Camping Park Umag (Glamping)

Camping Park Umag (Glamping)

7Goed

Kroatië, Istrië, Umag

7Goed

• 7.2Eetgelegenheden
  • 7Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Park Umag (Glamping) voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer camping info

4* Campingin Park Umag ligt aan de kust van Kroatië. Rondom je staanplaats of accommodatie heb je alle ruimte en een deel grenst zelfs direct aan het strand. Vanuit je mobilehome stap je overigens ook zo het zwembad in. Bij de Canovabar kun je naar wens Nederlandse snacks halen. Gelegen op een kwartiertje rijden van het centrum van Umag.

997 reviews over Camping Park Umag (Glamping)

• 9W.18-07-2020

Prachtige nieuwe zwembaden met glijbanen

• prachtige zwembaden nieuw sinds 2020 met glijbanen. Daarbij ook nog een ander mooi zwembad.
    • enthousiast entertainment team
    • leuke speeltuintjes
    • verspreid over het park meerdere eetgelegenheden
    • direct aan zee met lang wandelpad ernaast.
    • veel keus qua accommodaties
    • ruim opgezet
    • geen mooi strand (voornamelijk grote keien maar dat wisten we vantevoren) op te lossen met goede waterschoentjes.

Mirjana Dujček, General Manager, Marketing dep., 21-07-2020

Dear guest,

thank you for choosing our campsite as a destination of your holiday and for taking time for writing the feedback about the stay. I am very glad that you liked our new pool complex, our staff, restaurants and all the activities at the campsite. We hope that you found everything for an amazing stay and that you will visit us again.

Kind regards, Mirjana Dujček, General Manager

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 8Sandra05-07-2020

Onzeker wel of niet gaan

Hallo, ik heb eigenlijk een vraag aan mensen die nu op camping Umag zijn. Hoe gaat zo'n enorm grote camping om met Covid-19? Mag je allemaal in het zwembad ploffen? Mag je allemaal naar het strand wanneer je wil? Hoe is het sanitair? Zijn er looproutes op de camping? Wij hebben voor augustus 2020 geboekt maar ik twijfel heel erg.....

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juni 2020

• 9Marcel17-06-2020

Top vakantie , ieder jaar weer.

We gaan eind Juli voor de 8e keer .Park Umag is gewoon top. Tuurlijk is er af en toe een wc pot smerig , maar dat ligt niet aan het schoonmaken van de schoonmaaksters maar aan hoe sommige mensen het toilet achter laten.. Kroatië is niet héél goedkoop meer , het is vergelijkbaar met Nederland.... Er zijn 5/6 eetgelegenheden op de camping en er zit genoeg in de buurt. Wij vinden het parc Umag TOP!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 6Den Haag gezin23-02-2020

Redelijk, en ook redelijk duur.

Redelijke camping, zwembad is te klein en te drul voor de grote van de camping en er zijn relatief weinig eetgelegenheden. Voor de prijs is er beter te vinden in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 2019
    9rik18-12-2019

mooie camping

met eigen caravan gewwest en een hele mooie plaats gekregen, de camping is top, alleen hadden wij zeer veel last van oorwormen in de voortent en zelfs in de caravan, is er iemand die weet of dat altijd is, want plezant is iets anders

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Stephanie02-09-2019

Prima vakantie!

Grote nette camping. Park ziet er netjes uit en word goed onderhouden ( tuin, gebouwen etc.) Wij hebben gebruikt gemaakt van een sta caravan. Zeer volledig en netjes, fijne ligging! We hadden wel fietsjes en stepjes mee voor de kinderen. Super leuk zwembad voor zowel grote als kleine kinderen. Restaurantjes op het park vonden wij matig. In Novigrad kun je goed uit eten.

Een goede prijs kwaliteit verhouding!

• 5Nvt31-08-2019

Nooit meer

Mooie camping vriendelijke mensen maar plukken je helemaal kaal zwembad bedjes moet je betalen niet prettig voor zulk park wij betaalde voor half liter bier eerste avond 14 kuna tweede avond 18 kuna derde avond 24 kuna ober zei dat het onmogelijk was dus wij voelde ons echt getild wij gaan hier niet meer heen info erg slecht wisten niet eens waar de bakker was enz dus kwa prijs camping erg slecht

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Mirjana Dujček, General Manager, Marketing dep., 02-09-2019

Dear Guest, thank you for choosing our campsite as a destination of your holiday and for taking time for writing the feedback about the stay. From your rating, I see that your stay with us did not meet your expectations. We are very sorry for the possible inconveniences you may have had in regard the restaurant situation. in order to prevent such things happening in the future, a discussion will be held with responsible people. Furthermore, there a few places where you can get bakery products such as markets and small stands around the camp. We are working constantly to improve our quality and I hope you will choose again to visit us and to see our improvements. Best regards, Mirjana Dujček, General Manager

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Sanneke31-08-2019

Fantastisch erg mooie plek!

Mooie camping direct aan het strand waar je heerlijk kunt snorkelen met alle faciliteiten die je maar nodig hebt en alles op loopafstand.Op de camping is ook genoeg groen aanwezig.

• 7Staat v/h sanitair

Mirjana Dujček, General Manager, Marketing dep., 02-09-2019

Dear Sanneke, thank you for visiting our campsite and for writing this review. Our campsite is really vast and offers a lot of activities for everyone. We look foward to seeing you again next year! Until then, kind regards. Mirjana Dujček, General Manager

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 5Jo24-08-2019

Voor ons een camping om niet meer naar toe te gaan

Wij hadden een mobile home gehuurd voor een week wat echt prima was. De vloer van het zwembad was vies en de vloer in het zwembad zat gewoon los(ik denk slecht gelijmd) ik denk dat het zwembad al meerdere malen is afgeschreven... wat er nog een bijkomt is dat je moet betalen voor de ligbedje en parasol bij het zwembad. Dit vind ik echt belachelijk en zeker niet gastvrij, je betaald op een camping tenslotte ook voor de faciliteiten. Pinautomaat is zeker af te raden om te gebruiken op de camping, ze zeggen dat het kosteloos pinnen is echter pakken ze het stiekem terug op de wisselkoers. Wij hebben 3300 kuna gepint wat ongeveer €450 is echter is er €482 afgeschreven dus €32 wisselkoers....receptie weet uiteraard van niets...

• 7Eetgelegenheden

Mirjana Dujček, General Manager, Marketing dep., 27-08-2019

Dear Jo,

thank you for taking time and leaving your feedback about the stay in our campsite Park Umag. It is great to hear that you liked our mobile home. I also take this opportunity to thank you for your constructive comments, which give us guidelines in which direction to develop our services further. I do hope that you reported all the drawbacks at the reception.

Hopefully next time when you come to visit us again, you will see the improvements. Sincerely, Mirjana Dujček, General Manager

• 3Y.M23-08-2019

Nooit meer!!

Erg groot vakantiepark, dat slecht is onderhouden. Zwembad ziet er op de foto's mooi uit maar is in werkelijkheid in onze ogen zelfs gevaarlijk. Vloerzeil ligt los/bolt op waardoor hier stilstaand water onder komt. Piraten boot steken schroeven omhoog en is een metalen strip gebarsten waardoor dit erg scherp is. Bij zwembadbar wordt patat dat niet is verkocht maar al wel is gebakken rustig bewaard en opnieuw gebakken. Wandelpaden zitten veel hobbels en gaten in, boomwortels duwen deze omhoog. Voor onze ogen een oudere Italiaanse dame die in een gat stapte en enorm hard ten val kwam. De mooie foto's op de site komen niet overeen met de werkelijkheid. Overal moet je ook extra voor betalen: bv treintje over de camping, ligstoelen bij het zwembad (wat er overigens veelte weinig zijn voor de grote van de camping) funpark voor kinderen, kost geld om even te mogen springen op het luchtkussen. Belachelijk voor wat je betaald voor de camping.

• 3Staat v/h sanitair

Mirjana Dujček, General Manager, Marketing dep., 27-08-2019

Dear Y.M

thank you for taking time and leaving your feedback about the stay in our campsite Park Umag. From your rating, I see that your stay with us did not meet your expectations. I'm sorry that you were not satisfied with the quality of service and I'm sorry if you have impression that the camp is outdated. I use this opportunity to inform you that Your suggestions are extremely important to us because they are a guide to be able to constantly work towards improvements. At this point I would like to apologize for any inconvenience you may have had during your stay.

However, I hope this situation will not stop you from being our guest again.

Kind regards, Mirjana Dujček, General Manager

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald