Camping Park Umag (Glamping)

Camping Park Umag (Glamping)

6.8Voldoende

• Aan zee
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer campinginfo

4* Campingin Park Umag ligt aan de kust van Kroatië. Rondom je staanplaats of accommodatie heb je alle ruimte en een deel grenst zelfs direct aan het strand. Vanuit je mobilehome stap je overigens ook zo het zwembad in. Bij de Canovabar kun je naar wens Nederlandse snacks halen. Gelegen op een kwartiertje rijden van het centrum van Umag.

We hebben een aantal aanbieders voor Park Umag (Glamping) voor je op een rij gezet:

Contact

992 reviews over Camping Park Umag (Glamping)

• 8Stephanie02-09-2019

Prima vakantie!

Grote nette camping. Park ziet er netjes uit en word goed onderhouden ( tuin, gebouwen etc.) Wij hebben gebruikt gemaakt van een sta caravan. Zeer volledig en netjes, fijne ligging! We hadden wel fietsjes en stepjes mee voor de kinderen. Super leuk zwembad voor zowel grote als kleine kinderen. Restaurantjes op het park vonden wij matig. In Novigrad kun je goed uit eten.

Een goede prijs kwaliteit verhouding!

• 5Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 5Nvt31-08-2019

Nooit meer

Mooie camping vriendelijke mensen maar plukken je helemaal kaal zwembad bedjes moet je betalen niet prettig voor zulk park wij betaalde voor half liter bier eerste avond 14 kuna tweede avond 18 kuna derde avond 24 kuna ober zei dat het onmogelijk was dus wij voelde ons echt getild wij gaan hier niet meer heen info erg slecht wisten niet eens waar de bakker was enz dus kwa prijs camping erg slecht

• 6Staat v/h sanitair

Mirjana Dujček, General Manager, Marketing dep., 02-09-2019

Dear Guest, thank you for choosing our campsite as a destination of your holiday and for taking time for writing the feedback about the stay. From your rating, I see that your stay with us did not meet your expectations. We are very sorry for the possible inconveniences you may have had in regard the restaurant situation. in order to prevent such things happening in the future, a discussion will be held with responsible people. Furthermore, there a few places where you can get bakery products such as markets and small stands around the camp. We are working constantly to improve our quality and I hope you will choose again to visit us and to see our improvements. Best regards, Mirjana Dujček, General Manager

• 8Sanneke31-08-2019

Fantastisch erg mooie plek!

Mooie camping direct aan het strand waar je heerlijk kunt snorkelen met alle faciliteiten die je maar nodig hebt en alles op loopafstand.Op de camping is ook genoeg groen aanwezig.

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Mirjana Dujček, General Manager, Marketing dep., 02-09-2019

Dear Sanneke, thank you for visiting our campsite and for writing this review. Our campsite is really vast and offers a lot of activities for everyone. We look foward to seeing you again next year! Until then, kind regards. Mirjana Dujček, General Manager

• 5Jo24-08-2019

Voor ons een camping om niet meer naar toe te gaan

Wij hadden een mobile home gehuurd voor een week wat echt prima was. De vloer van het zwembad was vies en de vloer in het zwembad zat gewoon los(ik denk slecht gelijmd) ik denk dat het zwembad al meerdere malen is afgeschreven... wat er nog een bijkomt is dat je moet betalen voor de ligbedje en parasol bij het zwembad. Dit vind ik echt belachelijk en zeker niet gastvrij, je betaald op een camping tenslotte ook voor de faciliteiten. Pinautomaat is zeker af te raden om te gebruiken op de camping, ze zeggen dat het kosteloos pinnen is echter pakken ze het stiekem terug op de wisselkoers. Wij hebben 3300 kuna gepint wat ongeveer €450 is echter is er €482 afgeschreven dus €32 wisselkoers....receptie weet uiteraard van niets...

Dear Jo,

thank you for taking time and leaving your feedback about the stay in our campsite Park Umag. It is great to hear that you liked our mobile home. I also take this opportunity to thank you for your constructive comments, which give us guidelines in which direction to develop our services further. I do hope that you reported all the drawbacks at the reception.

Hopefully next time when you come to visit us again, you will see the improvements. Sincerely, Mirjana Dujček, General Manager

• 3Y.M23-08-2019

Nooit meer!!

Erg groot vakantiepark, dat slecht is onderhouden. Zwembad ziet er op de foto's mooi uit maar is in werkelijkheid in onze ogen zelfs gevaarlijk. Vloerzeil ligt los/bolt op waardoor hier stilstaand water onder komt. Piraten boot steken schroeven omhoog en is een metalen strip gebarsten waardoor dit erg scherp is. Bij zwembadbar wordt patat dat niet is verkocht maar al wel is gebakken rustig bewaard en opnieuw gebakken. Wandelpaden zitten veel hobbels en gaten in, boomwortels duwen deze omhoog. Voor onze ogen een oudere Italiaanse dame die in een gat stapte en enorm hard ten val kwam. De mooie foto's op de site komen niet overeen met de werkelijkheid. Overal moet je ook extra voor betalen: bv treintje over de camping, ligstoelen bij het zwembad (wat er overigens veelte weinig zijn voor de grote van de camping) funpark voor kinderen, kost geld om even te mogen springen op het luchtkussen. Belachelijk voor wat je betaald voor de camping.

• 5Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Dear Y.M

thank you for taking time and leaving your feedback about the stay in our campsite Park Umag. From your rating, I see that your stay with us did not meet your expectations. I'm sorry that you were not satisfied with the quality of service and I'm sorry if you have impression that the camp is outdated. I use this opportunity to inform you that Your suggestions are extremely important to us because they are a guide to be able to constantly work towards improvements. At this point I would like to apologize for any inconvenience you may have had during your stay.

However, I hope this situation will not stop you from being our guest again.

Kind regards, Mirjana Dujček, General Manager

• 7Maaike23-08-2019

Top camping!

Een super camping. Heel groot maar daar merk je weinig van. Mooie nette stranden, mooi zwembad en veel leuke tentjes met live muziek. Een echte aanrader is Charlies bar aan het einde van de camping! Wat wel heel erg vervelend is is dat de auto’s hier super hard rijden zowel op de hoofdweg als op de weggetjes tussen de kampeer plaatsen in. Er is weinig in de vorm van drempels dat de snelheid doet verminderen. Echt heel erg vervelend.

Ook spreekt de animatie geen woord Nederlands. Mijn kids vinden dat minder leuk en wilde daarom ook niet naar de kids club.

Maar verder een top camping!

• 6Staat v/h sanitair

Dear Maaike,

thank you for choosing our campsite as a destination of your holiday and for taking time for writing the feedback about the stay. We are happy that you enjoyed the beach, bars and the pool. As far as speed regulation is concerned, we make every effort to keep our guests abiding by the rules. Your constructive comment about speeding will be taken seriously because the safety of our guest is our main priority.

• 6M.21-08-2019

Mooie camping, maar wel met aandachtspunten

Het is een grote camping, maar dit merkt je op de camping opzich niet heel erg. Bij de zee was bijvoorbeeld genoeg ruimte en had je helemaal niet het idee dat je op zo'n grote camping staat. Het sanitair is wel een punt van aandacht, het sanitair gebouw was niks mis mee. Alleen het was ontzettend smerig. Zowel de wc als de douche. Er liep dan wel de hele dag wel een mevrouw rond, maar deze maakte niet schoon. Ook het zwembad is een aandachtspunt, er dreef veel haar in en de vloer zit op een of andere manier los. De horeca op de camping was wel goed voor elkaar, je kunt er bijv. lekkere pizza's halen en ijsjes. Verder nog diverse kraampjes met fruit, smoothies een bakker etc. De supermarkt(en) op de camping is ideaal met ruime openingstijden. Wij hebben verder een top vakantie gehad op de camping alleen de hygiëne van het zwembad en het sanitair gebouw zijn echt een aandachtspunt!

• 5Staat v/h sanitair

• 8Davy21-08-2019

Mooie, zeer grote camping

Zeer groot maar dit was voor ons geen obstakel. Voor een stadje heb je wel de auto nodig, wij hebben dit maar 2x gedaan aangezien we alles dat we nodig hadden vonden op de camping zelf. Winkelen doe je best buiten de camping. Lekkere, betaalbare snacks aan het zwembad. Special thanks to poolguys Rahim & Benjamin, super friendly and helpfull dudes:-)

• 9Staat v/h sanitair

Mirjana Dujček, General Manager, Marketing dep., 23-08-2019

Dear Davy,

thank you for visiting our campsite and for leaving a review about your holiday. I am glad that you like the pool area. The food itself and our colleagues Rahim and Benjamin at the pool.

In hope that you will visit us again, I greet you kindly.

Mirjana Dujček, General Manager

• 5RCH21-08-2019

Zeer grote camping met aandachtspunten

Grote camping, die onderhoud nodig heeft. Toilet gebouw wordt bij gehouden, maar niet echt schoongemaakt. Doucheruimte is erg klein geen bankje waar je iets op kunt leggen, als je aan het afdrogen bent wordt je nat van de buurman die aan het douchen is. Zwembad is veel te klein voor zo'n grote camping, vloer rond het zwembad is erg vies plukken haar drijven in het bad. Animatie voor de kinderen valt erg tegen, en als je dan zelf wilt gaan tafeltennissen moet je er nog voor betalen ook!

• 6Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

• 8Deborah Dielemans21-08-2019

Geweldig!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping. De camping ligt ideaal om verschillende dingen te ondernemen vanuit de camping. Dat de camping groot is weet je van tevoren maar wij merkten daar niks van terug tijdens ons verblijf. Tevens hadden we fietsen mee zodat we ons makkelijk konden verplaatsen. Verder is het echt een leuke camping waar veel te doen is. Onze kinderen vonden de watersport activiteiten geweldig! De prijzen vonden wij erg meevallen ( wij zijn Franse prijzen gewend). Onze eerste keer Kroatië is heel goed bevallen en we gaan volgend jaar weer! Wat ook een pluspunt vd camping is dat je vlakbij de grens bent. Sanitair was netjes alleen zijn sommige mensen zelf niet hygiënisch. Een zwembad erbij zou een tip kunnen zijn en de klanten wat meer informatie over de camping en omgeving geven. Wij moesten alles zelf uitzoeken wat eigenlijk ook best leuk was. En neem je snorkel mee😃

• 7Staat v/h sanitair

Mirjana Dujček, General Manager, Marketing dep., 23-08-2019

Dear Deborah,

thank you for choosing our campsite as a destination of your vacation and for taking time for writing impressions about your stay. As you said, our camping is very big, offers a lot of activities and it is recommended that you have some means of transport at the campsite. Thank you for all your comments wich will be taken into account in order to provide even better service.

In hope you have had good memories here we invite you to visit us again! Kind regards, Mirjana Dujček, General Manager

Go4Holiday.nl

66 tips over Camping Park Umag (Glamping)

• fredvdbosch, 05-05-2014

In een eerdere tip staat dat Porec op 60 km ligt, maar het ligt op maar 30 km. Naast de genoemde restaurants hebben we ook nog goed gegeten bij restaurant 'Mandrac' in Novigrad en 'Delizia' in Umag.

• Monique ter , 02-05-2014

Voor kleine kinderen is het ideaal om een fietsje/loopfietsje mee te nemen.

• Arjan, 19-07-2012

De zee is er prachtig. En je kan er ook prima in zwemmen. Let wel op met de scherpe rots- bodem en kanten. Zwemschoentjes zijn een aanrader. Ga een keertje eten bij "Fraterne". Het is net buiten het camp (linksaf de poort uit). Lekker eten voor een prima prijs. En... wie durft de XXL Hamburger aan? Maak een tripje naar Rovinj (60km), en ga eten bij "Figarola", een stukje buiten het dorp. Voor grote inkopen, kan je het beste naar de Plodine gaan. Dat is 5km richting Umag rijden.

169 vragen over Camping Park Umag (Glamping)

• RCH, 04-07-2019

Water

Kun je het water van de camping drinken? of kun je beter flessen kopen?

Monique Burmania, 08-07-2019

Het water uit de kraan is niet lekker, een chloorsmaak. Wij kopen altijd flessen water.

• Claudia Maas, 19-05-2019

Het weer

Hoe is het weer in juni???? Zie dat het nu niet zo heel lekker is... Ik ga half juni, hoop dat het dan wat beter is.

• Monique, 11-02-2019

Barbecue, koelkast, tafel met stoelen

Mag je op je eigen staanplaats BBQ-en? En mag dit dan ook met kolen? Kan je er inmiddels een koelkast huren? Kan je er een tafel en stoelen huren?

• Eten en drinkenLunch

• Afstand tot strand400 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald