8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Santa Marina Boutique voor je op een rij gezet:

Contact

17 reviews over Camping Santa Marina Boutique in het Nederlands

Geweldig!

Miranda Van de Vliert
1-9-2019

Wij zaten in een glamping tent. Alles was zo lekker schoon en nieuw. Lekker met airco en vaatwasser. Een heerlijk zwembad waar onze zoon lekker zelf kon spelen omdat je hem vanaf de kant goed kon zien. Bij het zwembad was de kidsclub. Kleinschalig maar top voor kleine kinderen. Het eten in het restaurant was ook super lekker. Ieder uur kon je met een busje naar het strand. We hebben enorm genoten.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top!!!

Fam
30-8-2019

Mooie en nette camping. Niet groot maar juist met de kids zeer prettig en overzichtelijk. We hadden een glamptent deze was geweldig, goede airco wat heel fijn was met 33 graden. Zeker aan te raden. Wat betreft de ligbedjes, wij hebben altijd plek gehad zonder van te voren handdoek neer te leggen om een plekje te bemachtigen. Wij staan daar ook niet achter, spijtig genoeg dat veel mensen dat doen en er dan uiteindelijk een halve dag niet zijn. Dit komt helaas overal voor. Wij hebben een top vakantie gehad.

Nette nieuwe camping, maar kan beter

Pascal
23-8-2019

Mooie nieuwe camping maar nog wel wat dingen voor verbetering vatbaar. We hadden een premium kampeerplek geboekt, mochten zelf een plek uitzoeken en dat was maar goed ook. Veel plekken lopen behoorlijk af of er staat een boom midden op de plek. Gelukkig hadden wij een plek die redelijk vlak was aan de rand van het bos met redelijk wat schaduw wat lang niet overal het geval is. Aanplant tussen de kampeerplekken is jong en van enige afscheiding is dan ook nog weinig sprake. Voor een premium plek hadden we verwacht een eigen watertap punt te hebben met een putje wat helaas niet het geval was. Zwembad is aardig en vooral geschikt voor kleine kinderen, helaas geen glijbaan. Voldoende nette en schone sanitaire voorzieningen voorhanden, niet hoeven te wachten voor douche of toilet. Restaurant bij de camping is een aanrader! Veelal gezinnen met jonge kinderen aanwezig. Shuttle naar zee is praktisch en scheelt een aardige wandeling.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super!

Familie B
19-8-2019

Deze zomervakantie hier twee weken met de vouwwagen gestaan met kids van 4,5 en 8. Leuke, kleine camping in een mooie omgeving. Plek mochten we zelf uitzoeken, maar sommige mensen kregen ook plaatsen toegewezen. Grind rond de tent, dat wisten wij, dus extra tentdoek meegenomen. We hadden voor twee weken een koelkast geboekt en dat bleek een lade bij het zwembad te zijn. Ze verhuren geen losse koelkasten en zo’n lade is niet zo handig met dat warme weer. Sanitair superschoon en netjes. Leuk zwembad en restaurant waar je heerlijk kunt eten. Kortom een aanrader!

Fantastisch en genoten!

Cas
16-8-2019

Mooie, kleinschalige en luxe camping. Verbleven in een glamping tent. Prima tent, was goed schoongemaakt en goed werkende airco. Erg vriendelijk personeel. De zwembaden zijn heerlijk en de camping erg schoon. In de omgeving niet veel te doen maar na 10 min autorijden kom je de eerste mooie dorpjes tegen. Strand met shuttle bus (vertrekt elk uur) goed te bereiken. Schoon, helder water en super om te snorkelen met de kinderen. Enige minpuntje dat je wat minder privacy hebt doordat de tenten in straatjes liggen en nog niet alle groen is volgroeid. Camping zeker een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen die niet op de mega campings in Istrie willen staan en van luxe houden!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Sanitair/zwembad top, kampeer terrein onvoldoende.

Marieke
13-8-2019

Camping ligt in een omgeving waar weinig tot niks te doen is, echter op 10/20 minrijden genoeg leuke steden en uitstapjes. Sanitair prachtig en word de hele dag schoongehouden! Mooi zwembad met fijne ligbedden, wel handdoekje leggen smorgens . Echter het kampeer terrein en de plekken een dikke onvoldoende voor een 5 sterren camping!!Bij aankomst mag je zelf een plek kiezen, plekken erg scheef en bomen middenin de plekken. Tenten staan op plekken die beter geschikt zijn voor een caravan ivm bomen voor of in de kampeer plek.Daardoor voor onze caravan bijna geen plaats beschikbaar. Met behulp van andere mensen uiteindelijk de caravan op een plek weten te krijgen. Auto's staan geparkeerd op vrij kampeerplekken of middenin de smalle paadjes. Geen enkel toezicht op de kampeer plekken. Hopelijk gaan ze dit in de toekomst beter regelen, anders erg zonde. Sanitair, zwembad en restaurant top maar kampeer terrein dikke onvoldoende.

noot meer

anke
11-8-2019

als je als losse kampeerder komt moet je wel tegen de muziek vanuit restaurant tot 24 uur kunnen. dus niets voor kleine kinderen! kampeerplaatsen amper schaduw. eigenaar camping verwijst voor de herrie simpel door naar restauranteigenaar. op deze manier zeker geen 5 sterren hoogstens drie. voor zwembad wel heel vroeg had doekjes leggen anders heb je de hele dag geen plek bij zwembad waar overigens geen enkel toezicht is.

Nooit weer ivm herrie en overlast

Daphne
10-8-2019

Het is een hele mooie camping, echt de 5 sterren waard. Mooi zwembad, helaas wel weer handdoeken leggers er tussen. Er is hier geen toezicht op vanuit de camping jammer genoeg. De badmeester die er werkt zit ook meer achter zijn telefoon dan dat hij wat anders doet. Het is vooral een camping met heel veel kleine kinderen. Hier hebben wij veel last van gehad. De hele dag gehuil (vanaf 7u smorgens en zelfs snachts) en geschreeuw. We sliepen met oordoppen! Vooral bij de tenten van de touroperator, daar zaten we tussen de kleine kinderen. Ook liggen deze tenten direct naast een weg waar heel veel herrie vandaan komt tot laat in de avond en vroeg in de ochtend. De tenten en huisjes van de camping zelf stonden beter wat ik hoorde. Geen overlast van een weg en in de huisjes zitten vaak gezinnen met oudere kinderen (ivm onbewaakt privé zwembad voor de deur). Wordt de hele dag door goed schoongemaakt. Sanitair ziet er geweldig uit!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Relaxte vakantie met leuk zwembad voor de deur!

Ineke Renee
6-8-2019

Mooie camping, net nieuw en alles ziet er nog mooi uit. Wij zaten in mobile home 31, met een zwembad voor de deur, ideaal voor de kinderen. Zij vonden dit leuker dan het grotere zwembad. Voordelen: - alles keurig nieuw en verzorgd. - leuk dat je ook s'avonds in het zwembad bij het huisje mag zwemmen. - mooie schone caravan met twee badkamers - mooi restaurant met goed eten. Wij kregen zelfs gratis toetjes aangeboden omdat we - volgens de ober - te lang hadden moeten wachten (vonden we zelf wel meevallen...) - leuke dorpjes en uitstapjes in de omgeving - gratis shuttle bus van camping naar een strandje in de buurt Nadelen: - het rode zand tussen de huisje. Bij slecht weer ligt het overal en loop je het mee naar binnen - jammer dat er geen grotere glijbaan is bij zwembad is - kiezels/keien overal, ook in de speeltuin, ook route naar zwembad stukjes camping - directe omgeving (naar dorpje) niet heel bijzonder - weinig groen/schaduw

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Schone, nette camping.

072019
31-7-2019

Santa Marina zit in/aan de rand van een woonwijk, om er te komen moet je de woonwijk door. Met aangelegde drempels om alle toeristen sinds de komst van de camping wat ‘af te remmen’. De camping is erg mooi. Net een jaar op weg en daardoor nog heel nieuw en schoon. De schoonmaaksters zijn ook de hele dag a/h poetsen. Het toiletgebouw, de douches en de wastafels: het is prachtig en luxe. Er hangen föhnen en er zijn kindertoilet en -douche en een gezinsdouche. Animatie is simpel maar doet het echt wel heel leuk! Supermarkten zijn er op min 5 a 10 minuten rijden: Lidl, Plodine, Tommy en Kaufland (de grootste). Bij de laatste zit een klein winkelcentrumpje met oa C&A en New yorker. Allemaal elke dag tot 22.00 uur geopend. Sommige supermarkten soms tot 23.00 uur. Winkel op de camping is heel klein maar heerlijk brood. Restaurant is goed voor op ‘n camping. Strandje stelt niet veel voor maar als je niet veel verwacht is’t echt prima. Aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Santa Marina Boutique in Vabriga , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Santa Marina Boutique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.