Géén boekingskosten

Cikat

KroatiëKvarnerMali Losinj

We hebben de beste aanbieders voor Camping Cikat voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 73 reviews
+72/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.7GoedScore uit 73 reviews
  • 8.4Staat v/h sanitair
  • 7.2Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Een azuurblauwe zee en dat op loopafstand van Camping Cikat in Kroatië. Op de camping is van alles te doen zoals zwemmen in het prachtige waterpark. De hele dag door is er animatie zonder dat er overlast van is. Het dorpje Veli Losinj ligt op loopafstand van de camping. Bezoek ‘s ochtends hier de vismarkt. Ook leuk is een boottocht naar Susak.

73 Reviews over Cikat

• 8Maarten06-08-2022

Voor herhaling vatbaar!

Het ritje ernaar toe duurt even en als je de camping binnen komt denk je een moment “waar ben ik beland”, maar zodra je dichter bij zee komt valt alles steeds meer op zijn plek. Prachtige mobiles, safaritenten en campeerplekken langs de zee. Het allergrootste voordeel was de heerlijk verkoelende zee, wij kozen ervoor om de waterschroeven thuis te laten en de zee egels in de gaten te houden, hetgeen prima te doen was. Hoewel het voor onze kids wel even wennen was vanaf de mega camping in Italië, hebben ze zich prima vermaakt (maar was Italië toch leuker). Wij waren verrast door prijzen (een spritz kost 9 euro) en het eten (en de wijn) is gewoon net even minder dan Italie, maar daar krijg je wel een prachtige camping voor terug met mooie fietsroutes (fiets en sup meenemen geeft iets extra”s) en een prachtige zonsondergang.

• 7Staat v/h sanitair
  • 7Marjon31-07-2022

Niet voor herhaling vatbaar in hoogseizoen

Op zich is dit een prima camping. Schoon en mooi gelegen. Wel supermassaal. In het hoogseizoen nu de camping volstaat is het naar onze mening te vol. Verder kun je op de bovenste helft van de camping de muziek horen van het zwembad dat vrij hard aanstaat van 10 tot 22.00 uur. Super irritant. Wij gaan daarom eerder weg.

• 8Ad24-08-2021

Prima, alleen plekken beter verdelen

Mooie en schone camping. Prachtige baai met een fantastische zee! Bootje meenemen is echt een must! Winkels en haven/boulevard op loopafstand.Wij hadden een superieur plek, maar vergeleken met alle andere plekken was dit hee erg klein. We konden onze caravan en tent net plaatsen. De auto stond half op het pad. Duur betaald als je gaat vergelijken met andere plekken. Er stonden ook bomen op de plek, waardoor het nog krapper werd.

• 8Smid24-08-2021

Geweldige camping super netjes

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9Bert14-08-2020

Uitstekende camping

We hebben met onze 2 kinderen (10 en 12 jaar) 10 dagen in een safaritent overnacht. Met klein keukenblok maar zonder badkamer. De gemeenschappelijke sanitairvoorzieningen zijn werkelijk spic en span. Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat wordt er constant schoongemaakt. Camping zelf is ook keurig opgeruimd. Geen rommel te zien. Waterpark is prachtig. Wel zout water in de zwembaden maar daar wen je snel aan. De zee is kraakhelder. Onze kinderen hebben het snorkelen helemaal ontdekt wat je hier prima kunt. Wel waterschoenen meenemen voor het kiezelstrand. 's Avonds is het in het haventje en langs de boulevard van Mali Losinj erg gezellig en je kunt er prima eten voor een hele redelijke prijs. Supermarkt op de camping heeft alles wat je nodig hebt en met de auto ben je in 5 minuten bij 2 grotere supermarkten net buiten de camping. Camping is dus een echte aanrader. Super vakantie gehad.

• 9Michelle10-08-2020

Geweldig

Super camping. Net aangekomen zonder te reserveren. Hartelijk ontvangen en werden met een golf karretje over de camping gereden om ons de vrije plekken te laten zien. Héél vriendelijk personeel. Camping zit nu op 3000 man (normaal in geen Coronatijd vol met 4800 man). Geen last van het kolossale op dit moment vooral veel Duisters. Fijne plekken met zowel schaduw als zon. Omgeving is hier prachtig. Wij zijn meer vd zee maar kan mijn voorstellen dat het auqapark geweldig is voor kinderen. Nog geen moment spijt gehad van deze camping.

• 9Susan31-07-2020

Fantastisch gehad, ondanks Corona-tijd

Best even getwijfeld of we zouden gaan maar ondanks deze gekke Coronatijd er toch voor gekozen om heen te gaan. Alles was top voor elkaar. Bij elk toiletgebouw hangt desinfectiespul, handzeepdispenser en papieren handdoekjes. Geen enkele keer meegemaakt dat er iets op was. Duidelijke instructies en de hele dag werd er schoon gemaakt. Camping was voor ongeveer 75% bezet dus nergens te druk. In supermarkt een mondkapje. Ook prima. Heerlijk genoten van de prachtige zee, het grote zwembad en de magische zonsondergangen. Wij denken wel dat als de camping helemaal vol is in normale tijden, het vechten voor een plekje is op de relatief kleine strandjes maar verder echt een fijne camping om te staan en vanuit daar o.a. de charmante havenplaatsjes van het eiland te bezoeken.

• 9Marjon06-06-2020

Wat een service

Wat een fantastische service in deze coronatijd. We konden onze reservering gewoon omboeken naar volgend jaar zonder extra kosten. Annuleren of omboeken kan zelfs tot 3 dagen voor aankomstdatum.

Marketing dpt., Marketing, 30-06-2020

Dear guest, Thank you for taking the time to write this rating. It is wonderful to hear such positive feedback, we are happy you recognized our efforts in providing the best customer service in these new circumstances. We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure welcoming you back. Warm regards, Camping Cres & Lošinj

• 9Rieta De Boer van der Wal25-08-2019

Nu nog wat meer voor de jeugd, dan fantastisch

Hele mooie camping, prachtig luxe en schoon sanitair. Ze waren constant aan de schoonmaak, ook de paden werden steeds geveegd. Wij zaten op een superieurplek. Zeer groot plek onder de bomen, precies tussen zee en zwembad in. Ook heel mooi zwembad. Wat wel miste is een voetbalveld buiten de camping ligt wel een voetbalveldje maar die moest je huren. Was ook steeds bezet door de voetbalclub zelf. Midden op de camping ligt een weiland vol onkruid wat de belachelijke "zengarden" moet voorstellen. Laten ze daar een voetbalveld of multicultureel sportveld van maken. Ze hebben wel een beachvolleybalveldje en 1 tafeltennistafel pal aan zee...... ook veel te weinig voor zo'n camping. Tafeltennissen in de wind ook erg lastig.......voor de rest geweldige zee....We hebben ondanks het gemis van deze voorzieningen toch weer geboekt voor volgend jaar.

Marketing dpt., Marketing, 30-06-2020

Dear guest,

Thank you for taking the time to write this rating. It is wonderful to hear such positive feedback. We are delighted you enjoyed your stay with us.

Warm regards,

Camping Cres & Lošinj

• 9van Veen13-08-2019

top vakantie

stonden met caravan op een superieur plek, fantastisch met uitzicht op zee.

• 8Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar