Mali Losinj

Reviews over Mali Losinj

druk toerisme

Fam. DB
    8-8-2017

druk stadje, veel eetgelegenheden waar je onmiddellijk je eten krijgt en ze je daarna liefst direct weg hebben om weer nieuwe klanten te kunnen zetten, weinig winkeltjes, mooie natuur, prachtige uitzichten.... Op onze laatste avond gebeurde er een schietpartij tussen ruzieënde concurrenten (obers, uitbaters) heel veel paniek, iedereen ging lopen en schreeuwde! Voor ons volgend jaar terug Istrië waar er veel meer te zien is en de mensen vriendelijker zijn. Veli losinj ligt 5km verder en vonden wij vele gezelliger!!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

gemoedelijke stad op een dito eiland

Quadrifoglio
    21-9-2014

Het is echt een gewaardeerd uitstapje naar dit dorpje dat toch één van de belangrijkere dorpen op dit eiland is. Er zijn grote suup's, maar de prijzen zijn niet suup(erlaag). Het dorp is echt een dagtrip waard. Parkeer uw auto en trek door de smalle straten omlaag naar de haven. Daar begint het allemaal.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Gezellig havenstadje op eiland Mali Losinj

Marianne van den Bogaard
    18-9-2013

Tropisch eiland Mali Losinje met als grootste stadje Mali Losinj. Gezellig havenplaatsje met leuke restaurantjes, winkels en barretjes. Altijd wel ergens life muziek. Drankjes nog betaalbaar, aardige mensen. Veel keus uit rondvaartboten voor een eilandtour met kans om dolfijnen te zien. Vis- en groentemarkt overdekt. Prachtige wandelpaden langs de zee. Mogelijkheid om te fietsen. Te voet naar camping Cikat is ca. 30 minuten. Het eiland is hier erg smal, ca. 200 m., erg apart; je loopt dus van de oostkust naar de westkust. Prachtige zonsondergangen aan de westkant.

Gereisd Met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke plek, weinig Nederlanders

theo230680
    9-6-2013

Mali Losinj is een leuke redelijk toeristische plaats op het gelijknamige eiland. Mooi centrum met boulevard en haven. Gezellig en gemoedelijk. Kleine straatjes en pleintjes tegen een berg aan gelegen. Het kleinere Veli Losinj is op fietsafstand, dit is een mooi fietstripje. Veel Slovenen die deze aangename vakantieplaats in tegenstelling tot de Nederlanders wel hebben ontdekt.

Gereisd Met partner in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie eilanden

nuchtere vakantieganger
    23-12-2011

Wij zijn eind september 1,5 week op Mali Losinj geweest, op camping Poljana, we hadden een prachtige plaats met uitzicht op zee, super camping. Als je goed zoekt heb je prachtige wandelroutes. Wij hebben heerlijk gelopen vanaf Mali naar Veli Losinj langs zee. Heel helder water. De prijzen zijn hier gewoon europees.

Gereisd Met partner in Sat Sep 10 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Mali Losinj scoort een 7,8 uit 10, op basis van 52 reviews