Tijdelijk €25 aanbetaling

• 6.8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Op Camping Bi Village is het altijd levendig. De zwembaden zijn hier ‘s middags twee uurtjes gesloten, maar dan kun je gerust verplaatsen naar het strand. Camping Bi-Village in Kroatië grenst namelijk direct aan zee. Ga je kamperen met eigen tent of caravan? Dan heb je zeeën van ruimte op je staanplaats. De jeugd kan 's avonds op stap in Fazana.

We hebben de beste aanbieders voor Camping Bi-Village voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

1060 Reviews over Bi-Village

• 6beers23-01-2023

wel oke

geboekt via suncamp. Stacaravan bijna nieuw, schoon en met goede airco op een mooi rustig laantje.(links van de ingang). camping zelf mwaah. zwembaden niet toereikend voor het aantal mensen, gevolg erg smerig water en druk. soms ook een zwembad gesloten voor een dag. supermarkt uitgebreid maar lange rijen. prijzen erg hoog, ook langs kust/omgeving stevige prijzen voor huren/doen watersportactiviteiten. Snorkelen omgeving was leuk. Pula is niet bijzonder, Rovinj leuker inclusief park erbij. Kampeergedeelte camping wil je niet worden gevonden tenzij je daar van houd:-), erg vol/krap/chaos.scheerlijn aan scheerlijn. supermarkt net buiten de camping, fijn.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 7Danielle21-10-2022

Leuk maar voor ons te massaal

Voor ons een te grote camping. Te massaal. Wij zaten in een Safari tent van vacansoleil. Prima tent, ruim en niet bovenop de buren. Omdat de tenten geschakeld staan. Sanitair was schoon. Jammer dat er voor de voetbalwedstrijden betaald moest worden. Leuk loopje naar dorpje. Restaurant op camping is prima, meer ook niet. Na 17.30 uur wordt het heerlijk rustig op het strand. Daarvoor erg druk. Maar altijd bedjes beschikbaar. Voor bedjes en waterpark moet je betalen, maar dat is logisch. Zwembaden vreselijk druk. Niet in geweest. Onze kinderen van 9 en 13 hebben zich uitstekend vermaakt. Genoeg leeftijdsgenoten en genoeg te doen. Maar voor ons volgend jaar toch een iets kleinere camping. En liever weer Italië. Als je naar Kroatië gaat, hou rekening met lange files bij grens of ga avond/nacht rijden.

• 6Eetgelegenheden
  • 6Nienke08-10-2022

Prachtige camping en mooie omgeving!

Wij hadden een mooie plek, mobile home centraal gelegen vlak bij strand en centraal op de camping. Mobile home via All Camps wel erg verouderd, klein en vies. Strand en zee heerlijk en ook noodzakelijk aangezien bij en in de zwembaden geen plek was. Zwembaden vaak gesloten op bepaalde uren en dagen. Heel raar! Restaurants op de camping heel onvriendelijk personeel en slechte kwaliteit eten en drinken. In Fazana (korte loopafstand van de camping) heerlijk gegeten en geborreld. Supergezellig ‘s avonds om heen te gaan. Pula en Rovinji erg de moeite waard om te bezoeken! Er zijn heel veel honden op de camping en strand, vreselijk! Voor oudere kinderen echt superleuke camping! ‘s Avonds leuke barretjes en terrasjes met muziek en vanaf 24u gaat de club open (op de camping) tot 3 uur. Hele leuke voetbaltoernooien, prima georganiseerd! Al met al een heerlijke vakantie gehad, zeker voor herhaling vatbaar!

• 3Eetgelegenheden
  • 7Edwin M02-10-2022

Fijne camping

Fijne camping maar er mag alleen wel wat gedaan worden aan de douches. Wij stonden op Garden en totaal geen geluidsoverlast gehad. Om 22.00 uur was het stil. Wij hadden gelezen dat de zwembaden vuil waren maar daar hebben wij niets van gemerkt. Mooie grote plaatsen(100m2)waar wij onze dubbelasser makkelijk op kwijt konden. Het was ook fijn dat je van de camping zo naar het dorp kon lopen.

• 6Eetgelegenheden
  • 4Laura07-09-2022

1 keer en nooit meer.

Wij zijn samen met ons zoontje van 1.5 jaar naar deze camping afgereisd op aanraden van mijn man, hij was hier 8 jaar geleden al een keer geweest en dit was goed bevallen. Echter valt het nu héél erg tegen, wij zaten in een mobile home en gelukkig aan de rand van de camping want anders zit je he-le-maal ingebouwd. Al het personeel zeer onvriendelijk, (op een enkeling na), lange rijen bij de supermarkt in de ochtend. Belachelijk hoge prijzen. Broodjes van de supermarkt zijn beter;) Speeltuin kan je geen speeltuin noemen zó slecht. Zwembaden zeer koud. 0 faciliteiten voor de aller kleinste. Geen beveiliging aanwezig en dat voor zo'n grote camping.. eind van het seizoen vol met Duitsers en Polen die veel herrie maken. Alleen de betaalde activiteiten zien er goed uit. Positief was het strand en Fazana op loopafstand. Volgend jaar gewoon weer lekker naar Italië!

• 5Eetgelegenheden
  • 8Arno03-09-2022

Camping met prachtige ligging en geweldige animati

In augustus 2 weken op deze camping gestaan. Stonden vlak bij het strand. Ruime plaatsen met voldoende schaduw. Erg enthousiast animatieteam wat erg hun best doet en volop dingen organiseert behalve op zaterdag. Mooie zwembaden en sportvelden. Sportvelden zijn gratis te reserveren via de app of entertainment point. Ook kajakken, boogschieten, zeilen zijn gratis. Voor trampolinepark, klimmen en waterpark moet je inderdaad betalen maar als je dit in Nederland ergens gaat doen moet je dat ook! Als je via de animatie dit doet krijg je korting. Sanitair is verouderd maar werd heel de dag schoon gehouden. 2x gegeten bij restaurant La Pineta aan zee. Dit was prima. Leuk om langs de boulevard naar Fazana te lopen. Camping is groot, maar dat weet je als je boekt. Wij hebben dit zeker niet als vervelend/luidruchtig ervaren. Uitstapjes gemaakt naar Rovinj, Umag, Pula, Plitvice (3 uur rijden wel), dolfijnen spotten, boottocht naar Kamanjak.

• 7De Boer02-09-2022

Grote camping. Prachtige zee!

Prachtige houten tent gehuurd op deze camping. Goede sportvelden 2 tennis, 2 voetbal, 2 basketbal, 2 beachvolleybal. gratis via app te reserveren. Wij zaten dicht bij het sanitair en aardig dicht bij de zee. Sanitair is matig. Zee is werkelijk prachtig. Mooi kiezel strand. Super leuk om langs de zee om naar Fazana te lopen. Zwembaden zijn erg klein en bom vol. Tip voor prachtig snorkelen: Sea gull's rock. Dolfijnen tour geeft geen garantie op dolfijnen. Luchtkussen is zee moet je voor betalen. Echt belachelijk duur. Tip voor super zwempark: aquacolors in porec

• 7Bizu01-09-2022

Mooie camping

• De ligging aan zee, mooi kiezelstrand en met 15 min. wandelen ben je in Fazana.
    • Animatieshow van savonds wordt met veel enthousiasme gedaan.
    • Mooie stacaravan
    • Allles heel efficiënt en toegankelijk
    • Goed eten bij de restaurants. Vooral de noordelijke.
    • Leuke beachbars richting Fazana (Sunrish, Shark en Coco).
    • Veel te doen voor de jeugd (sport, klimbos, springparadijs, gamehal, gameroom en een club van 00:00 tot 03:00.

Wat is er minder? Ik mis wel een wat grotere speeltuin voor de kleintjes, deze camping mist een beveiliger voor snachts. Daarnaast zijn de zwembaden te klein voor het aantal gasten en het water van het piratenschip is extreem koud. Kortom, meer inspelen op de kleintjes met zwembad en speeltuin.

Voor herhaling vatbaar? We hebben er van genoten.

• 10Marian30-08-2022

Top vakantie

Mobile home gehuurd , keurig schoon ruim genoeg fijn dat er ook honden mee mogen . Ruim opgezet , geen last van lawaai of iets dergelijks. Heerlijk strand ook speciaal strand voor honden. Vriendelijke mensen, klopt dat de prijzen van de supermarkt op eigen terrein hoger zijn ( maar dat is bij centerparcs ook!) maar op een afstand van 5-10 minuten lopen een heel grote supermarkt waar van alles te koop is. Fazana leuk plaatsje om ‘s avonds lekker naar toe te lopen langs de zee. Heel veel heerlijke restaurantjes. Veel te doen voor kinderen/ jongeren . Wij hebben een heerlijke vakantie gehad zeker voor herhaling vatbaar.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Astrid28-08-2022

Super camping voor alle leeftijden.

Dit jaar voor de 3e keer hier met eigen caravan, na 2 rustige jaren door de Covid, dit jaar de camping helemaal vol. Jammer die negatieve reacties.Het is een top camping! Inmiddels zijn onze kinderen rond de 18 jaar, wij hebben al veel campings mogen ervaren in Istrië. De plekken hier zijn ruim, de camping is echt niet mega groot, vergeleken met andere...Veel ruime, mooie schone sanitair blokken, die schoon zijn, degelijk en goed functioneren. Soms ook wat langer moeten wachten in restaurant, maar je hebt vakantie, en ook hier is personeels tekort. Camping personeel erg vriendelijk, ook leuk om met hen te praten. Wij Nederlanders vinden het te warm om te werken met deze zomerse temperaturen, of werken zelfs in tropen rooster, en klagen dan nog dat het te warm is, en eenmaal op vakantie blijven we klagen, maar zoeken we weer wat anders?! respect voor de Kroaten. Houdt je van luxe en tip top badkamer, dan moet je niet gaan kamperen.

• 9Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar