Camping Bi-Village

KinderhotelWeer vandaag6°1°
Camping Bi-Village
6,5

Omschrijving
Op Camping Bi Village is het altijd levendig. De zwembaden zijn hier ‘s middags twee uurtjes gesloten, maar dan kun je gerust verplaatsen naar het strand. Camping Bi-Village in Kroatië grenst namelijk direct aan zee. Ga je kamperen met eigen tent of caravan? Dan heb je zeeën van ruimte op je staanplaats. De jeugd kan 's avonds op stap in Fazana.

Laatste review

Fijne camping, fijne vakantie

Familie Warmenhoven,
4-12-2018

We hadden een stacaravan gehuurd via een touroperator en de ligging was prima. Onze kinderen vonden het klimpark op de camping erg leuk en de 3 zwembaden vonden wij oke. Ook het strand was prima. Fazana ligt op loopafstand en in Pula ben je zo met de auto. Leuke uitstapjes kunnen maken, met het veer vanuit Fazana bijv. overgestoken naar het Brijuni eiland. De camping is groot, maar dat vonden wij niet erg. De ijssalon heeft erg lekker ijs! We hebben er een fijne vakantie gehad!

Kenmerken

4-12-2018

mooi vakantie gehad

jc van der stoop,
1-10-2018

Hele grote camping maar dat wisten wij. Alles was heel mooi bijgehouden en de park was heel schoon.

Nacht rust doen ze niet aan hier op de camping. We hebben tot 6:00am s’nachts naar gedreun moeten luisteren van een nabij festival de eerste dagen. En de disco en sportsbar kunnen er ook wat van op de camping. Glamping was dus niet echt wat we hoopte hier. Tenten die tegen elkaar aan staan en we konden dus elke avond tot laat genieten van heftig kletsen van onze poolse buren en snurkende buurman aan de andere kant.... waarom ze luxe glamping tenten tegen elkaar aan zetten is mij dan ook een raadsel. De camping is ook in sept al aan het afsluiten; zwembaden die eerder of helemaal dicht blijven dus je boekt een glamping tent naast een zwembad en ze gooien hem dicht en je kan naar de ander kant van de camping voor een ander zwembad waar je met 50 man op 30 bedjes zit te azen... ik moet er niet aan denken aan het hoog seizoen. Dus echt een tegenvaller. Als ik vergelijk met campings in Italie aan het garda meer, dan zit ik veel liever daar.

Canvas Holidays

Leuke camping, maar niet superbijzonder.

Tina Visser - Grishaver,
8-9-2018

Wij hadden de Venus stacaravan geboekt. Deze caravan was voor ons echt te klein. Het 2 persoonsbed is 1.35 bij 1.90, en je kan je kont niet keren in die slaapkamer. Er is airco, maar daar moet je voor betalen. 20 euro voor 20 uur koelen. Wifi 2 uur gratis per dag, maar die werkt niet echt. Boek dus een caravan met airco en t.v, dat is wel zo handig. Dat de zwembaden en camping dicht zijn tussen 13.00 en 15.00 vonden wij niet erg. Ook het betalen voor de speeltuin is te doen. Het is een grote camping met veel faciliteiten. Strandbedden kosten ongeveer 15 euro per 2 per dag. Supermarkt is duur. Tip! Wie denkt dat de Lidl overal goedkoop is, hier dus niet. Ga naar de Spar in Pula, deze is supergoedkoop. Animatie team is superleuk. Restaurants en bars op de camping zijn niet heel bijzonder, en het personeel van de horeca is niet vriendelijk. Behalve bij de ijssalon. Zou ik het overdoen? Denk het niet. Kroatie is best duur!

Geweldig

richard bosma,
6-9-2018

geweldige vakantie op camping Bi Village in Kroatie,

De tenten van touroperator waren prima, verzorgd en bijna alles aanwezig. zo niet gemeld en binnen een uur kwamen ze het brengen.

zwembad zit tussen 13 uur en 15 uur dicht vonden we eerst een probleem maar een maal gewend was dit prima. en het water word weer heerlijk gezuiverd.

douche en wc dicht bij de tent en waren schoon.

de zee is geweldig en het strand vonden wij perfect.

winkel op de camping is goed als mede het restaurant en de ijssalon.

jammer dat je eigenlijk overal voor moet betalen als de kits iets willen.

Kamanjak is echt een aanrader heerlijk vertoeven daar.

wij komen volgend jaar zeker weer.

Prima camping, jammer van de naburige festivals

Harrie van Oosterhout,
5-9-2018

Prima camping, goed en zuiver sanitair, mooie ligging, vriendelijk personeel.

Héél vervelend is de geluidsoverlast elke nacht van de festivals in Stinjan.

Plussen en minnen, maar mooie camping!

Tanya,
2-9-2018

Camping is mooi en schoon. Sanitair goed schoon gehouden. Zwembaden zijn dicht tussen 13:00-15:00 wat erg jammer is op het heetste moment van de dag. Strand bij de camping is mooi en helder. Alles wat je wilt doen op de camping kost geld, dit is een beetje jammer en hadden we niet verwacht. Klimpark is super, maar duur! Animatie is leuk en ze doen hun best. Tegenvaller is de herrie snachts. Security checked niet of het stil is, helaas 1 nacht wakker gelegen door constante bass muziek en 2 nachten wakker gelegen door onophoudelijk blaffen van meerdere honden.

Gezellige camping

Guijt,
26-8-2018

Prima camping .Wij zaten in gloednieuwe caravan van touroperator . Onze enige minpunten zijn dat de zwembaden tussen 13.00 en 15.00 dicht zijn en 1 dag in de week per zwembad .Dit kan echt niet . En erg onvriendelijk personeel bij de sport bar maar verder was alles top .

Niet fantastisch maar toch een fijn verblijf.

Mieke Veer,
24-8-2018

Ligging van de camping aan het strand is erg mooi! De ontvangst was niet heel vriendelijk en je kreeg geen welkommapje met info over camping of omgeving ook was er op de camping zelf weinig informatie over de naastgelegen dorpjes/stadjes te vinden. De WiFi is op de camping ronduit slecht en het bereik op het netwerk is ook niet helemaal wat we in Nederland en andere landen gewend zijn. Ik vind het sanitair gebouw in matige staat en niet altijd even schoon, stinkt vaak naar pis en de vloeren zijn vies ook de staat vh sanitair is niet voldoende kapotte douches, stortbakken. Voor een camping van dit formaat en wat je op de site ziet mag je toch wel meer verwachten. Het animatieteam /progamma is erg uitgebreid gaat soms tot laat in de avond door. de rest vd camping is het ook erg rumoerig tot laat. Jammer dat je tussen 13.00 - 15.00 niet mag zwemmen en de camping op maar dat je wel tot 24.00 de camping op mag en tot laat herrie kan maken

voor ons dit park niet meer

Fries gezin,
20-8-2018

Wij hadden een m90 bungalow gehuurd en hier voor de eerste keer. Op wat schimmel en kleine miertjes in de badkamers(2) na was het redelijk schoon. De extra slaapbank was doorgezakt en inboedel was gedateerd. De zwembaden zijn idd dicht tussen 13.00 en 15.00 wat echt waardeloos is. En vanaf 14.45 sta je in de rij om maar een van de 25 bedjes te bemachtigen. Het badpersoneel is meer geinteresseerd in hun mobieltjes dan in de vakantiegangers in en rond het zwembad.Het personeel in de receptie was erg onvriendelijk en wilde graag 1 van de id kaarten hebben als borg. Niet doen! De omgeving en verschillende plaatsjes zijn prachtig en erg leuk om te bezichtigen. maar of wij ooit naar dit park teruggaan....NEE!!

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bi-Village in Fazana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bi-Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.