Camping Iris Parc Birkelt

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag6°2°
Camping Iris Parc Birkelt
7,1

Omschrijving
Een familievakantie op Camping Iris Parc Birkelt in Larochette (Luxemburg). Je hoeft niet ver te rijden met de kinderen, maar bevindt je wel in een andere omgeving. Lekker kamperen of glamperen, heerlijk zwemmen of meedoen aan avontuurlijke activiteiten van Camping Adventure midden in de bossen van Luxemburg op een half uur van Luxemburg-stad.

We hebben een aantal aanbieders voor Iris Parc Birkelt voor je op een rij gezet:

946 reviews over Camping Iris Parc Birkelt in het Nederlands

Ouderslaapkamer met bedden van 135x190!

Fam. R.,
12-11-2018

Last minute geboekt via de site van Iris Parc. Er extra op gelet of de afmeting van de bedden werd genoemd. Dat was niet het geval, wat betekent dat 2 meter lange bedden de norm is.

Totdat we de bevestiging van touroperator zagen en we toen wel de afmeting zagen waarbij de ouderslaapkamer bedden van 135x190 meter hadden. Met het gezin hadden we net 2 weken in de caravan geslapen en we wilden nu wat meer ruimte. Nu bleek dat het bed nog kleiner was dan in de caravan.

Direct contact gezocht, maar annuleren bleek onmogelijk. We zijn er zelfs naar toe gereden in de hoop dat er iets te regelen viel. Maar dat was niet het geval. De site van touroperator geeft wel de afmeting aan, Iris Parc niet. Maar ze vinden zelf niet dat ze in gebreke blijven en wij zijn 400 euro armer en zijn zonder week vakantie teruggegaan naar huis. Never nooit weer touroperator of Iris parc. ! Huisjes waren slecht, koepel zwembad verschrikkelijk. Hutje mutje. Drama.

Super!

Mariska Prins,
28-9-2018

Wat hebben wij een mooie vakantie gehad hier. Alles was super ! Nederlands sprekend personeel, wat voor ons echt een plus punt was. De chalets ook top voor mekaar. Heel aardige receptie medewerkers, die als je iets wil veranderen het zonder te mokken en met een smile voor je doen. Wij waren de eerste 3 nachten van onze heerlijke vakantie hier met ons 2en. En de laatste 3 met mijn neefje,vriendin en hun kinderen. Ze hadden van te voren gebeld dat ze pas laat zouden aankomen door omstandigheden. Was allemaal geen probleem! Uiteindelijk waren ze zelfs later dan 21.00 uur en zelfs dat was geen probleem, ze hebben de sleutel gehaald en konden gewoon het park op en hun huisje in. Er bleken geen beddegoed pakketjes in te liggen, kinderbed en badje. Dit werdt allemaal netjes om 22.30 bezorgd! Echt een top service !!

Anne, Marketing medewerker, 1-11-2018

Beste Mariska,

Dank je wel voor jullie geweldige beoordeling. Wat een ontzettend compliment dat jullie zo genoten hebben. Hopelijk tot een volgende keer, wij kijken er naar uit!

Mooie omgeving, camping verbeterpunten

Holiday,
8-9-2018

Op de terugweg vanuit Frankrijk hier 4 dagen verbleven..We waren hier 10 jr terug ook geweest en er was maar weinig veranderd.. stacaravans staan echt hutje mutje..ben blij dat we onze caravan mee hadden

Inmiddel is het onderdeel van Iris Parc geworden..we zijn al vaker bij Iris Parc geweest in Frankrijk maar de Birkelt voldoet echt niet aan de Iris Parc norm...hard aan vernieuwing toe..dwz het onderhoud..overal zie je dat het erg aan opknapbeurt toe is..

Toiletgebouw wel netjes alleen de douche stopt er letterlijk na 3 tellen mee...erg irritant! Dus neem een ty-rip of sjorband mee zodat jeongestoord gewoon kunt douchen.. zwembad is echt te klein voor de hoeveelheid gasten..wat een herrie in die koepel! Receptie netjes geholpen

Restaurant 1x gegeten..kan veel beter.. personeel moppert alleen maar op elkaar ipv dat ze bestelling opnemen.

De omgeving is werkelijk prachtig!

En fijn was dat we ondanks hoogseizoen zelf een plekje mochten kiezen.

Beste gasten,

Dank jullie wel voor jullie mooie beoordeling en feedback. Wat fijn dat jullie genoten hebben.

Voor aanstaande winter hebben wij diverse grote bouwplannen klaarstaan voor onder meer een heel nieuw zwembad. Wij gaan er vanuit dat wij hiermee nog meer tegemoet komen aan jullie wensen. Heel erg graag tot een volgende keer.

Go4Holiday.nl

Leuke camping, alles is netjes en schoon (is niet nieuw maar alles werkt perfect), leuk zwembad is heerlijk verwarmd. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De kampeerplaats is mooi en heeft goede afmetingen. Het stroompunt is dichtbij, Let wel op heeft geen standaard stekker!

Veel speeltuinen en tafeltennistafels, goede animatie.

Beste Fer,

Hartelijk dank voor jullie super mooie beoordeling! Wat ontzettend leuk dat jullie zo genoten hebben. Deze winter gaan wij onze camping nog verder optimaliseren dus hopelijk kunnen wij jullie een volgende keer nog meer verrassen!

Prima

Uit de Bulten,
6-9-2018

Verzorgde camping. Wij hadden een stacaravan. Deze was schoon en netjes. Ook de camping was schoon. Voornamelijk een camping gericht op gezinnen met jonge kinderen. Oudere kinderen hebben hier denk ik weinig te doen. Prachtige omgeving. Personeel was vriendelijk. Het restaurant hebben wij niet geprobeerd vanwege de slechte reviews. De prijzen zijn idd absurd. Ook in het kampwinkeltje.

Zwembad is voor de kleintjes prima, maar ook hier voor de tieners denk ik weinig vertier.

Anne, Marketing medewerker, 7-9-2018

Beste gasten,

Dank voor julie mooie beoordeling. Wat fijn dat jullie zo genoten hebben! Heel erg graag tot een volgende keer.

Leuke, gezellige camping voor jong en oud.

Tamara,
3-9-2018

Leuke kindvriendelijke camping in een prachtige omgeving. Vriendelijk personeel, leuke activiteiten en een prima zwembad. Je dient wel veel geduld te hebben als je iets wil bestellen bij de snackkraam. 25m wachten voordat je aan de beurt bent is redelijk normaal... (behalve als je komt als het rustig is, dan heb je je ijsje zo)

Prima camping, geslaagde vakantieweek gevierd.

Fam. Klein,
31-8-2018

Camping Birkelt is verzorgd, biedt veel faciliteiten, kent een zeer gemoedelijke sfeer en heeft merendeels vriendelijk en behulpzaam personeel. Onze kinderen van 8,10,12 jaar hebben zich in de vakantieweek (met merendeels mooi weer) uitstekend vermaakt. Het zwembad oogt in werkelijkheid aanvankelijk wat kleiner dan op de foto's, maar in de ochtend heb ik er prima banen kunnen trekken (25 meter bad). De kids vermaakten zich met de kleine, maar snelle glijbaan. Na een paar dagen misten ze wel iets meer vertier in het zwembad. Maar toen ontdekten ze het overdekte speelpaleis en maakten ze daar snel nieuwe speelvriendinnen. De speelweide is ruim en zonnig. Minpuntje: het kreunende geluid van de draaimolen, precies achter onze caravan / chalet ;-) .

Circa 90% van de gasten is Nederlands en het overgrote deel van de gasten zijn gezinnen met kleine kinderen.

's Avonds is de sfeer goed, en nooit luidruchtig. Tieners zijn schaars op het park.

Beste familie Klein,

Dank jullie wel voor jullie mooie beoordeling en feedback. Wat super dat jullie een geslaagde vakantie hebben gehad. Hopelijk tot een volgende keer.

Luxemburg is prachtig ,maar voor mij geen Birkelt!

B.Oldenburger,
30-8-2018

Absoluut geen goed woord voor het restaurant ,veel te duur en slechte kwaliteit van het eten ,een hamburger met patat 13€ en die was ook nog rauw en lauw ,ik zou me schamen on deze prijzen te vragen, en over het sanitair maar te zwijgen ,de stank overheerste , maar wat je aantrof moet ik zeggen dat de mensen dat zelf doen ,het zwembad moesten we helaas mijden wegens te (koud)water ,pomp kapot de animatie was gewoon slecht en alleen voor een bepaalde groep ,voor oudere kids is er totaal niks in de avond laat staan voor ouderen, voor mij is de conclusie ,je betaald een hoge prijs voor een op papier 5***** camping die dat zeker niet is , de omgeving is prachtig maar voor mij geen camping de Birkelt meer

Anne, Marketing medewerker, 6-9-2018

Beste familie Oldenburger,

Dank je wel voor jullie beoordeling. Het spijt ons dat onze camping niet op alle vlakken aan jullie verwachtingen heeft voldaan. Graag bieden wij u aan samen met ons serviceteam te bekijken welke camping beter aansluit bij jullie wensen. Zij zijn telefonisch bereikbaar op telnr. 040 - 8447752. Zij adviseren jullie graag om teleurstelling in de toekomst te voorkomen.

prima en relaxte vakantie

Albert Willem,
30-8-2018

mooie en nette stacaravan en met die hitte was de airco een zegen! De caravan stond aan een nette laan met redelijk veel bomen.

Gewone kampeerplaatsen stonden best wel in de zon en ook erg op elkaar; weet niet of we hier met onze eigen tent zouden zijn gaan staan.

Het zwembad was alleen waardeloos; alleen 'binnen' , die koepel is mooi maar in de zomer vind ik het niks. Het lekkere van een zwembad op een camping is dat je er lekker op een ligstoel naast kunt liggen met een boekje. Nu stonden er in die zwemhal een paar ligbedden maar dat was erg lawaaierig, buiten was een veld waar ook bedden stonden maar het was er net een sahara en ver van het zwembad; wie dat heeft bedacht? Fijn dat er badmeesters waren maar ze lieten alle luchtbedden toe en die zijn tegenwoordig maar wat groot.

Veel animatie, dat was hartstikke leuk, maar te weinig voor 13+ en dat is jammer. Kennelijk komen er ook 'vaste tieners' ; kwamen onze tieners niet tussen.

Anne, Marketing medewerker, 3-9-2018

Beste Albert,

Dank voor de mooie beoordeling. Wat fijn dat de mobile home en de airco zo bevallen zijn. Jullie feedback nemen we uiteraard ter harte en we zullen bekijken hoe wij kunnen verbeteren op deze punten. Hopelijk tot een volgende keer.

Een week is lang genoeg......

Sander B.,
28-8-2018

Mooie omgeving, maar weinig/niets te doen voor 4 kids van 12 tm 16.

Prijzen van eten en drinken op de camping ronduit DUUR!! Zwembad is klein en echt basic.

Anne, Marketing medewerker, 6-9-2018

Beste Sander,

Dank je wel voor jullie beoordeling en feedback. Ons animatieteam doet er alles aan om kinderen juist in deze leeftijdscategorie een heerlijke vakantie te bezorgen. Het spijt ons dat jullie dit niet zo hebben ervaren. Wij gaan onderzoeken hoe wij hierin kunnen verbeteren.

Go4Holiday.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Iris Parc Birkelt in Larochette, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Iris Parc Birkelt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.