Camping Lanterna

Camping Lanterna
7,5

887 reviews over Camping Lanterna in het Nederlands

Mooi maar prijzig (en goed opletten!)

Oude Alink, 23-2-2018

Wij hadden een superior mobile home (150 m2) gereserveerd bij Lanterna zelf. Omdat wij benieuwd waren welke plaats wij toebedeeld kregen hebben wij dit vooraf nagevraagd bij reserveringen van Lanterna. Wij zouden in de buurt van het nieuwe zwembad verblijven (Zone I of J, 150m2) We waren helemaal blij. Bij aankomst kregen wij een superior mobile home in zone B (75m2) toegewezen (Aan de rand van de camping langs de weg waar het verkeer 's avonds langheen scheurt) ver van het nieuwe zwembad. Nadat we geklaagd hadden konden ze niets voor ons betekenen. Het was een fout van reserveringen daar kon Lanterna zelf niets aan doen. We moesten het er maar mee doen. Zwaar teleurgesteld zaten we nu ver van de gewenste en vooral beloofde plek. Er werd niets, maar dan ook niets ter compensatie geregeld. Zelfs met het treintje naar dit zwembad koste met ons 4tjes €14,80!! Dat hebben we dus niet gedaan. Lopend in de warmte van 35 graden is ook niet te doen. Na 2 dagen vonden wij toch dat we niet datgene gekregen hadden wat we geboekt hadden. Nu hebben we de manager gesproken. Nadat wij het verhaal hadden uitgelegd kregen we zonder enige moeite de juiste mobile home. Eindelijk! We zijn 's avonds direct verhuist naar onze nieuwe stek (J gedeelte) met uitzicht op zee. (Al met al dus 2 dagen niet echt van onze vakantie kunnen genieten) De nieuwe stek maakte dat ruimschoots goed!

Bij veel vertier op de camping moet extra voor betaald worden. Zo ook de ligbedden bij de zwembaden en het strand. (60 kuna (€ 7,90) voor 2 ligbedden en een parasol een hele dag) Dit vonden wij nog wel te doen. Dan het verkeer op de camping; een enkeling denkt zich niet aan de snelheid te hoeven houden (20km/pu). Verder liggen er op de meeste plaatsen hoge drempels dus daar kan niet hard gereden worden. Het meest irritante verkeer zijn kinderen (!!) op motorische stepjes en fietsen zonder verlichting. Levensgevaarlijk in het donker. De straat word als speeltuin gebruikt.

Muziek op de piazza (centrale plein) was 's avonds op onze eerste stek tijdens het beerfest is veel te hard. Op de hele camping mag je van 18:00 tot 24:00 verplicht mee luisteren. Bij onze 2e stek was de muziek niet eens hoorbaar. Hier hoorden we zelfs de zee.

Zijn er nog positieve dingen te melden over Lanterna? Ja, het nieuwe gedeelte, zone I en J ziet er werkelijk fantastisch uit. Vele malen mooier dan onze eerdere plek. Het (zoute) zwembad ziet er verzorgd uit. De aqua-gym werd ontzettend leuk gegeven. Het eten in de Kras pizzeria dat in het begin van het park ligt was lekker en goed betaalbaar, heeft veel keuze maar is chaotisch en er mag zelfs gerookt worden! We konden niet tegelijk met z'n 4en eten, erg ongezellig!! De rest van de camping heeft duurdere restaurants. Voor gezellig en betaalbaar uit eten kun je je beter buiten de camping begeven, zoals restaurant Tri Kantuna (in Tar), Rotonda (1,5 km v/d camping), Santa Marina (Vabriga) of Palma (Porec) Al moet je bij de meeste restaurants gereserveerd hebben (?!) Een plaats reserveren als je op vakantie bent? Heel apart! Ook word er in de meeste restaurant gewoon gerookt. Het blijft ranzig als je er naast zit te eten!

Wat opvalt is dat wanneer er een evenement op de piazza is dat camping gasten grote bierglazen meenemen van de piazza naar hun tent of caravan. Pure diefstal. Dat de camping dit niet in de gaten houd vind ik onbegrijpelijk.

Het park maakt gebruik van electrische service golfkarren zodat je geen lawaai hoort. Het treintje wat door de camping rijd maakt daarentegen vreselijk veel lawaai als deze langsrijd. Zelf de vuilniswagen is nog stiller.

SuperTip: Boek de prive boot van Bora Bora, gerund door vader en zoon. (4 uur varen voor 2200 kuna) Je kunt je wensen doorgeven en onderweg in lagunes zwemmen of snorkelen. Ze hebben een all inclusive formule met drank en/of eten. Je kunt ze contacteren via hun facebook pagina. Afsluitend kun je ook heerlijk en betaalbaar eten bij restaurant Fancita in Vrsar.

Prachtige ruim opgezette camping

Ami, 4-2-2018

Ruime plekken bij aankomst echter een zeer kleine rommelige plek waar verschillende bomen stonden en waarbij de tent niet aan de caravan kon vanwege de ruimte en d ebomen de kris kras stonden. Na klagen mochten we naar een ander veel betere plek.

Geweldig aanrader

Bloem71, 13-1-2018

Prachtige camping. We zijn hier tweemaal geweest

Lindeboom, 2-1-2018

super camping, van alle gemakken voorzien! alles is aanwezig voor een fantastische vakantie!

Super!

Sas, 25-10-2017

Mega camping, maar dat gevoel heb je niet. Elk jaar worden er vernieuwingen/verbeteringen aangebracht. Ik vind het goed dat er betaald moet worden voor het springkussen in zee. Het zou anders veel te druk worden.

Het sanitair is schoon maar er mogen wel wel meer santitairgebouwen bij komen.

Heerlijk en relaxed

Maffie, 23-9-2017

Prima camping maar als zo vaak vermeld erg groot.fietsen worden verhuurd voor megabedragen wat eigenlijk absurd is te noemen. ..

Goede en nette camping

clarissa, 12-9-2017

Mooie en nette camping, Sanitair is erg schoon. De camping heeft verschillende stranden, zand, kiezel en rots, dus voor ieder wat wils. Ook kun je er prima wat eten!

Let wel op.. voor de bedjes op het strand leg je €5 per dag neer per bedje. in de avond op het strand al er film gekeken word is het wel gratis. je kan Nergens met euro betalen. Deze kun je wel omwisselen op de camping maar wel voor veel minder waarde.. supermarkt is ook duur, een potje jam kost zo €4. Rij iets verder en je hebt een supermarkt. Personeel op de camping is onvriendelijk.. maar goed.. dat hebben wel meer campings.. Tot slot, het is een prachtige grote en nette camping maar het kost wel wat. Wel zeker de moeite waard. Neem wel water schoenen mee!

Leuk maar erg groot, en 1 keer is voldoende

Rogier, 7-9-2017

Erg grote camping hierdoor wachten voordat je bij het zwembad naar binnen mocht, tegenvallend geen aanlegplek t.b.v. een dolfijnen tour, dus eerst naar porec en daar opstappen voor de tour. Badhuizen zijn erg verspreid (best ver weg)

Geweldige, grote camping

De Kleine, 2-9-2017

Wij zaten 2 weken in een ingerichte tent van een touroperator. Deze tenten staan vooraan dicht bij het mooie centrum, s'avonds gaat de live muziek wel lang door. Niet heel erg, maar de volgende ochtend om 7.30 uur rijd de vuilniswagen wel de camping weer op. Daar werden we dagelijks wakker van. Het toiletgebouw stond voor ons aan de andere kant van centrale weg, maar ondanks de vele auto's werd er wel rustig gereden waardoor onze dochter van 6 prima zelf kon oversteken. Groot toiletgebouw (nm11) vrouwen deel bevatte zo'n 20 wcs en 10 douches. Rond etenstijd stond er vaak een rij bij de douches maar nooit langer hoeven wachten dan 10 min. Redelijk schoon ook, vaak schoonmakers gezien! Vanaf ons plekje was het zon 5-10 min lopen naar zee en kleine 10 min naar het kinderzwembad. Prachtig zwembad was dat, heel veel uitdaging voor onze kinderen. De zonneweide was helaas wel vaak drassig en de tegels bij het zwembad waren heel glad. Water was zon 23-25 graden prima. We komen zeker nog eens terug

Best een leuke camping waar van alles is te beleven! Heb via een touroperator een Mobil Home geboekt. Werden we achter op de Camping ingedeeld. Oud ding. deurtjes vielen er zowat af van de keukenkastjes. Voor 12 dagen dan ook nog € 1900 betaald. Gevoel van oplichting!!

We hebben een aantal aanbieders voor Lanterna voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lanterna in Lanterna (bij Porec), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lanterna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lanterna scoort een 7.51 uit 10 op basis van 1049 reviews.