Camping Orsera

• 6.1Eetgelegenheden
  • 6.9Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Verblijf aan de kust in Kroatië op Camping Orsera. Er is slechts een heel klein zwembad aanwezig op de camping. Het restaurant en bijbehorende bar hebben uitzicht over zee. Elke donderdag is er bij het restaurant ook live-muziek. Vanaf de camping loop je in 20 minuten naar Vrsar of pak de auto naar Rovinj en Porec.

113 reviews over Camping Orsera

• 2019
    8Yvonne10-09-2019

Top vakantie gehad, voor herhaling vatbaar!

Super verblijf gehad, twee weken prachtig weer. Erg warm dus elke dag in en aan de zee gelegen. Nette camping we hadden erg het camping gevoel. Goed campingrestaurant en ongeveer 15 minuten lopen naar Vrsar. Wel weinig douche en toiletgelegenheid in de buurt maar klein stukje verder een groter toiletgebouw.

• 8Siska29-08-2019

Super vakantie.

Kwamen s,morgens om 9.00 uur aan op de camping, medewerker heeft ons vriendelijk te woord gestaan. Onze plek was nog bezet, maar om 11.00 uur vrij en we konden de camping op. Mooie plek gelijk aan zee, schoon sanitair, dames waren van vroeg tot laat aan het poetsen, voor de kinderen ,was er speciaal kindersanitair. Kleine supermarkt op de camping, waar je elke morgen vers brood kunt halen. Verder nog een groente en fruit kraampje, souvenir winkeltje. Het eten was goed bij het restaurant en ook een paar honderd meter verderop zat een prima restaurant . We hoefden maar 7 minuten te lopen en je zat in het dorp, waar je heerlijk kon eten. Kortom we hebben een Super vakantie gehad 😊😊.

• 9Eetgelegenheden

• 5N. Truin18-08-2019

Voor ons nooit weer, zelfs eerder vertrokken.

De camping viel ons erg tegen, we zouden een week blijven, maar zijn eerder vertrokken. We stonden op een plek bij het honden strand, een beetje een uithoek. Ten eerste heeft de gratis wifi nooit 1x keer gewerkt. Er waren maar 2 toiletten en 2 douches, waardoor er in de ochtend al meerdere mensen voor je in de rij stonden maar ook al weer mensen achter je aansloten. En dat 's avonds weer. Een ergernis. Ook waren er veel te weinig plaatsen om je afwas te doen en maar 1 warme kraan die je dan met zijn allen moest delen. Verder is er niet een lekkere plek om aan zee te liggen, alleen maar op de stenen, een ligbedje of matje is echt nodig. En voor de prijs die je voor de camping betaalt, viel het ons vies tegen. Misschien als je meer in het midden van de camping zit dat het toiletgebouw en de wifi beter is, maar bij ons in ieder geval niet.

• 5Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Jelle14-08-2019

Prima camping!

Zeer mooie camping. De plaatsen zijn niet overdreven groot, maar zeker voor Kroatische begrippen prima. Sanitair is wat verouderd, maar wel alles in goede staat en bovendien brandschoon! De schoonmaakster was veel aanwezig en verdient echt een compliment! De voorzieningen aan zee zijn erg netjes en verzorgd. Algemene indruk van de camping is zeer goed, alles wordt netjes bijgehouden. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

De supermarkt op de camping is klein, maar ze hebben veel! Het is niet duur, ook hier vriendelijk personeel en veel keuze aan vers gebakken broodjes.

Het buitenzwembad stelt niets voor. Het is klein en eigenlijk een veredeld kinderbadje. Er is wel voldoende zwemgelegenheid in de zee.

Er was op sommige avonden wel hoorbare muziek van ander camping, maar dat ging niet tot heel laat door en hebben wij niet als storend ervaren.

Wij zouden deze camping zeker aanraden.

• 7Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 4Josefa07-08-2019

Niet met tieners!!

Redelijk mooie erg rustige camping. Wij hadden geboekt met 2 tieners omdat er animatie voor zou zijn maar er was helemaal niets. Heel saai waardoor we zijn vertrokken. Wij hadden ook erg schuine plaatsen. Wi-Fi is ook niet bijzonder goed. Restaurant viel tegen. Er werd heel veel schoongemaakt in de toiletgebouwen.

• 1Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 1Hendrik06-08-2019

Zeer slecht! Oplichting

Na een lange reis hier terecht gekomen. Ontvangst bij receptie was zeer onvriendelijk. Werden 2 plaatsen aangeduid op de map, moesten maar gaan kijken waar we wilden staan. Uiteindelijk was de keuze niet reuze! Opties zien eruit als een begraafplaats ( zit er ook daadwerkelijk naast) waar je maar liefst € 61 ,60 per nacht voor betaald. Voor je staan vage tenten van een reisorganisatie achter hekwerken en achter zijn vaste staanplaatsen. Het sanitair is redelijk schoon. De hele nacht gaat er een alarm ergens af. Veel industriële geluiden. Weg bewijzering is niet tot slecht te vinden. Het bijliggende dorp bestaat uit niet meer dan wat kraampjes, eetgelegenheden en een haven. Bij het supermarktje op de camping kosten 3 broodjes €10!! Toen ik haar hierop aansprak mocht ik het meenemen voor €4,00. Kortom zeker geen 4 sterren waard en het feit dat je opgelicht wordt waar je bijstaat is sowieso een schandalige zaak! We komen hier nooit meer!

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Pippi van der Wijst27-06-2019

Geweldig ieder jaar weer...!!!

Super nette camping aan zee, grote kampeerplaatsen met schaduw op loopafstand van het Prachtige dorpje Vrsar. Neem waterschoenen mee, dan duik je zo in zee...

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    8Van der Aa01-12-2018

Top Top

Fijne camping, eenmaal daar heb je je auto niet meer nodig je wandelt langs de zee in 7 min langs restaurantjes en bar naar de stad Vrsar waar een mooie jachthaven is omringt door terrassen waar men heerlijk kan eten en drinken. Top.

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Gera Docter26-10-2018

Voor herhaling vatbaar

Wat een mooie camping! We hadden twee mooie plekken naast elkaar, ruim genoeg voor onze grote tenten en de auto erbij. Prachtige zee op loopafstand. Na een paar dagen kwamen wij erachter dat cocktailbar 'Casanova Beach Bar' heerlijke strandbedjes heeft waar je de hele dag kunt liggen zolang je af en toe maar wat besteld, zoals hun heerlijke cocktails. Het toiletgebouw werd goed onderhouden. Stadje Vrsar ligt op loopafstand, hier kun je 's avonds langs een mooi pad heen lopen. Genoeg restaurantjes in de buurt waar altijd wel wat gezelligs wordt georganiseerd. Vanaf de camping kun je alle kanten op, gezellig een dagje naar Rovinj of Porec is aan te raden. Wat af te raden is het huren van een elektrische bike of mountainbike. We keken hier erg naar uit, maar eerst waren de mountainbikes levensgevaarlijk met kapotte remmen en verkeerde banden, en de electrischebikes konden niet ver komen, alleen geschikt voor op de camping.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 8Cor de Bree13-09-2018

Leuke camping met nog wat verbeterpunten

Wij waren er met een tent, een heerlijke camping maar in onze tijd wel heel veel rumoer vanaf 06:00 uur in de ochtend en in de avond iedereen om 22 uur in bed. Het restaurant is helemaal prima, zowel de kwaliteit als het personeel. Geen mooie zandstranden maar wel super helder water waar je vanaf de rotsen prima per trap in kan. Wat wij hier miste was de controle, wel regels ophangen maar geen controle werkt niet, mensen die in de ochtend om 6 uur hn tent en caravan gaan inpakken moeten aangesproken worden. Toiletten echt schoon, was ook de hele dag schoonmaak aanwezig. Een heel belangrijk ding wat echt anders zal moeten, bij aankomst moet je of je rijbewijs of paspoort inleveren gedurende je verblijf, met de grens van Slovenie en Italie op kleine afstand niet echt handig. Prima camping.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

13 tips over Camping Orsera

• Fam. Hollander, 30-12-2013

Lekker op de fiets naar Porec. In begin een beetje lastig en druk op een doorgaande weg, maar na het eerste plaatsje een voet/fietspad. Heerlijk rustig fietsen langs de kust.

• frank b, 15-07-2012

net voor je de camping oprijd zit aan de linkse kant een parkeerplaats daar zit een eetgelegenheid genaamd Kongs Food. heerlijk om ff een kroket of fricandel te eten, ook om mee naar je tent te nemen...

• W. van Leeuwen, 27-11-2011

Bij reserveren een iets grotere maat caravan of tent opgeven. Kom je misschien op een grotere plek te staan.

26 vragen over Camping Orsera

• Karin Moelaert, 09-08-2019

Mobile homes van de camping met zeezicht.

Heeft iemand eerder de mobile home van de camping zelf gehuurd? Deze staan op 3 hellingen met zeezicht. Welk nummer is goed qua plaats? Dacht zelf nr 16 of 17. Hoor graag iemands ervaring. Karin

• Kimberley Smits, 24-03-2019

Weet iemand of orsera een zoet of zout water zwembad heeft?

• h.baars7, 15-02-2015

is de camping vlak of hoogteverschillen

Hallo, wij willen deze zomer naar deze camping maar ik weet niet of de camping vlak is, wij hebben een rubberbootje en het is geen doen als wij deze helemaal naar boven moeten slepen vanwege hoogteverschil. of liggen de plekken voor caravans alleen op het vlakke gedeelte bij het water? alvast bedankt

Camping Orsera info

• Aantal sterrenstersterster