Tijdelijk €25 aanbetaling

+69

6.5VoldoendeScore uit 1146 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Lanterna ligt tussen Novigrad en Poreč. Twee kustplaatsjes aan de Adriatische Zee. Het drie kilometer lange kiezelstrand ligt direct aan de camping. Op dit strand wappert de Blauwe Vlag, zodat je met een gerust hart een frisse duik kunt nemen. Liefhebbers van een zandstrand kunnen terecht op het aangelegde privéstrand waar ligbedden en parasols voor je klaarstaan. Een verkoelende versnapering haal je in de gezellige strandbar.Voor wat vertier is het een aanrader om de nabijgelegen dorpjes te bezoeken. Met name Poreč is geliefd bij vakantiegangers, vanwege de knusse straatjes, monumentale panden en gezellige pleinen. Wil je meer zien in de omgeving van Camping Lanterna? Vergeet dan ook zeker niet om Umag, Rovinj, Vrsar en Pula te bezoeken.Zie jij een vakantie op Camping Lanterna in Kroatië wel zitten? Wacht dan niet langer en boek!

Ondanks dat Camping Lanterna een zeer grote camping is, merk je hier niet veel van. De camping is namelijk ruim opgezet middenin de bossen en verdeeld in verschillende zones. Iedere zone beschikt over eigen faciliteiten zoals een sanitairgebouw en een marktpleintje voor de dagelijkse boodschappen. Een tip van een reviewer is om van tevoren te kijken welke zone je het meest aanspreekt. Verblijf je bijvoorbeeld liever op loopafstand van het strand of heeft een standplaats dichtbij het zwembad je voorkeur?Of je nu vakantie viert samen met je partner, gezin met kinderen of met je trouwe viervoeter; Camping Lanterna is geschikt voor iedereen. Zo kun je romantisch dineren in het à la carte restaurant met uitzicht op zee, spetteren in het aquapark of naar een van de hondvriendelijke stranden gaan inclusief hondendouche.Op Camping Lanterna hoef je je bovendien geen moment te vervelen. Van klauteren op de klimwand tot aan het spelen van een potje tennis en van paardrijden tot aan beachvolleyballen: de mogelijkheden zijn eindeloos. Het animatieteam zorgt ervoor dat de jonge vakantiegangers de vakantie van hun leven ervaren in de miniclub. Ook aan tieners is gedacht. Zij kunnen chillen in de Teens Lounge of met het shuttle treintje naar de nabijgelegen discotheek.

Accommodaties

Op Camping Lanterna kun je diverse accommodaties boeken die aangeboden worden door verschillende aanbieders. Zo kun je bijvoorbeeld kiezen voor een compleet ingerichte bungalowtent. Ga je voor back to basic of toch de luxere variant? Wie zich volledig wil onderdompelen in luxe, kiest voor een glampingtent. Dit zijn stijlvol ingerichte tenten die werkelijk van alle gemakken zijn voorzien. Houten vloeren, een overdekt terras, echte bedden en natuurlijk een eigen douche of zelfs een ligbad. Ook het aanbod aan stacaravans is gevarieerd. Uiteraard kun je er ook voor kiezen om met je eigen tent of caravan vakantie te vieren op Camping Lanterna.

We hebben de beste aanbieders voor Camping Lanterna voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

1146 Reviews over Lanterna

• 4Priscilla18-12-2022

Bar slecht

Zeer groot en massaal maar had ik ook wel verwacht. Op iedere hoek een klein bakkertje. Staanplaatsen zeer slecht. Veel bomen middenin de staanplaats, die ook nog eens slecht bereikbaar waren. Veel rode klei grond wat veel troep geeft aan voortent e.d. Sanitair was bar slecht. Toiletten doen het helft van de tijd niet. Staat de hele dag iemand te poetsen maar als toiletten het niet doen dan kun je daar niet tegenop poetsen. Strand was een stukje lopen, hele hoge trappen. Mooi strand, heel helder, goed om te snorkelen. Zwembaden waren behoorlijk koud en weinig gras om te liggen of je ligt met je handdoek op de modder. Of je bent gedwongen om bedje te huren. Alles op de camping moet je extra voor betalen. Zelfs de pingpongtafel moet betaald worden, ook als je eigen batjes mee hebt. Eten en drinken (niet alleen de camping ook daarbuiten) vonden wij ten opzichte van Italië zeer matig.

• 2Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 6Fam Scholte27-09-2022

Voor ons nooit meer deze camping!!!

Wij hebben in april geboekt, voor de periode 19 september tot 5 oktober. 12 september kregen we een vriendelijke email; nog maar een paar dagen voordat uw vakantie begint, en waar we rekening mee moesten houden bij de check in. 17 september plotseling een email dat de camping gaat sluiten op 2 oktober, als we dit een bezwaar vonden ,konden we ons geld terug krijgen. Er werd wel een alternatief aangeboden, met een downgrade voor hetzelfde geld! Hebben aangegeven dat we hier niet mee akkoord zijn, dus dan maar wat korter met een deel teruggave van geld omdat we nu elders de vakantie moeten afmaken. Hebben drie weken later nog steeds geen geld. Zorg dat je niet gaat vlak oor de wintersluiting. Faciliteiten worden afgesloten, twee toiletten aan dames, twee toiletten voor heren blijven open. Douchen is ineens een uitdaging omdat de douchekoppen verwijderd zijn. Bad gelegenheid voor kinderen, familiedouche ook niet meer te gebruiken.

• 8Kim Dewyn21-08-2022

Leuke vakantie

We zaten in de happy premium suite met zeezicht. Een prachtige caravan met mooi meubilair. Elke avond zagen we de zon ondergaan. Het was ook stil, dus we hebben geslapen als een roos. Maar... De zwembaden zijn voor kleine kindjes, het is echt echt heeeeel enorm duur, om mooi te snorkelen en Cliff jumping te doen, dien je al snel een uurtje naar beneden te rijden.
    Verder is de camping heel net.
    We zijn geweest met onze kinderen 10 en 14, we zouden niet meer terug gaan, wij willen avontuur, rotsen, een diep zwembad,... Wat betreft die lange afstanden... Eigenlijk niets van gemerkt, in elke camping zone zijn er bakkers, supermarktjes, zwembaden, stukjes kust..

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 2Fam Vasbinder20-08-2022

Nooit meer lanterna camping

Wat een vreselijke camping. We hadden comfort geboekt maar werder in uiterste hoekje gepropt naast een basisplek van dezelfde grote. Andere plek was niet mogelijk want alles zat vol maar na door vragen was er toch wel plek en mochten we naar een plek vlakbij het waterpark. Het is vreselijk druk vergelijkbaar met een mierennest im het zwembad en bij het strand. Ook zo groot en belachelijk duur. De camping betaal je veel geld voor en werkelijk voor alles op de campimg moet je betalen. Voorbeeld er staan 2 springkkussen en mag je tegen betaling 10 min springen voor 4 euro. Pizza kras vieze kleine ongebakken pizza van de afhaal. Naar de zee lopen met kinderen en je strandspullen is amper te doen zo ver of zo stijl omhoog. Alle bedjes bij het weterpark moet je voor betalen a 8 euro per bedje. Voor ons echt nooit meer wat een vreselijke camping. Ook allemaal onvriendelijk personeel en niks persoonlijks aan daar.

• 4Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 6Tim Besseling17-08-2022

Alles veel te duur!

We hebben hier een fijne vakantie gevierd voor 1 week. Alles is netjes schoon en overzichtelijk. Zelf houden we toch niet zo van zo'n grote camping. Dit is echt een compleet dorp! Maar dit is onze eigen schuld want dit hadden we van te voren al gelezen op internet. Wat mij echt enorm heeft gestoord zijn de prijzen op de camping! Een kop foffie voor €4.50. Een ijsje voor de kinderen €5. Uit eten bij restaurant Tunna Bay € 80 voor 2 hele kleine kinderburgers 1 burger voor volwassenen en een voorgerecht pasta. Het lijken hier wel festival prijzen. Zelfs als je hier pint moet je 11% provisie betalen! Dit is de reden dat wij hier nooit meer naar toe gaan!! Erg jammer want de camping is als je van grote campings houdt mooi en de ligging is prachtig!

• 8Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 6T.S.17-08-2022

(Té) groot. Druk. Duur. Massatoerisme ten top.

Gekozen voor deze camping, in gehuurde glamp-/safari-tent via touroperator. Wel verhalen gehoord over de omvang, maar de gok genomen. Locatie van de camping is prachtig. De omvang van de camping echter veel te groot (20 minuten lopen naar zwembad of strand). Dit biedt natuurlijk wel veel faciliteiten (meerdere horeca, bakkers, winkels, zwembaden etc.) en vormen van vermaak. Echter was dit allemaal erg duur. Voor alles wat er is kun je de portemonnee trekken, zelfs voor iets simpels als een springkussen voor kinderen moet worden betaald. Alles gericht op de massa dus. Tevens was er veel lawaai. Iedere avond kon je (of je wilde of niet) meegenieten van (zeer luide) live muziek vanaf de piazza. Af en toe leuk, maar niet elke avond. Als dit muziek was afgelopen ging de volumeknop op maximaal bij een beachbar. En daarna was het wachten op de vele schreeuwende/dronken jeugd die over de camping trokken. Kortom; één keer maar nooit weer.

• 5Nathalie15-08-2022

Het zwembad te ver weg overlast jongeren

Wij moesten een half uur lopen naar het zwembad. Dat is behoorlijk want je loopt ook met spullen. Het treintje had wel gratis op en af kunnen rijden. Ook vrij kleine zwembaden voor het aantal bezoekers. Het strand is heerlijk en dichtbij onze plek was heerlijk ruim en groen en wij hadden van niemand last, heerlijk geslapen. Verderop bij de toiletgebouwen hingen wel veel Nederlandse jongeren van 12 tot 18 jaar schat ik. Als ik 's nachts ging plassen waren zij daar met heel veel geschreeuw en muziek en ze leken ook dronken. Er zaten heel jonge kinderen bij. Het verbaast mij dat ouders dit blijkbaar normaal vinden? Ook verbaast het mij dat de camping hier totaal niet tegenop treedt!

• 7Henk12-08-2022

Leuk, maar meer ook niet.

Prima camping maar gantisch groot en erg commercieel. Iedere wind kost geld en de tijd dat Kroatië goedkoop was ligt inmiddels achter ons. €45,- voor een biefstuk in het Tuna Bay grill restaurant op de camping was lastiger te verteren dan het stukje vlees zelf. Weinig toezicht op de camping zelf en de badmeesters in het zwembad zijn drukker met social media dan met de veiligheid in het zwembad. De kans dat je bij een verblijf van 2 weken een keer van je sokken gereden wordt door één van de honderden elektrische steps is levensgroot en ook het eigen personeel in golfkarretjes en op elektrische scooters heeft duidelijk geen boodschap aan de maximum snelheid. Tesamen met de grote hoogteverschillen maake dit van iedere wandeling een avontuurlijke uitdaging. Real life GTA op een camping... Bakker, supermarkt, entertainment, pizzeria, winkelstraatje waren prima. Cocktailbar was een topper

• 5Van den Berg11-08-2022

Tegenvaller

Dit was een grote teleurstelling. Op basis van de mooie website en verschillende reviews hadden we hoge verwachtingen. De zee en het strand zijn erg mooi, personeel op de camping vriendelijk, maar... alles is duur, je moet voor het springkussen (leuk voor de kinderen) 's avonds 5 euro voor 10 minuten betalen, een half uurtje op het opblaasbaar speeltoestel in de zee kost 10 euro, zelfs voor een ligstoeltje op het strand mag je 4 euro bijbetalen. Er lopen ook veel ronselaars rond op de camping die je ongevraagd bij je tent allerlei boottochtjes proberen te verkopen. Het vervelendste vonden wij nog wel de verschrikkelijke herrie 's nachts op de camping. Veel dronken (Nederlandse) tieners die om 2 uur 's nachts nog luid schreeuwend over de camping zwerven. Bij een 'resort camping' waar je bijna 100 euro per nacht betaald hadden wij echt iets meer verwacht dan een duits/nederlandse feest disco-stad

• 4Staat v/h sanitair
  • 7Fam van Dijk29-07-2022

Veel te grote massale camping.

Zeer grote camping. Eigenlijk geen camping te noemen. Meer een stad. Bij binnenkomst is het zoeken naar je plek. Slecht overzicht. Overal is het enorm druk en moet je voor betalen. Dit terwijl de prijzen behoorlijk zijn. Alles zit ver weg. Naar de supermarkt is 15/20 minuten lopen. Wel zeer behulpzaam personeel. De receptie is behulpzaam en zeer vriendelijk. Spreken prima Engels. De camping is Zeer schoon. Faciliteiten genoeg. Strandjes zijn wel echt heel leuk en niet druk mits je wat door loopt. Wel flink stijle trappen naar beneden. Goed om hier rekening mee te houden. de zwembaden zijn veel en veel te druk en daardoor ook niet schoon. Prima bakkerij en daar zijn er veel van verdeeld over het gebied maar daar sta je rustig met 30 man te wachten. Wij hadden een sta caravan achter in. Daar was het rustig. Maar op de velden veel geluid. We hebben een heerlijke vakantie gehad maar komen hier niet meer terug. Dit is veel te massaal.

• 8Staat v/h sanitair

• WasmachineBeschikbaar

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar