Camping Val Saline

8.3Fantastisch

• 7.3Eetgelegenheden
  • 8.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

Glamperen doe je op Camping Val Saline in Rovinj. Deze kleine camping beschikt over bijzondere glamptenten, een privéstrand met speeltoestellen in het water en een gratis minigolfbaan. Als je van een schone en goed onderhouden camping houdt, zit je hier goed. In de omgeving bezoek je de Long Bay grotten of ga je mee op een sunset dolfijnentocht.

65 reviews over Camping Val Saline

• 9MLI14-08-2020

Paradijselijke camping dichtbij Rovinj

Hele fijne camping; alles klopt hier gewoon! (We zijn hier voor de 2e keer in 4 jaar tijd en normaal gesproken gaan we eigenlijk nooit terug naar een camping). Mooie kampeerplaatsen met zeezicht, vanwege corona/code oranje konden we voor onze tent zelf een plek uitzoeken. De camping is mooi aangelegd langgerekt, waardoor je best lang moet lopen. Zwembaden (zoet en zout) zijn mooi. Supermarkt en winkeltje voor fruit/groente voldoen prima. Restaurant is niet al te duur en je hebt een prachtig uitzicht. Veel sportfaciliteiten (tennis, voetbal, midgetgolf, tafeltennis enz.) Je hoeft niet te betalen voor de ligbedden bij de zee en bij het strand (groot pluspunt!). Sanitair is schoon en mooi.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 9Daan03-08-2020

Geweldig!

Hele mooie camping! Stonden in de zone luxery mare, in deze zone goede ligging tov strand en restaurant. Veel zon op de plek (hou je van schaduw dan zal je deze op veel plekken zelf moeten maken). Camping ligt aan een baaitje (daardoor weinig golven). Restaurant is prima. Sanitair schoon. Campingwinkel prima gesorteerd. Veel te doen in de omgeving (Rovinj, Vsar, Pula, Kasteelruine, mountainbiken etc.) Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooi sportvoorzieningen. Enige punt van ergenis: het handdoekje leggen (ja, ook hier gebeurt het), maar hiertegen werd opgetreden door de camping. Kortom: volgend jaar weer!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    7Bos23-10-2019

Vaste plaats niet te reserveren

Mooie camping, niets mis mee. Maar wij gaan er niet meer naartoe! Waarom niet? Je reserveert vantevoren een plek in een zone. Je kunt geen plaats nummers reserveren. Wij zijn hier nu 2x geweest. Kwamen beide keren einde vd middag aan. Moesten die avond in de gereserveerde zone gaan kijken welke plekken er de dag erop vrij zouden komen. En dan te bedenken dat je niet de enige bent die op een schaduw rijke plek uit is . Volgende ochtend kun je dan pas bij receptie de plek vastzetten. Dat betekent dat je vroeg op moet, voordat iemand anders die plek “inpikt”. Uiteraard voor de camping een gemakkelijke manier van reserveren, dat snap ik. Komend jaar zouden we er best nog een keer naartoe willen, maar na mail contact blijkt t systeem nog steeds tzelfde te zijn. Aangezien wij geen zin hebben om na 1400 km geen zekerheid te hebben op een prettige plaats, zien wij van een vakantie op val saline af. Verder veel duitsers!! Niets voor pubers

Gereisd met partner in juli 2018

• 7Maria02-09-2019

Mooie camping, onvriendelijke receptie

Hele mooie schone camping, echter bij de receptie staan ze je zeer onvriendelijk te woord, er komen toch genoeg gasten. In deze periode 99% Duitsers, die blijkbaar een streepje voor hebben! Jammer!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Isabel27-08-2019

Fantastisch!

Super mooie camping. Wij hadden niet geboekt maar kregen een hele ruime plek, comfortplaats na de receptie. Erg mooie sportvelden, voetbalveld, basketbalveld, overdekte tafeltennistafels, mini golfbaan en volleybalveld allemaal bij de prijs in begrepen. Je kunt bij de receptie zonder kosten tafeltennisbatjes etc halen. Voor de tennisbaan moest wel een vergoeding betaald worden. De camping ligt aan een prachtig strand met gratis ligbedden en speeltoestellen in het water. Erg mooi aangelegd. Het sanitair is super schoon. Op de camping kun je fietsen huren. Met de fiets ben je binnen 20 minuten in Rovinj. Dichtbij is camping Amarin waar onze kinderen in een band achter een jetski hebben gevaren. Je kunt er ook een dolfijnentocht maken. Wij hebben met quo vadis een mooie sunsettour gemaakt waarbij we veel dolfijnen gezien hebben. Echt een top lokatie en camping!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Kas25-08-2019

Noooooit meer!

Wat een grote onverzorgde camping, inderdaad veel gratis ligbedden met parasols, voor de kinderen een springkussen in de zee, MAAR in de avonden verzamelde de jeugd zich op de sportvelden: tennisbaan, 2 badminton velden, basketbalveld, voetbalveld, 2 beach volleybalvelden en 3 tafeltennistafels. Wat een lawaai..en dan de animatie. Je zal er maar in de buurt staan. Gaat de hele avond door. Als ik dan toch een voordeel mag opnoemen: de ligging, zeer goede uitval naar Rovinji (wat een prachtige plaatsje is dit!) en het Limski kanaal, de mogelijkheden om naar Pula te gaan en prachtige rondritten door Istrie te maken. Sanitair was inderdaad zeer schoon, maar sommige sanitairgebouwen waren te klein voor het aantal gebruikers. Volgende pas 100 meter verder (ik zei al, veel te grote camping). Ik zag dat er achterop de camping ook staanplaatsen in een soort steengroeve waren. Pas op, daar kan het overdag wel 45-50 graden worden.

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8fam. de Jong19-08-2019

Genoten! verzorgde camping aan een prachtige baai!

We hebben genoten!! Wat een nette en verzorgde camping, met enorm veel gratis ligbedden met parasols, voor de kinderen een springkussen in de zee (gratis) en in de avonden verzamelde de jeugd zich op de prachtige sportvelden: tennisbaan, 2 badminton velden, basketbalveld, voetbalveld, 2 beach volleybalvelden en 3 tafeltennistafels. Allemaal super onderhouden en gratis (met uitzondering van de tennisbaan)! Prachtige baai! Als ik dan toch een nadeel mag opnoemen: de ligging wel een zeer goede uitval naar Rovinji (wat een prachtige plaatsje is dit!) maar naar Vrsar wat hemelsbreed op 5 km afstand ligt moesten we toch 40 minuten rijden ivm Limski kanaal wat er tussen lag, geen zoetwater zwembad aanwezig en je kunt alleen voor een zone reserveren en niet voor een plek. Sanitair was zeer schoon, maar sommige sanitairgebouwen waren te klein voor het aantal gebruikers. Dan moet je toch 100 meter verderlopen naar een ander gebouw.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Naomi06-08-2019

Mooie schone camping service kan beter

Op dit moment zitten wij nog op deze camping. Mooi aangelegd, alles heel schoon, goede faciliteiten. De service laat wel te wensen over. Bij aankomst niet mogelijk een andere plek te krijgen terwijl er toch nog genoeg plekken vrij waren, medewerker was totaal niet flexibel. Tijdens ons verblijf veel last gehad van honden geblaf hele nachten door. Melding gemaakt bij de receptie maar waren totaal niet voornemens hier iets voor te ondernemen. Kwam er eigenlijk op neer dat we niet zo moesten zeuren. Het toiletgebruik bij de standaard plekken is echt veel te klein voor het aantal gebruikers. Elke ochtend en avond in de rij gestaan voor de toilet en douche. Camping is erg Duits georiënteerd.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Erna02-08-2019

Fantastische camping

Super mooie camping op fietsafstand van Rovinj. Voor Kroatische begrippen een kleine camping maar alles wordt heel netjes verzorgd. Heel vriendelijk personeel. Mooi strand met gratis ligbedden en parasols. Schone sanitair ruimtes en erg lekker eten in het restaurant. Kortom een aanrader. Wij komen hier zeker nog eens terug.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Evi31-07-2019

Leuke camping

Wij hadden een luxe chalet. Compleet voorzien van alles wat je nodig hebt, goede koelkast, twee badkamertjes, voldoende kast- en loopruimte voor zo'n klein oppervlak. Wij konden tussen de bomen door de zee zien. De airco kon je niet aan laten staan als je weg ging, dus het werd er bloedheet binnen en daarna duurde het lang voordat het binnen weer op temperatuur was (dan loeide hij extra hard). De wifi was niet berekend op veel bezoekers. In de avonduren valt hij uit. Restaurant was gezellig. Had op punten geen wifi. Het menu is goed, maar wij misten de pasta (pizza is er genoeg keuze!). Leuke shop en apart groentenwinkeltje. Sfeer op de camping is gemoedelijk. Geen enorme herrie, maar genoeg te doen. Sanitair hebben wij nauwelijks gebruikt, maar wat ik zag was heel schoon.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

Camping Val Saline info