Kleine hotelsWeer vandaag11°8°
8,3

Omschrijving
Glamperen doe je op Camping Val Saline in Rovinj. Deze kleine camping beschikt over bijzondere glamptenten, een privéstrand met speeltoestellen in het water en een gratis minigolfbaan. Als je van een schone en goed onderhouden camping houdt, zit je hier goed. In de omgeving bezoek je de Long Bay grotten of ga je mee op een sunset dolfijnentocht.

48 reviews over Camping Val Saline in het Nederlands

Leny,
17-11-2018

Geweldig nieuwe camping (2016 ) Rustig schoon heel vriendelijk personeel fijne winkel lekker eten.

Gereisd met partner in augustus 2018

Steriele camping aan mooie rustige baai

Indy Mul,
27-9-2018

Steriele camping waar ieder blaadje wordt opgeveegd. Er is een privé strand en er zijn gratis ligbedden en de camping ligt in een mooie rustige baai. Er wordt overdreven veel schoongemaakt. Het grote sanitair gebouw nabij de supermarkt wordt de hele dag schoon gemaakt terwijl er bijna niemand komt. In de periode dat wij er waren, waren er veel grote campers en caravans en weinig tentkampeerders. Onze kinderen vonden de speeltoestellen in het water geweldig. Deze worden iedere ochtend ook grondig schoongemaakt. De camping is rustig (itt veel andere Kroatische campings aan de kust). Voor Kroatische begrippen is het een kleine camping. De camping is onderdeel van de naastgelegen, veel grotere naturistencamping Valalta. De camping is een prima uitvalsbasis om de omgeving te verkennen. Camping is geliefd, voor de ingang stonden er regelmatig mensen te wachten totdat er een plekje vrijkwam.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Voor Kroatische begrippen is Val Saline een kleine camping. In september is het lekker rustig op de camping, maar het weer nog steeds zomers. Wij hadden een fantastische glamptent geboekt, die al onze verwachtingen heeft overtroffen. Luxe uitgerust met grote keuken en vaatwasmachine, badkamer met zelfs een douche met regendouchekop en airco. Prachtig groot terras voor de tent met een mooi wijds uitzicht. Wij waren bang dat de tenten dicht op elkaar zouden staan, zoals je in Kroatië vaak ziet, maar dit was zeker niet het geval. Veel privacy en lekkere loungemeubels om bijvoorbeeld een boek te lezen. In de omgeving is veel te zien. Wij hadden geen auto maar hebben deze geen moment gemist. Rovinj is goed te fietsen (te huur bij de receptie) en er rijdt een bus vanaf de camping. Deze rijdt in september echter niet zo vaak. Ligstoelen aan het strand en het zwembad zijn gratis en zelfs de midgetgolf is kostenloos. Het was een super vakantie!

Gereisd met partner in september 2018

Vacanceselect

Omdat ik de omgeving nu heb gezien ga ik niet weer

Henrie Schulte,
7-9-2018

Mooie,schone,rustige camping.

Mooi strand en zee,voldoende ligstoellen aanwezig.

Sanitair ,winkel en receptie perfect voor elkaar.

Savonds is het saai op de camping,wordt weinig tot niets georganiseerd.

Dat wat er georganiseerd wordt is zeer amateuristisch.

Stadje Rovinj is dan een betere optie.

Voor herhaling vatbaar.

Yvonne,
5-9-2018

Zeer nette (redelijk) kleine camping. Na 22.00 stil op de camping. Altijd schoon sanitair en nooit hoeven te wachten op een douche.

Gratis en genoeg strandbedjes. En gratis gebruik van speelkussens in de zee. Prima kampwinkeltje en een heerlijk restaurant. Wij hadden luxe mare plaats. Heerlijke plaatsen. Vlak bij zee. Vlakke plekken. Prima uitvalsbasis om Rovinj, Pula, Porec te bezoeken. Aquapark In Porec ook erg leuk. Koop een 3.5 uur ticket om 15.30 tot sluit dan valt het mee wat drukte betreft. Wij hebben de kinderen afgezet en zijn Porec in gaan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Wij zijn net terug van twee weken Val Saline met onze kinderen van 10 en 7. Dit is echt een fantastisch mooie camping. Wij hadden de plekken bij de zee gereserveerd. Je betaalt wat meer maar je hebt wel een prachtig uitzicht met soms zelfs dolfijnen in beeld. Ik zou niet graag boven op de heuvel willen staan. Dan moet he heel ver en zwaar lopen. De schoonmaak op deze camping is uniek. Alles altijd brandschoon. In de zee mag je gratis gebruik maken van springkussens en andere klim objecten. Ook de strand bedjes zijn gratis. Verder kan je gratis midget golven. Super. Onze kinderen misten wel een gewoon zwembad. Het zwembad heeft hier namelijk zout water. Wel zijn er bijna altijd bedjes beschikbaar. Winkeltje is ook prima tenzij je helemaal van de heuvel moet komen. Stepjes racen overal. Animatie is redelijk. Kleine mini disco. S avonds is er niet zoveel te doen. Als je houdt van een rustige camping moet je zeker boeken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Geweldige camping op fantastische lokatie

Arjan van den Berg,
23-8-2018

Dit is de schoonste camping waar ik ooit ben geweest. Het sanitair is er superschoon en ziet er bovendien erg mooi uit. Het kiezelstand is erg fijn(wel waterschoenen aan). Strandbedden zijn er voldoende dus waarom er toch nog mensen zijn die hun handdoek s'morgens neerleggen is voor mij een raadsel(gewoonte vrees ik). Op de tennisbaan na zijn alle sporten gratis te beoefenen(ook de minigolf). In de campingwinkel is bijna alles wel te koop en het is er niet duur. Vanaf de camping zijn er bootexcursies te boeken en die zijn erg leuk en ook weer niet duur. Dan de plekken. De plekken aan het water (dus vooraan) zijn wat mij betreft het beste. Mooi uitzicht en overal dichtbij. Deze zijn echter ook de duurste. De plekken aan het begin op de camping bij de receptie zijn niet best. Daar is vrijwel geen schaduw en het staat er allemaal dicht op elkaar. Tevens moet je ver lopen naar het strand. Tip: perfecte camping voor een X/Hooverboard of step

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prachtige camping, maar toch tegengevallen!

Dicwas,
23-8-2018

Parchtige camping met geweldig sanitair+++ Top hoor! De vrij te gebruiken ligbedden en parasols ook top++. Maar de duurste plaatsen zijn niet vlak, wat met een tent heel moeilijk is--. Er is ook geen water op de Prestige mare plaatsen--. Daarmee zijn deze plaatsen veel te duur en geen "prestige"waard! Je kan beter gaan voor de Luxury mare, ook qua vlakheid en schaduw. Plaatsen zijn niet te boeken op nummer, willekeur waar je komt te staan --. De zee is niet helder bij het moeras--. Aan het eind van het lange strand overigens wel++ Restaurant +, Zwembad (met zout water) klein maar wel oke +, winkel +, receptie +. In de avond is er geen vertier, geen leuke bar of anders --. Geen bewaking gezien in de avond en nacht --. Last gehad van fietsers, en andere stepjes met en zonder motor, voor je prestige mare plek langs bij moeras --. De camping moet kiezen, wellness en kwaliteit of een gezinscamping en wees daar duidelijk over. Jammer!!

Fantastische camping

Monique,
21-8-2018

Wat een geweldige camping! We hebben de afgelopen 2 weken op een prestige mare plaats gestaan en wat hebben wij genoten van het prachtige uitzicht! En ja het is prijzige camping maar daarentegen zijn de strandstoelen gratis en de prijzen in de campingwinkel zijn niet veel hoger dan in het dorp. Het wordt ook super goed onderhouden allemaal. Toiletgebouw wordt om de 2 uur helemaal schoongemaakt. Kortom een topcamping! Enige minpuntje is dat je geen plaatsen kan reserveren.

Waardeloos reserveringssysteem.

Peter,
16-8-2018

Prachtige camping, dramatisch reserveringsbeleid dus kans op hele slechte plaats. Schaduwplekken worden afgewisseld door "volle bak" zon plaatsen dus het is god zegen de greep welke plek je krijgt toegewezen. Wij waren met kleine kinderen en een tent niet blij met zo'n volle bak zon plek. Nog geen grassprietje welke schaduw creëerde. Totaal onverantwoord met kleine kinderen, de camping was totaal niet bereid ook maar tegemoet te komen om een plek te ruilen. Hierdoor naar enkele dagen maar vertrokken, ook omdat je de hoofdprijs betaald voor een kale plek. Wij waren niet de enige, dus mensen bent u hier bewust van.

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Val Saline in Rovinj, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Val Saline zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.