Camping Boutique Camping Materada Beach

Kroatië, Istrië, Porec

9.6Fenomenaal

• 8.3Eetgelegenheden
  • 9.7Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Boutique Camping Materada Beach voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Ga voor jouw luxe strandvakantie naar Camping Boutique Camping Materada Beach in Poreč. Hier ben je van alle gemakken voorzien met een mooi privé strand, zoutwaterbad en restaurant. Voor de avonturiers zijn er grotten te bezoeken en vergeet geen kijkje te nemen in Poreč. Het gezellige centrum is slechts 20 minuten van de camping vandaan.

6 reviews over Camping Boutique Camping Materada Beach

• 2019
    10Alwine Pijnappels29-07-2019

Fantastische, rustige en mooie camping.

Fantastische camping! Heel luxe, wij hadden een safari lodge. Wij waren er met drie kinderen van 10, 7 en 4. De tent was heel luxe. Bedden waren al opgemaakt, elke drie dagen schone handdoeken. Zwembad was heerlijk, niemand claimde de bedjes en er was dus plek zat om te liggen. Kiezelstrand en zee zijn prachtig. Heel helder water. Centrum Porec leuk, maar alles wat je nodig hebt zit in een straal van 300 meter. Je kunt het treintje nemen naar het centrum. Let op dat je de rode lijn neemt. ;) Wij pinden Kuna's bij de ATM. Je hoeft niet van te voren te wisselen. Auto parkeer je tegenover de camping op een beveiligde parking. Camping was super schoon, een aantal jonge knullen houden dit zeer goed bij. Restaurant was prima, boulevard ook leuk. Echt een aanrader deze camping! Een week was voor ons eigenlijk te kort..

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    9Anton05-09-2018

Erg relaxed, veilig en van alle gemakken voorzien

Wij zaten met 3en in een huisje. Bij aankomst een vriendelijk onthaal door medewerkers en je spullen worden met het golfkarretje naar je huisje gebracht. Alles netjes, Airco, draaiTV mocht je dat leuk vinden, terras met ligstoelen, 2 badkamers en toiletten, zeer fijne bedden en (privé)zee en zoutwaterbad op letterlijk 20m en ook nog prima en betaalbaar restaurant. Voor de nodige zaken alles op loopafstand, anders even met de auto op 5 minuten alle soorten supermarkten. De huisjes staan goed gesitueerd en je hebt geen last o.i.d. van buren, gewoon gezellig.

Verbeterpunten :

• Slechte en veel te kleine bakpan, past net een eitje in
    • Geen BBQ
    • Polsbandjespolicy ( 1 maat voor iedereen, kind blijft dus makkelijk hangen )

Het is wellicht wat prijzig, maar o.i. elke euro waard, het park is goed overdacht waardoor je nooit de indruk krijgt dat het er druk is.

Tip, neem wel wat deet mee. Er zitten zo nu en dan kleine zwarte mugjes aan het einde van de middag. s `avonds nergens last van.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

10Christel10-08-2017

Geweldige plek!

materada beach camping is een kleine vernieuwde luxe camping met hele luxe sta caravans en safaritenten. Twee mooie zwembaden, waarvan een in de zee licht met een geweldig uitzicht op Porec . Vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij zijn met kinderen van 6 en 4 geweest. Zwembaden zijn precies groet genoeg en camping is overzichtelijk en gezellig klein. Voor de kinderen was een speeltuin, trampoline, tennisbaan en tafeltennistafels en een mooie speelruimte met schoon speelgoed zoals winkeltje en poppen. Leuk restaurantje aan het strand , iedere 3 dagen schone handdoeken , heerlijk. Door kleinschalige camping alles heel dichtbij. Winkels en andere restaurantjes op loopafstand. . Foto's op deze site zijn erg verouderd . (Ik schrijf nooit een review, maar hier is het dik verdiend)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Gert Jan Mulstege01-08-2017

Mooiste plek van Porec.

Schitterende kleine maar zeer luxe camping. Fantastische stacaravan met jacuzzi in veranda, 2 slaapkamers, 2 badkamers met toilet. Dit allemaal op ca 10 meter van de zee en het meest mooie uitzicht pp de zee en centrum Porec. Op 50 meter een schitterend zwembad half in zee gebouwd en alleen voor campinggasten. Daarnaast privestrand en goed restaurant. 20 minuten van gezellige centrum Porec. Al met al luxe top vakantie!

Gereisd in juli 2017

• 9Marieke04-08-2016

SUPER!

Mooi vernieuwd park! Mooie stacaravans die volledig zijn uitgerust! Wij hebben geen gebrek kunnen constateren. Wij hadden onze eigen bbq meegenomen en dat was dus ook maar goed ook want die is niet standaard aanwezig. Voor de zekerheid maar even nagevraagd of we om die reden niet mochten bbq-en maar dat bleek niet het geval. Tot een uur of 24.00 hoor je in de verte muziek van andere campings of restaurants maar dit was zeker niet hinderlijk. Park is zeer geschikt voor hele kleine kinderen park is afgesloten dmv hekken en er is een chloorzwembad voor de allerkleinsten op het park. Onze dochters van 13 en 15 hadden genoeg aan de zee en het zoutwaterzwembad. Er zijn leuke uitjes op een half uur rij-afstand zoals het bezoeken van de grotten en afdalen in de grotten. De auto staat onder een afdak op een afgesloten terrein aan de overkant van de weg. Auto's komen zowiezo niet op het park. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Roxana01-08-2016

Kleine, maar luxe camping

Begin 2015 heeft deze camping een nieuwe eigenaar gekregen en van al de beoordelingen daarvoor klopt eigenlijk niets meer. Het is een heel kleine camping met eigenlijk alleen safaritenten en stacaravans. Een klein chloor zwembad en een net formaat zoutwater zwembad aan zee. Daarnaast is een stuk strand voor alleen de camping gasten. Ook is er een restaurantje. Wij zaten in een safaritent. De handdoeken worden om de 3 dagen verschoond, het beddengoed 1x per week. De tent is zo compleet dat je eigenlijk gaat "zeuren" over details. Ja, je hoort de muziek op de andere campings of van de hotels. Maar dat geldt voor iedere camping in de buurt van Porec. Overlast van jongeren hebben we ook niet gehad, maar dat komt vast door de bewaking die s nachts de wacht houdt bij de toegang. Echt een top camping, een aanrader! O ja, en niet onbelangrijk: er is over de hele camping en op het strand gratis (en nog best snelle) WiFi!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Camping Boutique Camping Materada Beach info