Camping Park Umag (Glamping)

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag18°12°
Camping Park Umag (Glamping)
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Park Umag (Glamping) voor je op een rij gezet:

788 reviews over Camping Park Umag (Glamping) in het Nederlands

Geweldig

Annelien
12-9-2018

Wij hebben geweldig genoten samen met onze dochter van 1.5jaar oud. Wij zaten in een ingerichte tent. En hadden alles wat we nodig hadden op de camping. Zee,zwembad, restaurantjes, winkels, supermarkt. Buiten de camping was niet zoveel maar was voor ons ook niet nodig ivm met nog een kleintje er bij.

Dear Annelien,

thank you very much for your visit and this great feedback.

I hope we will have the chance to be your hosts again..

With best regards,

Grote nette camping van alle gemakken voorzien

Schansjes
29-8-2018

Nette grote camping. Je kunt (tegen meerprijs) plaatsnummers reserveren. Helaas was er minder schaduw op de plek dan wij hadden verwacht. Wel grote plekken. Voldoende voor 1 caravan met auto en twee bijzettentjes.

Wij zaten vlakbij de baai en de Canova bar. Ideaal. Bij de Canova bar kan je zelfs frikandellen en bamischijven kopen!! En lekkere patat.

Sanitair (bij de Canova bar) was super !!! Zeer grote en voldoende douches. Met grote spiegels erin en douche zonder drukknop maar gewoon aan zolang je zelf wilt. Toiletten met wastafel erin. Werd regelmatig schoongemaakt. Alleen jammer dat in het toiletgedeelte de zwaluwen de mogelijkheid hebben om nestjes te bouwen. Het stikte er van de nestjes met jonkies en alle gevolgen (vol gepoepte muren en het risico dat je tijdens het plassen op je hoofd gepoept wordt) van dien.

Tip voor de camping: even het plafond dicht timmeren.

Tip: ga voor de boodschappen naar Lidl of Kaufmarkt in Umag.

Dear Schansies,

First of all I would like to thank you for choosing our campsite as your holiday destination. Hopefuly, your inconvenience will not affect on your return next year.

We will pass your praise to the rest of our staff members and we are sure they will appreciate your opinion.

Swallows are a protected species in Croatia and unfortunately we can not do anything about it.

We hope that you decide to visit us again, best regards

Genoten

Manon
28-8-2018

Wij zijn 2 weken geweest in een mobile home van touroperator zeer goed en goede ligging ten opzichte van zwembad/receptie/supermarkt! Wij vinden het wel een camping voor mensen met jonge kinderen, leuk zwembad met piratenschip en glijbaantjes. Doordat wij eind aug waren viel het qua drukte erg mee bij het zwembad, wel denk ik dat als je in juli zou gaan dat de zwembaden echt te klein zijn. Let op : bedjes bij het zwembad 15 kuna ( 2 euro ) per dag, parasols niet aanwezig. Leuke restaurants en gezellige barretjes op de camping.. prijzen zijn hier echt wel normaal! Strand is oké.. maar veel rotsen en keien GEEN zand! Animatie Engels/Duits sprekend geen Nederlands. Vanaf de camping kun je niet lopend naar een plaats.. umag met de auto ong. 15 min en porec 30 min. Camping is groot, maar door onze ligging vd mobile home voelde dat niet zo.

Dear Genoten,

thank you for your visit, and for taking the time to write this review. The opinions of our guests are wery important to us because we try to increase the level of our service on any ocasion.

We are positiv that your review will surely help our future guests to choose their next vacation destination.

Your praise and your feedback will be pssed on to our staff members and I am sure that your next visit is going to be even better.

Kind regards from Croatia,

Aan te raden!

San
21-8-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Leuk zwembad (misschien wat aan de kleine kant, maar om af te koelen groot genoeg), de zee is dichtbij!

Lekker eten voor een betaalbare prijs, supermarkt met uitgebreid assortiment.

Het toiletgebouw (nr 4) werd de hele dag door gepoetst. Echt super!!

Het ligt er wel aan waar je staat op de camping. Wij stonden vrij centraal van alles.

Omdat het een groot park is, kan ik me voorstellen, dat het vanuit sommige plekken erg ver is om te lopen naar bijvoorbeeld het zwembad. Geef dan wat meer geld uit voor een staplek, dan kom je ook op een beter plek te staan. De plekken waren net ruim genoeg. Neem wel iets mee om je caravan mee te levellen, want sommige plekken zijn erg stijl en een schaduwdoek/tarp is geen overbodige luxe!

Dear Aen te raden!,

thank you very much for rating us and thank you for your feedback. I would like to use this opportunity to inform you that we take the comments of our guests very seriously in order to always be able to truly fulfill all the expectations. Hope to welcome you back soon in the nearer future for another great stay,

Best regards and I hope to see you soon,

Geen 2e keer, te massaal

Kevin
20-8-2018

Het is een massale camping. Iets minder dan de helft bestaat uit te huren huisjes, overig zijn campinggasten. Racende elektrische steps!! Wij huurde een classic mobile home. Deze was mooi, nieuw en de airco werkte gelukkig fantastisch. De camping is door de grootte erg onpersoonlijk. Wij vertrokken 2 dagen eerder omdat we het wel gezien hadden maar aan de receptie vroegen ze niet: waarom we vertrokken. Het zwembad is veel te klein voor het aantal bezoekers. Er is in de avond en begin nacht weinig toezicht. Rondom het zwembad is een grote grasweide, echter is het overgrote deel geen gras meer maar droog rood zand. Hierdoor was het zwembad ook extreem vervuild.

Als je een boottrip gaat doen, niet met Kristina!! Verkoper loopt rond op het park. De tocht is leuk maar je krijgt: Volgepropte boot, water en aanmaaklimonade is het drinken, lunch met zoute koolsla, 2 stukjes kipfilet en stukjes brood. De rest moet je kopen.

Dear Kevin,

thank you for being our guest in our campsite Park Umag. Your feedback is greatly appreciated and we will continue to work on improving our service

We hope to welcome you again as our guest. With kind regards,

Parc Umag is en blijft een super camping. Heel groot maar daar merk je niks van. Wij hadden een prachtige plek dichtbij zee. Er is savonds genoeg te doen.

Jammer dat er savonds geen begeleid voetbal was door de camping. Nu was t druk en kwamen kleine kinderen niet aan bod.

In tegenstelling tot het jaar ervoor, hebben wij dit jaar heel veel last gehad van de herrie snachts. Door afwezigheid (of slecht optreden)van security liepen jongelui snachts te lallen en te klieren in de toiletgebouwen. Ook van buren die tot 4 uur keiharde muziek draaiden werd niks gezegd.

We hebben dit verblijf, net als vorig jaar, vaak last gehad van koude douches helaas

Het sanitair was elke dag blinkend schoon!!!!!!!!

Ik blijf het zwembad te klein vinden voor zon grote camping.

Dear Paulien,

We want to thank you for your visit and your review. We will convey your praise to the rest of our team, and we have taken your positive criticism seriously, and I assure you that first of all we will work on the safety of the camp.

This year, additional security patrols have been added and I am sure that safety will be greatly improved in the years to come.

Best regards and I hope to see you next year,

Prima camping, honden welkom!

Monique Prikkel
16-8-2018

Hele grote camping. Wij hadden onze Labrador mee. Dat ging prima. Voldoende uitlaatplek, zelfs een eigen hondenstrand. Diverse eetgelegenheden die prima waren en niet al te duur. Wij zaten zo dicht aan het strand, 2 minuten lopen, dat we niet in het zwembad zijn geweest. De camping is zo groot en het was zo warm dat een fiets o.i.d. wel fijn is om ergens te komen. Huren is wel duur. Als je wilt hoef je de hele vakantie niet van de camping af zoveel is er te doen.

Dear Monique,

We are positive that your review will surely help our future guests to choose CampingIN Park Umag as their next vacation destination.

Leuk voor 1 keer.

Arno
15-8-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, maar de camping is eigenlijk te groot. Mensen gaan met de auto naar zwembad of zee en dat kan ik goed begrijpen als je een slechte plek hebt. Hierdoor verdwijnt alleen ons camping gevoel. Lijkt soms wel alsof je thuis over straat loopt met zoveel verkeer. En er zou is strenger gecontroleerd mogen worden op de snelheid waarmee gereden wordt, vooral bij de hoofdweg langs de mobile homes. Eetgelegenheden, bakkerijtjes en winkeltjes zijn goed verdeeld. Eten is ook prima, mensen zeuren over de prijzen, maar wij vonden het meevallen. Dit betaal je in andere landen ook.

Zwembad is te klein voor zo’n grote camping, lijkt we een mierennest. Ook het water is niet heel fris en de bodem laat los op sommige plekken.

Mirjana Dujček, Campsite manager, Marketing dep., 19-10-2018

Dear Mr. Arno,

I would like to thank you for being a guest of our campsite, and I hope that the inconveniences that you had during your stay will not stop you from visiting us again.

We have seriously understood your comments and in the future we will make sure that similar situations do not happen.

Please take my sincere apollogies for the whole situation and thank you for bringing this problem to my attention.

Best regards,

De camping is fantastisch, voor elk wat wils.

Dhr Kranenborg
15-8-2018

We hadden een prachtig plekje bij de zee....mooie ruime plek.....personeel was erg aardig zowel bij receptie als bars en winkeltjes . Het toiletgebouw werd de hele dagen gepoetst en geboend, helaas maken sommige mensen er een bende van. Wie er ook een bende van maakten waren de vele zwaluwen die er hun nestjes in hadden gemaakt , werkelijk alles zat onder de vogelpoep, te vies om naar het toilet te gaan. En wat nog veel smeriger is , dat niet iedereen hun hondenpoep opruimde zoals het hoort! Ik vind dat daar meer controle op moet komen. Sommigen krijgen het aan hun schoenen en vegen het af aan het trapje naar de toiletgebouw.....je zal het maar moeten schoon maken bah.

Dear Mr. Kranenborg,

I agree that some people are very uncultured, but our personal endeavors to keep the best order in the camp. Their actions is a reflection of their personal culture.

Thank you for your comments and we are sure to see you next year.

Onpersoonlijk groot

Bassos
14-8-2018

Wij waren hier met eigen caravan en twee jonge kinderen. De camping is enorm groot. Voor kleine kinderen vinden wij de camping niet geschikt. Ze kunnen niet veilig zelf een stukje fietsen of naar een dichtbij gelegen speeltuintje gaan. Ook bij de zee was het voor de kinderen niet ideaal omdat er geen fatsoenlijk strandje is. Wij stonden achterin tegen een drukke weg aan. Het verkeer hoorde je goed voorbij razen. De afstanden waren te groot naar het zwembad en receptie. Het toiletgebouw is prima, wordt goed schoon gehouden. Warm water is wisselend. Vlak voordat we vertrokken hebben we gereserveerd maar dit was achteraf niet nodig.

Mirjana Dujček, Campsite manager, Marketing dep., 26-10-2018

Dear Bassos,

In our vicinity there is a Camp Finida that is much smaller and there is not much traffic. Maybe you would have liked it better.

Best regards from Croatia.

Go4Holiday.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Park Umag (Glamping) in Umag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Park Umag (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.