Camping Puntica

Camping Puntica

31 reviews over Camping Puntica in het Nederlands

Fantastisch kom zeker terug op deze camping

J van beurden
24-1-2018

Ik heb ruim 28 jaar op deze camping gestaan het is een mooie camping lekker rustig er is een supermarkt op de camping restaurant op de camping en in de buurt ook een goed restaurant.er is een bakker en slager op de camping ook zuivere wc en douche.er zijn voldoende plaatsen en nooit gereserveerd en komen ieder jaar de zelfde mensen.er is een grote supermarkt in de buurt je moet met de auto een paar kilometer rijden

Super

Fam. Stegeman
13-8-2017

Mooie camping. We stonden vlak aan het water. Prachtige grot om te bekijken in de buurt, mooi weer, goede WiFi, toiletten hele dag door onderhouden, vriendelijk personeel. Je hoort de muziek goed die aan de overkant gespeeld wordt. Het enige wat ik mis is een plek op de camping waar kinderen bij elkaar kunnen komen om te spelen en te ontmoeten.

Fantastische camping voor een heerlijke vakantie

Fam. Koskamp
10-8-2017

Na een aantal jaren op een grotere camping in Kroatie te hebben gestaan nu bewust voor een kleinere camping gekozen.

En dit is ons uitermate goed bevallen. Het personeel was alleen maar vriendelijk en behulpzaam. Van de receptie tot aan de schoonmaak!

Prachtige plek met ontzettend veel ruimte (100m2) en meer dan voldoende schaduw tijdens de hete dagen.

Het eten bij het restaurant was erg lekker.

Leuk om op de camping zelf een bootje te kunnen huren voor een dag op zee. Geen brevet voor nodig.

Het feest in het vissersdorp is 1x per 14 dagen op een vrijdagavond. Goed hoorbaar maar niet hinderlijk en duidelijk aangegeven.

Het enige minpuntje dat wij kunnen bedenken is het niet volledig heldere water doordat dit stuk zee aan een groenstrook grenst.

Voor wie van een gemoedelijke, niet al te grote camping houdt met een prettige sfeer met een zeer mooi, ruim en schoon toiletgebouw is dit zeker een aanrader

Fantastische locatie

Aischa
28-7-2017

Voor de 2e keer op camping Puntica geweest en wij vinden het er heerlijk! Een rustige camping met ruime plekken waar relatief veel schaduw is. Het voelt voor ons als thuiskomen. Het eten in het restaurant op de camping vinden wij altijd top! Veel, lekker en een goede prijs. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Sanitair is keurig en wordt super schoon gehouden. Het enige wat wij 'missen' is een zwembadje voor de kinderen. Al kun je gewoon gebruik maken van de zwembaden op de camping aan de overkant (camping is een dorp op zich). Omgeving is prachtig (Porec en Vrsar) maar Rovinj heeft ons hart gestolen. Met stip het meest romantische stadje met prachtige straatjes en uitzichten. Wij komen volgend jaar gewoon weer terug!

Oude reviews (archief)

Nooit meer.

Aleid Eigenraam
2-10-2016

De camping ligt mooi aan zee. Het sanitair is prima. De plaatsen aan zee (dat zijn de meeste plaatsen) zijn piepklein (max 70 m2) en je zit bovenop je buren. Je hoort Alles; ook het 2-wekelijkse buurtfeest dat tot 01.30 zeer luidruchtig over de camping schalt, de muziek van de buren, de muziek op de boten op zee voor je neus en de luid snurkende buurman. Terugkerende bezoekers (wat wij niet waren en nooit zullen worden) hebben vele voordelen. Zij kunnen wél een voorkeursplaats boeken en bij onenigheid (als ze bijvoorbeeld een stuk van jouw piepkleine plaatsje inpikken als je even weg bent) dan trek je als nieuwkomer aan het kortste eind bij de eigenaar. We hadden het gevoel dat we 3 hoog achter in de Bijlmer waren terechtgekomen. Een rustige camping is de laatste kwalificatie die ik zou geven.

Heerlijk relaxed

D eleveld
20-9-2016

Een fijne kleine camping waar het gemoedelijk aan toe gaat. Alles op loopafstand.Zee,sanitair,winkeltje en restaurant.Kortom...we komen zeker terug.

Super relax en alles voor elkaar

Wever
17-8-2016

Rustige camping zonder animatie direct aan het water met leuk restaurant . Leuke plaatsen (Porec,Vrsar) dichtbij.

Heerlijke rustige camping zonder vermaak.

Henk van der Gaast
13-7-2016

Camping is rustig gelegen. Wel is er eens per twee weken feest in de naast gelegen haven, maar dit is erg gezellig en om 0.00 uur afgelopen.

Sanitair is onlangs helemaal vernieuwd, ziet er goed uit en wordt prima schoon gehouden. Warmwatervoorziening is uitstekend en ook de WIFI verbinding is perfect in orde. Minpuntje: het terrein is niet overal even vlak, dit geldt ook voor een aantal plekken. Men is wel bezig om plaatsen te egaliseren.

Fantastisch leuke niet te grote camping.

Hennie ten Hoven-Haberl
26-6-2016

Leuke camping, gelijk aan zee. Leuk klein vissersdorp gelijk bij de camping.

Vriendelijk personeel. Goed onderhouden en een mooi sanitair gebouw, wat onlangs vernieuwd is. Zeker 4x per dag schoongemaakt. Alles is er. Restaurant met uitzicht op het haventje en de zee; klein supermarkt met verse broodjes.

Voor ons was dit de eerst keer naar Istrie/Kroatië. Hebben genoten van alles: lekker eten en niet duur, vriendelijke mensen, leuke stadjes en ook daar heel schoon. En bovendien mooi weer. Iedereen spreekt zowel Engels of Duits, dus voor herhaling vatbaar.

Steeds weer! Sinds 2013 onze plaats.

Henk Kock
1-5-2016

Puntica is een kleine camping waar rust groot word geschreven. Het toiletgebouw is vers gerenoveerd en word de hele dag schoongemaakt. De mensen zijn heel vriendelijk en doen alles voor de gasten. Er is geen animatie aanwezig, wat wij juist goed vinden. De camping ligt direkt aan het water, en naast een visserdorp. Een kleine winkel is aanwezig waar het nodige te koop is en een zeer goed visrestaurant ook. 2016 gaan we er voor de 4e keer heen, en dat zal zeker niet de laatste keer zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Puntica in Funtana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Puntica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Puntica scoort een 7.95 uit 10 op basis van 33 reviews.