Tijdelijk €25 aanbetaling

Park Umag (Glamping)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Park Umag (Glamping) voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 1004 reviews
+34

6.8VoldoendeScore uit 1004 reviews
  • 5.6Staat v/h sanitair
  • 7.3Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

4* Campingin Park Umag ligt aan de kust van Kroatië. Rondom je staanplaats of accommodatie heb je alle ruimte en een deel grenst zelfs direct aan het strand. Vanuit je mobilehome stap je overigens ook zo het zwembad in. Bij de Canovabar kun je naar wens Nederlandse snacks halen. Gelegen op een kwartiertje rijden van het centrum van Umag.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

1004 Reviews over Park Umag (Glamping)

• 4Susanne Bakker13-09-2022

decepties

Wij kregen een plek tegenover de containers. Veel lawaai en stank. (Echt een vakantiegevoel dus). De plekken waren klein. En de camping heeft geen capaciteit voor het aantal gasten. In de ochtend een mega rij bij het brood. Er staan twee dames die de hele dag het wc gebouw poetsen maar toch is het vies. Mensen laten het niet proper achter. Al met al geen aanrader dus..

• 2Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 7Bianca25-08-2022

Prima camping direct aan het strand

Grote camping direct aan het strand. Ruim opgezet, doet niet te vol of te druk aan als camping vol is. Rotsstrand (waterschoenen mee), volop ruimte om op het gras in de zon of schaduw te liggen. Je kunt je eigen stoelen overal neerzetten. Ruime kampeerplekken, ook veel zonder schaduw. Sanitair voldoende aanwezig, maar de schoonmaak moet grondiger als de camping vol is. Meerdere restaurants, 2 mooie zwembaden. Supermarkt erg duur. Vriendelijk personeel, maar geen info bij receptie over camping en aktiviteiten ed. Jammer dat veel extra geld kost. Oa ligbedjes bij het strand, speelkussens in de zee. Camping is zeker niet goedkoop. Umag is leuk plaatsje. Andere plaatsen ook goed te doen vanaf de camping. Achterland vonden wij niet heel bijzonder, ook niet echt mooi wandelen vanaf de camping. Veel jeugd/pubers. Prima vakantie gehad hier, maar komen niet terug.

• 5Staat v/h sanitair
  • 4Anne-Marie de Bie19-08-2022

Slechte service drukke camping

Hele grote camping harde muziek veel drukte op de doorgaande weg met auto mensen rijden om broodjes te halen over voetgangerspad zitten de stapjes je op de hielen. Bij zwembad betalen voor bedjes. Info omgeving en dat er noodweer aankomt is erg onduidelijk...bleek later op site te hebben gestaan. Receptie slecht bemand en onvriendelijk stug personeel een bewaker laat je binnen. 3 x geweest 3 x uur moeten wachten zelf voor muntje wasmachine. Iets positiefs de schoonmaker in en rondom de toiletgebouwen echt super en vriendelijk en behulpzaam..die kunnen ze beter bij de receptie zetten. Camping liep leeg nu net na al het noodweer. Voor ons niet meer...we hebben ons vermaakt en het goed gehad met elkaar maar de camping heeft daar zelf weinig aan bijgedragen

• 7Staat v/h sanitair
  • 4Anoniem19-08-2022

Viel tegen!

De toiletten en douches zijn vies, deze moeten beter onderhouden en schoon gehouden worden! Zwembad water was erg vies. Verder prima camping, wel héél groot, maar mooie plekken.

• 1Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 5Jacqueline Engel17-08-2022

Min en plus

Veel aparte plekjes op camping soms hele mooie plekken,maar ook plekken gezien van dat kan toch niet. Wij zaten in een staancaravan mooi schoon ruime plek. Toiletgebouwen niet bekeken. Wat ik echt vond tegen vallen was dat je overal buiten de camoing kon pinnen of betalen met euro,maar op de camping was alles contant en in kuna,s stond nergens in de beschrijving vermeld van reisbranches slecht echt slecht. Geen animatie terwijl dat er wel vermeld stond voor kinderen boven 12 jaar. Wel was er elke avond bij een restaurant een live muziekje moet je soms van houden de soort live muziek dat is persoonlijk. Maar ik misde een groot podium een algehele plek van samen komen. Kortom hou je van zonnen en strand dan is deze camping prachtig anders ben je er wel gauw klaar mee. Zitten 2 camping winkels op de camping is prima te doen even verderop zijn genoeg grote supermarkten te vinden je kan geen statiegeld inwisselen op camping.

• 5Staat v/h sanitair
  • 9Marielle15-08-2022

Heerlijk genoten!

Ruim 2 weken met ons gezin van 6 personen op de camping gestaan. Het is een erg grote camping, maar vanaf onze plek heb je hier totaal geen last van. Dichtbij een nieuw sanitair gebouw wat 5x per dag wordt schoongemaakt, bakker, winkel, parkeerplek, strand, barretjes en zwembaden waren goed te belopen. Het zijn inderdaad zeer grote afstanden, maar dit weet je van te voren. Bolderkar voor kleine kinderen of een step is geen overbodige luxe. Omgeving is mooi, goed te bereizen. Veel toerisme, maar ook dat is bekend als je hier naar toe gaat. Vriendelijk personeel. Overlast hebben wij nauwelijks ervaren, al troffen we het met luidruchtige Nederlandse buren een paar dagen niet zo goed. Beveiliging is gekomen en heeft hen hier met succes op aangesproken.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Mandy15-08-2022

Super camping

Wij verbleven in een stacaravan op het middelste gedeelte van de camping, mooie ruime plaats en nette caravan! Dichtbij de zwembaden en zee. Totaal geen geluidsoverlast ervaren, bij het zwembad goed toezicht en ook regelmatig actie van de badmeester als er te veel banden of andere opblaas-attributen in het water lagen. Veel restaurantjes met gezellige muziek.

Wij vonden het hier fantastisch. Het is groot en biedt daardoor veelzijdigheid. Lawaai en drukte lijkt me meer dan logisch in het hoogseizoen. Rij bij de receptie was bij ons prima te doen (10 minuutjes).

• 9Eetgelegenheden
  • 5Fam. Nolden13-08-2022

Eén keer, niets voor ons!

Deze camping is héél groot, een stad op zich. Veel te weinig toiletgebouwen voor het aantal gebruikers waardoor-ondanks veel schoonmaak- toch vieze situaties ontstaan. Veel geluid en druktes overal. Gelukkig een schaduwrijke kampeerplek dichtbij de zee, maar ver van toilet. Kinderen zochten naar aangekondigde Teen-party; nergens te vinden. Zwembadwater vies, onze kinderen zijn er ziek (braken) van geworden, en dat is niet grappig op een camping. Wasmachines (duur!) werken niet, als je dit meld bij de receptie, word je onaardig weggestuurd. Regelmatig lange wachtrijen bij de receptie. 's Morgens zie je de handdoekleggers op pad gaan. Vervelend zijn de proppers die regelmatig langs de tent komen vragen of je boottocht wil. We misten ook een vlot of duiktoren in de zee. De supermooie zee maakt een hoop goed en doordat de strandlijn vrij breed is heb je in de zee niet het massale gevoel. De kwallen zijn wel wat minder fijn.

• 3Staat v/h sanitair
  • 8Ed13-08-2022

Mooie camping

Mooie grote camping, alles is aanwezig. Ideaal voor kinderen 15+ mooie ruime stranden en in de avond genoeg te doen in een van de vele barretjes. Niet het massatoerisme als in Porrec. Een top vakantie gehad.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 5Iris Allart10-08-2022

Vreselijke drukte

Te massaal, regels worden overtreden want geen handhaving, kinderen op elektrische stepjes die met een idiote snelheid overal tussendoor rijden, honden die gewoon op de camping uitgelaten mogen worden, regelmatig koude douches, idiote afstand tot sanitairgebouw, ver na 00:00 uur heel veel geschreeuw en drukte op de camping, iedere morgen rond half 7 een tractor over de “boulevard”, als je een klacht indient wordt daar niks mee gedaan, info over huren koelkast klopt niet, dus geen koelkast ondanks herhaaldelijk mailen hierover ver voor vakantie. Enige positieve was dat we een mega mooie plaats hadden.

• 2Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar