Camping Lanternasterstersterster

6.4Voldoende

Kroatië, Istrië, Lanterna (bij Porec)

6.4Voldoende

• 6.4Eetgelegenheden
  • 7.1Staat v/h sanitair

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Aan de kust van Istrië in Kroatië ligt Camping Lanterna. Een zeer grote camping opgedeeld in duidelijke zones. Zo heeft elke zone dezelfde faciliteiten als een marktpleintje met een bakker en fruitkraampjes. Voor honden is er op Camping Lanterna een aparte hondendouche en - strand. Ook zelf sta je zo met je voeten in het zand.

Contact

1138 reviews over Camping Lanterna

• 2019
    9Laura17-09-2019

Genoten ten top!

Hebben verbleven in een stacaravan, de eerste 2 weken van september en hebben een heel goed verblijf gehad. Mooi ruim opgezette camping. Het zwembad bij het strand beviel ons zeer goed, mooi uitzicht en wat rustiger. Als je elke dag voor de bedjes betaalt tikt dat wel redelijk aan, aan de andere kant je hoeft niet voor dag en dauw je handdoek weg te gaan leggen en is er altijd plek. Ook veel leuke dorpjes en stadjes in de omgeving die zeker de moeite waard Zijn. Wij komen zeker nog eens terug!

• 8Staat v/h sanitair

Danijela Zgrablić, Camping Manager, 21-09-2019

Dear Mrs. Laura

Thank you staying at Lanterna Premium Camping Resort and for sharing your experience with us. It always gives us great pleasure to hear our guests are happy and taking home nice memories.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Robby03-09-2019

Prachtige camping, goed verzorgd, groot, rustig, zeker de moeite vonden we. We hadden een huisje mediterranean garden premium village, huisje 2x airco, 2x WC, ruime en goed bed, prachtig terras

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Danijela Zgrablić, Camping Manager, 07-09-2019

Dear Mr. Robi

Thank you staying at lanterna Premium Camping Resort and for sharing your experience with us. It always gives us great pleasure to hear our guests are happy and taking home nice memories.

• 8Miranda02-09-2019

Wij hebben een fantastische vakantie gehad. Zeer schone camping, goede WIFI. Wij zaten in zone I in een mobil home. Perfect gelegen, dicht bij het strand en het Aquapark.

En voor iedereen die commentaar heeft over de omvang van de camping moeten ophouden te zeuren. Ik mag toch aannemen voordat je boekt toch goed leest hoe groot de camping is en reviews naleest.

• 8Staat v/h sanitair

Danijela Zgrablić, Camping Manager, 07-09-2019

Dear Mrs. Miranda

Thank you for taking the time to write this review. It is wonderful to hear such positive feedback. We are delighted you enjoyed your stay with us.

We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure welcoming you back.

• 8Judith28-08-2019

Heerlijk genieten

Afgelopen maandag 26-8 aangekomen op de camping. We hadden vorig jaar een plek besproken ondanks dat dit geen garantie is deze ook te krijgen deze wel gekregen. Daar waren we heel blij mee. We hebben een plek in zone A een wat rustigere zone heerlijk. Sanitair is nieuw wel erg druk bezocht mijn man moest in de rij om te douchen. De zee is heerlijk. We zijn wezen eten bij olivia niet goedkoop maar erg goed. Persoonlijk vind ik €1,30 omgerekend voor een ijsbolletje niet heel duur omdat deze 2x het voormaat van een Nederlands ijsbolletje heeft. Kortom wij gaan nog een aantal heerlijke dagen tegemoet.

• 10Staat v/h sanitair

Danijela Zgrablić, Camping Manager, 30-08-2019

Dear Mrs. Judith

Gereisd met partner in augustus 2019

• 6Silvia28-08-2019

Veel verbeteringen mogelijk..

Allereerst is het een mooie, goed onderhouden camping. Het strand aan het hoofd van de camping is super! Mooi uitzicht, lekker water en een beachbar, top! Ook vonden wij het zwembad met uitzicht op het strand erg prettig. Hier wat punten die wij echt minder vonden; het lawaai ‘s avonds tot middernacht! We zaten echt wel een eindje van de plaza maar dit was niet normaal. Even gezellig bij de caravan een wijntje drinken wordt verstoord door (veelal slechte) muziek, we moesten echt ons best doen elkaar te verstaan. Punt 2, het vele verkeer op de camping, maargoed, veel plaatsen betekend veel verkeer. Ze zouden moeten kijken of hier een oplossing voor is. Op deze camping laat je je kind niet snel alleen op pas gaan maar het bijkomende verkeer zorgt ervoor dat het helemaal onveilig is. Punt 3, eten en drinken op de camping is echt duur! Ook nadelig is dat je bij de helft van de barretjes/restaurants niet kunt pinnen! Wij komen niet terug..

• 6Eetgelegenheden

Danijela Zgrablić, Camping Manager, 30-08-2019

Dear Mrs. Silvia

Thank you for choosing Lanterna Premium Camping Resort and for sharing your experience with us. While we are happy to hear you were satisfied with some aspects of the service, we are sorry to hear we didn’t meet your expectations in regard to the fast traffic, loudnes and card payment . We value every comment from our guests and use them to constantly strive to improve your guests’ experience.

• 5Suzanne27-08-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Prima vakantie gehad maar we zullen niet nogmaals naar deze camping terug keren. Wij vinden het lekker om zee en zwembad met elkaar af te wisselen, alleen de zwembaden waren ontzettend druk en chaotisch. Dit kwam omdat er maar weinig m2 zwembad is vooral voor de wat oudere kinderen en volwassen. Verder vonden wij het ontzettend duur en gaat het tegenstaan dat je overal flink voor moet betalen. Wat opviel is dat er ontzettend hard gereden wordt op de camping. Dat gaat een keer mis.

De camping ligt wel erg mooi beschut en je kunt steeds ergens anders een stukje strand pakken.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Dear Mrs. Suzanne

Thank you for choosing Lanterna Premium Camping Resort and for sharing your experience. We are sorry to read that you were not satisfied with our service. We always strive to provide the best possible guest service and we will discuss and use your comments to improve.

• 6Linn25-08-2019

Blijft bij 1 keer

Mooie camping, sanitair bij onze zone was goed, sommige sterk verouderd, zwembaden serieus te klein voor de grote hoeveelheid mensen op deze camping Klantvriendelijkheid ver te zoeken groot minpunt Eet tentje naast de receptie zou ik niet meer heen gaan
    De zee en strand zijn super Prima vakantie gehad

• 6Eetgelegenheden

Dear Mrs. Linn

Thank you for booking at Lanterna Premium Camping Resort and for taking the time to share your experience. We are happy to hear you enjoyed your stay. We hope that we have earned your trust to stay with us again.

• 10Bkj Meijboom25-08-2019

Fantastisch !!!

Mooie,schone en levendige camping. Wij (44,38,12,10,1,5 jaar)vonden het fantastisch. Wij zaten centraal op de camping dicht bij het kinderzwembad. Vanuit hier was het voor ons te voet goed te doen. mooie zwembaden die lekker waren van temperatuur, (ook bij zee).wij vonden het gezellig druk. Prachtig strand met fantastisch uitzicht. Het sanitair was schoon en goed met een heerlijk douch. Lekker Uiteten bij het restaurant aan de rand van het sportcomplex met prima prijzen. Leuke animatie voor de kleintjes, mijn zoon van 10 ging elke avond voetballen. Goede gratis WiFi bij onze Lodge tent voor het hele gezin. Snap niet wat sommige mensen klagen, ja groot, ja gezellig druk, ja gezellig af en toe her en der een muziekje , nee zelden wacht rijen bij het douchen waar wij zaten. Fantastisch camping met genoeg voor jong en oud. Alles dichtbij in de omgeving zoals supermarkt en leuke dorpjes en stadjes.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Dear Mr. Meijboom

• 8Fam Vorstenbosch22-08-2019

Top vakantie gehad

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. We hadden een lodgetent gehuurd, deze staan vlakbij het aquapark. Hier zijn de afstanden goed te doen. Vlakbij de sportvelden en je bent ook zo bij de zee. Het muziekplein en de receptie 10 minuten lopen ongeveer, prima. Sanitair gebouw: super mooi gebouw, wordt de hele dag en avond schoongemaakt. Wij gaan niet op spitstijden douchen dus dan heb je ook geen last dat je lang moet wachten. Vorig jaar stonden onze bungalowtenten op deze plaatsen maar zijn verhuisd vandaar dat wij voor de lodge tenten hebben gekozen. Het grotendeel van de huurtenten ligt echt een eind lopen van het aquapark en de sportvelden af, niet aan te raden met kleine kinderen. Het is een grote camping maar dat weet je van te voren als je goed leest. Veel restaurants en terrasjes, ook een voordeel. Vanaf muziekplein tot aquapark/sportvelden loopt de weg met fietspad en voetpad, keurig.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Danijela Zgrablić, Camping Manager, 24-08-2019

Dear Family Vorstenbosch

Thank you for booking Lanterna Premium Camping Resort and for your feedback. We are happy to hear your great comments , they motive us to keep up the good work.

We are looking forward to seeing you again at Lanterna Premium Camping Resort

• 8krol21-08-2019

Geweldig

Ja het is een grote camping, maar daar kies je voor. Wij hebben het niet als extreem ervaren. We zaten gelukkig vlakbij het zwembad,(F zone) maar deden daarnaast ook veel met de auto voor ons geen probleem. Het is hier 1 groot paradijs voor de kinderen, zowel het zwembad als het zandstrand, maro club. (klopt ik vond het ook raar dat ouders niet mochten). Maar anderzijds snap ik het wel, de meiden zijn erg leuk, en maakte er geen probleem van als je voor ging zitten hoor, want mijn jongste wilde ook niet zonder ons. Ze kregen nog een geweldig voorlees boekje van maro in nederlands en portomonee van maro, als afscheidkado. Op de camping is alles aan de prijs, maar wij gingen daarbuiten eten. De camping is erg schoon, wij komen zeker terug! Bedankt voor de geweldige vakantie!

• 7Eetgelegenheden

Danijela Zgrablić, Camping Manager, 24-08-2019

Dear Mr. Krol

59 tips over Camping Lanterna

• Rudy , 12-05-2012

Om grotten te bezichtigen moet je naar postonje (slovenie) gaan ,vanaf de camping 1,5 uur rijden ,echt de moeite waard. Porec en pula moet je zien en naartuurlijk de brijuni eilanden gaan ,dit was het werkeiland van tito maar is nu een safari eiland geworden met allemaal dieren die geschonkebn zijn door diverse staatshoofden

• M., 04-02-2012

Ga naar een lokaal strandje in de buurt en je hebt alle ruimte.

• familie rokers, 16-12-2013

Grote camping , waar je lekker kunt wandelen, in een mooie groene omgeving , aan de mooie adriatische zee

324 vragen over Camping Lanterna

• Roy Smolenaars, 05-01-2020

Bedden

Ik lees dat je voor ligbedden moet betalen. Is dit ook bij het zwembad of alleen op het strand?

• esther tebes, 04-01-2020

disco jeugd

Is er in de buurt een disco voor de jeugd vanaf een jaartje of 16? Zo ja weet iemand hoe deze heet?

• R.G.W. Overweel, 16-12-2019

staan plekken

Wat is een mooie staan plek in het voorjaar, dicht in de buurt van strand en faciliteiten?

Camping Lanterna info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand200 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats