Camping Santa Marina Boutique

Kroatië, Istrië, Vabriga

8.4Fantastisch

• 8.6Eetgelegenheden
  • 9.4Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Santa Marina Boutique voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Meer camping info

19 reviews over Camping Santa Marina Boutique

• 9Bieke Vermeulen25-07-2020

wij hadden een geweldige vakantie

De camping is niet overdreven groot.Er rijdt een golfkarretje die je naar uw huisje brengt of wanneer je na het bezoek aan het restaurant wil afgezet worden aan je plaats. Wij kwamen met onze caravan en konden een plaats kiezen. De camping is heel proper en het sanitair wordt elk uur gepoetst. Het zwembad is ideaal voor kleine kinderen (tot 12 jaar). Het winkeltje op de camping is maar pover, wel lekkere verse broodjes 's morgens. Dit is open van 8-12u. Voor inkopen zijn er genoeg winkels (lidl, kaufland,...) in de buurt. Het strand ligt op wandelafstand. Hier vind je kleine baaitjes waar het heerlijk vertoeven is. Vergeet je waterschoenen niet! Animatie is ook top voor kleine kinderen. Martina doet haar uiterste best. restaurant op de camping is dik in orde. Heel lekker eten, alles kan ook in take away. Prijzen zijn een stuk goedkoper dan wat wij in België gewoon zijn. Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    10Linda17-09-2019

Geweldig!!

Wat een prachtige camping. Super mooi en mega schoon sanitair!! Zwembad top! De mooie kampeerplekken in de schaduw zijn inderdaad wat schuin, dit is het enige wat wij een minpuntje vonden, geen grote ramp voor ons. De vlakke rechte plekken zijn direct naast het zwembad en/of volle bak in de zon, de hele dag!! Dan staan wij liever wat schuin en in de schaduw. Restaurant echt voortreffelijk, heerlijk eten. Alles overzichtelijk en kleinschalig. Uitstapjes moet allemaal met de auto. 2 weken hier gestaan en heel erg genoten. Wij raden deze camping andere mensen zeker aan.

• 10Eetgelegenheden

• 9Miranda Van de Vliert01-09-2019

Geweldig!

Wij zaten in een glamping tent. Alles was zo lekker schoon en nieuw. Lekker met airco en vaatwasser. Een heerlijk zwembad waar onze zoon lekker zelf kon spelen omdat je hem vanaf de kant goed kon zien. Bij het zwembad was de kidsclub. Kleinschalig maar top voor kleine kinderen. Het eten in het restaurant was ook super lekker. Ieder uur kon je met een busje naar het strand. We hebben enorm genoten.

• 10Eetgelegenheden

• 9Fam30-08-2019

Top!!!

Mooie en nette camping. Niet groot maar juist met de kids zeer prettig en overzichtelijk. We hadden een glamptent deze was geweldig, goede airco wat heel fijn was met 33 graden. Zeker aan te raden. Wat betreft de ligbedjes, wij hebben altijd plek gehad zonder van te voren handdoek neer te leggen om een plekje te bemachtigen. Wij staan daar ook niet achter, spijtig genoeg dat veel mensen dat doen en er dan uiteindelijk een halve dag niet zijn. Dit komt helaas overal voor. Wij hebben een top vakantie gehad.

• 8Eetgelegenheden

• 8Pascal23-08-2019

Nette nieuwe camping, maar kan beter

Mooie nieuwe camping maar nog wel wat dingen voor verbetering vatbaar. We hadden een premium kampeerplek geboekt, mochten zelf een plek uitzoeken en dat was maar goed ook. Veel plekken lopen behoorlijk af of er staat een boom midden op de plek. Gelukkig hadden wij een plek die redelijk vlak was aan de rand van het bos met redelijk wat schaduw wat lang niet overal het geval is. Aanplant tussen de kampeerplekken is jong en van enige afscheiding is dan ook nog weinig sprake. Voor een premium plek hadden we verwacht een eigen watertap punt te hebben met een putje wat helaas niet het geval was. Zwembad is aardig en vooral geschikt voor kleine kinderen, helaas geen glijbaan. Voldoende nette en schone sanitaire voorzieningen voorhanden, niet hoeven te wachten voor douche of toilet. Restaurant bij de camping is een aanrader! Veelal gezinnen met jonge kinderen aanwezig. Shuttle naar zee is praktisch en scheelt een aardige wandeling.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Familie B19-08-2019

Super!

Deze zomervakantie hier twee weken met de vouwwagen gestaan met kids van 4,5 en 8. Leuke, kleine camping in een mooie omgeving. Plek mochten we zelf uitzoeken, maar sommige mensen kregen ook plaatsen toegewezen. Grind rond de tent, dat wisten wij, dus extra tentdoek meegenomen. We hadden voor twee weken een koelkast geboekt en dat bleek een lade bij het zwembad te zijn. Ze verhuren geen losse koelkasten en zo’n lade is niet zo handig met dat warme weer. Sanitair superschoon en netjes. Leuk zwembad en restaurant waar je heerlijk kunt eten. Kortom een aanrader!

• 10Cas16-08-2019

Fantastisch en genoten!

Mooie, kleinschalige en luxe camping. Verbleven in een glamping tent. Prima tent, was goed schoongemaakt en goed werkende airco. Erg vriendelijk personeel. De zwembaden zijn heerlijk en de camping erg schoon. In de omgeving niet veel te doen maar na 10 min autorijden kom je de eerste mooie dorpjes tegen. Strand met shuttle bus (vertrekt elk uur) goed te bereiken. Schoon, helder water en super om te snorkelen met de kinderen. Enige minpuntje dat je wat minder privacy hebt doordat de tenten in straatjes liggen en nog niet alle groen is volgroeid. Camping zeker een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen die niet op de mega campings in Istrie willen staan en van luxe houden!

• 5Marieke13-08-2019

Sanitair/zwembad top, kampeer terrein onvoldoende.

Camping ligt in een omgeving waar weinig tot niks te doen is, echter op 10/20 minrijden genoeg leuke steden en uitstapjes. Sanitair prachtig en word de hele dag schoongehouden! Mooi zwembad met fijne ligbedden, wel handdoekje leggen smorgens . Echter het kampeer terrein en de plekken een dikke onvoldoende voor een 5 sterren camping!!Bij aankomst mag je zelf een plek kiezen, plekken erg scheef en bomen middenin de plekken. Tenten staan op plekken die beter geschikt zijn voor een caravan ivm bomen voor of in de kampeer plek.Daardoor voor onze caravan bijna geen plaats beschikbaar. Met behulp van andere mensen uiteindelijk de caravan op een plek weten te krijgen. Auto's staan geparkeerd op vrij kampeerplekken of middenin de smalle paadjes. Geen enkel toezicht op de kampeer plekken. Hopelijk gaan ze dit in de toekomst beter regelen, anders erg zonde. Sanitair, zwembad en restaurant top maar kampeer terrein dikke onvoldoende.

• 4anke11-08-2019

noot meer

als je als losse kampeerder komt moet je wel tegen de muziek vanuit restaurant tot 24 uur kunnen. dus niets voor kleine kinderen! kampeerplaatsen amper schaduw. eigenaar camping verwijst voor de herrie simpel door naar restauranteigenaar. op deze manier zeker geen 5 sterren hoogstens drie. voor zwembad wel heel vroeg had doekjes leggen anders heb je de hele dag geen plek bij zwembad waar overigens geen enkel toezicht is.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 8Daphne10-08-2019

Nooit weer ivm herrie en overlast

Het is een hele mooie camping, echt de 5 sterren waard. Mooi zwembad, helaas wel weer handdoeken leggers er tussen. Er is hier geen toezicht op vanuit de camping jammer genoeg. De badmeester die er werkt zit ook meer achter zijn telefoon dan dat hij wat anders doet. Het is vooral een camping met heel veel kleine kinderen. Hier hebben wij veel last van gehad. De hele dag gehuil (vanaf 7u smorgens en zelfs snachts) en geschreeuw. We sliepen met oordoppen! Vooral bij de tenten van de touroperator, daar zaten we tussen de kleine kinderen. Ook liggen deze tenten direct naast een weg waar heel veel herrie vandaan komt tot laat in de avond en vroeg in de ochtend. De tenten en huisjes van de camping zelf stonden beter wat ik hoorde. Geen overlast van een weg en in de huisjes zitten vaak gezinnen met oudere kinderen (ivm onbewaakt privé zwembad voor de deur). Wordt de hele dag door goed schoongemaakt. Sanitair ziet er geweldig uit!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

Camping Santa Marina Boutique info