Camping Krk

Camping Krk
8,3

Aan de kust van Kroatië vind je Camping Krk. Een kleinschalige en rustige camping zonder al teveel faciliteiten. Ideaal voor wie op zoek is naar een luxe mobile home en minder naar dat typische kampeergevoel. Camping Krk is daarnaast opvallend schoon en netjes. Vanaf hier loop je via een wandelpad langs zee naar Krk.

190 reviews over Camping Krk in het Nederlands

Petra
1-2-2019

Gewoon een geweldige camping! Zijn hier 3x geweest en dat terwijl wij nooit naar dezelfde plek terug gaan. Schitterende ligging, mooi schoon sanitair, super accomodaties , vriendelijke mensen, en plaatsje Krk (oke je kunt via kronkelig paadje lopen maar goed te doen) en dan kom je langs de mooiste baaitjes. Het hele eiland heeft ons hart gestolen, Baska, Vrbnik en nog meer kleine plaatsjes zeker de moeite waard en willen volgend toch echt weer voor de 4 e keer hier naartoe! Tip: wij vonden het heel leuk om de Soline Baai een modderbad te nemen met de kinderen....en zij ook! 😉

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

heel mooi en heel leuk

quinty
13-1-2019

het is een super leuke camping. ligt mooi aan de zee en heeft zelfs plekken aan de zee, leuk zwembad niet heel groot en ook geen glijbaan. heel goed restaurant en super lekker eten. naast het restaurant is een pleintje, daar is voor de kinderen iedere avond kinderdisco en spelletjes.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Een echte aanrader!!

Chris Hunderman
17-11-2018

Hebben hier een hele mooie en leuke vakantie gehad. De camping is fantastisch de omgeving ook . In een woord Fantastisch

Lux-camp

Super luxe, maar geen campinggevoel

Antoin
13-9-2018

Mooie, niet te grote camping waar we al sinds 2014 komen. In de beginjaren was de camping gewoon mooi en netjes. In de loop der jaren zijn er allerlei zaken veranderd en bijgebouwd. Zoals een sanitair ruimte die je kunt vergelijken met een wellness waar je inloopt. Al deze luxe zijn wat ons betreft overbodig, maar als je een 5-sterren camping wil zijn, moet je mee met de wensen van de bezoekers. Ondanks dat de camping van alle luxe is voorzien, is 2018 ons laatste jaar op deze camping geweest. Afgelopen jaar hebben we gemerkt dat het campinggevoel hier weg is. Dit lijkt vooral te komen door de soort kampeerders die er tegenwoordig komen. Op het strand gedeelte kun je bijna niet meer om de betaalde ligbedden en cabana's heen. "Gewoon"met je handdoek op het strand liggen lijkt bijna verleden tijd. Al met al een prachtige camping welke van alle gemakken is voorzien maar waar je je als "gewone" kampeerder niet meer thuis voelt.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

echt mooie nette camping

mhg nooijen
3-9-2018

echt mooi nog nooit zo een mooie opgeruimde nette camping gezien mooie ruime plaatsen net sanitair mooi strandje nette mensen vlakbij stadje krk met vele barretjes en plaatsen om lekker te eten echt gezellig stadje ligt tegen de camping aan nadeel; weinig te doen voor kinderen en ook niet te doen voor mensen die slecht te been zijn verder top camping

Gereisd Met partner in augustus 2018

Geweldig😍😎

Jose
29-8-2018

Wat een geweldige camping! Super schoon en luxe. Ondanks dat het zwembad niet heel groot is, zijn er altijd bedjes beschikbaar. Handdoekje leggen hebben we hier niet gezien! Zee is prachtig, kinderen hebben eindeloos gesnorkeld. Restaurant absolute aanrader! Wandeling naar krk ook super mooiI! Wij komen vast terug!

Geslaagd!

Stijn van Merkestein
27-8-2018

Erg mooi eiland en mooie camping

Gereisd Met partner in juni 2018

Mooie schone rustige camping. Prima voor 1 keer

Mi
24-8-2018

Schone rustige camping (ook in het hoogseizoen). Wel misten we het 'camping gevoel' het is een beetje sfeerloos. Dit komt mede doordat de aandacht grotendeels is gericht op de premium mobilehomes. Begrijpelijk want ze zijn een paradepaardje voor de camping. Het merendeel van de campingplaatsen ligt grotendeels of geheel in de zon. Wij vonden dit echt een nadeel met kleine kinderen. Vooral de duurdere plaatsen richting zee lagen volledig in de zon. Sanitair was netjes en er werd de gehele dag gepoetst. Er zijn twee grote sanitair gebouwen waardoor je vanaf sommige plaatsen een aardig eindje moet lopen. Een extra toiletgebouw is geen overbodige luxe. Prima zwembad, leuk voor de kleintjes. Animatieteam was enthousiast en deed het erg leuk. Soline bay (modderstrand), Vbrnik (stadje), Konoba-Pizzerija Ivinčić (heerlijke 1meter pizza's in een minder toeristisch plaatsje), Stara Baska (strand), Kosljun (eilandje bij Punat) zijn aanraders.

Fantastische camping!!!!

Fam. Spaans
12-8-2018

Net terug van 3 weken camping KRK, geweldige camping, prachtig weer gehad ( 1 kort buitje in de nacht) Sanitair super schoon en zeer fraai, supermarkt, bakker, fruitwinkeltje enz enz. Zwembad (zoetwater) is wat aan de kleine kant voor deze camping maar het strand maakt alles goed. Ligbedden met parasol zijn bij het zwembad gratis en bij het strand betaal je 85 kuna voor 2 bedden incl parasol. Camping zelf is zeer fraai opgezet met mooie plekken. Wij zijn al diverse keren naar Istrië geweest maar hier was het het toch allemaal wat rustiger. Wat wij wel als minpuntje zien is dat je hier geen koelkast kan huren in de buurt en met dat warme weer zou dit wel lekker zijn. Wij komen hier zeker nog eens terug, en nemen dan wel een boot mee :):)

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Een droom camping ♥️

Monique reijnen
11-8-2018

Deze camping is de mooiste die ik ooit heb gezien. Nette grote plekken. Stroom en water. Wi-Fi is gratis en waar je ook bent hij ontvangt zeer goed. Het sanitair schitterend en word de hele dag gepoetst. Het ruikt er heerlijk. Zwembad is mooi Maar Was voor ons te warm 31 gr. De zee met strand is werkelijk prachtig. Vergeet wel geen waterschoenen. Het restaurant is prima ook de afhaal pizza's . Prijzen zijn niks te duur. Elke avond live muziek wat heel gezellig is. Maar om 11 uur is het stil. Wat prima is. Het personeel doet er alles aan om je te helpen. Zijn super vriendelijk. De camping is Wel wat duurder. We betaalden voor de plek met 3 pers 80 euro. Maar dat was het wel waard. Ook de stad krk is een prachtige omgeving waar het zeer gezellig is. Dit was een plek die zeker voor herhaling vatbaar is.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

• Overige servicesWasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Krk in Krk (op Krk), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Krk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.