Camping Poljana (Glamping)

Kroatië, Kvarner, Mali Losinj

7.6Goed

• 6.5Eetgelegenheden
  • 7.6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Poljana (Glamping) voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer camping info

Op Camping Poljana in Kroatië ben je omringd door zee. Snorkelen in de baai op de camping of een verkoelende duik nemen. Heb je een eigen boot? Dan kun je deze kwijt in de haven. Minder geschikt wanneer je meer houdt van een zwembad dan van de zee. Elke avond is er minidisco, daarna is het hier rustig. Mali Losinj ligt 5 kilometer verderop.

69 reviews over Camping Poljana (Glamping)

• 2019
    8Familie Govers03-08-2019

Mooie fijne rustige terrassen camping.

Big leaf chalet was super nieuw en een geweldig uitzicht. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Supermarkt heeft alles was je nodig zou hebben. Stukje verderop in dorp zit Lidl. Restaurant is prima, lekkere pizza’s. Baai is erg mooi, leuk barretje bij. Volleybal veld bij de baai. Jammer dat je voor voetbalveld en tennisbaan moet betalen. Speeltuin verouderd maar mocht pret niet drukken. Mini club wel echt voor de kleine kinderen. Voor 7-11 niet heel veel te doen. Sanitair verouderd maar wel schoon. Onze chalets van touroperator stonden op een nieuw stuk prachtig uitzicht. De andere staan aan de doorgaande weg waar toch wel wat verkeer langs komt. Camping stond lang niet vol volgens een medewerker 60-70% maar. De nieuwe camper plaatsen zijn echt geweldige plaatsen. Heel groot mooi afgewerkt en prachtig uitzicht over de baai. Wij vonden het een fijne leuke rustige camping. Water taxi naar stad is ook leuk. Wij konden om 6 uur de camping af

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7Do01-08-2019

Heerlijk en ongecompliceerd, maar te duur

We stonden hier enkele dagen eind juli, begin augustus met onze camper (< 7 m). Volop keuze en wat een mooie plaatsen: groot of klein, met of zonder schaduw en met/zonder zeezicht. Dus mensen niet mopperen over luidruchtige kinderdisco als je ook honderd meter verderop kunt staan (wij mochten onze aangewezen plek probleemloos ruilen, reserveren is dus niet nodig, wel vreemd dat wij werden verplicht een periode van minstens 7 dagen te boeken). 100 meter lopen naar zee waar je heerlijk kunt zwemmen en snorkelen. Fietsen naar Mali Losinj is een aanrader. Het restaurant op de camping biedt niets verrassends, het barretje aan zee is veelbelovend maar is duur en bood ons slechte cocktails. Het sanitair is prima, temperatuur van water voor douche en afwas altijd onvoorspelbaar maar ach, het is vakantie en ons deerde het niet. Al met al een heerlijk verblijf gehad hier. Maar de prijs staat niet in verhouding met wat je er elders voor krijgt.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    8Wynnien16-09-2018

Tweede keer weer een top vakantie!

Voor de tweede keer naar deze camping geweest. Reserveren is eigenlijk niet nodig er is in het (hoog) seizoen genoeg plek, zelfs voor onze grote tent en tarp! Bij de tent wel wespenvallen gezet en een ‘tennisracket’ erbij tijdens het eten. Gelukkig went alles.. Heerlijk rustig om 23:00 uur na de mini disco van 21:30- 22:00 uur . De rotsen/ strand voldoet aan onze eisen van snorkelen, zwemmen, luieren, vissen en een barretje waar je kan drinken en eten. Duikschool in Mali Losinj kan je goede afspraken mee maken voor ophalen hij de haven. Weer veel moois onderwater gezien. Prijs van de camping is hoog in vergelijking met de hoeveelheid accomodaties, sanitair en entertainment. We hebben in Istrië op een grotere camping met meer entertainment en zwembaden minder betaald dan op Poljana. Echter de rust en de baai met vissen en duikmogelijkheden zijn voor ons genoeg. Wie weet volgend jaar wel weer heen..

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8RSchreuder22-08-2018

Fantastische plek, maar wel afgelegen.

Prachtige camping, heerlijke zee aan beide kanten van de camping, mogelijkheid om je boot mee te nemen. Plekken in de zon of in de schaduw. Diverse sanitairblokken, kleine supermarkt aanwezig en ook restaurant. Wifi is prijzig, werkt wel goed. Niet volledig bezet eind juli, maar is ook de enige camping zonder zwembad op het eiland. Slagbomen zouden dicht zijn tot 06.00 uur, ook na twee keer gevraagd te hebben mochten we niet eerder weg om de ferry te halen (en niet in de ferry file naar KRK te staan). Wat schetst onze verbazing om 05.00 uur rijdt gewoon iemand de camping af - dus het kon wel. Dat was het enige minpuntje.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• 6AvD16-08-2018

Mooie camping, maar voor ons niet meer.

Eerste 3 weken van augustus op deze camping geweest met ons dochtertje van 2,5 en onze boot. Haven is perfect evenals het sanitair. Echter stonden wij op de linker kant van de camping achter het restaurant. Elke avond van 21.30 tot 22.30/23.00 uur (en op zaterdag 23.45 uur) mini disco met een hoop geschreeuw. Ons dochtertje kon er niet van slapen en wij vonden het ook niet relaxed. Rechterkant is stiller Ook kwamen er mensen (Italianen) om 6.30 uur 's morgens aan die vervolgens schreeeuwend de gebruiksaanwijzing van de tent gingen voorlezen. En anderen gingen om 5 uur 's morgens weg. Haven ligt perfect, maar haven meester bijzonder. Verlegt zonder toestemming je boot als het hem beter uit komt. Ook voor het gebruik van de helling rekenen ze geld. Ook als je voor een kleine reparatie even je boot eruit haalt. Dan mag je 2x helling betalen. Belachelijk! Kortom, mooie camping, goed sanitair, maar let op, want ze rekenen overal geld voor!

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 7ms04-08-2018

Mooi gelegen camping

Camping mooi gelegen tussen de zee in. Mooi baaitje om in te zwemmen. Erg helder water. Leuk om te snorkelen. Bodem loopt snel af en daarom minder geschikt voor kleine kinderen. Mooie ruime plaats met uitzicht op de zee. Sanitair redelijk schoon. Water later op de dag niet meer warm. Paar leuke dorpjes in de omgeving (mali en veli losinj). Ook is een tochtje naar het nabijgelegen eiland aan te raden en daar naar het zandstrand te lopen. Jammer dat grote groepen jongeren op een apart deel van de camping de camping overspoelden. Let bij afrekenen er op dat je vooraf vraagt om geen conversie bij pinbetaling. Ze zijn verplicht je de keuze voor teleggen maar doen dit niet, jammer.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8Wynnien06-09-2017

Prima bevallen

Ruime plekken met een enorme harde ondergrond waar door je met een moker de tent haringen, rotspennen erin moest slaan. Zorg voor stormbanden, extra scheerlijnen en haringen ivm snel op komen zeer krachtige NO wind (bora)!, wel veel wespen (plekken 181) Leuk klein strandje, goede snorkel plek, snel aflopend, rots plekken aan beiden zijde. Schoonmaak is redelijk er wordt meerdere keren per dag een dweil over de vloer gehad. Echt schrobben is er niet bij. Later op de dag/avond Beperkt warm water. Koudere douche vonden wij geen probleem. Supermarkt voldeed aan eerste levensbehoefte, in Mali Losinj 3 grote supermarkten. Om 23:00 uur is het echt stil. Kinderdisco klein maar Fijn. Net zoals speel plek. Duiken beter zelf regelen dan via Info point. Duikschool is goed bevallen.eigenaar kan je ophalen bij het haventje, gaat niet mee als gids! Briefing op de boot en gaan. Wel veel verschillende lokaties met wanden, leven, grot, wrak etc. MooI eilanden met veel rust en natuur

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 4Nijveld24-07-2017

Te druk en herrie

Camping Poljana heeft best een paar mooie plekken maar als je de pech hebt dicht bij de ingang te staan met elke avond van 19.30 tot 21.30-22.00 kinderdisco met ook elke avond zelfde geschreeuw en muziek door microfoon, is mijn vakantie gevoel helemaal weg. Het personeel loopt zuchtend en steunend in restaurant te bedienen waar je enorm gevoel van massa restaurant krijgt. Kortom, de vakantie hier is ons slecht bevallen. Ondanks de prachtige omgeving, helaas, gewoon teveel mensen op elkaar gepropt. Kroatie gaat voor geld innen, natuur liefhebbers hebben gewoon geen alternatieven. Ik betaal liever 2x zoveel op een natuur en rust camping waar je gewoon kunt slapen en mensen elkaar en de natuur respecteren dan deze massa campings.

• 2Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 7Marco24-07-2017

Camping ligt perfect

Wij staan op de plaatsen aan de rechterkant van de weg, deze had ik geboekt dat scheelde 20 euro per nacht nu kosten ze 85 euro wat ik wel erg hoog vind, vooral omdat de sanitaire voorzieningen aan deze kant slecht zijn voor dat geld.

Oook en boei huren is niet goedkoop , kon er zelfs geen een huren, man van de haven was niet bepaalt vriendelijk. Bij de receptie prima ontvangen zeer lieve mensen

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• 6griet14-07-2017

mooi, maar te duur

Jammer dat je voor alles moet bijbetalen ( wifi, handdoeken, lakens). Wij hadden een luxe bungalow geboekt, krege eerst een oude bungalow zonder terras.Uiteindelijk een nieuwe gekregen, deze lag aan een autoweg maar had een heel mooi uitzicht

Camping wordt goed onderhouden. Heeft een klein strandje.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand100 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald