Larochette

We hebben een aantal aanbieders voor Larochette voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Larochette voor je op een rij gezet:

Reviews over Larochette

Gezellige tijd hier en veel van de omgeving gezien

EJ. Aartsen
    15-7-2018

3 weken op camping Birkelt gestaan. Prima camping veel gezinnen met kids tot 12 jaar. Larochette ligt op loop afstand van de camping. Het is een plaats met ruim 2000 inwoners. Met: supermarkt, bakker, diverse winkels, benzinepomp (goedkoop!) en restaurants van snackbar tot chique. En een prima chinees. Hotels, B&B en een jeugdherberg. Verder is er een kasteel te bezichtigen met rondleiding. Het heeft een centraal plein waar regelmatig activiteiten plaats vinden. In ons geval een bezoek van de Hertog van Luxemburg met gratis eten en drinken, een braderie van de brandweer met demo's en een paar weken kermis. Het plaatsje bevat veel oude gebouwen en er zijn veel mogelijkheden om te wandelen of te fietsen in de omgeving. Fiets met trap ondersteuning of veel versnellingen is gewenst. Verder een goede uitvalsbasis voor een bezoek aan de plaatsen als: Vianden, Luxemburg stad, Trier, Echternach en Ettelbruck. Of een bootreis op de Moesel.

Gereisd Met partner in juli 2018

Erg mooie bergachtige omgeving

Annika
    6-9-2017

Er is genoeg te doen in de buurt van de camping. Zo heb je meerdere ruïnes om te bezoeken en leuke stadjes (Vianden, Diekirch, Larochette). Het militaire museum is vlakbij en een supermarkt zit ook op 10 minuten rijden.

Gereisd Met partner in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schilderachtig dorp

Marjan Hamer
    5-9-2017

Mooi dorpje onderaan de camping, via een trap door het bos lopend te bereiken of via de kronkelige weg met de auto of fiets. Aan het plein zijn een aantal gezellige terrassen, niet massaal, maar persoonlijk, netjes en schoon. De grote supermarkten en warenhuizen zitten een dorp verderop op het winkel/industrie terrein. Mooie, rustige omgeving

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Prachtige omgeving, knus dorpje

Anouk van der Putten
    24-8-2017

Vanaf Camping Birkelt loop je via een slingerend bospad naar het knusse, mooie Larochtte. In het kleine centrum zitten een paar prima restaurants. Ook loop je hiervandaan zo naar de ruïne van kasteel Larochtte, wat een leuke klim is over een vrij steil paadje. Mooi uitzicht als je boven bent, één en al natuur, rust en sfeer.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Gezellig dorpje Larochette

A. Barkhuis
    22-8-2017

Klein, gezellig dorpje met leuke eetgelegenheden. Vanaf de camping zijn 2 natuurpaadjes waar je naar beneden kan lopen zodat je binnen 5à 10 min. in het dorpje bent. Kasteel Larochette is (te voet) de moeite waard.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jul 29 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Larochette scoort een 8,7 uit 10, op basis van 221 reviews