Macedonië

We hebben een aantal aanbieders voor Macedonië voor je op een rij gezet:

vakanties Macedonië

We hebben een aantal aanbieders voor Macedonië voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Macedonië

het was een vakantie om nooit meer te vergeten.

Peter Fijneman,
    19-3-2019

het was onze eerste keer naar macedonie en zeker niet de laatste keer, wat hebben we genoten in de 8 dagen dat we daar waren.de volgende vakantie gaan we zeker voor minimaal 15 dagen.hotel Tino raden wij dan ook zeer zeker aan,wij hadden een kamer aan de straatkant waarbij wij zo over het meer konden kijken,het was in 1 woord fantastisch ook op het eten en personeel was niets op aan te merken,gewoon een prachtige vakantie gehad voor een weinig budget.

Gereisd met partner in juni 2018

Geweldig!!

Stientje,
    28-12-2018

Goede ligging, dicht bij strandtentjes/meer, maar ook op loopafstand naar het centrum. De kamers zijn eigenlijk over the top, nog nooit meegemaakt, zo groot, balkon daar en tegen vrij klein. We hadden HP (was een actie), maar dat boeken we hier niet meer, je kunt in het centrum super gezellig en voordelig eten en dan is het restaurant in het hotel inderdaad overbelicht en koud (airco werkt goed, trui vereist). Ontbijt was prima. Het hotel was vrij leeg, als het geheel bezet is dan is het zwembad aan de kleine kant. Maar in Ohrid is een zwembad niet perse nodig, het meer is geweldig. Barretje bij het zwembad zou gewenst zijn, maar volgens mij was dat ook wel in de maak. We hebben voor komende zomer weer geboekt, de kinderen willen perse terug naar deze plaats, maar ook naar het hotel. Ik ben wel benieuwd of het hotel er over een paar jaar nog zo mooi uitziet, tapijt en behangetjes worden snel smoezelig. Ohrid + hotel zijn top!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

onwijs mooie omgeving

claudia b.,
    5-11-2018

het hotel is wat verouderd, ook qua meubels in inrichting, maar de kamers zelf ( wij hadden een familie kamer) zijn onwijs ruim. de bedden liggen heerlijk en zelfs de meubels zijn biet verkeerd! het all inn gedeelte is goed te doen. ontbijt is elke morgen hetzelfde, maar qua lunch en diner en toetjes erg divers en onwijs goed te eten. ik las eerder in reviews dat het eten lauw tot koud is, maar zo heb ik het niet ervaren. ok, het is niet gloedheet, maar gewoon warm. er zit een zwembad bij het hotel met een kinderbadje, maar als je dat niet genoeg vindt, duik je gewoon het meer in, wat direct aan je hotel ligt! pr achtig helder water 😍

in het dorp ohrid zit een travelburo waar je diverse excursies kunt boeken ( boottocht met bbq is een echte aanrader) en je kunt wel meer dan 100 kerkjes bezoeken! we waren eerst wat sceptisch daarheen te gaan, maar het js echt zo mooi daar! oh en er is een kidsclub, wat onwijs leuk is voor de kids!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fijne vakantie gehad!

Carla C.,
    3-11-2018

Het Hotel is aan verfrissing toe, wat oubollig inrichting

We zaten in een dependance, een minuutje lopen van het hotel.

Onze kamer had meer - en zwembadzicht. Grote ruime kamer met een goed bed. De badkamer was ook prima, alles aanwezig. Vriendelijk personeel en de kamer werd elke dag schoongemaakt, de dames gaven we altijd een extraatje! Leuk balkon en een zitje. Airco uit doen als je de deur open hebt anders komt de eigenaar je waarschuwen voor energie verspilling!

We hadden alleen ontbijt, wat erg karig was. Niks extra's en erg weinig keuze. Van andere gasten hoorde we dat het diner ook niet bijzonder is. Dineren deden we dan ook in de stad waar genoeg leuke ( goedkope-) restaurantjes zitten.

Het gezellige, drukke centrum is lopend prima te doen.

Op strand staan voldoende ligbedden/parasols.

We hebben een fijne vakantie gehad. Boek je trip bij lokaal bureau!! Leuke Nederlandse begeleiding, goed geregeld, met kleine groepen !!!

Gereisd met partner in juli 2018

We hebben een helefijne week vakantie gehad,Unique

Peter,
    15-10-2018

De kamers zijn helemaal fantastisch, ruim en mooi gestyled.

Je mist nog wel iets om bv. een handdoek op te hangen.

Wat ons betreft was het overal te licht, alle lampen die aan kunnen zijn aan en daardoor is het minder gezellig in de eetzaal en dus ook in de lounce.

Op vrijdag is er unplugged muziek een zangeres en iemand op de piano maar dat wordt nergens aangekondigd. Jammer maar niemand weet dat dus geen publiek.

Gereisd met partner in september 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl