Reviews over Larochette

Aangenaam verrast

Peter,
    2-11-2018

Last minute deze camping geboekt.

De omgeving was bekend, 20 jaar geleden voor het laatst in Luxemburg geweest. Op basis daarvan gezocht naar een middelgrote camping in de buurt van Mullerthal.

Camping is goed uitval basis voor race en/of ATB toertocht (ATB's waren mee).

De vuilnis wordt opgehaald. Mogelijkheid tot afscheiding aanwezig.

Op de camping zelf geen overdreven last gehad van schreeuwende kinderen en blaffende honden.

Restaurant alleen bij pure nood gebruiken, te duur voor wat je krijgt.

Kasteel in Larochette is op loopafstand.

Negatief : vanwege het noodweer eerder dit jaar waren veel wandelpaden en wegen in het Mullerthal gebied niet overal toegankelijk. Was niet gemeld op website.

Positief : buiten het hoofdseizoen is het mogelijk om de caravan zonder stalling kosten te laten staan je betaalt alleen voor de overnachting. Zodat je weekends terug kan komen (wat is nu 400 km) hebben we dan ook gebruik van gemaakt.

Super!

Mariska Prins,
    28-9-2018

Wat hebben wij een mooie vakantie gehad hier. Alles was super ! Nederlands sprekend personeel, wat voor ons echt een plus punt was. De chalets ook top voor mekaar. Heel aardige receptie medewerkers, die als je iets wil veranderen het zonder te mokken en met een smile voor je doen. Wij waren de eerste 3 nachten van onze heerlijke vakantie hier met ons 2en. En de laatste 3 met mijn neefje,vriendin en hun kinderen. Ze hadden van te voren gebeld dat ze pas laat zouden aankomen door omstandigheden. Was allemaal geen probleem! Uiteindelijk waren ze zelfs later dan 21.00 uur en zelfs dat was geen probleem, ze hebben de sleutel gehaald en konden gewoon het park op en hun huisje in. Er bleken geen beddegoed pakketjes in te liggen, kinderbed en badje. Dit werdt allemaal netjes om 22.30 bezorgd! Echt een top service !!

Anne, Marketing medewerker, 1-11-2018

Beste Mariska,

Dank je wel voor jullie geweldige beoordeling. Wat een ontzettend compliment dat jullie zo genoten hebben. Hopelijk tot een volgende keer, wij kijken er naar uit!

Zeer rustig, Net sanitair, Prachtige omgeving

Inge en Johan Coenen,
    11-9-2018

Prachtige omgeving, Zeer rustig [begin september], Net sanitair, Super restaurant, 8 vrijwel vlakke/verharde camper plaatsen [niet al te groot maar groot genoeg], verder caravan en tentplekken, zakelijke ontvangst bij receptie, Heerlijk eten in restaurant met fijne bediening. Geweldige omgeving [Klein Zwitserland in Luxemburg] en dichtbij Vianden [19km]. Prachtig wandelen en fietsen [e-bike of goede conditie].

Mooie omgeving, camping verbeterpunten

Holiday,
    8-9-2018

Op de terugweg vanuit Frankrijk hier 4 dagen verbleven..We waren hier 10 jr terug ook geweest en er was maar weinig veranderd.. stacaravans staan echt hutje mutje..ben blij dat we onze caravan mee hadden

Inmiddel is het onderdeel van Iris Parc geworden..we zijn al vaker bij Iris Parc geweest in Frankrijk maar de Birkelt voldoet echt niet aan de Iris Parc norm...hard aan vernieuwing toe..dwz het onderhoud..overal zie je dat het erg aan opknapbeurt toe is..

Toiletgebouw wel netjes alleen de douche stopt er letterlijk na 3 tellen mee...erg irritant! Dus neem een ty-rip of sjorband mee zodat jeongestoord gewoon kunt douchen.. zwembad is echt te klein voor de hoeveelheid gasten..wat een herrie in die koepel! Receptie netjes geholpen

Restaurant 1x gegeten..kan veel beter.. personeel moppert alleen maar op elkaar ipv dat ze bestelling opnemen.

De omgeving is werkelijk prachtig!

En fijn was dat we ondanks hoogseizoen zelf een plekje mochten kiezen.

Anne, Marketing medewerker, 14-9-2018

Beste gasten,

Dank jullie wel voor jullie mooie beoordeling en feedback. Wat fijn dat jullie genoten hebben.

Voor aanstaande winter hebben wij diverse grote bouwplannen klaarstaan voor onder meer een heel nieuw zwembad. Wij gaan er vanuit dat wij hiermee nog meer tegemoet komen aan jullie wensen. Heel erg graag tot een volgende keer.

Fijne camping!

Esther,
    8-9-2018

Wij hebben in augustus hier een weekje gestaan met onze tent en we hebben ons zeker vermaakt. We stonden op het lager gelegen gedeelte van de camping aan het speelveldje (nr. 178), wat onze dochter van 2 ook erg leuk vond. Voor oudere kinderen is er vrijwel niets te doen, behalve het zwembad. Het sanitair in het nieuwere gebouw was erg schoon. Speeltuinen voor de kleintjes (ook indoor) zagen er mooi uit, net zoals het zwembad. Handig ook dat de medewerkers van de camping ook Nederlands spreken. Prijzen in het winkeltje zijn wel erg hoog en het eten in het restaurant was niet lekker (is erg afhankelijk van hoe druk het op dat moment is). In oude reviews wordt geklaagd dat mensen geen hulp kregen bij het neerzetten van de caravan. Onze tent moeten we ook altijd zelf opzetten, lijkt me geen taak van de eigenaren om daarbij te helpen. Op het grote speelveld veel muizen(hollen) gezien maar gelukkig geen last van muizen gehad in de tent.

Larochette scoort een 8,3 uit 10, op basis van 221 reviews