Camping Zelena Laguna

179 reviews over Camping Zelena Laguna in het Nederlands

Prima camping

Wim Splinter
18-9-2018

Wij zijn veel op deze camping geweest, hoewel onze tent op de naastgelegen en grotere camping Bijela Vuala stond. Deze is van dezelfde eigenaar net als resort Plava Laguna. Overal dezelfde wifi. Er is een doorgaande weg en het hek staat 24/7 open. Kustlijn met rotsen en kraakhelder water. Waterschoenen mee. De tenten bij de ingang voor passanten staan heel dicht bij de herrie van tienerdisco Inter. Bovenaan is het rustiger. Gasten maken gebruik van de voorzieningen op Bijela. Op Zelena is alleen een winkeltje, 1 zwembad en kraampjes. Voor de poort een grote super. Schoon sanitair. Op donderdag 's avonds live muziek en vuurwerk bij de hotels. Met de taxiboot naar Porec voor 20 kuna p.p. Mooi waterpark Aquacolors om de hoek. Boottocht, snorkelen en dolfijnen spotten een aanrader. Bezoek zeker Rovinj, Vrsar en Pula. Veel Slovenen, Hongaren, Slowaken, Duitsers en Italianen. Groot aanbod van prima restaurants met vis, pizza, pasta en gelato.

Verder heerlijke camping.

Wim Rijsbergen
10-9-2018

Een heerlijke camping! Wel een paar aanmerkingen.

Geen toezicht bij strand en zwembad. In het zwembad wordt er met harde voetballen gegooid. Bij de zee is het pad waar je het water in gaat erg glad vanwege de alg!!

Er wordt op de camping erg hard gereden door auto's .

Honden bij de zee waar het niet mag.

De bediening in het tentje op strand niet vriendelijk.

Veel wilde katten op de camping.

Toilet gebouw waar ook de wasmachines staan is in september niet schoon!

De

It was in juni wel anders.

m.zuzic, marketing director, 15-9-2018

Dear Mr.Rijsbergen,

Thank you for the visit in ourCamping Zelena laguna

We are sorry to hear that the vacation was not in line with your expectations.

Please know that all the valuable comments of our guest are taken very seriously from our part in order to always have the best insights into the parts of our offer that we can further improve.

The same cleaning staff is working from the opening untill the closure of the camping and we are very sorry to hear that the service is not the same but will do our best to improove.

Please let us know what tent near the beach are You talking about- we couldn't understand what is Your comment refering to?

Our team is available for any further questions, do not hesitate in contacting us. We hope to see you again in our facilities and send our best regards.

Director camping Zelena laguna

M.Zuzic

Leuk en voor herhaling vatbaar

van v V
10-9-2018

Wij zijn hier begin september 2018 geweest met onze camper. Ons gezin bestaat uit 2 meiden van 4 jaar en 3 jaar en ook hadden we een hond bij ons.

Het is inderdaad een grote camping, maar wij vonden het wel een gezellige camping en het komt naar ons idee niet mega groot over.

Er zijn verschillende grote plekken, wij hadden keus om uit een paar plekken te kiezen.

Leuke zwembad voor de allerkleinsten (een badje diepte 30 cm en een waterpret met leuke fonteintjes). Ook was er een groter zwembad voor de grotere kinderen en volwassenen. Op de camping zijn een paar supermarktjes en een kioskje. Genoeg douches en wc’s, ook waren er een paar leuke kleine kinderdouches. Leuk speeltuintje voor kindjes, netjes omringd met hekjes. Aan kiezelstrand, met daar 2 glijbanen waar je een paar centjes voor moet betalen. Je kan bootje huren op de camping en ook waterfietsen. Nette afvalbakken waar je alles kan scheidden. Genoeg te doen in omgeving

m.zuzic, marketing director, 15-9-2018

Dear guest

Thank you for taking time and leaving an good feedback about the stay in our Camping Zelena laguna

We are committed on providing to our dear guests beautiful moments and a service of a high quality. It’s a great honour knowing that we fulfilled all your expectations. Thank you one more time for the kind words and recommendations

It’s always a pleasure to hear the guest’s thoughts and compliments! Hope to welcome you back soon in the nearer future for another great stay,

Kind regards from Poreč,

director camping Zelena laguna

Suncamp Holidays

Leuke camping maar te massaal voor ons

Denissen
26-7-2018
  • Onderkomen7

We hebben op deze camping geboekt om het massale van de naastgelegen camping te mijden. De mobile homes van onze touroperater stonden op Zelena niet gezellig, dit was op Bijela veel beter. De faciliteiten op de camping zijn echter wel erg goed. Vooral dat je ook de faciliteiten van de andere camping mag gebruiken geeft veel afwisseling. De taxiboot naar Porec was superleuk, ook een uitstapje naar Rovinj was erg leuk. Het aquapark net buiten de camping is erg leuk voor kinderen. Buggyrijden bij de rotonde van het aquapark was ook geweldig, een zeer mooie tocht gemaakt. Qua eten zijn Pizzeria Nono in Porec en Grill Nando op camping Polidor (loopafstand) echt een aanrader. In Porec moet je ook even Gelateria Fontana zeker bezoeken, vanwege de show die ze van je ijsje maken. Op camping Bijela vonden wij het eten in het grote centrum bij t zwembad een tegenvaller.

M.ZUZIC, marketing director, 30-7-2018

Dear Denissen,

Thank you for choosing our Camping Zelena laguna as your holiday destination and sharing your impressions.

We are pleased that our camping has left a nice impression on you. The comments of our guests are the best criterion to measure satisfaction with the service we provide. In addition, they give the entire team the necessary motivation for new work wins.

Your suggestions and comments are of the utmost importance to us as they are a guideline for improving the quality of our services.

Thanks again for your recommendation and we hope to see you again.

Best Regards,

Director Camping Zelena laguna

M.Zuzic

Zeer toeristische massale camping.

Anoniem
8-5-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

Bij aankomst een verschrikkelijke plek vooraan de camping langs de weg aangewezen gekregen, echter na duidelijk te zijn daar Niet te willen staan, een mooie plek kunnen krijgen aan de juiste kant van de berg. Eerste avond even naar de supermarkt gewandeld met buggy, op de terugweg gelijk Verdwaald! Omdat het een terrassen camping is het even je weg weten te vinden terug omhoog. Maar dat zegt al wat over de grootte vd camping.

Zwembaden leuk, jammer dat je voor een bedje moet betalen. Mooi kiezel strandje. Wel het idee dat er veel ‘vaste gasten’ zijn die juist houden van het toeristische ‘costa del sol’ gevoel. Klein Nederland in kroatie. Even van de camping vandaan mooie plekjes, rustiger en spotgoedkoop goed gegeten. Sanitair constant wc papier op. Animatie was slecht (kwamen ook onecht over).

Mooie omgeving, maar mede door de NL enclave aldaar (helft vd bevolking was prima geweest) voor mij nooit weer.

Dit voorjaar in mei gaan we weer .

Irma van der Leij van Rijssel
6-2-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Deze camping heeft alles in huis wat voor een fijne vakantie belangrijk is ,zoals de accomadatie,s als ingerichte luxe tenten en stacaravans,een ruime supermarkt -s,ook een straatje met leuke kraampjes -zwembad -aan de ketting waterskieen een treintje die je naar Porec brengt en weer naar de camping brengt voor weinig geld.Ik zou deze camping zeer aanraden vooral voor ouders want er is veel te beleven wij hebben altijd volop genoten ook in het voorseizoen en naseizoen .

Geweldig

Bianca
1-9-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Heerlijke vakantie gehad, sanitair werd goed schoongehouden, al is dat niet te doen met varkens op de camping, man man man wat kunnen mensen er een bende van maken!!! Had soms medelijden met de dames die het schoon moesten maken. Vooral de jeugd die 's avonds gaat stappen komen terug en vinden het blijkbaar grappig op wc rollen door het toilet gebouw te gooien, wc niet door te trekken enz enz.

Vriendelijke mensen op de camping zowel de receptie als in de winkels, wat ik wel raar vond is dat de vrouw van de info geen tot slecht engels praatte, voor info over excursies moest je daar dus niet zijn....Geen geluidsoverlast gehad. Om 12 uur was het echt stil, 1x wat jeugd gehoord snachts maar ach je zit dan ook op een camping....

Leuk om met de taxi naar Porec te gaan en de taxi boot terug te nemen.

Kinderen konden gebruik maken van de zwembaden op camping Bijela Uvala, we hebben ze heel de vakantie niet gezien, goed teken dacht ik zo. Veel Nederlanders op de camping. Als je de camping afloopt heb je naast de sporthal een discotheek Inter, leuk voor de jeugd tot 16 jaar. Gratis entree en open tot 12 uur. Heerlijke cocktails gedronken bij de strandbar tijdens de mooie zonsondergang. Goed restaurant met vriendelijk personeel. Wij gaan zeker terug naar deze camping!!!!

Nooi meer

VD
30-8-2017
  • Onderkomen1

Met de goede recensies onder andere op deze website naar deze camping gegaan. Wat goed is aan deze camping is de goede animatie en de zon-zee-strand vakantie die je krijgt. Echter van de ruime week die we op deze camping stonden zijn we meer dan de helft van de nachten wakker geschreeuwd door jongeren die terugkwamen van uitgaansgelegenheden. De meeste nachten dus om 4 uur wakker. Dan volgt daarop de vuilniswagen die om 8 uur de camping rond rijdt om de vuilnisbakken te legen. Verder wordt er continu gewerkt om het sanitair schoon te houden, maar er zijn te veel gasten voor het sanitair dat er is waardoor het vaak toch vies is. Het sanitairgebouw stonk bovendien continu naar riool, het leek of het riool open lag. Verder is het standaard dat 's avonds een rij van drie à vier personen staat voor de douche. Wij zullen dus niet teruggaan naar deze massa camping met slecht sanitair en slechte nachtrust.

Top camping met goede voorzieningen!

Danielle
29-8-2017

Voor Kroatische begrippen is dit een kleine camping. Het sanitair is prima, de gehele dag was er iemand aan het schoonmaken. Wij hebben in 12 dagen (hoogseizoen) geen koude of vieze douche gehad. Zeer betaalbare restaurantjes op de camping waar je heerlijk kunt eten.

Ze zee was heerlijk en met de nieuw aangelegde plateaus, voor ons prima! Via een trap makkelijk de zee in en ruimte genoeg om te zitten/liggen.

Wij hebben geen geluidsoverlast gehad, wel hoor je de omliggende camping en hotel. Om 24.00 is het stil.

De leuke omliggende plaatsen zijn prima aan te rijden; Porec, Vsar en Rovinj bezocht.

Kortom; wij komen zeker nog een keer terug!

Super camping

AB
16-8-2017
  • Activiteiten6

Wij waren met twee pubers 15 en 17 jaar.

Sanitair heel schoon.

Vriendelijk personeel.

Genoeg vriendjes op de camping.

Zwembad is aan de kleine kant.

Onze kinderen gingen naar het zwembad van de aangrenzende camping

Restaurants goed.

Wij hadden geen last van de harde muziek van de omliggende hotels

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Zelena Laguna in Porec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Zelena Laguna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.