Camping Stella Maris

KroatiëIstriëUmag

7.8GoedScore uit 172 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
  • Aan zee
Meer camping info

Camping Stella Maris (Kroatië) is een nette camping waar hier en daar nog wel wat onderhoud mag plaatsvinden. De plekken zijn groot, net als het zwembad waar je altijd een plekje vindt. Op de camping kun je simpele maaltijden eten in het restaurant. Met 10 minuten lopen ben je bij het strand. Naar Umag gaat een treintje vanaf het terrein.

Tonen op kaart

Contact

Bekijk de beschikbaarheid

186 Reviews over Stella Maris

• 8Fam Janssen03-10-2021

Volop genoten

Wat hebben we een heerlijke vakantie gehad. Grote plekken, grotendeels in het bos. Nadeel is dat een aantal plekken erg scheef afloopt, dus denk aan levellers. Een deel van de plekken ligt in de zon maar met slim positioneren en schaduwdoeken ook goed te doen. Sanitair wordt de hele dag door gepoetst. Nooit koud water in douche of bij afwas gehad. Minpunt zijn de weinige wasmachines (2 stuks op gehele camping waarvan er eentje regelmatig kapot was) Brood op de camping is heerlijk en genoeg keuze als je geen 3 weken stokbrood en croissants wil eten. Er zijn verse groente en fruit te koop op de camping. Zwembad is prima, maar hebben we weinig gebruik van gemaakt, wij gingen liever naar zee. Het strand is geweldig, en vanaf de camping goed te lopen. Er zijn bedjes te huur maar er is genoeg ruimte onder de bomen ook voor de eigen hangmat. Door de uitgerekte kuststrook was het nergens te druk terwijl camping en resort vol lagen.

• 7Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 9Jeroen06-09-2021

Top vakantiebestemming

Na 2 weken op Stella Maris in Umag met Vacanceselect weer terug, wat was het heerlijk. Verblijf in een Premium 6 persoons stacaravan, zeer compleet (vaatwasser, airco, mega veranda met gordijnen, handdoeken en linnen incl wissel, rustige ligging). We zijn op veel plaatsen in Europa geweest, hier klopt echter alles. Nieuwe faciliteiten, nieuw zwembad, strand met gratis bedjes, extra zwembad aan zee, winkels en restaurants in overvloed(TIP: Luna op 1km is echt top), klimpark, parasailen, suppen, jetski, voetbalveld, kleine kermis, cocktailbar, bakker, pancakes, groente en fruit, een bar, kortom, het is een groot complex samen met de appartementen maar hier is alles samen te vinden voor en top vakantie. 5 supermarkten dichtbij, veel winkels, reis langs de kust met de auto naar Poreç, Rovinj, Novigrad en Pula en je vakantie kan niet meer stuk. Wij gaan weer naar Kroatië volgend jaar, wat een gastvrij land met enorm vriendelijke mensen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 7Esther24-08-2021

Genoten maar……..

Dat de camping een hoog cijfer krijgt dat snap ik wel. De ligging is mooi want je bent zo bij het strand met daar ook nog eens een zwembad en waterpret piratenboot. Op de camping ook een goed zwembad met voldoende ruimte en ook altijd wel een bedje kunnen bemachtigen zonder handdoekenrace smorgens. Maar wat ons betreft blijft sanitair en hygiëne ver onder de maat. Voor Kroatische begrippen misschien goed maar voor ons dé reden om hier niet terug te komen.

• 6Staat v/h sanitair
  • 7Selina24-08-2021

Super leuke camping in gezellige omgeving

Prima camping, mooie grote plekken.

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 9Familie Buter24-08-2021

Grote schone en nette camping

Een hele nette camping, alles wordt zeer goed bijgehouden. Van het schoonmaken van sanitair tot het schoonvegen van de hoofdwegen. Wij hebben een kalahari safaritent. Deze ziet er nieuw uit en is ook goed ingericht. Voor ons persoonlijk is het een te grote en drukke camping, maar als je dat niet erg vindt dan is dit zeker een aanrader. Jammer dat het voor puberende kinderen lastig is om in contact te komen met leeftijdsgenoten omdat het zo groot (verspreid) is.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Ingrid18-08-2021

Grote, mooie , nette camping

Hebben er net 9 dagen doorgebracht in een kant en klare tent. Mooie camping, groot maar wij stonden centraal, loopafstand naar strand en zwembad waren goed te doen. Zoon van 16 heeft zich prima vermaakt met de jeugd. Plaatsje Umag is vlakbij, niet groot maar leuk om een avondje heen te gaan en er een hapje te eten. Bij zwembad ook genoeg te halen aan consumpties. Veel variatie in leeftijden kids, van jong tot ouder. Toilet gebouwen o.h.a keurig schoon, alleen sommige gasten laten het niet netjes achter, heeft camping geen schuld aan. Er werd vaak schoongemaakt. Aan het strand van alles te doen qua water aktiviteiten, van snorkelen tot para sailen, elk wat wils. Plekken onder de bomen of pal aan de zee op of stenen of zand, kies maar uit. Wel veel sta plekken op de camping met bomen erop waardoor veel mensen hun caravan of tent creatief neer moesten zetten. Haringen slecht in de grond te krijgen wegens veel stenen.

• 7koen18-08-2021

massaal/ goed georganiseerd / onpersoonlijk

we wisten van te voren dat we naar een massale camping zouden gaan. Dus wat onpersoonlijker. Maar portier en receptie waren wel erg onvriendelijk. Security maakte meteen foto's omdat ik de vouwwagen bij aankomst niet goed had geparkeerd. Ik dacht klant te zijn. Dat ligt bij een dergelijk grote camping even anders. De eerste ervaring was minder. Maar de camping is veel meer dan een camping. Het is een dorp met alle mogelijke faciliteiten, verschillende zwembaden, loungebars, eetgelegenheden, kust, springkussens in het water etc. Alles netjes verzorgd en goed georganiseerd. De campingplaatsen zijn prima, bijna overal voldoende schaduw. Veel toiletgebouwen, altijd netjes. Zwembad is veel te druk. Wel een bar aan het zwembad, 's avonds livemuziek, maar er komt niemand op af. De omgeving was mooier dan verwacht. Erg groen. Wij zijn in Umag, Porec en Rovinj geweest.

• 9Staat v/h sanitair
  • 7Nikki05-08-2021

Grote, fijne camping

Camping Stella Maris is een grote camping, die van alle gemakken voorzien is. Fijn zwembad met kinderbadjes en de zee is op loopafstand. Verschillende eetvoorzieningen, broodjes tent, restaurant (ook afhaal mogelijk), vietnamees eettentje. Ondanks de drukte, waren er altijd genoeg broodjes ‘s ochtends. Genoeg toiletgebouwen, welke dagelijks goed bijgehouden werden door de poetsdames. Ook prima douches. Vanaf de camping een treintje naar het centrum, ook veel animatie voor kinderen. De grotere campingplaatsen waren ruim en schaduwrijk, de kleinere plaatsen waren wel vol in de zon. Plaatsen bedekt met grind, houdt de voortent goed schoon (water loopt goed weg).

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Bianca16-03-2021

Mooie camping - voor herhaling vatbaar!

Ons eerste bezoek aan Kroatië en dankzij ons fijne verblijf op Stella Maris gaan we dit jaar weer! Erg mooie, schone en ordelijke camping. Hadden een stacaravan Superior en werden door camping achteraan op het park geplaatst. Dit bleek een heerlijk rustig deel van de camping te zijn (andere mobilhomes liggen vooraan op de camping, redelijk dicht bij de weg). Alles was prima beloopbaar. De camping heeft een mooi zwembad met een terras waar je drinken en ijsjes kunt halen en een prima maaltijd kunt eten of afhalen. Personeel was ontzettend vriendelijk en ook het animatieteam deed dagelijks hun best het iedereen naar de zin te maken. En dit ondanks de 'Corona tijd' en dat de camping maar voor een kwart vol was. Via een tunneltje onder de weg door kom je bij het 'villa-gedeelte' (10 min lopen) waar je gebruik kunt maken van verschillende strandjes, restaurants, speeltuinen en zwembaden en op de hoek van de camping ligt ook nog een klimbos.

• 8D & D24-11-2019

Een aanrader!

In het verleden zijn wij hier al een paar keer geweest. Destijds zeiden we vaak dat het jammer was dat je voor alle voorzieningen naar het complex aan de andere kant van de weg moest. Na de renovatie van de camping is dit niet echt meer nodig. Er is een heerlijk zwembad, met gratis ligbedjes en ook het restaurant/ cocktailbar is prima in orde. De plekken zijn voorzien van fijn grind wat ideaal is bij een eventuele regenbui. Het water is snel weg en je spullen blijven veel schoner. Niet alle plekken zijn even vlak.

Josipa Ždravac, marketing dep., 27-11-2019

Dear D&D, In the name of all Camping Stella Maris staff, we want to thank you for being our guest and for sharing your experience with us. Guest oppinion is very important to us as it helps us with the daily improvement. It makes us very happy to know that you enjoyed your vacation and that our services met your expectations. Our greatest motive are satisfied guests. We are looking forward to your next visit. With best regards from Umag. Josipa Ždravac Camping Manager

Camping Stella Maris info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

• WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)