Camping Cikatsterstersterster

• 6.3Eetgelegenheden
  • 9.1Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Een azuurblauwe zee en dat op loopafstand van Camping Cikat in Kroatië. Op de camping is van alles te doen zoals zwemmen in het prachtige waterpark. De hele dag door is er animatie zonder dat er overlast van is. Het dorpje Veli Losinj ligt op loopafstand van de camping. Bezoek ‘s ochtends hier de vismarkt. Ook leuk is een boottocht naar Susak.

65 reviews over Camping Cikat

• 2019
    9Rieta De Boer van der Wal25-08-2019

Nu nog wat meer voor de jeugd, dan fantastisch

Hele mooie camping, prachtig luxe en schoon sanitair. Ze waren constant aan de schoonmaak, ook de paden werden steeds geveegd. Wij zaten op een superieurplek. Zeer groot plek onder de bomen, precies tussen zee en zwembad in. Ook heel mooi zwembad. Wat wel miste is een voetbalveld buiten de camping ligt wel een voetbalveldje maar die moest je huren. Was ook steeds bezet door de voetbalclub zelf. Midden op de camping ligt een weiland vol onkruid wat de belachelijke "zengarden" moet voorstellen. Laten ze daar een voetbalveld of multicultureel sportveld van maken. Ze hebben wel een beachvolleybalveldje en 1 tafeltennistafel pal aan zee...... ook veel te weinig voor zo'n camping. Tafeltennissen in de wind ook erg lastig.......voor de rest geweldige zee....We hebben ondanks het gemis van deze voorzieningen toch weer geboekt voor volgend jaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9van Veen13-08-2019

top vakantie

stonden met caravan op een superieur plek, fantastisch met uitzicht op zee.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9moi12-08-2019

Schone camping met prachtig sanitair!

genoten van deze zeer goed verzorgde camping. In heel ons campingverleden nog nooit zo;n mooi sanitair gehad! schoon, ruim en nieuw! (en een heerlijke muziekje op de achtergrond). Maar het belangrijkste was de prachtige schone zee!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 4Jelke29-07-2019

Één maal nooit meer

Wij verblijven momenteel 2 w op de camping. Om niet negatief te beginnen zwembad top!!!! Zout water went zeer snel dochter 2j heeft er geen last van winkel ruim assortiment en schappelijke prijzen. Onderhoud sanitair gebeurd de hele dag door. Animatie voor kinderen is niets waart een show duurt soms maar 10 min en sta je er 30 min voor aan te schuiven 2 dagen regen niets open zelfs geen mini disco voor kinderen overdekte speeltuin alleen toegankelijk met sokken... Het complex aan het zwembad goed verzorgd bar boven is alleen maar open in de avond wat jammer is organisatie 0,0 1 keer nooit meer onvriendelijk personeel. Vaste staanplaaten die hier camperen krijgen voorrang op alles.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Renate28-07-2019

Fantastische camping. Veel aanbod in spel en sport

Vandaag thuis gekomen. Met 2 jongens 11&13., 14 nachten in een tent verbleven op camping Cikat. Prachtige camping, goed onderhouden, prachtig groot zwembad, aan het zoute water wen je snel. De zee is erg helder, waterschoenen is een must! De reis was lang, maar goed verlopen, ook de oversteek met de ferry. Plaatsje Mali Losinj is erg klein, weinig te zien. We hebben de auto naar Veli Lošinj gepakt (kleiner maar erg mooi gelegen) en naar Osor. Leuk voor een ochtend wandeling. Met de boot naar eiland Susak is een aanrader. Zandstrand en leuke smalle straatjes om te bekijken. Omdat Mali Losinj verder niet heel bijzonder is en de afstand erg ver, was het voor ons eenmalig.

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    8Familie Schers19-08-2018

Top vakantie gehad!

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Grote kampeerplaats. We lagen tegenover het toiletgebouw. Wat erg praktisch was. Er werd bijna de hele dag door schoongemaakt. Zwembad was echt top!! Na 2 dagen ben je aan het zoutwater gewend. Het stadje Losinj ligt op loopafstand. We hebben een supertoffe boottrip gemaakt met inktvissen/zeesterren opduiken en van rotsen springen!!! Jetski varen en bandraften zat ook in ons programma. Het zeewater is hier echt helder, je hebt wel waterschoenen nodig voor het stenen strand. Als ik een minpuntje moet noemen dan is dat het het minder vriendelijk personeel.

• 9Staat v/h sanitair

Jadranka kampovi d.o.o., Marketing, Marketing, 19-10-2018

Dear family Schers, Thank you for your review and for taking your time to share impressions about your stay, your opinion is very important to us. We are delighted that you spent a good time in our camping Cikat. We hope we will have the opportunity to welcome you again. Best regards, Jadranka kampovi d.o.o.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Martijn03-08-2018

Heerlijke vakantie op een prachtige plek.

Voor de eerste keer Kroatië en dat is ons zeer goed bevallen het eiland waar we verbleven is echt prachtig!

Pluspunten: - Goed onderhouden mooie camping. - Mooie plekken waar je heerlijk in de zee kunt zwemmen en voor omgerekend 60 kura (ongeveer 7,50 euro) huur je 2 goede strandstoelen en parasol. - Omgeving is echt mooi en bezoek het dorpje Veli Losinj. Daar zit een pizza/Italiaans restaurant ROVE echt heerlijk.

Minpunten: - receptie personeel niet heel vriendelijk. - zwembad is echt geweldig met allerlei speelmogelijkheden maar het ZOUT WATER XXXXL. Echt niet te doen dit zoute zwembad. We hoorde iedereen klagen over pijn in de ogen tijdens het zwemmen. Als het zwembad zoet water zou zijn bleef ik 3 weken op de camping.

Tips:
    - restaurant Rove (heb er geen aandelen in) - Met de boot naar Susak (dagje zandstrand). - de verse vismarkt elke dag vanaf 7.00 uur tot 12.00 uur in Mali losji.

• 7Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Jadranka kampovi d.o.o., Marketing, Marketing, 04-09-2018

Dear Mr. Martijn, Thank you for your review and for taking your time to share impressions about your stay, your opinion is very important to us. We are delighted that you spent a good time in our Camping Čikat. We hope we will have the opportunity to welcome you again. Best regards, Jadranka kampovi d.o.o.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Day03-08-2018

Wat een geweldige camping! Met onze zes kinderen waren wij daar op vakantie. De kinderen zijn 20,18,16,13,12 en 9 jaar. Voor allen was er voldoende vertier en wij ouders hebbe genoten. Het gebied zelf is prachtig en vooral voor rust en sportiviteit ga je het hier vinden. Voor volgend jaar hebben wij weer geboekt❤️ Bij de receptie is het personeel aardig, maar hou in de supermarkt rekening met de taal barrière. Ze lijken ook vaak norser daar, zelf vermoed ik dat het voornamelijk komt door de taal. Qua sanitair is er goede onderhoudt. Het is wel zo dat er in het nieuwe gedeelte wachttijden kunnen instaan. Dat komt door de regendouches en de ruimte daar. Maar in de 3 weken verblijf had ij vrede met de “ simpele” douches en die waren prima. De schoonmaaksters houden het goed bij. Evenals het park zelf! Die is ook schoon

Dear guest,

Thank you for your review and for taking your time to share impressions about your stay, your opinion is very important to us. We are delighted that you spent a good time in our campsite Cikat.

We are looking forward already to your visit next year.

Best regards,

Jadranka kampovi d.o.o.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Fam. van Engelen31-07-2018

Super camping!

Dit is echt een fantastische camping! Wij staan hier momenteel voor 2wkn, en wat is het mooi hier! We staan op een standaard kampeerplaats, (812) vlakbij het zwembad (3min),en vlakbij zee (3min) Aquapark is geweldig... alleen veel te weinig zitruimte voor de mensen die niet verplicht een bedje willen huren (25kuna) . Dit zou wel beter moeten in het hoogseizoen. Zwembad is gevuld met zout water (uit de zee) maar daar heb je weinig last van. Sanitair was super schoon! Zeer netjes ..Word de hele dag gepoetst. Animatie voor de kinderen is er de hele dag... savonds is er ook wel wat te doen,maar gelukkig zonder overlast op de camping... Kustlijn hier is Geweldig! Kroatië heeft al helder zeewater,maar zo mooi als hier,zie ik niet vaak. Helaas mag de camping niks aanleggen qua strand bv,dus het is op rotsen of kiezels zitten met je handdoek. Op 5min rijden zit de Lidl.. Op 2km loop je zo het stadje in.

Dear family van Engelen,

We hope we will have the opportunity to welcome you again.

Best regards,

Jadranka kampovi d.o.o.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 6Maros14-07-2018

Mooie camping. Overleg Acsi en management camping

Camping Cikat is een mooie camping met een prachtig waterpark. De kuststrook op deze camping is rotsachtig en er is een kleine baai met zeer grof grind. Persoonlijk vinden we deze baai te klein. Als alle badgasten in het hoogseizoen een plaatsje willen hebben aan het water is er een ruimte probleem. De rotsachtige kust is absoluut niet geschikt voor kinderen. Het aanleggen van een zand-grindstrand is echt noodzakelijk. Daarnaast wilden we in het voorseizoen gebruik maken van onze Acsi-kortingskaart. In het Acsi-boek 2018 staat dat je met deze kortingskaart recht hebt op een comfortplaats. Dit bleek bij de campingreceptie niet zo te zijn. We werden naar standaardplaatsen verwezen. Geen schoon water noch afvoerputje in korte nabijheid.Het werd lopen met een gieter over een afstand van ongeveer 300 meter. We zijn er nog niet uit aan wie het ligt. Verkeerde vermelding in het Acsi-boek of beleid management camping Cikat. Slecht verhaal.

Jadranka kampovi d.o.o., Marketing, Marketing, 12-08-2018

Dear Mr. Maros, Thank you for your review and for taking the time to share impressions about your stay with us. Your opinion is very important to us. We would like to apologize for any inconvenience you have experienced in our camping. According to the signed contact with Acsi for this year we have only standard category pitches with discount in the offer. That should be also in the guide since we applied that category. What has happened in the meantime, we don't know, probably a printing error which is causing us this damage. We hope you will give us another chance and visit us again. Kind regards, Jadranka kampovi d.o.o.

Gereisd met partner in juni 2018

4 tips over Camping Cikat

• abyss, 08-08-2014

Als je boekt kijk dan goed op de foto's die ze er bij zetten soms staan er bomen midden op je plekje. wat ook makkelijk een uur duurt. orienteer je op de vertrek tijden. Zorg voor water schoenen. Je kunt er geen koel element invriezen, wel een koelkluisje hurenAls je van rust houdt kan je beter verder op de camping gaan staan richting de 970 . Vooraan op de camping zijn jeugd kampen. waar veel lawaai vandaan komt.

• marjon tolhuijs, 26-07-2014

Veli Losinj is een prachtige plaatsje met een schattig klein haventje.

• Sjors01, 18-12-2014

Vanaf 2015 beschikt de camping over een waterpark met glijbanen, restaurant, pool-bar,fitness centrum, hydro massage 2.000 m² water plezier

18 vragen over Camping Cikat

• Arthur, 13-02-2019

3,5 meter bootje met elektrische motor

Is het mogelijk om redelijk makkelijk een opblaasboot van 3,5 mtr met een elektrische motor hier te water te laten? Dus vanaf de tent naar het water tillen en vanaf de kant te water te laten? Wij deden dit met onze kano's op andere campings. Denk aan Polaris en Valkanela. Maar wij willen graag een bootje met elektrische motor kopen. We kunnen gewoon roeien tot in officieel vaarwater.

Johan, 28-06-2019

Wij zaten vorig jaar op Vestar en gaan dit jaar naar Cikat met ons bootje van 4 meter en motor. Maar wij huren een boei zodat de boot die paar weken in het water ligt. Veel makkelijker.

• Jessyca, 23-01-2019

Niet genummerde zone

NL: Wat is jullie ervaring met de niet genummerde zone?? Zijn het fijne plekjes? In welke zone kan je dan het beste staan?

DU: Wie sind Ihre Erfahrungen mit der nicht nummerierten Zone? sind sie gute orte? In welcher Zone kann man am besten stehen?

EN: What is your experience with the non-numbered zone? Are they fine spots? In which zone can you best stand?

• Sam, 16-10-2018

Hond

Mag de hond mee de zee in?

Camping Cikat info

• Aantal sterrensterstersterster