Géén boekingskosten
KroatiëIstriëVabrigaCampings VabrigaCamping Santa Marina Boutique

Camping Santa Marina Boutique

KroatiëIstriëVabriga

We hebben de beste aanbieders voor Camping Santa Marina Boutique voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 22 reviews

Meer camping info

22 Reviews over Santa Marina Boutique

• 9Marley14-02-2022

Heerlijk!

Fijne tijd gehad op deze camping. We hadden een stacaravan een zwembadje, wat een heerlijkheid! Kinderen die 's ochtendsvroeg alvast een plons kunnen nemen, terwijl jij met je kop koffie wakker wordt op de veranda! De caming is compact genoeg voor kinderen om zelf naar de speeltuin te gaan en als ze wat ouder zijn naar het zwembad te gaan. Het restaurant is goed en het zit gezellig. Grote zwembad is mooi, kan wel druk zijn aan het einde van de dag, maar altijd wel een plekje te vinden. In de avonden vonden wij het wat rustig, er is weinig vertier. We hebben 1 keer livemuziek gehad. Ook de animatie is voor de allerjongsten, van 1-5 jaar. In de omgeving zijn mooie dorpjes en stranden te vinden. De supermarkt is op 5 minuten rijden.

• 9Sam30-08-2021

Fantastische vakantie bij Santa Marina

Wij hebben gekozen om een keer een te gaan glampen. Dit was bij Santa Marina helemaal in orde. De tenten hebben airco, koelkast, lcd scherm, inductie kookplaten. Enige wat je hebt als het heel warm is dat de airco het soms niet helemaal aankan. In de avond altijd prima in orde. Het is een nette camping/vakantiepark. Facilliteiten zijn echt tip-top, restaurant heeft goed eten tegen eerlijke prijzen. Zwembad is mooi, enige minpuntje kan zijn dat de tegels echt heel glad kunnen worden van het water. Daar dus even op letten. Vriendelijk personeel wat overwegend ook goed engels/duits spreekt. Bij de bar ook goede tips voor wijnboertjes/oliefolie boertjes. Mooie plek, kan het aanraden. Ook als uitvalsbasis naar Porec, Novigrad, Ronvinj e.d.

• 9Nienke24-08-2021

Geweldige vakantie

10 dagen verbleven in een Romantic Suite met onze dochter van 9 maand. Accomodatie schoon en netjes, alle basisdingen zijn er (+magnetron en vaatwasser ;)). Rustige, schone, nette en vooral moderne camping. Zeer vriendelijk personeel en het eten in het restaurant is heerlijk. Tevens zijn er in omgeving genoeg leuke en lekkere restaurantjes.Winkeltje waar je ook brood kan halen is tot 14.00u open, nadeel was wel dat ze weinig brood op voorraad hadden maar de winkels zijn dichtbij de camping, het is maar waar je je druk om wil maken. Al met al heerlijke dagen hier gehad en komen zeker eens terug!

• 9Bieke Vermeulen25-07-2020

wij hadden een geweldige vakantie

De camping is niet overdreven groot.Er rijdt een golfkarretje die je naar uw huisje brengt of wanneer je na het bezoek aan het restaurant wil afgezet worden aan je plaats. Wij kwamen met onze caravan en konden een plaats kiezen. De camping is heel proper en het sanitair wordt elk uur gepoetst. Het zwembad is ideaal voor kleine kinderen (tot 12 jaar). Het winkeltje op de camping is maar pover, wel lekkere verse broodjes 's morgens. Dit is open van 8-12u. Voor inkopen zijn er genoeg winkels (lidl, kaufland,...) in de buurt. Het strand ligt op wandelafstand. Hier vind je kleine baaitjes waar het heerlijk vertoeven is. Vergeet je waterschoenen niet! Animatie is ook top voor kleine kinderen. Martina doet haar uiterste best. restaurant op de camping is dik in orde. Heel lekker eten, alles kan ook in take away. Prijzen zijn een stuk goedkoper dan wat wij in België gewoon zijn. Een aanrader!

• 10Linda17-09-2019

Geweldig!!

Wat een prachtige camping. Super mooi en mega schoon sanitair!! Zwembad top! De mooie kampeerplekken in de schaduw zijn inderdaad wat schuin, dit is het enige wat wij een minpuntje vonden, geen grote ramp voor ons. De vlakke rechte plekken zijn direct naast het zwembad en/of volle bak in de zon, de hele dag!! Dan staan wij liever wat schuin en in de schaduw. Restaurant echt voortreffelijk, heerlijk eten. Alles overzichtelijk en kleinschalig. Uitstapjes moet allemaal met de auto. 2 weken hier gestaan en heel erg genoten. Wij raden deze camping andere mensen zeker aan.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Miranda Van de Vliert01-09-2019

Geweldig!

Wij zaten in een glamping tent. Alles was zo lekker schoon en nieuw. Lekker met airco en vaatwasser. Een heerlijk zwembad waar onze zoon lekker zelf kon spelen omdat je hem vanaf de kant goed kon zien. Bij het zwembad was de kidsclub. Kleinschalig maar top voor kleine kinderen. Het eten in het restaurant was ook super lekker. Ieder uur kon je met een busje naar het strand. We hebben enorm genoten.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Fam30-08-2019

Top!!!

Mooie en nette camping. Niet groot maar juist met de kids zeer prettig en overzichtelijk. We hadden een glamptent deze was geweldig, goede airco wat heel fijn was met 33 graden. Zeker aan te raden. Wat betreft de ligbedjes, wij hebben altijd plek gehad zonder van te voren handdoek neer te leggen om een plekje te bemachtigen. Wij staan daar ook niet achter, spijtig genoeg dat veel mensen dat doen en er dan uiteindelijk een halve dag niet zijn. Dit komt helaas overal voor. Wij hebben een top vakantie gehad.

• 8Pascal23-08-2019

Nette nieuwe camping, maar kan beter

Mooie nieuwe camping maar nog wel wat dingen voor verbetering vatbaar. We hadden een premium kampeerplek geboekt, mochten zelf een plek uitzoeken en dat was maar goed ook. Veel plekken lopen behoorlijk af of er staat een boom midden op de plek. Gelukkig hadden wij een plek die redelijk vlak was aan de rand van het bos met redelijk wat schaduw wat lang niet overal het geval is. Aanplant tussen de kampeerplekken is jong en van enige afscheiding is dan ook nog weinig sprake. Voor een premium plek hadden we verwacht een eigen watertap punt te hebben met een putje wat helaas niet het geval was. Zwembad is aardig en vooral geschikt voor kleine kinderen, helaas geen glijbaan. Voldoende nette en schone sanitaire voorzieningen voorhanden, niet hoeven te wachten voor douche of toilet. Restaurant bij de camping is een aanrader! Veelal gezinnen met jonge kinderen aanwezig. Shuttle naar zee is praktisch en scheelt een aardige wandeling.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Familie B19-08-2019

Super!

Deze zomervakantie hier twee weken met de vouwwagen gestaan met kids van 4,5 en 8. Leuke, kleine camping in een mooie omgeving. Plek mochten we zelf uitzoeken, maar sommige mensen kregen ook plaatsen toegewezen. Grind rond de tent, dat wisten wij, dus extra tentdoek meegenomen. We hadden voor twee weken een koelkast geboekt en dat bleek een lade bij het zwembad te zijn. Ze verhuren geen losse koelkasten en zo’n lade is niet zo handig met dat warme weer. Sanitair superschoon en netjes. Leuk zwembad en restaurant waar je heerlijk kunt eten. Kortom een aanrader!

• 10Cas16-08-2019

Fantastisch en genoten!

Mooie, kleinschalige en luxe camping. Verbleven in een glamping tent. Prima tent, was goed schoongemaakt en goed werkende airco. Erg vriendelijk personeel. De zwembaden zijn heerlijk en de camping erg schoon. In de omgeving niet veel te doen maar na 10 min autorijden kom je de eerste mooie dorpjes tegen. Strand met shuttle bus (vertrekt elk uur) goed te bereiken. Schoon, helder water en super om te snorkelen met de kinderen. Enige minpuntje dat je wat minder privacy hebt doordat de tenten in straatjes liggen en nog niet alle groen is volgroeid. Camping zeker een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen die niet op de mega campings in Istrie willen staan en van luxe houden!

Camping Santa Marina Boutique info

• Rolstoel toegangBeschikbaar
  • KluisNiet beschikbaar
  • WasmachineBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar