Géén boekingskosten

Krk

KroatiëKvarnerKrk (op Krk)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Krk voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 234 reviews

• 9Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Aan de kust van Kroatië vind je Camping Krk. Een kleinschalige en rustige camping zonder al teveel faciliteiten. Ideaal voor wie op zoek is naar een luxe mobile home en minder naar dat typische kampeergevoel. Camping Krk is daarnaast opvallend schoon en netjes. Vanaf hier loop je via een wandelpad langs zee naar Krk.

234 Reviews over Krk

• 9Joyce16-10-2022

Fantastische camping als je met kleine kinderen reist. Het zwembad was perfect, niet groot, maar voor kleine kinderen prima, altijd wel een bedje beschikbaar. Aan zee kun je het avontuur op zoeken, stoeltje en sup mee en je kunt je hele dag vermaken. Restaurant was super, personeel heel vriendelijk. Animatie hartstikke leuk en veelzijdig, mini club Maro favoriet, de kinderen waren helemaal blij als Andrijana er was, wat een lieve meid! Sanitair werd goed bijgehouden en was erg netjes. We zaten in een clamping tent in een straatje met veel schaduw door bomen, perfecte plek ook. We hebben met z’n vieren een geweldige vakantie gehad, echt 5 sterren waard.

• 9Linda22-08-2022

Fantastisch verblijf

Geweldige camping! Wij verbleven 11 dagen in een safaritent. Geweldig mooi straatje tussen de bomen. Kinderen konden lekker spelen. Restaurant is top, heerlijk eten en vriendelijk personeel. Onze kinderen vonden de miniclub Maro geweldig. Adrijana was favoriet! Ook de minidisco was heel leuk! Camping ligt aan zee en dit is heel fijn. Genoeg faciliteiten, maar niet te druk en grootschalig. 5 sterren is het zeker waard! Kortom, wij hebben een fantastische vakantie gehad!

• 9Faasen31-07-2022

Geweldig!

Een fijne camping, prachtig gelegen! Alles is goed op loopafstand, gelukkig niet zo massaal. Er is niet al teveel schaduw op een heel deel van de camping, zorg dat je zelf schaduw kunt maken!

Voor de oudere jeugd wordt niets georganiseerd, dat is wel jammer. Maar ze zoeken elkaar op bij de sportvelden en het strand. Onze kinderen hebben het erg naar hun zin gehad.

Genoeg te doen op Krk: huur zeker een bootje en ga naar de verschillende eilandjes. Zippline is ook heel leuk.

• 9Susan03-08-2020

Heerlijke camping

Wij hebben hier in juli 3 weken gestaan met onze eigen caravan en hebben genoten! De camping is voor Kroatische begrippen niet heel groot, waardoor hij erg overzichtelijk is. De camping is mooi aangelegd en is keurig netjes. De kampeerplekken zijn niet heel groot. De sanitairgebouwen zijn prachtig en worden goed schoongemaakt. De camping is wel aan de prijs. Het stadje Krk is lopend te bereiken via een weggetje langs de zee. Op de camping kun je lekker eten. Op 3 km afstand heb je een Lidl, Konzum en Plodine, op de camping zelf is een kleine supermarkt aanwezig. Wij gaan niet snel twee keer naar een camping, maar komen hier graag nog een keer weer.

Bruno Bogdanić, Marketing, 15-08-2020

Dear Guest,

Thank you for Your amazing review! It is wonderful to hear such positive feedback about Your stay with us and I will make sure to share your kind words with our service.

I hope we will have the pleasure of welcoming You back at Krk Premium Camping Resort.

Warm regards,

• 9Anja Ruijs07-07-2020

Top! We hebben een heerlijke vakantie gehad.

Prima camping met grote plaatsen en mooi uitzicht. Helaas door corona rustig op camping. Maar ontzettend gastvrij personeel en heerlijke wijn uit eigen productie. Mooie uitvalsbasis.

Bruno Bogdanić, Marketing, 31-07-2020

Dear Guest,

Thank you for the great review of our Camping Resort! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

Sincerely,

• 7Fam15-12-2019

Prachtige camping Maar mist sfeer.

Prachtig eiland. 2 jaar achter elkaar hier onze vakantie gevierd. Camping is prachtig. En zeer luxe. Horeca duur. Even van de camping af lopen en veel betaalbare restaurants. Aanrader het pad langs de zee naar het stadje. Verveelt nooit. Helaas veel Duitste gezinnen die erg op zichzelf zijn, en druk met de dure caravans. Camping mist sfeer en levendigheid. Onze pubers hebben zich hierdoor verveelt in de avonden. Weinig vermaak. En slechte informatievoorziening betreft activiteiten. Voor het springkussen bij de zee op de camping moet je flink betalen.(7,50 voor een half uur) Domper. We gaan daarom volgend jaar niet weer terug.

• 1Eetgelegenheden
  • 9Bouma07-09-2019

Mooie camping als uitvalsbasis voor eiland Krk

Eigen strand van de camping. Je kunt luxe bedden huren met doeken voor de zijkanten (150 kn). Waterklimtoestel. De slagboom voor de auto gaat automatisch open: herkent namelijk je nummerbord. Stavaravan gehuurd met grote overdekte veranda. De veranda’s staan dicht tegenover elkaar: je kunt bij elkaar op het bord kijken. 3 slaapkamers, grote koelkast, magnetron, vaatwasser, 2 ligbedden, tv. Op camping ook winkel, bakker, restaurant, bar, kapper, winkeltjes, zwembad. Erg goede gratis Wifi. Wandeling naar Krk. Pad begint via hek bij strand. Eerst smal pad tussen de bomen. Na 25 minuten ben je in centrum Krk. Tips: Boottocht om eiland Plavnik (dolfijnen zwommen mee). Diverse plaatsen/stranden: Krk (gezellig historisch centrum), Baska (boulevard, strand), Punat (strand), Malinska (boulevard), Stara Baska (strand), Vrbvik (met smalste straat), grot Rudine.

• 8Spaans28-08-2019

Heerlijke vakantie gehad

Mooie camping vriendelijk personeel Wij zaten in een premium camping home wat een luxe Iedere dag schone handdoeken, schuurtje voor de fietsen, bedden die opgemaakt worden, handdoek service bij het zwembad voor de premium home’s, auto’s staan niet bij de camping home.

Leuk om een wandeling naar krk stad te maken kan ook met het busje voor 10 kuna per persoon Ondanks dat de camping vol was hebben we dat niet zo ervaren Genoeg te doen in de omgeving Goede WiFi

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Bruno Bogdanić, Marketing, 31-07-2020

Warm regards,

• 6Isabel27-08-2019

Mooie plek maar camping valt tegen

Drukke en volle camping. Toen we op 21 augustus vertrokken was de camping nog helemaal bezet. Kleine plekken. De comfort mare staan niet aan zee. Maar omdat het heen hele grote camping is ben je er zo. Sanitair ziet er mooi uit maar was regelmatig niet schoon. Het strand is niet groot. Om zeker te zijn van een mooie plek kun je het best een bedje huren voor een paar dagen. De zee is erg mooi, heerlijk koel water waarin je goed kunt snorkelen. Aan het zwembad, klein, zijn er genoeg bedjes. Deze zijn gratis. Aan het strand kun je streetfood, hamburgers en wraps kopen. Deze smaakten goed. Voor pupers is er in de periode dat wij er waren weinig te doen. Voor ons was de camping te vol en te druk ook de prijs/kwaliteit is voor ons een nadeel van deze camping.

• 5Staat v/h sanitair
  • 9Rudolf Schreuder17-08-2019

Prachtig gelegen camping, zeer gastvriendelijk

Comfort Mare Pitch is niet altijd in de buurt van het strand, wij stonden ver van het strand af (foto website klopt niet in veel gevallen) en er was geen water op onze plek. De afwatering na regenbui is op diverse plekken niet op orde. De campingplekken verschillen in grote en het was manoeuvreren met de auto en gelukkig hadden wij een mover was echt wel nodig. Camping is prachtig gelegen, groot zwembad en mooie heldere zee. Neem wel je schoentjes mee want het is rotsstrand. Ligbedden aan het strand zijn te huur. Restaurant Oliva was net voldoende (bij rauwe kip kregen we geen korting), het streedfood bij Mezzino was geweldig. Sanitair is goed, ruim en schoon. Werd meerdere keren per dag door schoongemaakt. Camping geeft gelijk bij aankomst een evaluatieformulier mee, sterk pluspunt. Prima broodjes op de camping, campingwinkel voor noodgevallen. Geen overlast gehad van entertainment, wel een ruim programma voor alle leeftijden.

• 7Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar