Camping Krkstersterstersterster

7.9Goed

Kroatië, Kvarner, Krk (op Krk)

7.9Goed

• 7.6Eetgelegenheden
  • 8.6Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Aan de kust van Kroatië vind je Camping Krk. Een kleinschalige en rustige camping zonder al teveel faciliteiten. Ideaal voor wie op zoek is naar een luxe mobile home en minder naar dat typische kampeergevoel. Camping Krk is daarnaast opvallend schoon en netjes. Vanaf hier loop je via een wandelpad langs zee naar Krk.

231 reviews over Camping Krk

• 2019
    7Fam15-12-2019

Prachtige camping Maar mist sfeer.

Prachtig eiland. 2 jaar achter elkaar hier onze vakantie gevierd. Camping is prachtig. En zeer luxe. Horeca duur. Even van de camping af lopen en veel betaalbare restaurants. Aanrader het pad langs de zee naar het stadje. Verveelt nooit. Helaas veel Duitste gezinnen die erg op zichzelf zijn, en druk met de dure caravans. Camping mist sfeer en levendigheid. Onze pubers hebben zich hierdoor verveelt in de avonden. Weinig vermaak. En slechte informatievoorziening betreft activiteiten. Voor het springkussen bij de zee op de camping moet je flink betalen.(7,50 voor een half uur) Domper. We gaan daarom volgend jaar niet weer terug.

• 1Eetgelegenheden

• 9Bouma07-09-2019

Mooie camping als uitvalsbasis voor eiland Krk

Eigen strand van de camping. Je kunt luxe bedden huren met doeken voor de zijkanten (150 kn). Waterklimtoestel. De slagboom voor de auto gaat automatisch open: herkent namelijk je nummerbord. Stavaravan gehuurd met grote overdekte veranda. De veranda’s staan dicht tegenover elkaar: je kunt bij elkaar op het bord kijken. 3 slaapkamers, grote koelkast, magnetron, vaatwasser, 2 ligbedden, tv. Op camping ook winkel, bakker, restaurant, bar, kapper, winkeltjes, zwembad. Erg goede gratis Wifi. Wandeling naar Krk. Pad begint via hek bij strand. Eerst smal pad tussen de bomen. Na 25 minuten ben je in centrum Krk. Tips: Boottocht om eiland Plavnik (dolfijnen zwommen mee). Diverse plaatsen/stranden: Krk (gezellig historisch centrum), Baska (boulevard, strand), Punat (strand), Malinska (boulevard), Stara Baska (strand), Vrbvik (met smalste straat), grot Rudine.

• 9Staat v/h sanitair

• 8Spaans28-08-2019

Heerlijke vakantie gehad

Mooie camping vriendelijk personeel Wij zaten in een premium camping home wat een luxe Iedere dag schone handdoeken, schuurtje voor de fietsen, bedden die opgemaakt worden, handdoek service bij het zwembad voor de premium home’s, auto’s staan niet bij de camping home.

Leuk om een wandeling naar krk stad te maken kan ook met het busje voor 10 kuna per persoon Ondanks dat de camping vol was hebben we dat niet zo ervaren Genoeg te doen in de omgeving Goede WiFi

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6Isabel27-08-2019

Mooie plek maar camping valt tegen

Drukke en volle camping. Toen we op 21 augustus vertrokken was de camping nog helemaal bezet. Kleine plekken. De comfort mare staan niet aan zee. Maar omdat het heen hele grote camping is ben je er zo. Sanitair ziet er mooi uit maar was regelmatig niet schoon. Het strand is niet groot. Om zeker te zijn van een mooie plek kun je het best een bedje huren voor een paar dagen. De zee is erg mooi, heerlijk koel water waarin je goed kunt snorkelen. Aan het zwembad, klein, zijn er genoeg bedjes. Deze zijn gratis. Aan het strand kun je streetfood, hamburgers en wraps kopen. Deze smaakten goed. Voor pupers is er in de periode dat wij er waren weinig te doen. Voor ons was de camping te vol en te druk ook de prijs/kwaliteit is voor ons een nadeel van deze camping.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Rudolf Schreuder17-08-2019

Prachtig gelegen camping, zeer gastvriendelijk

Comfort Mare Pitch is niet altijd in de buurt van het strand, wij stonden ver van het strand af (foto website klopt niet in veel gevallen) en er was geen water op onze plek. De afwatering na regenbui is op diverse plekken niet op orde. De campingplekken verschillen in grote en het was manoeuvreren met de auto en gelukkig hadden wij een mover was echt wel nodig. Camping is prachtig gelegen, groot zwembad en mooie heldere zee. Neem wel je schoentjes mee want het is rotsstrand. Ligbedden aan het strand zijn te huur. Restaurant Oliva was net voldoende (bij rauwe kip kregen we geen korting), het streedfood bij Mezzino was geweldig. Sanitair is goed, ruim en schoon. Werd meerdere keren per dag door schoongemaakt. Camping geeft gelijk bij aankomst een evaluatieformulier mee, sterk pluspunt. Prima broodjes op de camping, campingwinkel voor noodgevallen. Geen overlast gehad van entertainment, wel een ruim programma voor alle leeftijden.

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Rg07-08-2019

Mooie camping

In Juli 2019 zijn wij 10 dagen op camping Krk geweest (2 volwassen en 2 kids /caravan plaats). Een mooie camping: -Omgeving Krk; -Sanitair gebouwen zijn en blijven mooi en modern; -Zee en zwemmogelijkheden; -Camping terrein is goed onderhouden;

Aandachtspunten voor camping Krk zijn: -In ons sanitair gebouw was er tussen 17-21 uur onvoldoende waterdruk. Het sanitairgebouw ligt er netjes en verzorgd bij en wordt goed gereinigd, maar in de spitsuren kun vaak niet douchen omdat er gewoonweg te weinig waterdruk is! We hebben dit gemeldt na 3 dagen: geen verbetering. -Kleine plaatsen en veel verschil tussen kampeerplaatsen die qua boekingstype hetzelfde zijn; -Je moet op deze mooie camping overal voor betalen (strandbedje, waterspeelpark, etc.) -Men kan niet overal met pinpas betalen; Samenvattend vinden wij dit een mooie camping, echter de 5-sterren status is nog niet op alle vlakken bereikt!

• 6Staat v/h sanitair

• 5Leen G01-08-2019

Super duur.

hadden een comfort mare pitch gereserveerd. Op de website stond dit als een staanplaats dicht bij de zee. Bij aankomst was Dit een teleurstelling. De staanplaats was helemaal niet dicht bij de zee. Je kon zelf geen streepje zee zien door de struiken. Het enige wat we zagen waren onze buren. De camping op zich is heel proper. Het sanitair en de douches worden heel goed onderhouden. Er zijn ook voldoende douches zodat je niet te lang moet aanschuiven 's avonds. De wc krijgt een muziekje en er staan bloemetjes om de boel op te fleuren. Tot zover m'n positiviteit. Ze zuigen je hier uit als een citroen. Wil je op het strand liggen moet je betalen voor een ligzetel. De prijzen in het winkeltje zijn duurder dan sommige winkels bij ons 'n België. Wil je iets drinken aan het zwembad dan kost dit al snel 30kuna (4€) voor een 25cl beker. Wil je een wasmachine laten draaien betaal je 60kuna (8€). Kortom hele dure camping. Mij zien ze niet meer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7Math Vliegen29-07-2019

Mooie camping, maar veel te kleine plekken

Vandaag aangekomen, mooie camping, top sanitair echter teleurgesteld id kampeerplek. Hebben na melding bij de receptie een andere gekregen maar ook deze is te klein helaas. Ruim een jaar geleden veel voorkeursplekken doorgegeven maar géén van deze gekregen. Voor Kroatische begrippen ook niet goedkoop, de kleine plekken doen echt afbreuk aan de camping, erg jammer

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Cindy25-07-2019

Aanrader!

Super camping. We hadden een prachtige mobile home. Knusse camping, fijn zwembad en aan zee. Shows in de avond stellen niet veel voor, dit was het enige minpunt. Leuk om te voet naar Krk te gaan en met het busje terug (10 kuna p.p). Malinska is zeker een bezoekje waard. Strand bij Baska vonden wij te druk. Soline Bay ook erg leuk voor een ochtend.

• 9Staat v/h sanitair

• 10Pieters19-07-2019

Geweldig

Super camping. Heel erg netjes onderhouden. Super sanitair. Animatie heel erg leuk voor zowel de kleinste kinderen als ook voor tieners. Zwembaden zijn ook netjes met voldoende ligbedden. Leuk spraypark voor kinderen en 2 glijbaantjes. De zee is erg mooi. Vanuit de camping langs de zee naar het stadje krk is erg leuk om te doen. Super camping en mooi eiland. We komen zeker nog eens terug.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

14 tips over Camping Krk

• Rick, 16-09-2013

Neem een bootje mee! Er is op het water nog meer te zien.

• Jeroen, 30-07-2013

Bezoek aan Krk, Vrbnik en boottocht rondom eiland Plavnik (www.mb-kosljun.com, niet goedkoopste wel geweldige sfeer - ca. €35 p.p. , kinderen gratis).

• jvegte7, 05-12-2012

j e moet dus als je naturist bent niet naar Politin gaan. vanaf nu kleding verplicht helaas. we hebben dit bericht ontvangen van de NFN.

119 vragen over Camping Krk

• Milan, 27-07-2019

Is er werkende wifi over de hele camping?

• Teun, 13-01-2019

tieners

is er wat te doen qua uitgaan op of bij de camping? (tieners van 15 en 17 jaar)

Tiny , 18-02-2019

In Krk zelf (20-25 minuten lopen) zijn een paar leuke tentjes om uit te gaan maar op de camping is geen disco. Wel vaak muziek maar meestal voor de kleintjes of wat ouderen. Op het sportveld treft de jeugd elkaar vaak of bij de cocktailbar. Onze zoon van 15 gaat ook nog graag mee.

• Snijders, 28-10-2018

strand

Ik lees dat er kort bij de camping ook een nudistenstrand is, waar ligt dit en welke plaatsen kun je het beste boeken om hier kort bij te staan

Camping Krk info

• Aantal sterrenstersterstersterster