Camping Bi-Village

7,4

1002 reviews over Camping Bi-Village in het Nederlands

Mira
18-8-2018

Wij vonden de camping teleurstellend. Strand overvol en er staat een hek omheen. Je moet door een poortje om op het strand te komen. Er hangt geen gezellige sfeer op de camping. Animatieteam is sjagrijnig. En je werkt je in het zweet tijdens de games om de eerste prijs te winnen en dan is de eerste prijs 5% korting op je verblijf in 2019 maar dan niet in juli en augustus! Erg teleurstellend! We hadden liever de vierde prijs gehad: kajakken!

Verder is alles dicht tussen 13.00 en 15.00 inclusief zwembad en kun je ook niet de camping op of af met je auto! Alles kost geld zelfs het voetbalveld: 150 kuna!

Verouderd sanitair en niet schoon. Geen plek in de douche voor je spullen op te leggen en moeilijk de temperatuur te regelen, t water was of heel heet of te koud. Positief was dat de kampeerplekken groot zijn en met waterkraan. Restaurant el mare op de camping was ook teleurstellend. Wij hebben voor minder geld betere campings gehad

Eens maar deze camping nooit meer ( niet best)

Gait Diender
17-8-2018

Sanitair lijkt op eerste gezicht netjes, maar is echt gedateerd en kan gewoon on deze tijd niet meer. Douches dan weer koud en dan weer te warm. Kortom echt toe aan vernieuwing. Zwembaden te klein voor het aantal mensen hier op de camping. Het is net een mierenhoop en er is een zogenaamde badmeester maar deze is meestal te druk met mobieltje dan op te letten op de gasten en in te grijpen indien het nodig is. Veel last van het gejakker met auto’s over de camping echt niet normaal. Tevens veel geluidsoverlast. Tot 01:00 hoor je ons nergens over, maar wel Waneer het doorgaat tot 04:30 en dan lallende gasten zwalkend en blerrend over de camping lopen. Ook hier is er een zogenaamde bewaking maar deze doet er ook niets aan. Liever lui dan moe en zit in een stoeltje te slapen zagen we. Positief is het strand en de restaurantjes op de camping. Verder moet je betalen voor bepaalde dingen op de camping maar dat vinden wij geen probleem.

Te groot en sfeerloos naar onze smaak

Jeffrey
16-8-2018

Aantal voors en tegens. De camping is mooi aangelegd. Wij hadden een hele grote plaats dicht bij het strand in het deel wat gereserveerd kan worden. Veel schaduw en ik had er wel 2 caravans op kunnen zetten. Stroom en waterpunt heel dichtbij. Strand is heel mooi. Is nu een geleidelijk in het water aflopend kiezelstrand, dus geen betonblokken of rotsen meer. Sanitair is mooi en voldoende. Op het eerste oog lijkt het schoon, maar kijk je wat beter dan is het niet schoon genoeg. Verder mist de camping sfeer. Het is een grote camping, dus daar kan het aan liggen, maar de restaurants en winkeltjes zijn niet goed gesitueerd en nodigden ons niet uit om te komen. De zwembaden stellen niet veel voor en zitten vol met 16+ kids. Erg rumoerig ook. tot 23:00 elke avond live muziek, maar bij alle horeca. Op zich niet erg maar als je alles door elkaar hoort wordt het irritant. Disco geen last van gehad. Onze kids misten aansluiting met andere kids.

Uit de kunst.

A de Grote
13-8-2018

Prima camping, Grote en schone plekken. Sanitair prima schoon en voldoende. Prachtige ligging aan zee. Restaurant ook prima. Alle personeel vriendelijk en behulpzaam. Als je hier klachten hebt, moet je niet op vakantie gaan.

Hedde & Miranda
13-8-2018

Geweldige camping, met uitstekende faciliteiten en geweldig uitzicht op zee met boulevard. Wij zijn voor het 3e jaar geweest en zouden zo weer terug gaan, maar gaan voor een nieuwe ervaring ergens anders heen. Anders zouden we zeker weer boeken. Wij raden deze camping aan iedereen aan! Alleen de zwembaden kunnen een update gebruiken en zouden tijdens de siesta open moeten blijven.

Claudia
12-8-2018

Vriendelijke mensen. Leuk animatieteam met zeer enthousiaste medewerkers. Mooie plaatsen. Alles voor de perfecte vakantie!

Grote, nette maar erg lawaaierige camping!

Fam Klein
9-8-2018

Voor de 2e keer hier geweest. We hadden een stacaravan van de camping. Incl. 20 uur airco. Daarover heen moet je bijbetalen. Caravan was schoon en netjes. Grote nadelen: 's Nachts erg veel lawaai van jeugd die uit de disco kwam. Allemaal Nederlandse jeugd die in groepen, schreeuwend, terug gingen naar hun caravan.

Bewaking zou rond moeten lopen maar ze doen niets. We hebben zelfs een bewaker gezien die bij een leegstaande caravan zat te slapen met de benen op tafel!

Zwembad ( warm water, niet verkoelend) en camping dicht op het heetst van de dag en overal voor betalen! Past niet in deze tijd!

Animatieteam was gelukkig minder schreeuwerig dan vorig jaar. De jongste (12) vond ze geweldig!

Restaurants prima. Tegenover de camping zit ook een prima restaurant.

Strand en zee blijven prachtig en een echte aanrader is de boottocht naar de Brijoni eilanden! De zee lijkt daar op een aquarium, dus heel mooi snorkelen!

Elise
7-8-2018

Geweest met de caravan en gezin met jonge kinderen. Wij raden het niemand aan. Alle activiteiten voor kinderen, op een schommel en wip na, moet je voor betalen. Veel herrie snachts van jeugd. Kinderen kunnen niet zelf naar de speeltuin, omdat het of te ver weg is of gevaarlijk om er zelf heen te gaan. Auto’s rijden als gekken, zo hard. Animatie loopt, vergeleken met Spaanse & Italiaanse campings, 10 jaar achter. Veel hondenbezitters laten overal hun hond uit, ook tegen de caravans. Zwembaden zijn overvol en sluiten wanneer het heet wordt. Met een baby kan je het water amper in, want het is zo druk, dat er regelmatig iets van speelgoed tegen de baby aan wordt gegooid. Amper schaduw bij het zwembad. En het aller ergste... in de Belvedere zone, de plekken onder de bomen die je kunt reserveren, daar stikt het van de kakkerlakken. De camping weet ervan, maar doet er niks aan. En ze zitten na 2 dagen echt overal...

Øv øv øv

johniee
6-8-2018

Syntes at pladsen er blevet noget rodet, meget støj sent aften og nat, swimmingpool ikke renset ordentligt (coli bakterier) fik infektion og betændelse på ben og i øre, i receptionen er der få folk trods meget lange køer, toiletter sjældent toiletpapir, ærgeligt det har taget denne drejning.

vi kommer der ikke igen (efter 4' gang) det kunne være så godt, da Bi Village ligger fantastisk for besøg i Fasana og Pula

Crum
5-8-2018

Zeer rumoerige camping, lawaai vanuit de disco tot 4 uur s nachts, kleine zwembaden, die ook Nog eens tussen 13.00 uur en 15.00 uur gesloten zijn, prima kiezelstrand, bedjes op het strand zijn erg duur, €8 per bedje.

Voor alle activiteiten voor de jeugd moet je betalen

Annimatie team is erg slecht

Ligging is erg mooi, op loopafstand van Fasana.

Kort samengevat geen aanrader als je van een beetje rust houdt

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bi-Village in Fazana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bi-Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bi-Village scoort een 7.38 uit 10 op basis van 1002 reviews.