Camping Lanterna

KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag18°2°
Camping Lanterna
6,5

Omschrijving
Aan de kust van Istrië in Kroatië ligt Camping Lanterna. Een zeer grote camping opgedeeld in duidelijke zones. Zo heeft elke zone dezelfde faciliteiten als een marktpleintje met een bakker en fruitkraampjes. Voor honden is er op Camping Lanterna een aparte hondendouche en - strand. Ook zelf sta je zo met je voeten in het zand.

941 reviews over Camping Lanterna in het Nederlands

Mooie vakantie met goede herinneringen

Hansie,
28-1-2019

Prachtig maar grote camping waar genoeg te doen is mooie zwembaden en een zoutwater zwembad dat apart ligt met uitzicht over de zee leuke strandbar sanitair dat goed verzorgd is en schoon bakkertje op het veldtje en in de omgeving is van alles te doen gaan dit jaar weer terug

Gereisd met vrienden in juli 2017

Dear Mr. Hansie

Thank you for taking the time to write this review. It is wonderful to hear such positive feedback. We are delighted you enjoyed your stay with us.

We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure welcoming you back.

Danijela Zgrablić

Ook in voorseizoen alles open

Debbie G.,
26-1-2019

Ontzettend leuke camping waar ook in het voorseizoen veel te doen is. Bij aankomst op. Bijela Uvala bleken alle zwembaden tm eind mei dicht, en zijn we last minute naar Lanterna gegaan. Wat een heerlijke camping! Er is elke dag gratis kinderoppas voor de allerkleinsten, leuke animatie bij de kinderclub en erg leuke, gratis, activiteiten zoals SUPpen en Kroatische les. Elke avond kinderdisco en 2 films in de bioscoopzaal. Het verwarmde zwembad Aqua mar houdt er wel creatieve openingstijden op na, dus elke dag even checken op het bord bij de ingang voordat je met teleurgestelde kinderen niet meer naar binnen mag (30 min voor sluitingstijd). Winkels op de camping zijn duur, maar er us een grote supermarkt vlakbij met een fenomenaal uitzicht waar je voor weinig ook gezellig koffie kan drinken op het terras. Wij gaan dit haar weer!

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

Dear Mrs. Debbie,

Thank you for booking Lanterna Premium Camping Resort and for your feedback. We are happy to hear your great comments , they motive us to keep up the good work.

We are looking forward to seeing you again at Lanterna Premium Camping Resort.

Daniela Zgrablić

Geweldige en heerlijke camping.

Jules panka,
2-12-2018

Geweldige gezellige camping voor jong en oud; ligt direct aan het kiezelstrand en midden in de dennen- en eikenbossen. Is heel groot...veel plaatsen/ overige accomodaties maar wel genoeg ruimte om je overal vrij te verplaatsen zelfs in de twee grote zwembadcomplexen. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam..ook genoeg animatie voor de jeugd. Je kunt er ook heerlijk snorkelen. Je vindt er genoeg sportfaciliteiten. ‘ s avonds is er van alles te doen zoals disco avonden en overige entertainment.

Sinds enkele jaren heb je een overdekte amusementszone voor jong en oud en een centraal ontmoetingsplein/ hand-out met winkels, restaurant en speelruimte voor de jongste jeugd.

Kort samengevat, je komt daar helemaal tot rust/ontspanning; we zijn zelfs 3 jaar achtereen geweest en zijn niet uitgekeken op de camping en de wijde omgeving met mooie pittoreske plaatsen. Last nut not least: de douche- toillet ruimtes zijn altijd heerlijk schoon.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Dear Mr. Panka,

Thank you staying at Lanterna Premium Camping Resort and for sharing your experience with us. It always gives us great pleasure to hear our guests are happy and taking home nice memories.

We hope to welcome you at Lanterna Premium Camping Resort again.

Genoten.

Daisy,
20-11-2018

Wij zaten op een mega camping in Porec, net even buiten het dorpje. Het was een fantastische camping met genoeg reuring. Elke avond wel voor bij het restaurant een band die speelde en voor gezelligheid zorgde. Zwembaden genoeg en een strand voor de verkoeling. Daarnaast genoeg gezien buiten de camping om. Genoeg leuke plaatsjes waar je zo bent, met de gehuurde auto. Zeker een aanrader om een auto te huren!! Kortom genoten!!!!

Gereisd met partner in september 2018
      Danijela Zgrablić, Camping Manager, 11-12-2018

Dear Customer

We hope to welcome you at Lanterna Premium Camping Resort again.

Danijela Zgrablić

fantastisch toen we er eenmaal waren

Richard Moret,
      4-11-2018

plan de reis goed afgelopen jaar topdrukte op de vrijdag en zaterdag in oostenrijk en grensovergangen, op vrijdag reizen ging er goed enkel op de zaterdag vanaf halve wegen oosterrijk ( nog 300km naar de camping) ruim 12 uur over gedaan..

Verder hoef je geen geld te wisselen dat kan prima op locatie.

Dit jaar erg warm zorg voor voldoende drinken onderweg.

Gereisd met vrienden in augustus 2018
      Danijela Zgrablić, Camping Manager, 20-11-2018

Dear XYZ,

Thank you for booking at lanterna Premium Camping Resort and for your feedback. We are happy to hear your great comments , they motive us to keep up the good work.

We are looking forward to seeing you again at Lanterna Premium Camping Resort.

Danijela Zgrablić

Leuke camping voor gezinnen met kinderen

Jolanda,
      1-11-2018

Grote camping maar dat merk je niet op je kampeerplek zelf. Douches en toiletten werden goed schoongemaakt. Soms wel een wachtrij voor de douches. Zwembad was wel erg druk. Het feit dat je daar eerst een bandje moet kopen, borg moet betalen en daar geld op moet storten voor iets te eten of te drinken te kopen stoorde ons. Strand en zee bij de camping is prima. Daar wel klieken met Nederlanders, je moet er van houden :). Omgeving goed te verkennen met eigen auto. Leuke dorpjes. Supermarkten in de buurt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
      Danijela Zgrablić, Camping Manager, 20-11-2018

Dear Guest,

Thank you for the great review of our Camping Resort! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

Sincerely,

Danijela Zgrablić

Wat een geweldige camping.

Ik heb nog nooit zo een schone camping en sta caravan gezien. De caravan was in perfecte staat.

Ons hondje was mee. Ook daar niks dan lof over. Alle voorzieningen voor een hond waren aanwezig ( apart strand: speelruimte voor de hond: douche

mogelijkheden. Zelfs een trimmer).

De kinderen (15 en 12 jaar) hebben genoten. Ze hebben veel gesnorkeld.

Het eten in de restaurants was perfect. Niet te duur en vriendelijk personeel.

2 aandachtspuntjes.

- In mei sloten de restaurants vroeg waardoor je niet zo lang kon natafelen.

-Het is een terrassencamping. Ben je wat minder mobiel, dan kan dit vervelend zijn.

Kortom wij komt nog een keer terug

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Dear Mrs. Mariska

Mooie camping

Babs,
      4-9-2018

Het is een grote camping die van alles voorzien is.

Nette toilet gebouwen grote staanplaatsen je kan eigenlijk geen slechte dingen over de camping zelf zeggen. Hij is ons uiteindelijk te groot en er zou wat meer gelegenheid mogen zijn om je honden te kunnen uitlaten . Het honden strand is best een eind lopen wat niet erg is maar bij erg warm weer doe je je hond geen plezier met zo'n lange wandeling. Wij deden de honden in de auto en reden dan naar het honden strand.

Gereisd met partner in september 2018

Dear Mr. Babs

Thank you for booking at Lanterna Premium Camping Resort

We are looking forward to seeing you again at Lanterna Premium Camping Resort

Leuk voor 1x

Marieke,
      2-9-2018

Gisteren terug gekomen van deze camping. Dat het een grote camping was wisten we.. Maar dit was toch wel echt TE groot voor ons. Wij hadden een stacaravan due er top uitzag. Wat we erg jammer vonden was dat alle caravans van elkaar afgeschermd stonden zo hadden de kinderen en jezelf weinig tot geen contact met de rest vd gasten. Dus ieder erg op zichzelf. Animatie was leuk en voldoende te doen voor Kids alleen jammer dat ze alle talen kunnen behalen Nederlands.. Zwembad ook erg mooi! Maar veel te ver lopen dus wij pakten de auto erna toe. Inderdaad op camping moet je echt overal los nog voor betalen. Enerzijds sommige dingen begrijp ik Andere dingen denk ik dat kan ook wel wat goedkoper.. Camping Is al prijzig. Rondom de camping genoeg te doen en te zien. Roving, porec erg leuke stadjes grotten dinopark pazin zipline aanrader. Leuke vakantie gehad aar voor ons de volgende keer echt kleiner zodat de kinderen meer contact hebben!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Dear Mrs. Marieke

Thank you for taking the time to write this lovely review.

We are happy to hear you had such a great time and to hear you enjoyed our Lanterna Premium Camping Resort so much.

We hope to welcome you again at Lanterna Premium Camping Resort .

Grote camping/duur/commercieel

R Bruinsma,
      2-9-2018

Zeer grote camping.

Alles wel netjes.

Maar alles ook erg duur.

Zwembad te klein voor het aantal gasten.

Wij gaan niet weer

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Dear Guest,

Thank you for the great review of our camping resort! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

Sincerely,

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • SchaduwplaatsenAanwezig
      • MobilehomesAanwezig
      • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lanterna in Lanterna (bij Porec), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lanterna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.