Camping Cikat

Camping Cikat
8,1

Een azuurblauwe zee en dat op loopafstand van Camping Cikat in Kroatië. Op de camping is van alles te doen zoals zwemmen in het prachtige waterpark. De hele dag door is er animatie zonder dat er overlast van is. Het dorpje Veli Losinj ligt op loopafstand van de camping. Bezoek ‘s ochtends hier de vismarkt. Ook leuk is een boottocht naar Susak.

37 reviews over Camping Cikat in het Nederlands

Top vakantie gehad!

Familie Schers
19-8-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Grote kampeerplaats. We lagen tegenover het toiletgebouw. Wat erg praktisch was. Er werd bijna de hele dag door schoongemaakt. Zwembad was echt top!! Na 2 dagen ben je aan het zoutwater gewend. Het stadje Losinj ligt op loopafstand. We hebben een supertoffe boottrip gemaakt met inktvissen/zeesterren opduiken en van rotsen springen!!! Jetski varen en bandraften zat ook in ons programma. Het zeewater is hier echt helder, je hebt wel waterschoenen nodig voor het stenen strand. Als ik een minpuntje moet noemen dan is dat het het minder vriendelijk personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Jadranka kampovi d.o.o., Marketing, Marketing, 19-10-2018

Dear family Schers, Thank you for your review and for taking your time to share impressions about your stay, your opinion is very important to us. We are delighted that you spent a good time in our camping Cikat. We hope we will have the opportunity to welcome you again. Best regards, Jadranka kampovi d.o.o.

Heerlijke vakantie op een prachtige plek.

Martijn
3-8-2018

Voor de eerste keer Kroatië en dat is ons zeer goed bevallen het eiland waar we verbleven is echt prachtig!

Pluspunten: - Goed onderhouden mooie camping. - Mooie plekken waar je heerlijk in de zee kunt zwemmen en voor omgerekend 60 kura (ongeveer 7,50 euro) huur je 2 goede strandstoelen en parasol. - Omgeving is echt mooi en bezoek het dorpje Veli Losinj. Daar zit een pizza/Italiaans restaurant ROVE echt heerlijk.

Minpunten: - receptie personeel niet heel vriendelijk. - zwembad is echt geweldig met allerlei speelmogelijkheden maar het ZOUT WATER XXXXL. Echt niet te doen dit zoute zwembad. We hoorde iedereen klagen over pijn in de ogen tijdens het zwemmen. Als het zwembad zoet water zou zijn bleef ik 3 weken op de camping.

Tips:
- restaurant Rove (heb er geen aandelen in) - Met de boot naar Susak (dagje zandstrand). - de verse vismarkt elke dag vanaf 7.00 uur tot 12.00 uur in Mali losji.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Jadranka kampovi d.o.o., Marketing, Marketing, 4-9-2018

Dear Mr. Martijn, Thank you for your review and for taking your time to share impressions about your stay, your opinion is very important to us. We are delighted that you spent a good time in our Camping Čikat. We hope we will have the opportunity to welcome you again. Best regards, Jadranka kampovi d.o.o.

Day
3-8-2018

Wat een geweldige camping! Met onze zes kinderen waren wij daar op vakantie. De kinderen zijn 20,18,16,13,12 en 9 jaar. Voor allen was er voldoende vertier en wij ouders hebbe genoten. Het gebied zelf is prachtig en vooral voor rust en sportiviteit ga je het hier vinden. Voor volgend jaar hebben wij weer geboekt❤️ Bij de receptie is het personeel aardig, maar hou in de supermarkt rekening met de taal barrière. Ze lijken ook vaak norser daar, zelf vermoed ik dat het voornamelijk komt door de taal. Qua sanitair is er goede onderhoudt. Het is wel zo dat er in het nieuwe gedeelte wachttijden kunnen instaan. Dat komt door de regendouches en de ruimte daar. Maar in de 3 weken verblijf had ij vrede met de “ simpele” douches en die waren prima. De schoonmaaksters houden het goed bij. Evenals het park zelf! Die is ook schoon

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Dear guest,

We are looking forward already to your visit next year.

Best regards,

Jadranka kampovi d.o.o.

Super camping!

Fam. van Engelen
31-7-2018

Dit is echt een fantastische camping! Wij staan hier momenteel voor 2wkn, en wat is het mooi hier! We staan op een standaard kampeerplaats, (812) vlakbij het zwembad (3min),en vlakbij zee (3min) Aquapark is geweldig... alleen veel te weinig zitruimte voor de mensen die niet verplicht een bedje willen huren (25kuna) . Dit zou wel beter moeten in het hoogseizoen. Zwembad is gevuld met zout water (uit de zee) maar daar heb je weinig last van. Sanitair was super schoon! Zeer netjes ..Word de hele dag gepoetst. Animatie voor de kinderen is er de hele dag... savonds is er ook wel wat te doen,maar gelukkig zonder overlast op de camping... Kustlijn hier is Geweldig! Kroatië heeft al helder zeewater,maar zo mooi als hier,zie ik niet vaak. Helaas mag de camping niks aanleggen qua strand bv,dus het is op rotsen of kiezels zitten met je handdoek. Op 5min rijden zit de Lidl.. Op 2km loop je zo het stadje in.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Dear family van Engelen,

We hope we will have the opportunity to welcome you again.

Best regards,

Jadranka kampovi d.o.o.

Mooie camping. Overleg Acsi en management camping

Maros
14-7-2018

Camping Cikat is een mooie camping met een prachtig waterpark. De kuststrook op deze camping is rotsachtig en er is een kleine baai met zeer grof grind. Persoonlijk vinden we deze baai te klein. Als alle badgasten in het hoogseizoen een plaatsje willen hebben aan het water is er een ruimte probleem. De rotsachtige kust is absoluut niet geschikt voor kinderen. Het aanleggen van een zand-grindstrand is echt noodzakelijk. Daarnaast wilden we in het voorseizoen gebruik maken van onze Acsi-kortingskaart. In het Acsi-boek 2018 staat dat je met deze kortingskaart recht hebt op een comfortplaats. Dit bleek bij de campingreceptie niet zo te zijn. We werden naar standaardplaatsen verwezen. Geen schoon water noch afvoerputje in korte nabijheid.Het werd lopen met een gieter over een afstand van ongeveer 300 meter. We zijn er nog niet uit aan wie het ligt. Verkeerde vermelding in het Acsi-boek of beleid management camping Cikat. Slecht verhaal.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Jadranka kampovi d.o.o., Marketing, Marketing, 12-8-2018

Dear Mr. Maros, Thank you for your review and for taking the time to share impressions about your stay with us. Your opinion is very important to us. We would like to apologize for any inconvenience you have experienced in our camping. According to the signed contact with Acsi for this year we have only standard category pitches with discount in the offer. That should be also in the guide since we applied that category. What has happened in the meantime, we don't know, probably a printing error which is causing us this damage. We hope you will give us another chance and visit us again. Kind regards, Jadranka kampovi d.o.o.

heerlijk genoten van de rust op een grote camping

van den Berg
17-6-2018

sanitair was top, de gehele dag werd deze schoon gehouden. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. de kinderen hebben het erg naar de zin gehad en het dorpje is knus met goede restaurants. 1 min puntje, je staat tussen de pijn bomen welke hars op de auto doen druppelen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017
Jadranka kampovi d.o.o., Marketing, Marketing, 23-6-2018

Dear Mr van den Berg, Thank you for your review and for taking your time to share impressions about your stay, your opinion is very important to us. We are delighted that you spent a good time in our campsite Cikat. We hope we will have the opportunity to welcome you again. Best regards, Jadranka kampovi d.o.o.

Prima voor één keer

Fam. Schuurman
30-9-2017

Wij zijn hier drie weken geweest. Vanaf 07.00 uur stonden er lange rijen bij de toiletten. Tevens stonden deze er na 16.00 uur bij de douches ook. Dus het was voor 16.00 of na 23.00 uur douchen. Deze werden wel goed schoon gehouden.

Het zwembad was erg mooi, maar alleen tegen betaling een parasol te krijgen.

Het personeel stond ons behoorlijk tegen. Liepen erbij met een gezicht op onweer en dat was overal zo. In de supermarkt kon er alleen gedag af als je gepast betaalde. Zo niet, dan werd je met de nek aangekeken en drukten ze je het wisselgeld in de handen. Het campingpersoneel gebruikte de camping om goed te racen met hun golfkarretjes en elektrische scooters.

De elektra was slecht geregeld. Met simpele verdeelstekkers op één aansluiting was het niet echt veilig te noemen.

Verder overal een flink eind lopen. Wel kon je zien dat de camping goed verzorgd werd.

Voor ons met kinderen één keer, maar volgende keer wat anders.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017
Jadranka Kampovi d.o.o., Marketing, 11-10-2017

Respected fam.Schuurman,

Thank you for your review. We are delighted that you spend your vacations in our camp. We will consider all the things you have said. You can visit one of our other three camps (Bijar, Baldarin or Slatina) and maybe you will find what you are looking for :)

Thank you once again.

Mooi voor één keer

Lianne
7-9-2017

De camping is mooi opgezet in een pijnboombos. Het zwembad is mooi maar gevuld met zout water. Dit is wel even wennen. Het is jammer dat rond het zwembad geen grasveldje is aangelegd. Je ligt op de betonnen ondergrond. Optie is om een bedje te huren maar dit doe je ook niet iedere dag. Het zeewater is schitterend en perfect om te snorkelen. Voor de rest is er weinig te doen op het eiland. Er zijn twee stadjes die je kunt bezoeken, Mali en Veli Losinji. De reistijd is ons ontzettend tegengevallen! Leuk voor een keer maar niet voor een tweede keer, dan toch liever Istrië!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017
Jadranka kampovi d.o.o, Marketing, 17-10-2017

Respected,

Thank you for your review. We are delighted that you spend your vacations in our camp. You can visit one of our other three camps (Bijar, Baldarin or Slatina) and maybe you will find what you are looking for :)

Sincerely,

Jadranka kampovi d.o.o

Super camping mooie omgeving en natuur

Sandra
30-8-2017

Camping is groot maar goed ingedeeld. Alles goed geregeld en duidelijk. Faciliteiten zoals supermarkt en restaurant aanwezig. En het aquapark is helemaal top!!! Dames op de receptie mogen vriendelijker zijn.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017
Karlo, Marketing, 1-9-2017

Dear Sandra,

Thank you for your rating. We are delighted that you spend your vacations in our camp. We are looking forward to seeing you again.

Prima plek!

Fam. Stolte
14-8-2017

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op Cikat. We stonden op een superior plek. Ruime plek, dicht bij de zee en bij toiletgebouw, welke keurig schoongemaakt werd. Nadeel was dat we onder naaldbomen stonden, daardoor enorm veel hars op onze caravan en tent. De zee is echt fantastisch, heerlijk om in te zwemmen en te snorkelen. Er is ook een prachtig zwembad, echter gevuld met zout water. Supermarkt op de camping heeft een ruim assortiment en is niet echt duur. Ook buiten de camping de moeite waard om de omgeving te verkennen: Mali Losinj en Veli Losinj zijn leuke plaatsjes om te bezoeken. Rijdt ook eens naar de zuidpunt van het eiland: prachtige vergezichten! Ook op Cres zijn leuke plaatsjes om te bezoeken. Lubenice is een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017
Karlo, Marketing, 17-8-2017

Dear fam Stolte,

Thank you for your kind words. We are delighted that you spend your vacations in our camp. We are looking forward to seeing you again.

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesFietsverhuur, Wasserette

• Autovrij parkJa

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cikat in Mali Losinj, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cikat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.