Camping Ulika

• 9.3Eetgelegenheden
  • 8.8Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Vind een oase van rust op Camping Ulika in Rovinj, Kroatië. Deze kleinschalige camping heeft een toprestaurant met heerlijke gerechten en een fijn zwembad. Perfect voor rustzoekers, want er is geen animatie.. In de omgeving kun je snorkelen, met de boot naar park Brijuni of een bezoek brengen aan de prachtige stad Rovinj.

117 reviews over Camping Ulika

• 8Sjaak29-09-2019

Prima, maar voor ons te druk.

Na jaren weer een keer terug op Ulika. Wat een drukte! Gelukkig hadden we geluk met ons plekje en ging de drukte grotendeels aan ons voorbij maar de camping was afgeladen. Het nadeel hiervan is dat ook de hoeveelheid niet zo sociale kampeerders toeneemt. Dat is dan weer terug te zien (en te ruiken) in de sanitaire ruimtes. Daar kan je niet tegen schoonmaken, het lag niet aan de camping. Waar wij helemaal knetter van werden is van het "fotobeleid" en de moraalridders die je zelfs aanspreken als je een foto maakt van een overduidelijk leeg strand. Daarentegen loopt/zit/ligt iedereen met een mobiel … met camera. Ouders die overduidelijk foto's maken van hun eigen kinderen (en wie wilt nu niet een normaal vakantiekiekje) zijn de klos. Naakt lopen is schijnbaar voor de meeste nog steeds iets wat toch als iets stiekems wordt gezien.

• 8Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 2018
    7Oudshoorn03-11-2018

Nooit meer, gelukkig mooie omgeving

Hele mooie camping, superschoon sanitair, alleen het is een adult only camping, leiding geeft waarschuwing om stil te zijn, ook buiten de zogenaamde stilte uren die er gelden. Kinderen zijn niet druk, maar toch gedoe. Dus vooral niet heengaan met kinderen.

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• 9Fam Tukker27-08-2018

Aanrader als je van rust houdt!

Heerlijke vakantie gehad op camping Ulika. Deze camping kies je als je voor rust komt. Er is geen animatie, je wordt er geacht niet teveel lawaai te maken en hoewel wij dit eerst wel een beetje overdreven vonden, snapten we het helemaal toen we aankwamen. De omgeving van Rovinj is dermate toeristisch en rond alle grote campings is zoveel geluid dat het heerlijk is dat er op camping Ulika rust is. Sanitair is schoon, zwembad heerlijk. Wij hebben in het restaurant voortreffelijk gegeten, en ja.. het is prijzig maar wat ons betreft zeker de moeite waard! Ontvangst hartelijk en al het personeel is vriendelijk. Een tip is om mountainbikes mee te nemen. Er zijn rond de camping prachtige, niet te lange/moeilijke routes waar je niemand tegen komt. Alle toeristen blijven aan de kust terwijl het binnenland prachtig is. Enige nadeel waar de camping niets aan kan doen, zijn de blaffende honden in de buurt. Maar oordopjes doen wonderen in dit geval!

• 10Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 9Susanne17-08-2018

Super camping!

Fantastische rustige kleinschalige camping. Schoon sanitair, zeer vriendelijke ontvangst.

• 1Monique28-06-2018

Slecht

Vreselijk onbeschoft ontvangen Waarschijnlijk gaan de zaken te goed! Camping best aardig maar voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar Zitten zelf in het vak maar als wij op deze manier mensen zouden ontvangen kwam het op tv!!

• 7Staat v/h sanitair

• 10Leo18-06-2018

Een super camping,kleinschalig maar zeer goede faciliteiten,ook lekker rustig zeer zeker voor herhaling vatbaar.

• 10Eetgelegenheden

• 8Dee15-03-2018

prima camping

Fijne kleine camping die goed onderhouden wordt. Prima receptie en fijn dat er ook nacht bezetting is. Mooi klein zwembad. Overal redelijk dichtbij.

• 7Eetgelegenheden

• 2017
    9Theo29-08-2017

Lekker

Mooie en kleine camping. Sanitair erg schoon. Zwembad niet groot maar heerlijk. Personeel vriendelijk. Nadeel: Hangt een beetje van de plaatsen af maar wij stonden vlak bij de weg. Die gaat naar een zeer grote camping 300 meter verderop. Was wel erg drukke weg. Wat het meeste ons irriteerde, kan de camping helaas niks aan doen, waren snachts de blaffende honden. Als je gewend bent aan campings waar animatie teams zijn , grote zwemparadijzen en haast elke avond optredens van wie dan ook, dan moet je hier niet wezen.

• 10Staat v/h sanitair

• 4J. Roowaan07-08-2017

Erg tegen gevallen

Ik weet niet waar alle positieve verhalen vandaan komen. Zeer beperkte camping met arrogant personeel. Laat je nooit op plek 32 zetten. Je wordt dan tussen twee vieze stacaravans gezet. Wisselen van plek is niet mogelijk. We hebben het twee dagen uitgehouden. Toen we aangaven dat we weg wilden moesten we nog twee extra dagen betalen en waren we onze reserveringgeld kwijt. Uiteraard hier geen genoegen genomen , maar heeft os veel erfenis gebracht. We zijn eruit gekomen met campinghouder, die het erg in zijn bol heeft vanwege zijn restaurant. We wilden daar reserveren voor de eerste shift. Volgens de campinghouder was het vol. Volgens de receptioniste moesten we bellen. We konden wel reserveren. Toen we kwamen waren er slechts drie tafels bezet van de twintig. Mijn advies ga daar niet naartoe wat een afgang.

• 3Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 9Connie28-07-2017

Super leuke kleinschalige camping!

Super leuke kleinschalige camping, met ruime plaatsen, schoon sanitair en vriendelijk personeel! Klein zwembad met ligbedden en mooie beplanting. Alles klopte!

Met vrienden

11 tips over Camping Ulika

• marco, 24-09-2013

restaurant op op de camping is zeer ok

• Teresa, 22-07-2013

Pizza Dario op het ronde punt waar de Lidl, Mertcator en Plodine zijn. Goede, niet prijzige en vooral grote pizza's. Hier komen ook de locals.

• Martin Loos, 01-06-2013

Visschotel is om van te smullen!

18 vragen over Camping Ulika

• Rob , 11-10-2017

plaatsen

Kan er iemand mij vertellen wat de mooie plekken zijn? Ik lees over lawaai van de weg en blaffende honden. Dus wie weet kan iemand mij plaats nummers aangeven welke ruim zijn en een klein beetje schaduw hebben alhoewel een mooie ruime plek mt heel weinig schaduw ook goed is.

• Jan, 20-03-2017

Rubberboot

Heeft de camping aanlegplaatsen/boeien voor een (rubber)boot?

• Marjo, 23-01-2017

kinderen leeftijd 10-12 jaar?

Hallo, weet iemand of er kinderen rond de leeftijd van 10-12 jaar op deze camping komen?

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig