Camping Val Saline

41 reviews over Camping Val Saline in het Nederlands

Waardeloos reserveringssysteem.

Peter
16-8-2018

Prachtige camping, dramatisch reserveringsbeleid dus kans op hele slechte plaats. Schaduwplekken worden afgewisseld door "volle bak" zon plaatsen dus het is god zegen de greep welke plek je krijgt toegewezen. Wij waren met kleine kinderen en een tent niet blij met zo'n volle bak zon plek. Nog geen grassprietje welke schaduw creëerde. Totaal onverantwoord met kleine kinderen, de camping was totaal niet bereid ook maar tegemoet te komen om een plek te ruilen. Hierdoor naar enkele dagen maar vertrokken, ook omdat je de hoofdprijs betaald voor een kale plek. Wij waren niet de enige, dus mensen bent u hier bewust van.

Top camping

Marit
14-8-2018

Prachtige mooie camping. Idd mazzel hebben met een plek, gelukkig hadden wij dat. Meer dan genoeg bedjes bij strand en zwembad. Wel zout water.

Pizza s bij restaurant prima ook af te halen.

Personeel vriendelijk en camping is gemoedelijk. Kinderen( 14/11 ) hadden dezelfde dag nog aansluiting op het voetbalveld en op het strand bij de wibit . ( opblaasding)

Nadeel; bar bij het zwembad mag echt wat langer open . Daar kan nog veel meer worden uitgehaald. En de camping is aan de prijzige kant.

Maar wij hebben er een heerlijke tijd gehad.

fantastisch

ingrid barelds
13-8-2018

Echt super mooie, nette, schone camping. Een bijna nieuwe mobile home, super schoon, heerlijk met airco en veranda. Op de camping voldoende ligbedden. Kampwinkel prima voorraad, gezellig restaurant met heerlijke pizza,s. Omgeving genoeg te doen vooral rovinj erg gezellig.

Top!!

Bastienne
11-8-2018

Was top! Mooie ligging, prachtige camping: superschoon sanitair, fijn strand, gratis ligbedjes en parasols, en de sport activiteiten worden door de camping aangeboden: gratis gebruik van materiaal voor badminton , tafeltennis , voetbal, echt super geregeld. Enige minpunten die ik kan bedenken zijn: helaas kan er geen echt knappe koelkast gehuurd worden; dit is ee n gat in de markt waar de camping nog in kan springen ;) Maar als ‘good neighbour’ heb ik geen last gehad van ongemakken in die richting dankzij de vriendelijke receptie medewerkers! het winkeltje op de camping is voorzien van 1 kassa: als er meer kassa’s zouden zijn én het aanbod van brood ‘s ochtends wat ruimer zou zijn, dan zou de rij niet zo lang hoeven te zijn.Verder zou het leuk zijn als het restaurant langer open zou zijn, en dat er evt bij de snackbar ‘s avonds wat meer actief bediend zou worden ipv enkel op bestelling bij de bar.Maar; wij zijn fan! 😍 heerlijk

Top camping met een paar aanmerkingen

Jeroen
10-8-2018

Veel van de voorgaande, positieve, recensies kloppen als een bus. Één van de beste campings op Istrië, en nog bijna zo goed als nieuw. Niet zo groot als de andere mega campings, en daardoor gemoedelijk. Camping wordt tip top bij gehouden, er zijn altijd strandbedjes/parasols te vinden. Afhankelijk van waar je staat is de campingwinkel idd wat ver lopen, en zijn er ook plekken vol in de zon. Wij konden, op verzoek, echter na 2 dagen doorschuiven naar een prachtige, ruime en schaduwrijke plek. Daar moet je dus wel om vragen en een beetje mee bewegen! Zeewater aan het eind van de baai is idd een beetje troebel door het opgwoelde zand, richting het eind van de camping (bij het restaurant) echter glashelder. Grootste nadeel : muggen! Tijgermuggen om precies te zijn. Neem DEET mee, tropische variant, met maximale hoeveelheid DEET. En prikweg is ook verstandig 😉. Fiets op de camping is ook handig vanwege de langgerekte vorm

Veel te dure kampeerplastsen

Roy
7-8-2018

Sanitair was echt top, baai was troebel kon niet de bodem zien en er dreef veel vuil in. Mooie grote kampeer plekken met steentjes erg mooi, maar totaal geen schaduw. Met tent kun je daar dus gewoon niet staan. Als je van gezelligheid houd s’avonds is dit niet de juiste camping alles gaat om 22:00 al dicht. De animatie erg opdringerig naar de kinderen je MOET mee doen. De omgeving is wel mooi om te varen. Voor ons zeker geen val saline meer volgendjaar , in prijs vergelijk veel te dure camping, en een veel te grote afstand naar de zee ,en de camping winkel. En er mogen meer sanitair gebouwen bij komen.

zeer goed bevallen

S. Boukes
2-8-2018

Voor ons super camping, hadden we een ruime schaduwvolle plek met sanitair op korte afstand. zaten naast de clamping-plaatsen, redelijke dichtbij zwembaden die er overigens mooi uitzien en dagelijks schoongemaakt worden. Ondanks grote camping is de drukte niet voelbaar. restaurant geen ervaring mee. sanitair zeer goed verzorgd alleen aantal afwasbakken laag. winkel/restaurant erg ver lopen maar ligt aan gekozen locatie. Dichtbij de fantantische stad Rovinj.

Mooi maar veel te duur.

John Koreman
31-7-2018

Een mooie camping, mooi gelegen. Maar de prijs is absurd. Zeker gezien de aanwezige faciliteiten.

Mooie kleine camping aan een romantische baai.

Stephanie1973
28-7-2018

Mooie camping aan een fantastische baai. Fijne zee. Bij het mooie stadje rovinj. Niet te groot. Juist lekker kneuterig (vergeleken met mega campings in porec). Schoon sanitair. Geen honden toegestaan, fijn! Wij hadden plek met uitzicht op zee en vlakbij saintairgebouw. Inderdaad vanaf het strand dolfijntjes gespot. De ligbedden en parasols waren heerlijk. Fijn ook dat het personeel de handdoekjes op de gereseveerde bedden eraf gooit. Mag vaker!

Etebij het restaurant is niet lekker. Personeel mag attenter en aardiger zijn. De behandeling in de spa was prima. Maar kan veel beter door een andere benadering.

Het huren van een koelkast voor de prijs die ze vragen valt tegen. Koop zelf een koel systeem. Het is veel te klein en nat.

Wij hebben in 2 weken prachtig warm weer gehad met in de ochtend een bui en een zeer heftige storm.

Aanrader: secret garden. Romantische plek om te eten. Rovinj is erg toeristisch met weinig parkeergelegenheid.

Mooie propere camping !!

Dave Thomas
27-7-2018

Paar dagen verbleven met de camper op luxury mare pitch. Prachtige baai en leuk kiezelstrand. Alles op camping tiptop in orde en zéér proper. Leuk restaurant en beachbar. Prachtig zicht op de baai vanop de plaatsen. Bus vanop camping naar Rovinj.

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Val Saline in Rovinj, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Val Saline zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Val Saline scoort een 8.37 uit 10 op basis van 41 reviews.