Géén boekingskosten

Camping Iris Parc Birkelt

LuxemburgLuxemburgLarochette

We hebben de beste aanbieders voor Camping Iris Parc Birkelt voor je op een rij gezet:

5.9VoldoendeScore uit 1140 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Een familievakantie op Camping Iris Parc Birkelt in Larochette (Luxemburg). Je hoeft niet ver te rijden met de kinderen, maar bevindt je wel in een andere omgeving. Lekker kamperen of glamperen, heerlijk zwemmen of meedoen aan avontuurlijke activiteiten van Camping Adventure midden in de bossen van Luxemburg op een half uur van Luxemburg-stad.

Contact

1152 Reviews over Iris Parc Birkelt

• 10Gertien Woudstra07-08-2022

Topcamping

Camping Birkelt is een prachtige camping met goede faciliteiten. Wij zaten hier twee weken in juli in een stacaravan gehuurd via vacansoleil. Alle huuraccomodaties op het park zijn nieuw en worden uitstekend schoon gemaakt. Het buiten zwembad is super mooi groot en heerlijk om te zwemmen. Het water is niet verwarmd maar bij 28 graden is dit gewoon heerlijk. Het eten op het park is niet duur, pizza 7.50 en heerlijk. Patat ook prima. Het park is onder leiding van Italianen en het personeel spreekt ook Italiaans maar ook Engels. Het is gewoon de beste camping in Luxemburg als je luxe wilt. Top!

• 10Eetgelegenheden
  • 7Koerhuis02-08-2022

Prima camping, mooi chalet

Wij hadden geluk, we stonden op een mooie plek en zaten in een nieuw chalet. Het zwembad was prima maar buiten koud en met mooi weer eigenlijk te vol. Medewerkers waren behulpzaam en stonden direct voor je klaar. Mini disco was leuk, daarbuiten matige animatie (kids 4 en 8 jaar). Toiletgebouwen waren schoon (sommigen oogden oud met de bruine tegels maar het was wel schoon). Wat mij het meest tegenstond waren de prijzen bij de bar/op het terras of voor een ijsje. Met z'n vijven een glaasje drinken kostte 23 euro per rondje dus dit werd geen avonden op het terras vertoeven. Eten bestellen hebben wij op de camping niet gedaan vanwege de slechte recenties, dus daar kunnen wij niet over oordelen. Sommige plekken wel hutje mutje of op onmogelijke plekken geplaatst. Wij zouden best terug willen, maar dan wel met plaats keuze.

• 7Staat v/h sanitair
  • 6Vlinder31-07-2022

Leuke vakantie gehad!

Wij zaten in een mobile home van Roan. Alles heel goed verzorgd. De camping zelf is niet modern en druk, maar dat heeft de pret niet gedrukt. Het zwembad is prima om even in af te koelen. Als je liever binnen gaat zwemmen kan ik binnenbad Den Nordpool aanraden. Een leuk en erg schoon bad. Vanaf dr camping kun je veel leuke uitstapjes maken. Prachtige omgeving. Wij zijn naar het kasteelruine Larochette geweest, Luxemburg city waar ze een groot park met speeltuin hebben, kasteel Vianden en waterval Schiessentümpel is zeker ook een aanrader. In Merch heb je een fijn winkelcentrum met bakkertjes, Lidl, C & A, Action etc. De dag afsluiten bij de mini disco en een ijsje. Ik heb zelf veel gekookt, want het eten op de camping is echt vies. Het winkeltje ook te klein en beperkt. Leuke dagen gehad!

• 4Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 1Kaylee28-07-2022

Ontzettend kut wanneer je de kalahari xl huurt

Wat een vreselijke camping wanneer je hier met jonge baby’s komt en de kalahari xl huurt. De tenten staan naast het centrum. Van 10:00 tot 22:00 staat de muziek in het centrum ontzettend hard. Hierdoor hadden we ontzettend veel geluidsoverlast. Het was zo erg dat we bij onze tent tegen elkaar moesten schreeuwen. Ook gaan de disco lichten door je hele tent heen. Onze zoon was ontzettend overprikkeld, want dit is gewoon echt te veel geluid voor een baby.

Meerdere keren zijn wij en onze medegasten naar de receptie gelopen om op zoek te gaan naar een oplossing. We mochten na een aantal dagen wisselen van tent, maar dit was hooguit 20 meter verder. Het scheelde dat we in ieder geval de disco lichten niet meer zagen, de geluidsoverlast bleef. De echte oplossing, het geluid zachter was voor hun geen optie. Het zwembad is koud en veel en veel te vol. Wij konden met onze baby hooguit 5 minuten in het water. Voor ons nooit meer de birkelt

• 1Eetgelegenheden
  • 8Carola24-07-2022

Prima!

Fantastische camping! Niks "kermis" aan! Gewoon gaan! Wij zaten in een nieuwe mobilehome met airconditioning en deels overdekte veranda. Oké, de burger in het restaurant was niet best maar de Pizza's prima! Er is een nieuw buiten zwembad en het, wat oudere, (overdekte) zwembad. Het is wel een drukke camping maar voor ons geen bezwaar. Onze kinderen van 14 en 15 jaar hebben het reuze naar hun zin gehad!

• 8Carola24-07-2022

Prima!

Fantastische camping! Voorheen een Iris park en nu een Hu park. In 2018 waren wij hier ook in het hoogseizoen. Mooi nieuw zwembad erbij. De burgers in het restaurant op de camping waren niet best maar de pizza's prima te doen. Mobilehome was nieuw en schoon. Met handdoeken en een lakenpakket. Eindschoonmaak is inbegrepen dus geen gedoe. Animatie niet bijzonder maar onze kids hebben een prima vakantie gehad met de jeugd in de leeftijdsgroep van 14-18 jaar. Mooie omgeving! Wij gaan zeker nog een keer terug!

• 9Mirjam Loyo Bosma24-07-2022

Heerlijk verblijf gehad!!!

Een hele leuke kindvriendelijk camping. Wij hadden een luxe Safaritent en die was van alle gemakken voorzien. Lekkere bedden, fijne zithoek, heerlijke douche en airco! De tenten staan op een auto vrij gedeelte van ideaal is met kleine kinderen. Personeel met golfkarretjes helpen je met de bagage naar je tent brengen. Het animatie team is super leuk en enthousiast! Leuke activiteiten die met veel enthousiasme worden georganiseerd! De omgeving is heerlijk. Het personeel op de camping werkt keihard om het iedereen naar de zin te maken. Het zwembad is soms wel erg druk. Maar voor even een verfrissende duik wel lekker! Het enige wat we miste waren kleine speeltuintjes tussen de tenten waar kinderen kunnen spelen.

• 9Eetgelegenheden
  • 4Kirsten21-07-2022

VRESELIJK

Wij gebruikten deze camping vaak als doorreiscamping omdat het zo’n fijne plek was. Voor Corona kwamen we hier elk jaar, en nu weer voor het eerst. In de tussentijd is er heel veel veranderd en niet ten goede. Het restaurant is vooral erg achteruit gegaan, bovendien was het erg duur. Wij komen hier helaas niet meer terug.

• 3Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 5van den Broek18-07-2022

Nooit meer

Boek hier geen safaritenten Kalahari XL !!! Deze 9 tenten liggen bij de ingang van de slagboom, pal achter het podium met animatie en muziek. Dit gaat door tot ong 23.00. Niet fijn met kleine kinderen. Die van ons lag echter alleen, 50 meter verder op een overgebleven stukje grond gepropt. Midden bij een kruising, waar bijna de gehele camping langs rijd met de auto (je longen krijgen een flinke opdonder) en iedereen langs loopt om bij het zwembad ed te komen. Dus ook s'avonds en midden in de nacht. Ik heb geen mensen/beveiliging gezien op de camping die deze mensen wees op hun luidruchtigheid. Ook het comfort van de bedden is niet je van het. Camping zal misschien leuk zijn als je zelf een kampeermiddel hebt, en je zelf je eigen plek mag kiezen. Maar voor ons en vele andere niet. Wij zijn uiteindelijk 3 dagen eerder naar huis gegaan omdat we al een week geen goede nachtrust meer hadden gehad om bovenstaande reden.

• 6Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 8Carspelgek09-07-2022

Voor herhaling vatbaar.

Fijne camping met mooi zwembad. Ook een overdekt deel. Sanitair is prima. Zelfs een kinderafdeling. Goede wifi. Vanaf de camping fietsen is moeilijk omdat de weg naar de camping steil is. Als je de fietsen op de auto zet en wat verder rijdt dan zijn er in Luxemburg veel fietstochten te maken.

Camping Iris Parc Birkelt info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar