Camping Bi-Village

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Op Camping Bi Village is het altijd levendig. De zwembaden zijn hier ‘s middags twee uurtjes gesloten, maar dan kun je gerust verplaatsen naar het strand. Camping Bi-Village in Kroatië grenst namelijk direct aan zee. Ga je kamperen met eigen tent of caravan? Dan heb je zeeën van ruimte op je staanplaats. De jeugd kan 's avonds op stap in Fazana.

1040 reviews over Camping Bi-Village

• 2019
    5Roy16-09-2019

Geweldige slechte camping

Waardeloos.... de camping is nog 3 weken open , maar de helft is gesloten voor de kinderen..... er word gewoon gezegd als je al voor de 3e x naar de disco gaat dat et einde van het seizoen er aan zit te komen , terwijl er elke ochtend een nieuw briefje hangt dat de disco er is. Elke x weer een teleurstelling voor je kind... Ga je naar het zwembad zie je de badmeester alleen maar interesse hebben voor zn telefoon en heel af en toe wil die opkijken als er een meisje langs komt lopen van een jaar of 16... bij de receptie word je totaal niet geholpen . Als er 3 naast elkaar zitten staat er 1 lange rij bij 1 van hun, omdat de rest op hun mobieltje zit... Speeltuin is 1 grote achterstallige zooi, waar bij kinderen via een tafeltje met een los stoeltje erop op een speelhuisje moeten klimmen. Schommels kapot. Wipwap niet in orde en eigenlijk alles wat vervangen moet worden. Speelgelegenheden voor kinderen binnen zijn ook gesloten. Volgens mij zijn de laatste weken puur voor jongeren die op het strand willen zuipen , want als je het idee hebt dat het strand iets is wat bij de camping hoort heb je het ook goed mis... op camping zelf krijg je een bandje waarmee je naar het strand kan, maar jan en alleman van buitenaf komt hier ook . Ze zouden het niet eens mogen benoemen in de omschrijving ... Als ik vorig jaar naar deze camping was afgereisd in Kroatie , dan had ik nooit meer gegaan... enige aanrader van mij is. Camping Umag vorig jaar perfect , maar we wilden dichter bij een stadje zitten , waardoor onze keus hierop gevallen was... Ook et enige voordeel van de camping is dat je er gauw af bent... We moeten nog een week maar zien dr al zwaar tegenop.... Ga Nooit hierheen in september, jammer dat ik geen fotos ken bijvoegen om mn verhaal kracht bij te zetten, want het is een schande!!!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Mariska27-08-2019

Heerlijk gehad!

Voor ons de 3e keer op deze camping, dit keer in een stacaravan van touroperator. Wat een luxe! We hadden een perfecte ligging, vlakbij het zwembad en het centrum en het strand op loopafstand. Camping zag er goed verzorgd uit en over het algemeen vriendelijk personeel. Als het zwembad dicht was, tussen 13 en 15 uur, gingen wij naar het strand of lunchen. Genoeg te doen op de camping, wel alles tegen betaling. Het is een grote camping, maar zo hebben wij dat niet ervaren. Het eten is goed op de camping en veel gezellige plekjes om te borrelen. Elke avond is er voor de kinderen animatie. Al met al is deze camping een aanrader!

• 10Staat v/h sanitair

• 5Brunij21-08-2019

Mmm...viel tegen. Wel een toplocatie!

Onze caravan (geboekt via touroperator) stond pal tegenover de afvalverzamelplaats. De verschillende containers werden keurig iedere ochtend (vroeg) door verschillende vuilnisauto’s geleegd, met alle geluidsoverlast van dien. De camping is sowieso erg lawaaiig. Het geluid van de disco hoor je tot ca. 2 / 3 uur ‘s nachts. Er is ook weinig toezicht op de camping. Er wordt erg hard gereden, en ook op tijden dat je het niet verwacht. De toegangspoort gaat om 0.00 uur dicht, maar toch rijden er nog motoren het park op om 1 uur. De locatie van de camping is top! Aan het strand, dichtbij Fazana, waar je zo naartoe loopt. Aan de weg naar Pula (mooie stad). De kinderen (14 en 16) hebben zich prima vermaakt, al vonden zij (en wij) het wel achterhaald dat alle 3 de zwembaden tussen 13.00 en 15.00 uur gesloten zijn. Verder vonden wij het jammer dat er voor iedere activiteit extra betaald moet worden, zelfs voor het voetbalveldje!

• 8Tamara20-08-2019

Top! Een aanrader!!

Wij waren hier begin augustus voor 2 weken in een Excellent stacaravan van touroperator. Super mooi huisje, echter de eerste dag deed de airco het niet, en die heb je daar echt nodig. Meteen melding van gemaakt (en volgende ochtend weer) maar 24 uur later nog niet gerepareerd. Hoofdkantoor van touroperator dan maar gebeld en een half uur later was het gerepareerd. We zaten dichtbij 1 van de zwembaden, ligging was top! Strand was mooi en de Wipe Out vonden de kinderen fantastisch! Geen last gehad van geluidsoverlast, terwijl we toch dichtbij het centrum zaten (disco). Security loopt er wel en grijpt in wanneer het te luidruchtig wordt. Zoon (17) en dochter (11) die zich optimaal hebben vermaakt met vrienden. Supermarkt is vrij duur maar net buiten de camping is een Plodine. Omgeving is mooi, ga vooral naar Premantura, vroeg weg, maar een onvergetelijke ervaring! Top vakantie! Echt een aanrader!

• 7Christie20-08-2019

Fijne tijd gehad.

Wij hebben via de site van bi Village een standaard mobiel home geboekt voor 4 personen. Deze zijn niet nieuw, maar keurig schoon, airco, 1 toilet met douche. Veranda aan het huisje met vier ruime tuinstoelen en tafel. De mobiel homes staan in het dennenbos dus heerlijk schaduw. Alleen bij echt warme dagen airco aangehad, anders was het niet nodig. We hadden s’ochtends en tegen de avond wel even last van muggen. Overdag niet. Huisje heeft overal horre voor zitten. Elke zondag nieuwe handdoeken en bedlinnen, maar dat is alleen als je bij de site boekt. Gratisworkshops als boogschieten, zwemschool, cheerleader, voetbal, zee kanoën, zeilen, tennissen. Daar schrijf je je voor in. Daarnaast allerlei leuke dingen tegen betaling. Vooral het klimbos is een aanrader. Heerlijk zee water, wel waterschoentjes aan. Ondanks dat het een groot dorp is hebben wij hier drie weken lang geen last van gehad. In het dennenbos was het rustig vertoeven.

• 1Staat v/h sanitair

• 6Rogier Koning19-08-2019

Als je wilt dat je kind doodgereden wordt: GA!!

Prima camping, jammer van het beleid. We zijn 2 weken in een safaritent geweest, van een touroperator. De service van de touroperator is om te huilen, afspraken komen ze niet na en als er iets (glazen) kapot zijn moet je daar dagen op wachten. De camping zelf is prima, zwembaden, strand, restaurants, enz. Wij hebben 2 kinderen van 6 en 8, maar die zijn eigenlijk te jong voor de camping. Er is een soort doorgaande weg waar vrijwel iedereen veel te hard rijdt. Minimaal 40km/u. Overdag of 's avonds. Het duurt niet lang voor er een kind wordt doodgereden, let op mijn woorden. 'S nachts is het ook een grote pleurisherrie. Vooral zaterdag en zondag, wanneer de disco van de buurcamping tot 4.15 uur muziek draait die je letterlijk kan verstaan... Kortom, prima te doen, maar NOOIT met kleine kinderen naartoe!!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7B. van Dijk10-08-2019

Mooie, grote maar drukke camping! De moeite waard!

Mooie, grote camping! Wij verbleven in een Sahara tent van een touroperator met 2 volw. en 4 kids tussen de 9 en 12 jaar. Ging net qua ruimte. Nette tent overigens. De camping heeft veel te bieden. Animatie top, strand goed, het klimpark is superleuk en ook voor grotere kids is er veel te doen. Wel veel tegen betaling. Prima zwembaden maar niet heel groot dus druk. Restaurant aan zee is goed bevallen. Lekkere pizza’s! In de omgeving is een hoop te doen. Baredine grot, natuurgebied Kamenjak, dorpjes Rovinj, Porec en Fazana en waterpark Aquacolors zijn aanraders. Groot minpunt aan de camping vonden wij het vervallen toiletgebouw. De dames v/d schoonmaak werkten keihard maar alle sanitair is kapot. Past niet bij een camping. Laatste minpunt was het lawaai. Nabijgelegen beachbar zorgt voor geluidsoverlast en de camping ligt aan een drukke weg. Voor je rust moet je hier niet zijn. Toch een top vakantie gehad op Bi Village. De moeite waard!

• 4Staat v/h sanitair

• 6Anoniem10-08-2019

Nooit meer

Voor de 4e keer naar kroatie geweest, 1e keer op camping bi village . Wat een tegenvaller! Gaan nooit meer naar deze camping. Veel lawaai s'nacht van de jeugd die terug komt van de disco. En achter de camping paar x festival geweest met muziek tot 4.30 uur. Wat ook erg slecht was dat het zwembad tussen 13.00 en 15.00 dicht gaat en je in die tijd ook niet op of van de camping kunt, slagbomen gaan dicht. Sanitair oud lekkende kranen en bij de heren douche bijna altijd koud water. Wij zijn normaal echt geen zeikers , maar er waren nu gewoon teveel min punten. Plus punt erg veel te doen voor kinderen en jeugd.

• 4Staat v/h sanitair

• 7Sammy07-08-2019

Mixed feelings

Megacamping met 3 restaurants, 3 zwembaden, supermarkt, dokter,... Het is echt een dorp op zich, maar dat maakt het helaas ook wat onpersoonlijk als je zoals ons gewoon bent aan een eerder compacte camping. De pluspunten: wij verbleven in een gloednieuwe mobilhome die tiptop in orde was. Ruim terras, airco, tv, centraal gelegen en veel ruimte tussen de woningen. De restaurants zijn ok, zeker Alla Pineta. Op het strand is vanalles te doen. De negatieve punten: veel lawaai 's avonds door allerlei feestjes en festivals, de bizarre sluitingsdagen/tijden van de zwembaden en vooral het foute gedrag van de 'redders'. Die kijken alleen maar op hun smartphone en grijpen niet in bij wangedrag. Toen wij er waren zaten er jongeren in het water met bierblikjes. Een andere keer was het blijkbaar geen probleem dat iemand met gewone kledij het zwembad in dook. Ik raad de directie aan al hun redders te ontslaan, want ze zijn compleet nutteloos.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Annemieke07-08-2019

Volgend jaar weer

Nadat wij hadden geboekt las ik de recenties. Ik schrok best wel. Ons viel het best wel mee. De toilet gebouwen zijn inderdaad minder onderhouden. Dat ze vies zijn dat doen de mensen zelf. Thuis gooi je ook niet zomaar haar op de grond en piep je op de rand van de bril. Wij hebben zelf bijna geen last van de disco en schreeuwende jeugd gehad. De restaurants op de camping zijn goed. Fazana is op loop afstand en erg gezellig. Het is een grote camping voor elke leeftijd. Wij komen zeker terug.

• 7Staat v/h sanitair

66 tips over Camping Bi-Village

• Christie, 25-08-2019

Heb je een standaard mobiel home 4 personen gehuurd via de site van Bi-village, neem dan je eigen waterkoker en koffiezetapparaat mee. Dit is niet aanwezig. Elke zondag handdoeken en bedlinnen wissel. Dus neem maar minder handdoeken mee.

• wittetijger82, 26-04-2012

Pula is een echte aanrader heel leuk om te zien het colosseum midden in de stad alleen niet te bekijken met een buggy heel veel trappen.

• Marga Hantelmann, 26-07-2012

Neem oordoppen mee, want er zit een vogel daar die heel hard gaat piepen om 22.30 , en er is wel eens feestje tot 5.30 in de morgen.

187 vragen over Camping Bi-Village

• Jensen, 10-01-2020

Vraag Pubers

Is dit een geschikte camping voor pubers en is het echt zo erg qua Hygiene ?

• Christie Horsting, 24-07-2019

bedlinnen wissel?

Weet iemand of er in de standaard mobiel homes die je direct boekt het bedlinnen en handdoeken elke week worden gewisseld? Ik hoor het graag. :-)

• Nancy van Zantvoort, 22-01-2019

Mobile home

Weet iemand waar de sta caravans staan van happycamp. De goedkopere hihi...met varanda en parasol. Bedankt

Camping Bi-Village info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa