Camping Mon Perin

CampingWeer vandaag29°19°
Camping Mon Perin
6,7

16 reviews over Camping Mon Perin in het Nederlands

Eerste keer kamperen, volgend jaar weer!

Jariën Kramer
9-9-2018

Schone sanitair! Mooie staanplaatsen aan de zee. Je ziet dat alles goed wordt onderhouden. Afval bakken worden 3/4 keer per dag geleegd. Vriendelijk personeel! & nog veel meer..... hebben eigenlijk geen min punten!

Super camping

Handels
30-8-2017

Mooi sanitair. Mooie ruime staanplaatsen .veelal uitzicht op zee.

Goed eten tegen goedkope prijs. Afgelegen ligging.

Camping verdeeld in tween wij stonden op colone. Dit is mooier als porto sole.

Winkels viel tegen .

Controleer wel de eindrekening prijs word per dag bekeken.

veel te duur

inger
19-8-2017

net terug van 3 weken vakantie in kroatie en talie; 3 weken mon erin zou t worden nou niet dus,... de plek was van te voren gereserveerd maar op het eindpunt v d camping op een berg, veel te heet en gelukkig een fietsje mee want het toilet was een kwartier lopen; niet handig als je heel nodig moet!😏 wij hadden een comfortplaats, 88 euro per nacht. geen water bij de plek en stroom was ook een plateau lager. Hele kleine winkel vol met wespen en een sacherijnige dame. Het water is prachtig. snorkels mee en genieten! De weg naar en van de camping is lang... voor alles moet je zeker een half uur de auto in. na een hele heftige storm(niet voor gewaarschuwd en later ook geen hulp oid) zij we vertrokken met een wat teleurstellend gevoel over kroatie en zijn "gevlucht" naar talie.. niet in de laatste plaats door de stugge en wat hautaine houding van de mensen daar. hoezo zijn fransen arrogant? Italië was een verademing.

Charme camping

Netteke
10-6-2017

Plaatsen prima ,uitzicht formidabel.Rustige camping. Bijzonder mooi sanitair. Geschikt voor minder validen. Had eigen douche.

Minder

Over algemeen koud douche water.Geen fatsoenlijk broodje te krijgen winkeltje erg basic Mei juni sprinkhanen plaag doen echter niets.

Wij komen hier graag

Frenkenpaul
17-6-2016

Al vijf jaar op rij komen we op deze camping. Elk jaar worden er zaken vernieuwd. Nu zijn alle toiletgebouwen vernieuwd naar westerse normen. Ook worden ze voldoende schoongehouden, maar het is niet echt druk, voorseizoen, dus voor he hoogseizoen doe ik geen uitspraken. Het personeel is vriendelijk, de vaste gasten, en dat zijn er nogal wat, voornamelijk Slovenen, stug. Als je ze eenmaal kent vallen ze best mee. Hun volksaard is nu eenmaal anders dan de onze. Nederlanders zul je hier (nog) niet veel tegenkomen. Het strand, kiezel en rots, is relaxed en als je dat wil kun je naakt zonnen en zwemmen. Dar kijkt hier niemand van op.

Het restaurant is prima en de bediening gemoedelijk.

Het wordt hier wel elk jaar duurder en nu vinden we de prijs te hoog aan het worden, begint op de Costa's te lijken.

Als je niet tegen insecten in de toiletgebouwen kunt, blijf dan maar weg.

Wij hebben het hier al jaren naar onze zin en met de Slowenen hopen we dat de verwesterlijking nu eens stopt.

Boodschappen doe je het beste in Rovinje waar een aantal grote supermarkten liggen die elke dag van 7-22 open zijn.

Zeer beroerde camping

9-8-2015

Van tevoren gereserveerd, er was één plek beschikbaar maar daar paste onze tent niet eens op. Vervolgens andere plek toegewezen gekregen waar we één nacht minder konden blijven. Op de camping vooral Slovenen en enkele Italianen, allemaal afgeschermde plekken en sanitair is verschrikkelijk (urinelucht). Verder ligt de camping wel mooi aan zee, maar vanwege de stenen en weinig schaduw nodigt het niet echt uit om er de hele dag te liggen. Omgeving is overigens wel mooi hoor, Rovinj, Porec en Pula zijn zeker een bezoekje waard. De weg van het dorpje naar de camping is wel lang...

Hangt van je wensen af

A.
26-7-2015

Camping Colone is qua ligging prachtig. Mooie ruime plaatsen (127) in schaduw. Dichtbij zee. Restaurant is goed! Overall Sfeer vonden wij minder. Veel Sloveense families die er al jaren staan en hierdoor weinig communicatie. Sanitair was werkelijk verschrikkelijk. Te weinig en niet schoon. Onze vrienden zaten echter in een stacaravan en deze waren zeer mooi en schoon. We hebben geen andere ervaringen in Kroatië en kunnen daarom niet vergelijken. Ver rijden voor de boodschappen.

Mooie locatie met een azusblauwe zee

Henry dukel
26-7-2015

De camping bestaat uit twee delen, sectie A en B. We hebben 4weken in sectie A gestaan. Sanitair wordt drie maal daags goed schoongemaakt, maar is wel eenvoudig. De camping is rustig: na 22:00 ligt iedereen al te slapen. Regelmatig wordt er een film gedraaid (in het Kroatisch) opceen scherm in de zee. Schappelijke prijzen aan de bar (€1,00 voor een glas wijn). Ook overdag is get een rustige camping. Meerendeel van de plaatsen heeft schaduw, wat nodig was omdat het 38-39 graden heet was... Omdat de zee om loopafstand ligt, was het goed te doen. De speeltuin is zeer beperkt: glijbaan en schommels en pingpongtafel.. In sectie B is een mega springkussen, maar daar zijn we nooit geweest.. Al met al een leuke vakantie gehad

Mooi grote plekken in natuurlijke omgeving. Uitgestrekt strand, deels rotsen en deels kiezel. Voor ieder volop plaats. Zeer goed restaurant op de camping, betaalbaar en gezellig. Een nadeel hebben onze kinderen (12-14) ondervonden: ontbreken van Nederlands/Vlaams talige pubers. Jammer! Super camping. We willen volgend jaar wel weer als er tenminste (Ned/Vl) ouders met pubers reserveren ;))

Prachtige camping

jacqueline
27-3-2015

Prachtige camping met veel natuur, ruimte en rust. Uitgestrekte mogelijkheden om te zonnen en te zwemmen. Wel waterschoenen mee op de rotsige plekken wegens zeeegels. Restaurant op de camping is heel goed!

Inclusief goede wifi. Voor oudere kinderen weinig andere Nederlandse kinderen - tenminste vorig jaar tijdens ons verblijf.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mon Perin in Bale, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mon Perin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.