Camping Lanterna

• Onvoldoende: 1 - 5

Heerlijk

Klaas
8-7-2018

prima camping, mooie omgeving en leuke plaatsen

Dear Guest

We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure welcoming you back.

1 keer prima, in voorseizoen al druk

Bart S
6-7-2018

Het is een hele hele grote camping. We hebben fietsen gehuurd om naar het zwembad, de bakker, de restaurants, springkussen te gaan. We waren in juni en toen was het al druk. 1 dag stonden we in de rij om een zwembad in te mogen... Bij inchecken sta je eerst in de rij voor de centrale receptie en vervolgens kun je nog inchecken bij je eigen operator. In het hoogseizoen zal het dus nog drukker zijn en denk dat het dan in bv de zwembaden echt te druk is. Voor ons de reden om in het hoogseizoen niet naar Lanterna te gaan en het bij deze 1x te houden. Qua faciliteiten, alles ziet er schoon en verzorgd uit, maar voor veel dingen moet je extra betalen. Van trampoline tot bedjes bij het zwembad. Daarnaast hangt veel ook af van de plek waar je staat. Wij zaten met onze stacaravan letterlijk 5 meter(!) (staat alleen hek tussen) van een drukke weg die buiten, langs de camping loopt. je hebt mooie (dure) plaatsen en dus mindere. let daar dus op!

Dear Guest

Thank you staying at Lanterna Premium Camping Resort and for sharing your experience with us. It always gives us great pleasure to hear our guests are happy and taking home nice memories.

We hope to welcome you at Lanterna Premium Camping Resort again.

Danijela Zgrablić

Zeer verzorgde en goed onderhouden mega camping. Van alle gemakken voorzien.

Echter behoorlijk prijzig en voor bijna alles moet nog extra betaaald worden zoals het springkussen voor de kinderen, het toeristentreintje, de strandstoelen, etc.

De zwembaden zijn erg mooi en deze zijn wel inbegrepen in de prijs. Wij vragen ons wel af of ze toereikend zijn in het hoogseizoen juli en augustus. Het begon in juni al erg druk te worden.

Veel lawaai op de camping van 7.00 - 23.00 uur. De muziek ging savonds erg hard en was storend op de plek waar wij zaten. Om 7.00 uur rijd het af en aan met busjes en vrachtautootjes om de boel overal te bevoorraden. De bladblazer en heggeschaar ging vaak al voor half 8 aan.

Al met al een mooi camping als je van entertainment houdt maar wij zijn na 1 week vertokken naar een andere camping om meer rust op te zoeken. Daarbij is de kuststreek van Istrie heel prijzig. Eten is ook duur op de camping en omgeving.

Dear Guest

Thank you for taking the time to write this review. It is wonderful to hear such positive feedback. We are delighted you enjoyed your stay with us.We strive to make our guests’ experiences memorable and we are delighted to learn we are succeeding at that.

Warm regards

We hebben een aantal aanbieders voor Lanterna voor je op een rij gezet:

Prachtige, goed onderhouden camping.

Sandra
28-6-2018

Wij hebben genoten, in het voorseizoen maar toch al alle faciliteiten van het hoogseizoen.

De afgelopen jaren hebben ze veel geinvesteerd in de camping.

Volgend jaar nog een keertje in juni. Maar we weten niet of we in het hoogseizoen naar deze camping gaan, dan is het erg druk denken wij.

Dear Guest

We hope to welcome you at Lanterna Premium Camping Resort again.

Laurien
20-6-2018

Wij hebben 10 dagen gekampeerd op camping lanterna

Super mooi gehad vooral de kampeerplaatsen waren erg groot!

De camping erg netjes en veel te doen voor jong en oud.

Het waren wel kiezelstranden waar Kroatië om bekend staat.(ook geen probleem trouwens want overal zijn er volop waterschoentjes te koop en vergeet dan je snorkel niet want dat kun je hier ook prachtig!)

Maar nu is de camping totaal gerenoveerd met zandstrand!

(Helaas hebben wij dit nog niet gezien)

Al met al een aanrader om heen te gaan zo wel met als zonder kinderen!

Prachtige camping groot,maar dat merk je niet

Gea Stoel
        18-6-2018

Mooie camping met heel veel voorzieningen, alles keurig onderhouden en top restaurants.

We hadden een heerlijke camping plek, het ligt wel een beetje aan waar je staat op de camping.

Weet niet hoe het in hoogseizoen is, maar wij hebben het heerlijk gehad en denken erover om volgend jaar weer terug te gaan,wat we eigenlijk normaal gesproken niet doen.

Thank you for booking Lanterna Premium Camping Resort

and for your feedback. We are happy to hear your great comments , they motive us to keep up the good work.

We are looking forward to seeing you again at Lanterna Premium Camping Resort

Danijela Zgrablić

Het is een mooie camping maar wel heel erg groot. Wij verbleven in een ingerichte tent, deze stond mooi tussen de hoge bomen dus was het niet heel erg warm ‘s ochtends. Dat was wel aangenaam, je hebt namelijk ook soms dat je uit je tent zweet! Ik vond het wel echt een nadeel dat je geen zandstrand hebt maar kiezel/rotsen. Ook vond ik de camping echt heel groot, zelf ben ik meer van wat klein schaligere campings en hier moesten we met de step een kwartier naar de receptie en het winkeltjes steppen. Je zit wel op een plek waar je makkelijk dingen kan gaan bezichtigen. Verder wel een mooie nette camping.

Mooi maar prijzig (en goed opletten!)

Oude Alink
        23-2-2018

Wij hadden een superior mobile home (150 m2) gereserveerd bij Lanterna zelf. Omdat wij benieuwd waren welke plaats wij toebedeeld kregen hebben wij dit vooraf nagevraagd bij reserveringen van Lanterna. Wij zouden in de buurt van het nieuwe zwembad verblijven (Zone I of J, 150m2) We waren helemaal blij. Bij aankomst kregen wij een superior mobile home in zone B (75m2) toegewezen (Aan de rand van de camping langs de weg waar het verkeer 's avonds langheen scheurt) ver van het nieuwe zwembad. Nadat we geklaagd hadden konden ze niets voor ons betekenen. Het was een fout van reserveringen daar kon Lanterna zelf niets aan doen. We moesten het er maar mee doen. Zwaar teleurgesteld zaten we nu ver van de gewenste en vooral beloofde plek. Er werd niets, maar dan ook niets ter compensatie geregeld. Zelfs met het treintje naar dit zwembad koste met ons 4tjes €14,80!! Dat hebben we dus niet gedaan. Lopend in de warmte van 35 graden is ook niet te doen. Na 2 dagen vonden wij toch dat we niet datgene gekregen hadden wat we geboekt hadden. Nu hebben we de manager gesproken. Nadat wij het verhaal hadden uitgelegd kregen we zonder enige moeite de juiste mobile home. Eindelijk! We zijn 's avonds direct verhuist naar onze nieuwe stek (J gedeelte) met uitzicht op zee. (Al met al dus 2 dagen niet echt van onze vakantie kunnen genieten) De nieuwe stek maakte dat ruimschoots goed!

Bij veel vertier op de camping moet extra voor betaald worden. Zo ook de ligbedden bij de zwembaden en het strand. (60 kuna (€ 7,90) voor 2 ligbedden en een parasol een hele dag) Dit vonden wij nog wel te doen. Dan het verkeer op de camping; een enkeling denkt zich niet aan de snelheid te hoeven houden (20km/pu). Verder liggen er op de meeste plaatsen hoge drempels dus daar kan niet hard gereden worden. Het meest irritante verkeer zijn kinderen (!!) op motorische stepjes en fietsen zonder verlichting. Levensgevaarlijk in het donker. De straat word als speeltuin gebruikt.

Muziek op de piazza (centrale plein) was 's avonds op onze eerste stek tijdens het beerfest is veel te hard. Op de hele camping mag je van 18:00 tot 24:00 verplicht mee luisteren. Bij onze 2e stek was de muziek niet eens hoorbaar. Hier hoorden we zelfs de zee.

Zijn er nog positieve dingen te melden over Lanterna? Ja, het nieuwe gedeelte, zone I en J ziet er werkelijk fantastisch uit. Vele malen mooier dan onze eerdere plek. Het (zoute) zwembad ziet er verzorgd uit. De aqua-gym werd ontzettend leuk gegeven. Het eten in de Kras pizzeria dat in het begin van het park ligt was lekker en goed betaalbaar, heeft veel keuze maar is chaotisch en er mag zelfs gerookt worden! We konden niet tegelijk met z'n 4en eten, erg ongezellig!! De rest van de camping heeft duurdere restaurants. Voor gezellig en betaalbaar uit eten kun je je beter buiten de camping begeven, zoals restaurant Tri Kantuna (in Tar), Rotonda (1,5 km v/d camping), Santa Marina (Vabriga) of Palma (Porec) Al moet je bij de meeste restaurants gereserveerd hebben (?!) Een plaats reserveren als je op vakantie bent? Heel apart! Ook word er in de meeste restaurant gewoon gerookt. Het blijft ranzig als je er naast zit te eten!

Wat opvalt is dat wanneer er een evenement op de piazza is dat camping gasten grote bierglazen meenemen van de piazza naar hun tent of caravan. Pure diefstal. Dat de camping dit niet in de gaten houd vind ik onbegrijpelijk.

Het park maakt gebruik van electrische service golfkarren zodat je geen lawaai hoort. Het treintje wat door de camping rijd maakt daarentegen vreselijk veel lawaai als deze langsrijd. Zelf de vuilniswagen is nog stiller.

SuperTip: Boek de prive boot van Bora Bora, gerund door vader en zoon. (4 uur varen voor 2200 kuna) Je kunt je wensen doorgeven en onderweg in lagunes zwemmen of snorkelen. Ze hebben een all inclusive formule met drank en/of eten. Je kunt ze contacteren via hun facebook pagina. Afsluitend kun je ook heerlijk en betaalbaar eten bij restaurant Fancita in Vrsar.

Prachtige ruim opgezette camping

Ami
        4-2-2018

Ruime plekken bij aankomst echter een zeer kleine rommelige plek waar verschillende bomen stonden en waarbij de tent niet aan de caravan kon vanwege de ruimte en d ebomen de kris kras stonden. Na klagen mochten we naar een ander veel betere plek.

Geweldig aanrader

Bloem71
        13-1-2018

Prachtige camping. We zijn hier tweemaal geweest

We hebben een aantal aanbieders voor Lanterna voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lanterna in Lanterna (bij Porec), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lanterna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lanterna scoort een 7.52 uit 10 op basis van 1055 reviews.