Camping Val Saline

26 reviews over Camping Val Saline in het Nederlands

Geweldige plek

M
5-2-2018

Prachtige camping op ongeveer 5 kilometer van het superleuke plaatsje Rovinj. Camping is mooi aangelegd en erg goed onderhouden. De stacaravans zijn behoorlijk aan de prijs, maar wel heel netjes. Campingplekken zijn wisselend, op het oudere gedeelte van de camping staan bomen en is er dus schaduw. Op het recent aangelegde gedeelte hebben de meeste plekken dat niet.

Camping heeft voetbalveld, tennisveld, volleybalveld, speeltuin, midjetgolf en de mogelijkheid om te tafeltennissen. Daarnaast zijn er fietsen te huur op de camping. Ook zijn er een paar fitness attributen naast het zwembad. Zwembad zelf is mooi aangelegd, maar simpel. Niet geschikt om baantjes te zwemmen, geen glijbaan. Verder is er nog een lange strook aan de zee, hier staan ook ligstoelen en parasols. Zowel bij het strand als het zwembis er horeca. Paar keer per week is er s avonds iets van muziek, maar geen overlast van gehad. Leuk en net publiek in de periode dat wij er waren. Wij gaan zeker terug naar Val Saline mochten wij ooit terug gaan naar deze prachtige streek,

Mooie camping aan het water

S
13-1-2018

Vorig jaar (2017) kon je er geen plaats reserveren, wel een plek. Dus je bent afhankelijk van wat er vrij komt op die dag. Naast veel mooie plaatsen vond ik ook een aantal plaatsen minder. Het zou dus kunnen dat je minder geluk hebt.....

Verrassend mooi

Frans S
13-1-2018

Adembenemende baai, top service, superschoon.

Geweldige camping

Paul van Zijl
6-9-2017

Vernieuwde camping aan een mooi kiezelstrand aan mooie baai. Goede watersportmogelijkheden en heerlijk rustig. Camping is uitgebreid met plaatsen boven in en van daaruit zijn het sanitair en de zee wat lastiger te bereiken vanwege loopafstand en helling. Fietsen gaat daar zwaar. De plaatsen dichtbij zee zijn daarentegen prachtig. We hadden geluk om net een plaats te verkrijgen met een mooi uitzicht over de baai en het strand. Plaats reserveren is er helaas niet bij dus bij aankomst werd er soms nogal wat gemopperd door sommigen en heen en weer geschoven dagen later om toch een leuke plaats te krijgen.

Sanitair is top. Punt. Sportfaciliteiten zijn nieuw en geweldig mooi. Zwembad is zoutwater maar prima. Aan het strand zijn ruim voldoende ligbedden aanwezig en daarom is het toch weer verwonderlijk dat er nog steeds mensen zijn die de handdoek de hele dag laten liggen en zo een plek voor anderen bezetten. En dan een uurtje in de middag komen liggen. Ondanks de borden in enkele talen waaronder ook Nederlands en Duits!

Receptie ontvangst en zeker het vertrek kunnen wat vriendelijker en wat persoonlijker. Je bent klant en als je het gevoel krijgt dat het niet uitmaakt dat je er bent geweest is dat niet goed.

Minpunten: receptie en het niet kunnen reserveren van een plaats.

Weinig zulke mooie campings meegemaakt

Martijn
31-8-2017

Sanitair van een kwaliteit die je zelden tegenkomt op een drukke strandcamping met klassieke of lounge muziek, gratis strandbedden, heel veel animatie voor kinderen, vriendelijk personeel, splinternieuwe accommodatie, grote plekken. Sport accommodaties voor je lieve lust op splinternieuwe hypermoderne speelbanen. Zeer veilige toegangscontrole en fijn serviceteam. Goed restaurant....wij hebben onze vaste kampeerliefde voor de komende jaren gevonden.

mooie camping

rauwerda
29-8-2017

mooie camping schoon sanitair, met een fantastisch restaurant er is alleen weinig te doen voor oudere kinderen. Een ding was echt een aanfluiting. De (kostbare) huur van de koelkast. Of beter gezegd, koelkastje.

Geweldige camping!

Anna
26-8-2017

Mooie rustige camping met grotendeels uitzicht op het water.

Goed, schoon en mooi sanitair. Vriendelijk personeel.

De eerste dag boven op de berg gestaan,.Deze plek is minder qua ligging en afstand tot sanitair. De volgende dag aan het water komen te staan. Top locatie! Voor de jeugd genoeg sportveldjes om elkaar te treffen. Voor herhaling vatbaar!

Super camping!

Fam Jansen
22-8-2017

Vooraf gereserveerd, we reserveren nooit op een bepaald plek zijn altijd blij dat er plaats is, nu konden we kiezen uit verschillende plaatsen wat voor ons al luxe was!een mooi plekje gevonden nabij restaurant,supermarkt en het rustigste gedeelte van de de baai.De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam, complimenten aan anabella die dagelijks heel de dag in de weer was met het schoonmaken van het sanitair gebouw.Tijdens ons verblijf hebben we te maken gehad met een Bora bora storm iedereen had wel schade,voor diegene bij wie de tenten waren plat gegaan is vanuit de camping onderdak geregeld en kwam men direct na de storm vragen of alles goed was.Onze zoon is lelijk ten val geraakt met zijn step en is nog naar het ziekenhuis gebracht. Er hebben ons toen zoveel camping gasten geholpen geweldig!ook vanuit de camping kwamen ze elke dag vragen hoe het met onze zoon ging!Kortom wij vonden het een top camping!

Fantastische camping op een geweldige locatie!

Fam. Zandman
22-8-2017

Prachtig gelegen camping aan zee. Vlakbij het mooie en gezellige Rovinj. Alles nieuw en super onderhouden. Vriendelijk en behulpzaam personeel. De dolfijnen die elke avond vlak voor de camping te zien zijn vanaf zee was een absoluut hoogtepunt! Met ons eigen bootje nog wel. Ook genoeg dolfijn excursies te boeken eventueel. Mooie plekken maar ook wat minder mooie. Wij hadden geluk! Nadeel is dat je geen plek kon reserveren maar dus af moet wachten wat er vrij is. Wij begrepen dat zij dit volgend jaar anders gaan doen en je dan wel van te voren een plek kunt reserveren. Restaurant op de camping ook top! Wat wij wel wat jammer vonden is dat het zwembad zout water had.

Wat ons betreft echt een dikke aanrader deze camping!

Geweldig mooie camping

Ivanka
16-8-2017

De camping heeft ruime plaatsen. Wij hadden het geluk dat we een groot perceel hadden met zeezicht. Er zijn echter ook plaatsen die niet zo gunstig liggen. Het sanitair is erg schoon. Ook de camping zelf wordt meerdere keren per week met een veegmachine schoongemaakt. Camping heeft een fijne en gemoedelijke sfeer. 60% was Duits, 35 % Nederlands, 5% overig. Mooi aangelegde sportvelden, leuk dat je alle materialen daarvoor mag lenen bij de receptie. Op het strand meer dan voldoende ligbedden. In het restaurant kun je goed eten voor een prima prijs. Aanrader: boot excursie vanaf de camping: 'fish picknick' en ''sunset/dolfijnen' tocht . De beachbar zou voor ons meer sfeer en gezelligheid mogen hebben. Wij moesten helaas even langs een dokter (en apotheek), daarvoor konden we gewoon terecht op de ernaast gelegen camping. Geweldig mooie camping op een paar km van het prachtige en gezellige Rovinj .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Val Saline in Rovinj, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Val Saline zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Val Saline scoort een 8.7 uit 10 op basis van 28 reviews.