Camping Iris Parc Birkelt

Luxemburg, Luxemburg, Larochette

7Goed

• 5.6Eetgelegenheden
  • 6.9Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Iris Parc Birkelt voor je op een rij gezet:

• Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

Een familievakantie op Camping Iris Parc Birkelt in Larochette (Luxemburg). Je hoeft niet ver te rijden met de kinderen, maar bevindt je wel in een andere omgeving. Lekker kamperen of glamperen, heerlijk zwemmen of meedoen aan avontuurlijke activiteiten van Camping Adventure midden in de bossen van Luxemburg op een half uur van Luxemburg-stad.

1049 reviews over Camping Iris Parc Birkelt

• 2019
    6Jurgen27-10-2019

ijs zwembad ipv verwarmd open luchtzwembad

Zowel in juli als in augustus geweest er wordt gewoon niks gedaan aan de feedback die de camping krijgt van de toeristen. Zwembad buiten ijskoud op de receptie krijg je te horen dat ze het maar max 24 graden mogen verwarmen buiten omdat het anders teveel kost waar als camping ben je dan mee bezig. Het kost teveel om te verwarmen plaats dan geen nieuw buiten zwembad. Een normaal buiten zwembad waar toch veel kleine kinderen zijn zou toch 28 graden moeten hebben. Alle feedback wordt zogezegd door gegeven maar er wordt helaas niks aangedaan. Er moet eindreiniging betaald worden wij betaald worden dan verwacht je een mooie propere caravan helaas is dit gewoon een bedrag om lekker aan te verdienen want de caravan was 2 maar echt niet proper het stof en schimmel was heel duidelijk aanwezig.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Vox26-10-2019

Leuke dagen gehad!

Mobilhome geboekt, was net nieuw dus helemaal super. In het autovrije gedeelte. Leuk straatje, erg gezellig in de avond met alle lichtjes Zwembad buiten prachtig alleen erg koud water. Vooral als de temp. zo rond de 20/22 graden ligt. Binnenzwembad sterk verouderd. Afhaal vonden wij prima. Restaurant wat rommelig. Veel te zien in de omgeving. De watervallen, Luxemburg enz. S'nachts ook lekker rustig op de camping. Alleen de parkeerplaats voor de auto's mocht wel wat beter verlicht zijn en verhard misschien. Waren een aantal jaar geleden ook geweest en vonden het park erg verbeterd.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Marie04-10-2019

super vakantie, niet alle veranderingen top!!

Voor de vierde keer naar deze camping. Onze dochter vond en vindt dit echt een topcamping. De animatie is erg goed, ook het nieuwe buitenbad is fantastisch. Wij misten nog wel gezelligheid op het terras, lokte niet echt uit om een drankje te komen doen. We hadden een nieuwe stacaravan, helaas is het autovrije gedeelte. Voor mensen met jongen kinderen is dit gedeelte perfect. Voor ons helaas niet. Ik ben niet altijd even goed ter been en het was nu erg ver lopen. Ik weet niet wie de bolderkarretjes, gemaakt om door kinderen van 6 getrokken te worden (voorwielen komen van de grond als wij ze trekken), heeft ingekocht maar daar moet echt iets anders op bedacht worden. Omgeving weer prachtig veel leuke uitstapjes gemaakt. Al met al een super vakantie gehad. Birkelt moet alleen echt nog een paar verbeteringen aanbrengen na de hele reorganisatie op de camping dit jaar, nog niet alles is even goed doordacht. Hopelijk volgend jaar beter!!!!

Beste Marie,

Hartelijk dank voor jullie uitgebreide beoordeling en feedback. Wat super dat jullie telkens weer zo genieten van onze camping! Dat is voor ons het allermooiste compliment. Wat betreft jullie feedback gaan wij zeker onderzoeken hoe wij hierin kunnen verbeteren. Heel erg graag tot volgend jaar!

• 8Lejaegere- Timperman17-09-2019

Komen zeker nog terug !

Wij stonden hier met de camper. Met de acsi kaart zijn slechts bepaalde standplaatsen beschikbaar. De mooiere plaatsen zijn stukken duurder..soit. Onthaal was niet zo vriendelijk, Nuja daar doen we uiteindelijk niet mee verder. Er zijn verschillende santitaire blokken.. de grootste zijn wij naar toe geweest en was redelijk proper en nieuwer dan de andere 2. De andere 2 zijn redelijk ouder. Zwembad binnen is een mooi 25 meter bad.. alleen jammer dat er dan halfweg een touw hangt ( als je baantjeszwemmer bent dan moet je echt de hele tijd onder touw zwemmen om aan je 25 m te komen) ze zouden dat anders knn oplossen. Binnenbad is ook heel verouderd en niet zo proper ! Buitenbad vind ik wel super ! Er zou van ons net wat meer verlichting mogen zijn s'avonds want is er redelijk donker! Er starten veel wandelingen van aan camping of in dorp larochette (700m nr beneden).

• 7Staat v/h sanitair

Beste Tim,

Hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling en feedback. Wat super dat jullie zo genoten hebben en zeker van plan zijn om nog eens terug te komen! Jullie feedback nemen wij uiteraard ter harte en wij gaan bekijken hoe wij dit kunnen oplossen en verbeteren. Tot de volgende keer.

Gereisd met partner in september 2019

• 7Marjolein13-09-2019

Uiteindelijk een leuke vakantie gehad

Wij dachten een touroperator tent te boeken voor een paar dagen. Toen wij bij de tent kwamen, konden we wel huilen. De tent was vies, overal lag er zand om de tent en bladeren. ( met kleine kinderen is dit niet fijn ) er lag een groen kleed voor de tent waar het terras op stond. Dit was helemaal vast geplakt met zand. Binnen in de tent lag ook een zeil wat kapot en vies was.

Na 4 uur te hebben gereden vanaf huis was het dus een slecht start. Naar de receptie gegaan en gevraagd wat het om boeken zou kosten want dit kon echt niet. Wij kregen direct een upgrade naar een houten tent. Dit was echt super mooi! Gelukkig was er plek want anders waren we hier niet gebleven!

De nieuwe tent was mooi, ruim en genoeg plek! Dit is wel een aanrader.

Niet al het personeel vonden wij even vriendelijk. Dit is erg jammer wanneer je op een camping werkt.

Verder was het restaurant goed en kan je er lekker eten. Voor kinderen is er veel te doen!

• 6Staat v/h sanitair

Beste Marjolein,

Hartelijk voor jullie mooie beoordeling en feedback. Wij zijn blij te lezen dat jullie upgrade tot genoegen was en jullie hebben genoten van onze mooie nieuwe tenten. Heel erg graag tot een volgende keer.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 3DD10-09-2019

Geen camping maar huisjespark

De reviews lopen erg uit een. Wat belangrijk is om te weten is dat het eigenlijk voor 90% bestaat uit huisjes. Ik kan mij dus goed voorstellen dat de gasten die in de huisjes zaten een supervakantie hebben gehad. Maar wij waren met een vouwwagen en daarin schiet deze accommodatie toch echt ruim te kort. Ik kan mij goed herkennen in de eerder benoemde punten over de kampeerplekken, wij hebben hetzelfde ervaren en zijn hierom ook eerder vertrokken. De horeca was in het hoogseizoen echt heel slecht, hoe goed bedoeld ook en hoe goed ze ook hun best doen, er is geen leidinggevende te zien of vinden. Bij velen missen toch echt de basis horeca vaardigheden, persoonlijk vind ik dat je dan als park ook onvoldoende investeert in het opleiden van je personeel.
    Als laatste valt mij wel op dat er niet altijd adequaat op deze reviews wordt gereageerd, vaak gekopieerde tekst en ook verkeerd aanspreken van voornamen (slordig!). Voor ons zeker geen 5*

• 1Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Anne, Marketing medewerker, 12-09-2019

Beste DD,

Dank voor jullie review en feedback. Het spijt ons dat onze camping niet aan al jullie verwachtingen heeft voldaan. Reviews zijn voor ons zeer waardevol. Hierdoor zijn wij in staat om intern onze processen te verbeteren en nog beter te voldoen aan onze klanttevredenheid. Wij doen altijd ons best om inhoudelijk dan ook een juiste reactie te formuleren. Het komt inderdaad voor dat de reactie vrijwel hetzelfde is.

• 9Fam. Anoniem09-09-2019

Geweldige vakantie gehad

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad op camping Birkelt. We verbleven in het nieuwe autovrije gedeelte en de stacaravan was prachtig! Nieuw, fris en een fatsoenlijke douche! Wat ook erg prettig is is dat op het nieuwe gedeelte er voldoende ruimte is voor kinderen om te kunnen spelen.

Er wordt op zoover veel geklaagd over het restaurant. Wij vinden dit niet geheel terecht. Ja, het is waar dat het langer duurt dan wij in Nederland gewend zijn maar, kom op! Je bent op vakantie en als je om je heen kijkt in het restaurant en je ziet dat alle tafels bezet zijn lijkt mij een beetje begrip voor het personeel wel op zijn plaats. Het zijn hardwerkende mensen die hun best doen alles zo goed mogelijk te laten verlopen.

Animatie team is werkelijk geweldig! Een dikke vette 10 voor alle dames en heren van de animatie, elke avond een ander programma en alle kinderen zijn dol op ze!

Voor volgend jaar de puntjes op de i zetten.

• 8Lucas02-09-2019

Druk, maar wel een aanrader.

Wij zijn de laatste week van augustus geweest. We hadden een gloednieuwe ‘waikiki’ op het autovrije deel. Met 2 jonge kinderen is dit prima bevallen. Het campingdeel vond ik er zelf minder aantrekkelijk uit zien. Hier staat het allemaal wel erg dicht op elkaar.

Het nieuwe zwembad was heel fijn, maar met mooi weer is het er wel erg druk. Een aantal keer was het bijv niet gelukt om een ligbedje of stoel te vinden. Horeca heeft ook niet de capaciteit om iedereen binnen een redelijke tijd te bedienen. Ondanks dat er naar mijn idee wel echt te veel mensen op de camping zijn gezien de beschikbare faciliteiten is het toch wel een aanrader.

Met maar 4 uurtjes rijden uit Rotterdam hebben we een leuke week gehad. Omgeving is mooi. Leuk om een keer naar Parc merveilleux te gaan, dagje trier, en de watervallen van Schiessentümpel. En eet op zondagmiddag de gebarbecuede kip piri piri bij de Portugezen in Larochette. Heel lekker!

• 9Eetgelegenheden

Beste Lucas,

Hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling en feedback. Wat super dat jullie zo genoten hebben van jullie van vakantie op onze camping. Hopelijk tot een volgende keer.

• 10Youri01-09-2019

Leuke, goede en gezellige camping

Leuke en gezellige camping. Met kinderen is het ideaal aangezien er heel de dag animatie is. Daarnaast is de animatie ook erg enthousiast. Wat ook erg makkelijk was is dat het grootste gedeelte van het personeel op de camping Nederlands spreekt. Stacaravan en camping in nette en goede staat. Zeker voor herhaling waard!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Beste Youri,

Wat een prachtige beoordeling! Echt geweldig dat jullie zo genoten hebben op onze camping. Heel erg graag tot een volgende keer, wij kijken er naar uit.

• 6Kim29-08-2019

Matig

We zochten naar een leuke camping in Luxemburg en deze camping kwam het beste naar voren. Begin juli geboekt en de reviews op zoover gelezen. Toen waren ze 50/50. In augustus werden ze steeds negatiever. We hoopten dat de negatieve punten mee zouden vallen. Helaas waren die toch waar. De camping ligt mooi en de omgeving is prachtig, absoluut de moeite waard! Maar de camping is zeker geen 5 sterren waard. De camping is met name gericht op de accomodaties en die staan hutjemutje op elkaar. De kampeerplekken zijn groot genoeg maar veel zand. (Gelukkig hadden we mooi weer). Het sanitair is oké maar wordt niet goed schoon gehouden en de douches werken maar kort. Afval wordt niet regelmatig verwijderd dus de afvalplekken puilen uit. Het zwembad buiten is fijn maar te klein voor deze camping. Verder is het winkeltje matig en is de service bij het restaurant echt slecht. Het Animatie team is wel top. Sorry wij komen niet meer terug!

• 1Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Beste Kim,

Dank voor jullie uitgebreide beoordeling en feedback. Het spijt ons dat onze camping niet aan jullie verwachtingen heeft voldaan. Dank dat je de moeite hebt genomen om jullie aandachtspunten nader toe te lichten. Op deze wijze kunnen wij onze service verder verbeteren.

Gereisd met partner in augustus 2019

106 tips over Camping Iris Parc Birkelt

• SvdV, 06-05-2014

Met de trein naar Luxemburg stad voor 4 euro p.p. en kinderen tot 12 jaar reizen gratis.

• Mirre, 18-06-2014

In het dorpje bij de bleeck kun je lekker eten, zit naast de kerk. Simpel maar goed! Mullerthal is mooi natuurgebied om te wandelen en dagje luxemburg is ook leuk om te doen.

• Jos van Breen, 21-05-2014

Pretpark EUROPAPARK in Duitsland was een topper.

100 vragen over Camping Iris Parc Birkelt

• linda, 08-08-2019

camperen in juni

Hallo,

zijn er mensen die in het voorseizoen een comfort+plaats geboekt hebben en de hele dag schaduw hadden en wie kan mij vertellen welke plekken wel in de zon liggen. We kunnen geen voorkeur plek boeken dus we zijn bang dat de plekken zeer tegen gaan vallen. Wie kan er mij iets meer vertellen over de compfort+ plekken qua grootte en qua zon

• annemiek, 04-05-2019

verbouwing

Weet iemand tot wanneer de verbouwing duurt?

• Fam. Vd Berg, 20-01-2019

Huur tent

Wij overwegen een tent te huren (voor het eerst) Wat zijn de ervaringen met de tenten? Bij minder/slecht weer. Is het dan te doen? Heb je s'nachts extra dekens nodig. Wij hebben 2 zoons 7 en 9 jaar. Is dit wat of adviseren jullie een caravan te huren?

Nomi Sluijter, 11-05-2019

De minibar is gevuld met grote flessen water, dit is kosteloos. Verder geen andere dranken aanwezig in de minibar

Camping Iris Parc Birkelt info

• Aantal sterrenstersterstersterster