Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Stella Maris (Kroatië) is een nette camping waar hier en daar nog wel wat onderhoud mag plaatsvinden. De plekken zijn groot, net als het zwembad waar je altijd een plekje vindt. Op de camping kun je simpele maaltijden eten in het restaurant. Met 10 minuten lopen ben je bij het strand. Naar Umag gaat een treintje vanaf het terrein.

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

187 Reviews over Stella Maris

• 8Yvonne Reijntjes06-09-2022

Heerlijk genoten!

Nette camping met schoon sanitair. Leuk zwembad en strand op 5 minuten wandelen. Op het report ook nog een aantal zwembaden. Leuke en betaalbare watersport mogelijkheden bij het strand. Supermarkt met prima prijzen op het resort. Voor pubers werd er weinig georganiseerd. Zij troffen elkaar bij het voetbalveld of hingen rond bij het strand. Onze jongens hebben zich goed vermaakt. Wij stonden helemaal achterin op de camping. In de ochtend regelmatig gewekt door "werkverkeer" vanuit het weggetje achter de camping. Ingang camping staat niet erg duidelijk aangegeven waardoor meerdere caravans verkeerd rijden en moeten keren in een smal straatje. Dit ook gemeld bij de receptie. Genoeg te doen in de omgeving, op max een uur rijden. Kortom, genoten met heerlijk weer!

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Schuite01-09-2022

Prima camping

Heerlijke camping met prima faciliteiten. Het was heel fijn dat je ook toegang hebt tot het resort. Daarmee kom je bij de baai van de zee, de restaurants en de supermarkt. Voor de aquaparken moet je apart betalen. Dat was wel jammer. Verder is er een heerlijk zwembad en een lekker restaurant. Het sanitair waar wij zaten was schoon. Als tip zou ik meegeven, dat ze het aantal wasmachines uitbreiden. Er zijn er 4 voor de hele camping. Er zijn twee partijen die animatie bieden; de camping en het resort. En die communiceren niet met elkaar. Je kunt van de camping wel een programma krijgen, van het Resort niet. Je kunt wel meedoen met beide animaties. De omgeving is prachtig en je kunt overal fietsen, steps, etc. huren.

• 8Lizet30-08-2022

Prima camping

Goed onderhouden camping met mooie, goed uitgeruste mobilhomes (goede airco, wel deuren dicht houden, vaatwasser, waterkoker, koffiezetapparaat, tosti ijzer) op ruime plekken. Bij aankomst bedden opgemaakt en 1x p/w wissel bedlinnen/handdoeken. Op loopafstand van de zee met heel helder water, voldoende plekken in de zon of schaduw (onder de bomen) Waterschoentjes wel aan te raden. Ligbedjes/parasol tegen betaling (zijn bij het zwembad wel gratis, maar staan er niet heel veel. Gelukkig is er ook een ligweide) Vlakbij de camping (3km) grote Spar en Lidl. Umag centrum vonden wij iets te ver om te lopen (er rijdt wel een toeristentreintje, niet gratis). Over het algemeen goede WIFI. Parkeren tegen betaling (€ 1 p/d) maar soms net iets te weinig plekken. Verschillende leuke plaatsen in de buurt, max ca 1 uur rijden. Bijv Rovinj, Novigrad, Pula, bergdorpjes Groznjan/Motovon, Vrsar, Fazana, Limski-kanaal

• 8E20-08-2022

Leuke camping met prachtige mobile home

Mooie camping, superior caravan was top. vaatwasser, bedden opgemaakt en handdoeken. Wel erg harde bedden.

Zwembad mooi en netjes, geen glijbanen. Vanaf de camping lopen en van alles te doen(kermis, barretjes ed) Eten bij barka en luna in de buurt, was heerlijk.

Strand wel stukje lopen. Met treintje naar umag(30kuna pp, 4 euro enkele reis)

Rovinj prachtig stadje, istralandia waterpark, heel leuk maar druk.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Fam van den Broek17-08-2022

Fijne camping

Voor het eerst in Kroatië. In een 6 persoons huurtent van Roan. Met 4 personen. Met 5 kan ook maar met 6 zou ons te krap lijken. Mooie plek. De auto kan makkelijk naast de tent staan. Bedden oke. Verder een complete uitrusting. Zelfs een bbq grill buiten. Camping heeft een mooi zwembad. Het strand (kiezels of beton) is mooi. Schoentjes wel nodig. Je kunt er tussen de bomen op t gras liggen. In de nacht lekker rustig. Behalve op zaterdag. Er waren optredens in de buurt. Onze jongens 13 en 15 hadden via t voetbalveld al snel vrienden uit NL UK , DLen IT . Erg leuk. Veel NL DL Slovenen en Italianen op de camping. Een mooie mix. Gelukkig geen "schreeuw Nederlanders" gehoord. Ligbedjes bij t zwembad zonder handdoek gedoe. En je kunt ook gewoon op t gras gaan liggen. Verder is alles dichtbij de camping te krijgen. Supermarkt, broodjes, pinautomaat. Ondanks het kleine aantal douches in ons deel, nooit lang hoeven wachten. Mooie camping.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Sebastian15-08-2022

Prima camping

Camping is prima, mooie grote plekken maar let goed op, er staan aardig wat verdwaalde bomen midden op enkele plekken. Kan erg lastig zijn voor camper/ caravan gangers. De economie plekjes hebben nagenoeg geen schaduw. Zwembad op de camping is prima en niet te overvol. Als je goed zoekt op het resort naast de camping kan je nog 3 extra zwembaden vinden, leuk voor de afwisseling (geen idee of er er gebruik van mochten maken maar we zijn nooit weg gestuurd). Zee: meerdere leuke plekjes van een familie beach tot aan meer rotsige kades of een kiezelstrand.

Eetgelegenheden: meerdere restaurants op het resort maar wij hebben alleen de camping restaurant gebruikt en die was prima eten.

Enige nadeel vind ik zelf, er is weinig sfeer en sjeu…… gewoon niet gezellig aan de bar en in de laantjes… tip: check van te voren het ATP toernooi datum, 10 dagen enorme flinke bak herrie tot 5 uur in de ochtend!! We hadden gelukkig oordoppen mee!

• 7Fam H14-08-2022

Relaxed en zonnig.

Vriendelijke en nette camping op zeer ruime afstand van het centrum. Fijn zwembad met restaurant (ook prima afhaalmaaltijden, zeer goede pizza’s) en ‘s avonds live muziek. Supermarkt en strand op loopafstand. Voor tieners/ jongeren weinig gezelligheid, vertier met elkaar samen.

• 8Boersma12-08-2022

Prima camping

Leuke camping, naast een resort (waar je gebruik van mag maken). Camping heeft een mooi zwembad, broodjes en fruit winkel en dichtbij een supermarkt. Je kunt lopend naar de zee. Er is animatie, maar niet overdreven veel. Wel elke dag live muziek bij het zwembad tot 11 a 12uur ‘s avonds. De campingplekken zijn heel wisselend, sommige met goede schaduwplekken, andere met nauwelijks schaduw. Soms erg scheef, soms met bomen in het midden van je plek. In de nabije omgeving niet veel te doen (behalve Umag), je moet al snel 45/60min rijden. Schoonmaak was continu aanwezig in het toiletgebouw, werd geprobeerd om het goed te onderhouden. Er is 1 speeltuin achterop de camping, zelf vond ik jammer dat er niet meer speeltuinen waren. Ook achterop de camping een erg leuk klimpark (tegen betaling)! Nabij de camping veel restaurants waar je prima kunt eten.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Hooijer10-08-2022

Ruim opgezet park.

Ruime camping. De kampeerplaatsen zijn heel wisselend (qua ruimte, schaduw, toegankelijkheid ivm kiezels). Veel sanitairgebouwen, allen ook voorzien van een buitendouche (ideaal met kleine kinderen). Veel keuze om te zwemmen, meerdere zwembaden en direct aan zee. Op het park zijn diverse eetgelegenheden, bakker(tje) en een supermarkt. Minpuntje: Lang onrustig 's nachts. Tip: Fiets mee en langs het water fietsen naar het plaatsje Umag.

• 7Melanie09-08-2022

Nette camping

Wij zijn er een week geweest. Het is een nette camping, alles is goed onderhouden. Het sanitair was over het algemeen redelijk schoon gehouden. Er zit een mooi groot zwembad bij, zelfs bij heel warm weer was het niet te vol. De zee is op 5 a 10 minuten lopen vanaf de camping makkelijk te bereiken. Daar zijn meerdere restaurants en ijskraampjes. De pizza's op de camping zijn heerlijk! Het personeel is vriendelijk. In de omgeving is genoeg te doen, wij zijn naar Umag geweest, wat een gezellig dorpje is. Daarnaast hebben wij een wandelroute gedaan bij de hoogste berg van Istrië, de Učka. Het is even rijden; 1.5 uur maar de route is zeer goed aangegeven en er is een mooi panorama uitzicht. Wij vonden wel dat er wat kliekjes in ons laantje stonden waardoor wij wat minder aanspraak hadden. Wat verder niet erg is.

Camping Stella Maris info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

• WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)