Géén boekingskosten
KroatiëIstriëUmagCampings UmagCamping Park Umag (Glamping)

Camping Park Umag (Glamping)

KroatiëIstriëUmag

We hebben de beste aanbieders voor Camping Park Umag (Glamping) voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 997 reviews
+34/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.2GoedScore uit 997 reviews
  • 7.5Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

4* Campingin Park Umag ligt aan de kust van Kroatië. Rondom je staanplaats of accommodatie heb je alle ruimte en een deel grenst zelfs direct aan het strand. Vanuit je mobilehome stap je overigens ook zo het zwembad in. Bij de Canovabar kun je naar wens Nederlandse snacks halen. Gelegen op een kwartiertje rijden van het centrum van Umag.

Contact

1013 Reviews over Park Umag (Glamping)

• 5Fam. Nolden13-08-2022

Eén keer, niets voor ons!

Deze camping is héél groot, een stad op zich. Veel te weinig toiletgebouwen voor het aantal gebruikers waardoor-ondanks veel schoonmaak- toch vieze situaties ontstaan. Veel geluid en druktes overal. Gelukkig een schaduwrijke kampeerplek dichtbij de zee, maar ver van toilet. Kinderen zochten naar aangekondigde Teen-party; nergens te vinden. Zwembadwater vies, onze kinderen zijn er ziek (braken) van geworden, en dat is niet grappig op een camping. Wasmachines (duur!) werken niet, als je dit meld bij de receptie, word je onaardig weggestuurd. Regelmatig lange wachtrijen bij de receptie. 's Morgens zie je de handdoekleggers op pad gaan. Vervelend zijn de proppers die regelmatig langs de tent komen vragen of je boottocht wil. We misten ook een vlot of duiktoren in de zee. De supermooie zee maakt een hoop goed en doordat de strandlijn vrij breed is heb je in de zee niet het massale gevoel. De kwallen zijn wel wat minder fijn.

• 3Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 8Ed13-08-2022

Mooie camping

Mooie grote camping, alles is aanwezig. Ideaal voor kinderen 15+ mooie ruime stranden en in de avond genoeg te doen in een van de vele barretjes. Niet het massatoerisme als in Porrec. Een top vakantie gehad.

• 7Staat v/h sanitair
  • 5Iris Allart10-08-2022

Vreselijke drukte

Te massaal, regels worden overtreden want geen handhaving, kinderen op elektrische stepjes die met een idiote snelheid overal tussendoor rijden, honden die gewoon op de camping uitgelaten mogen worden, regelmatig koude douches, idiote afstand tot sanitairgebouw, ver na 00:00 uur heel veel geschreeuw en drukte op de camping, iedere morgen rond half 7 een tractor over de “boulevard”, als je een klacht indient wordt daar niks mee gedaan, info over huren koelkast klopt niet, dus geen koelkast ondanks herhaaldelijk mailen hierover ver voor vakantie. Enige positieve was dat we een mega mooie plaats hadden.

• 2Staat v/h sanitair
  • 8M.09-08-2022

Mooie ligging maar te veel lawaai dag en nacht

Zeer grote en drukke camping. Wij zaten in een safaritent op het glamping deel. Mooie ligging en niet midden in alle drukte. Voor je rust moet je niet naar deze camping gaan. Zo veel herrie. Dit gaat door tot 24 uur s nachts en om 6 uur in de ochtend begint het weer. Men gaat hier rustig om 6 uur een eindschoonmaak doen in de tent naast je met een hoop kabaal van hard pratende mensen en een stofzuiger. Wil je nog een beetje aan je nachtrust toekomen zijn oordoppen echt nodig. Verder is er te veel verlichting. S nachts kan je in de slaapkamer gewoon een boek lezen zonder dat je het licht aan hoeft te doen.

Ligging aan zee is prachtig, safaritent super mooi en zwembaden geweldig voor de kinderen maar uitgerust van vakantie komen zit er niet in. Gelukkig zit het glampingdeel op de hoek van de camping. Ik wil niet weten hoe het midden op de camping is……

• 8Margriet08-08-2022

Leuke camping, genoeg te doen.

Leuke, wel grote, camping. In het hoogseizoen zijn de 2 verschillende zwembaden te weinig voor het aantal gasten. Aankomst niet zo goed geregeld door vacansoleil. Naast een grote en hete parkeerplaats stonden tentjes van verschillende touroperators. Nummer gebeld, maar reisleiding lag bij het zwembad en moesten daarom inchecken bij de centrale receptie. Hier staat iedere dag een mega lange rij. Muntjes voor de wasmachine waren dagelijks op. Gelukkig was het erg warm en liepen we 2 weken in onze zwemkleding. Verder prima en leuke camping. Genoeg te doen. Aquapark istralandia is erg leuk. Via de camping, tegenover het zwembad zijn allerlei uitstapjes te boeken. Iedere avond live muziek met lekkere cocktails. Aqua speelmat bij de zee, treintje op de camping en de bedjes met parasols zijn tegen betaling.

• 7Staat v/h sanitair
  • 7Barbara04-08-2022

Teveel mensen voor personeel en faciliteiten

Een hele grote camping. En daar schuilt direct het probleem in.

Te weinig toiletten, douches, afwasplekken, wasmachines en personeel.

Je moet overal lang wachten. Over het inchecken hebben wij een uur gedaan.

Het voetbalveld is onveilig. Kapotte hekken, losse roosters. Is er geen personeel die dit kan maken?

Zwembad is weinig tot geen toezicht. Dus alles kan en mag.

Is dan alles negatief? Zeker niet. Mooi helder zeewater. Waar je heel leuk kan snorkelen. Mooie zwembaden. Lekkere restaurantjes met vaak live-muziek. En de weidse velden waar je met je handdoek onder de bomen kan liggen… ideaal.

Maar er zou gewoon wat meer sanitaire voorzieningen moeten komen. Want niemand wil wachten… en doordat er een tekort is zijn de toiletten ook vaak niet echt schoon.

Samenvattend een 7. Maar door meer personeel en toiletgebouwen makkelijk naar een 8,5 te brengen. En dat is zonde… voor iedereen.

• 8Rick van Deventer01-08-2022

Inchecken heel slecht geregeld!

Belachelijk lange rij bij het inchecken. Online inchecken heeft totaal geen meerwaarde

• 7Familie Janssen31-07-2022

Verpauperd door de jaren heen

We komen hier al jaren en hebben het zien veranderen. Voorheen waren er wel Nederlanders, maar niet zo massaal. Dit jaar spant echter de kroon. Steeds meer Nederlanders hebben de weg naar hier gevonden en niet de meest fijne landgenoten. Overal lege blikjes, sigarettenpeuken en luidruchtige kinderen die vaak (niet) luisteren naar een naam als Kyano. De staat van het sanitair is hard achteruit gegaan. Enerzijds doordat er minder wordt schoongemaakt, maar ook door het gedrag van asociaal publiek dat nergens naar kijkt. De prijzen zijn enorm gestegen in vergelijking met vorige jaren. Dat zal zeker te maken hebben met Covid en de energiecrisis, maar 40-50% duurder is toch wel wat veel. 8 jaar geleden was dit een fantastische camping, maar nu wordt het langzamerhand tijd om uit te kijken naar een ander plekje dat nog niet door tokkie Nederland is ontdekt.

• 9Jongeneel25-07-2022

Genoten, de kinderen nog meer!

Wat een camping! Mijn hemel! Wij waren er de eerste week van de schoolvakantie...nog soort van rustig maar de 2e week erg druk, vol en veel. Wij sliepen in een schitterende glamping tent, hoe lekker wakker worden, wat een uitzicht! Het zijn behoorlijke stukken die je aflegt op de camping, maar ach...je zit ook veel denk ik dan maar, kan dus geen kwaad. Nadeel? Alle elektrisches stepjes en fietsen die rondscheuren over de camping! Ze rijden je bijna voor je sokken! Bij de zwembaden wil je niet zitten, wat een 'mierennest'! Ik en manlief lagen daarom heerlijk rustig op een bedje bij het strand beneden bij het zwembad en de kids (15, 10 en 8) vlogen de hele dag heen en weer! Grootste PLUS? Bedjes betalen! Voor een paar centen lig je de hele dag heerlijk en wat fijn dat veel mensen daar geen geld voor over hebben :-) geen handdoekenleggers!!! Zonder dat is een zwembaddag al een succes!! ;-) Uitgerust naar huis!

• 10Eetgelegenheden
  • 6Anne27-08-2021

Sanitair is echt smerig, dikke onvoldoende.

Wij zijn hier met camper en maken gebruik van sanitair gebouw. Deze is zeer smerig, zelfs in ochtend al en wordt niet (genoeg) schoongemaakt voor de grote hoeveelheid gasten. Maandverband en wc papier op grond, smerig potten en vloeren. Erg onhygiënisch. Verder goede camping afhankelijk van plek.

• 3Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar