Hotel Auberge Rustique ***

Weer vandaag3°-6°

112 reviews over Hotel Auberge Rustique in het Nederlands

Liefelijk en rustig.

Ank van Gulik, 16-9-2016

Auberge Rustique is een plaatje, rustig gelegen. De jonge Nederlandse eigenares doet het uitstekend in dit kleine familie bedrijf. Prima kamer, hoewel wat klein. Het eten was goed op. Ze hadden zelfs streekgerechten. Ik vond het een heerlijke omgeving. Echternach is betoverend in de avond. Een vriendelijke plek waar ik zeker nog eens heenga.

Een goede en verzorgde vakantieplek in Luxemburg

Fam. Scholten, 19-8-2016

De auberge ligt dicht bij prachtige wandelpaden en een mooie burcht. Onze kamer was ruim met goede bedden en eigen sanitair. Gedurende de vakantieweek werd deze dagelijks goed schoongemaakt. Het ontbijt was ruim voldoende evenals de avond maaltijden(half-pension). Met dieet-wensen werd waar mogelijk rekening gehouden. Het personeel was vriendelijk en werkte hard om de gasten op het buitenterras en binnen te bedienen. De prijs van het arrangement was in overeenstemming met wat aan accomodatie en maaltijden werd geboden. Onze dank voor de inzet van allen!

Niet voor herhaling vatbaar

Anoniem, 7-8-2016

Sommige personeelsleden zien er onverzorgd uit , en maken er een gewoonte van om ongevraagd bij gasten op het terras aan tafel te gaan zitten of staan.

Hun nemen hun pauze voor de deur waar de tafeltjes staan en roken er op los en roddelen over ander personeel maar ook over "zeurende" gasten , er is erg veel onrust en ontevredenheid onder het personeel over ander personeel en dit merk je als gast helaas.

Jammer want de eigenares werkt hard maar bepaalde leden van het team doen dit te niet door hun onprofessionele houding.

Bij het ontbijt worden ongeacht hoe laat je eet, koude eitjes geserveerd.

gastvrij

Annemiek, 16-5-2016

De ligging zo vlak bij het kasteel van Beaufort is mooi en ze hebben er heerlijke eigengemaakte koekjes.

Gezellig en vertrouwd, net of thuis komt

Ruud en Dicky, 17-8-2015

De eigenaar Julien ontving ons of we er al jaren kwamen, terwijl het echt de eerste keer was.De sfeer was prima, de kamers voldeden aan onze eisen en het eten was erg goed. De drankjes waren wat aan de prijzige kant. Het personeel was erg behulpzaam en de kok levert prima werk af.De service aan kinderen kan ik niet beoordelen.

Prachtige plek vlakbij kasteel Beaufort

Petra Goossens, 24-10-2014

Een klein gedateerd hotelletje op een prachtige plek vlakbij het kasteel in Beaufort.

Gemoedelijke herberg

Ad, 24-8-2014

Heerlijk gemoedelijke herberg waar je fijn kunt overnachten. Ligt in prachtig wandelgebied. Vanuit herberg loop je zo naar het kasteel en maak je wandelingen in het Hallerbachtal. Verschillende afstanden mogelijk.

Halfpension is goed eten. Op kaart staat half 7 's avonds maar in praktijk zit je een half uur te wachten en krijg je pas om 7 uur iets.

Alles is prima. Alleen jammer dat er gemakkelijke stoelen ontbreken in restaurant (zithoekje ofzo?) en in het cafégedeelte krijg je ook een houten rug. Als er wat comfortabele stoelen zouden staan, zou dat heel wat schelen.

's Avonds zit je in het café of op je kamer, maar een gezellige bank ofzo ontbreekt.

Hondje van hotel is bijna altijd aanwezig. Hij komt niet in het restaurant. Niet iedereen is van honden gediend.

Het personeel is te weinig verzorgd.

Gastheer is erg behulpzaam en servicegericht.

Het is niet van deze tijd dat je in een hotel niet kunt of mag pinnen.

Simpel eten

Anna, 8-8-2014

Wij hebben hier alleen gegeten en niet geslapen. De kaart zag er goed uit, maar het eten was simpel. Er zat niet veel smaak aan onze spareribs en forel, terwijl je voor de prijs wel wat meer zou verwachten.

Rustige sfeer

Verhagen, 6-6-2014

Prijs kwaliteit verhouding was uitstekend. Een persoonlijke benadering van de gasten en de motivatie van het personeel om het iedereen naar de zin te maken

Fantastische omgeving

Jaap en Hennie Haveman, 28-5-2014

De accommodatie is zeer goed. Alles is goed bereikbaar.Omgeving is heel mooi. Echter het uitzicht vanuit het hotel is minder.De buurt is erg afwisselend.

Het personeel is uiterst klantvriendelijk. Men houdt rekening met wat een vaste klant mag hebben of niet. Prijs/kwaliteit is goed. Echter sommige prijzen zijn aan de hoge kant. Het restaurant is soms aan de krappe kant.

De staat van de Kamers is zeer goed. Over kind vriendelijkheid geen oordeel.

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge Rustique voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auberge Rustique in Beaufort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auberge Rustique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Auberge Rustique scoort een 8.88 uit 10 op basis van 122 reviews.