Camping Lanterna

Camping Lanterna
7,4

934 reviews over Camping Lanterna in het Nederlands

Met jonge kinderen

Wat een geweldige camping.

Ik heb nog nooit zo een schone camping en sta caravan gezien. De caravan was in perfecte staat.

Ons hondje was mee. Ook daar niks dan lof over. Alle voorzieningen voor een hond waren aanwezig ( apart strand: speelruimte voor de hond: douche

mogelijkheden. Zelfs een trimmer).

De kinderen (15 en 12 jaar) hebben genoten. Ze hebben veel gesnorkeld.

Het eten in de restaurants was perfect. Niet te duur en vriendelijk personeel.

2 aandachtspuntjes.

- In mei sloten de restaurants vroeg waardoor je niet zo lang kon natafelen.

-Het is een terrassencamping. Ben je wat minder mobiel, dan kan dit vervelend zijn.

Kortom wij komt nog een keer terug

Dear Mrs. Mariska

Thank you for taking the time to write this review. It is wonderful to hear such positive feedback. We are delighted you enjoyed your stay with us.

We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure welcoming you back.

Mooie camping

Babs
4-9-2018

Het is een grote camping die van alles voorzien is.

Nette toilet gebouwen grote staanplaatsen je kan eigenlijk geen slechte dingen over de camping zelf zeggen. Hij is ons uiteindelijk te groot en er zou wat meer gelegenheid mogen zijn om je honden te kunnen uitlaten . Het honden strand is best een eind lopen wat niet erg is maar bij erg warm weer doe je je hond geen plezier met zo'n lange wandeling. Wij deden de honden in de auto en reden dan naar het honden strand.

Dear Mr. Babs

Thank you for booking at Lanterna Premium Camping Resort

and for your feedback. We are happy to hear your great comments , they motive us to keep up the good work.

We are looking forward to seeing you again at Lanterna Premium Camping Resort

Leuk voor 1x

Marieke
2-9-2018

Gisteren terug gekomen van deze camping. Dat het een grote camping was wisten we.. Maar dit was toch wel echt TE groot voor ons. Wij hadden een stacaravan due er top uitzag. Wat we erg jammer vonden was dat alle caravans van elkaar afgeschermd stonden zo hadden de kinderen en jezelf weinig tot geen contact met de rest vd gasten. Dus ieder erg op zichzelf. Animatie was leuk en voldoende te doen voor Kids alleen jammer dat ze alle talen kunnen behalen Nederlands.. Zwembad ook erg mooi! Maar veel te ver lopen dus wij pakten de auto erna toe. Inderdaad op camping moet je echt overal los nog voor betalen. Enerzijds sommige dingen begrijp ik Andere dingen denk ik dat kan ook wel wat goedkoper.. Camping Is al prijzig. Rondom de camping genoeg te doen en te zien. Roving, porec erg leuke stadjes grotten dinopark pazin zipline aanrader. Leuke vakantie gehad aar voor ons de volgende keer echt kleiner zodat de kinderen meer contact hebben!

Dear Mrs. Marieke

Thank you for taking the time to write this lovely review.

We are happy to hear you had such a great time and to hear you enjoyed our Lanterna Premium Camping Resort so much.

We hope to welcome you again at Lanterna Premium Camping Resort .

Grote camping/duur/commercieel

R Bruinsma
2-9-2018

Zeer grote camping.

Alles wel netjes.

Maar alles ook erg duur.

Zwembad te klein voor het aantal gasten.

Wij gaan niet weer

Dear Guest,

Thank you for the great review of our camping resort! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

Sincerely,

Danijela Zgrablić

niet voor eeen herhaling vatbaar

Brigitte
29-8-2018

Ook wij wisten van te voren dat dit een grote camping zou zijn,maar 1 uur met een treintje over de camping? dat vindt ik toch echt wel héél erg groot!

Gezelligheid? 0,0 te vinden ,de zwembaden veel en veel te druk,dacht dat een zwembad was om in te zwemmen? en niet om in pootje te baden.

We hadden een prachtige staanplaats ,maar voordat we eens stonden?! Ik was blij dat er ons zo'n 10 man hebben geholpen,anders hadden we nu nog onder aan die berg gestaan.

We hebben 2x een bootje gehuurd op de camping,wel een echte aanrader,en ook niet te veel geld voor wat je er voor krijgt.

Maar.....al met al,zien ze ons hier niet meer terug,we hadden voor 3 weken geboekt,maar zijn na een kleine 2 weken nog doorgereisd voor 1 week naar Italië.

Dear Mrs. Brigitte

Thank you for choosing Lanterna Premium Camping Resort

for your holidays and for the time you took to write your comments.

We always welcome our guests’ feedback and use it to constantly improve our service.

Warm regards

Danijela Zgrablić

mooie ligging maar nooit weer

Sandra
29-8-2018

De camping ligt prachtig in een baai aan zee waar je goed kunt zwemmen en spelen met de kinderen. De mobile home was ook prima verzorgd. Voor de rest was het een enorm grote camping, je moet een rot eind lopen naar een zwembad (waar het ook bomvol is met mensen). Er rijdt wel een trein op het terrein maar daar moet je elke keer voor betalen. Ook het speel-opblaas-ding in zee moet je per half uur voor betalen. En alles op de camping is enorm duur. Auto's rijden best hard over de camping. Super commercieel en alleen bedoeld om zoveel mogelijk geld te verdienen. Wij zijn met gierende banden hier weer weggegaan en zoeken volgende keer naar een kleinere camping.

Danjela Zgrablić, Camping Manager, 5-9-2018

Dear Mrs. Sandra,

Thank you for choosing Lanterna Premium Camping Resort for your holidays and for the time you took to write your comments. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great experience that so many of our guests have had.

Danijela Zgrablić

De camping zelf is heel mooi en er wordt van alles georganiseerd voor zowel jong als oud. De zwembaden, het zandstrand, het marktplein, het buiten theater waar elke avond een film gedraaid wordt zijn allemaal top.

Het zijn echter de bezoekers die voor de min punten zorgen, daar zou de camping nog iets aan kunnen of moeten doen.

Zo wordt er door veel bezoekers veel te hard gereden! De maximum snelheid van 20km wordt regelmatig overschreden. Dit is heel gevaarlijk gezien het aantal kinderen dat er loopt, fiets, stept op de camping.

Ik vind het dan ook een wonder dat er in de 2 weken dat wij geweest zijn geen aanrijding heeft plaats gevonden ( al is dit waarschijnlijk een kwestie van tijd ). Wat extra toezicht bij het familie aquapark is wat mij betreft ook aan te raden, ook daar kunnen sommigen zich niet aan de regels houden.

Dear Mr. Hendrik

Thank you for taking the time to write this lovely review.

We are happy to hear you had such a great time and to hear you enjoyed our Lanterna Premium Camping Resortso much. We hope to welcome you again at lanterna Premium Camping Resort .

Danijela Zgrablić

Een ongeval meegemaakt er viel een man van de trap af, ongeveer 10 meter. Het duurde verschrikkelijk lang voordat er hulp kwam. Midden in de nacht dat dan wel, echter in totaal 2 uur moeten wachten op een ambulance, kwam mede door laks optreden van het aanwezige personeel (2 man op 10000 gasten!!)

Wel op een hele mooie plaats gestaan vlak bij zee. Mooie camping maar voor mij niet meer in het hoogseizoen. bedden kosten geld?? mooie omgeving, en buiten de camping best goedkoop. Camping zelf duur en de zwembaden aan de kleine kant voor zoveel gasten.

Dear Mr. Jan

Eens maar nooit weer.

Fam. Luinge
24-8-2018

De camping is mooi gelegen aan de Adriatische kust. Echter de camping is groot, erg groot en je moet overal voor betalen. Wil je met het treintje - betalen, wil je een ligbed bij het zwembad of het strand - betalen, wil je een potje tafeltennis spelen - betalen. Het verkeer op de camping houdt zich niet aan de maximum snelheid. Je moet goed uitkijken bij het oversteken van de campingsnelweg. Wij zijn gewend dat de voetgangers en zeker de kinderen voorrang hebben en krijgen op een camping, nou dat is hier niet het geval. Leuk om een keer geweest te zijn, maar zij komen niet terug.

Dear Mr. Luinge

Thank you for choosing lanterna Premium Camping Resort and taking the time to share your experience. We give our utmost to make our guests' stay with us a pleasant and memorable experience. It is from feedback like yours that points us in the right direction in our effort to constantly improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and we are sorry that you feel that in this case that we fell short.

Danijela Zgrablić

Weinig charme wat hoort bij een camping

Manon
24-8-2018

Laat ik vooropstellen dat ik normaal niet van het klagen ben, maar ik wil mensen ervan behoeden dat ze lodgetent gaan nemen van touroperator.

Bij aankomst moet je inchecken bij de camping zelf om vervolgens naar een hokje van de touroperator te gaan waar je nog eens een uur in de rij staat voordat je bent ingecheckt. Hier heb ik geen zin in na een reis van 17 uur.

De tent zelf is prima, maar weinig luxe voor een lodge tent comfort. De bedden liggen erg slecht, ontzettende last van onze ruggen.

Toilet gebouw is te klein voor de aantal mensen wat erin moet, dagelijks minimaal 20 minuten wachten voor t douchen & te weinig wasbakken om af te wassen.

Elke vrijdag werd om 5.45uur het toilet gebouw schoongemaakt met een hogedrukspuit! Na een klacht wordt hier niets mee gedaan, ook niet via de receptie.

Het zwembad is te klein voor het aantal bezoekers, wel een leuk zwembad.

Pluspunten zijn de ligging, genoeg restaurants (zonder kindermenus)

Dear Guest,

Sincerely

Go4Holiday.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lanterna in Lanterna (bij Porec), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lanterna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.