koelen. Restaurant was prima, genoeg keuzemogelijkheden. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Vanuit hier nog zo' n 1-1,5 uur naar de ingang van Calakmul.

Goed als doorreis hotel

Roeland
    12-5-2013

Hotel ligt iets van de weg af, auto's hoor je nog wel maar niet storend. Leuke en nette Cabana's, goede bedden, schoon. Tuin waar ze instaan is goed aangelegd, mooie natuur en prachtige vogels. Zwembad is heerlijk afkoelen in de warmte daar. Restaurant is matig maar voldoende, genoeg uitzoek, ook voor kinderen. Personeel behulpzaam en vriendelijk. In omgeving is niet veel te doen, behalve natuurlijk de ruïnes van becan en chincanna op korte afstand , en verder rijden oa Calakmul (1,5-2uur) daarom een zeer geschikt hotel voor een doorreis.