Camping Mon Perin

• Jacuzzi
Meer camping info

39 reviews over Camping Mon Perin

• 9Jurriaan01-08-2020

rustige en super leuke vakantie

mooie grote camping. doordat het in 2 gedeeltes is opgesplitst geen massaal gevoel.
    Wij zaten in het Colone gedeelte. Toen wij er waren was het erg rustig (vanwege de Covid-19 crisis). later werd het iets drukker.

wc en douches erg netjes met goed warm water. wel vraag ik mij af of bij volle bezetting er genoeg toilet faciliteiten zijn.

zee was mooi helder maar om 1 of andere vage reden was het bij het strandje echt super koud. als je 5 meter uit de kust was was het opeens wel goed.

zwembad ook prima maar wel wat afgelegen van onze plek. persoonlijk zijn wij geen zwembad liefhebbers dus meestal gewoon in zee gezwom

mooie natuur op de camping. veel hagedissen en zelf 2 een slang bij de plek gehad (maar dat is erg zeldzaam, ze hadden in totaal nog maar 2 meldingen gehad van een slang in het seizoen).

prima eten op het restaurant , nette supermarktje en vers fruit en vis. grote supermarkten allemaal binnen de 30 km van de camping

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    6Fam.Beckers08-09-2019

Te weinig voor veel geld

Op de dag van aankomst worden we niet al te vriendelijk ontvangen ( iemand kan een slechte dag hebben ) en daar begint na het inchecken het gezeur over het achterlaten van een paspoort bij de receptie. Ik heb ze duidelijk gemaakt dat het niet toegestaan is dat ze paspoorten op de receptie achterhouden ( in een open kast achter de balie), volgens hun moest ik dan maar direct afrekenen en dan kreeg ik mijn ID kaart weer mee. Wij hadden een heel mooie plek op het gedeelte San Polo toegewezen gekregen maar niet met water op de plek ( staat wel bij de info ). De prijs kwaliteit verhouding is niet oke ( in hoogseizoen voor 4 personen met caravan betaal je 88 euro !! ) dit staat niet in verhouding met wat ze te bieden hebben op de camping. Sanitair is ver onder de maat, wel alles nieuw maar veel te weinig capaciteit en zeer vreemd ingedeeld ( sanitairblok voor de heren met maar 1 douche !! ) supermarkt stelt niets voor.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 9Desiree Geurink27-08-2019

Zeker voor herhaling geschikt!

Mooie camping, waar duidelijk te zien is dat ze aan het vernieuwen zijn. Onze plek ruim genoeg en heerlijk in de schaduw. Zee op zeer korte afstand. Met mooi helder water. Aan zee de keuze voor liggen bij de rotsen of op het kiezelstrand. Erg mooi zwembad wat een goede afwisseling met de zee gaf. Strenge, maar rechtvaardige badmeesters. De regels zijn duidelijk maar voor sommige mensen wat moeilijk te handhaven. Voldoende rust s avonds en s nachts op de camping en weinig overlast ervaren van de vaste gasten. Sanitairgebouw voldeed, zeer regelmatig schoongemaakt. alleen s avonds vaak geen warm water meer en met regelmaat een niet al te plezierige lucht vanuit het riool. Restaurant goed eten. Winkeltje voldoende keuze. Boot was te huren vanaf gedeelte Colona, alleen jammer dat op de camping hier niemand informatie over kon geven. Maar prima zelf te regelen en fantastisch goed geregeld. Plaatsje Bale klein, maar gezellig toeristisch.

• 10Francois27-08-2019

Geweldig! Kroatie op z'n best.

Dit is echt de moeite waard. Het huisje dat we hadden was prachtig en splinternieuw. Er is een nieuw zwembad, het Paleo Park, met bar en eten en dinos! Zelfs een zandbakje met dino botten om op te graven voor de kids. De mensen zijn hier super vriendelijk en spreken perfect Engels. De beach bars zijn gezellig en levendig en ook hier weer lekker eten. Absolute aanrader!

• 10Bram20-08-2019

Een van de beste van Kroatië

Echt een leuke camping. Zwembad is luxe en mooi hetzelfde geldt voor het sanitair. Prachtige rotstranden en ook kiezelstranden. Restaurant was ook zeer lekker. Helaas geen WiFi bij de Glamping tenten. Maar het voordeel bij de Glamping tenten zijn dat er veel Nederlanders zijn en het heel rustig is. Personeel is vriendelijk en we hoefden geen geld te betalen om een tennisracket te huren. Samengevat: geweldig

• 9Peter08-08-2019

Rustige leuke camping.

Rustige camping, schoon mooi zwembad al had er wel iets meer voor kleine kinderen in kunnen staan zoals een klein glijbaantje en de badmeesters mogen ook wel iets minder streng zijn. Erg mooie zee wel jammer dat er hier geen ligbedden stonden. Voor tieners is hier niet zoveel te doen. Wij hebben een hele leuke vakantie gehad en gelijk weer geboekt voor volgend jaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Ingeborg30-07-2019

Mooi gelegen camping.

De camping ligt op ‘n bijzonder mooie plek onder de bomen aan het water. Je kunt dus zo vanuit je tent het water in om te zwemmen. De pitches zijn ruim maar ‘n aantal lopen schuin af dus dan even puzzelen op je pitch. Tip: bekijk de plattegrond van de camping en ga op ‘n pitch staan ver van de ‘doorgaande’ weg op de camping zelf. De camping is groot en dit geeft ‘s avonds herrie, al is het om 00.00 uur wel stil. Bijna iedereen heeft z’n auto op zijn pitch zelf staan (ook al zijn er voldoende parkeerplekken aan de ‘doorgaande’ weg van de camping) en rijdt hier dan ook regelmatig voor een uitstapje/boodschappen etc heen en weer (dat is best oppassen met kleine kinderen die rondrennen, fietsen en spelen). Er is genoeg te doen en te zien in de omgeving en ook voor de kinderen op de camping is er genoeg te doen. Minpunt: veel Slovenen, niet altijd even vriendelijk en beschaafd. Drukken hierdoor een grote stempel op de sfeer op de camping...

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Peter29-06-2019

Mooie camping die rust uitstraalt

Mon perin is een samenstelling van twee campings vanuit het verleden. Je kunt zien dat er behoorlijk geïnvesteerd is. Veel nieuwe toiletgebouwen en een groot en helemaal nieuw zwembad. Wij hebben vooral genoten van de rust en de zee. We hadden een glamping tent waar werkelijk alles in zat, heel luxe dus. De camping heeft een wat minder georganiseerde sfeer. Er zijn nog wel veel vaste plekken tussen de andere plekken. Wij hadden de indruk dat deze vasts plaatsen over tijd minder zullen worden. De plaatsen zijn groot en door de ligging veel dicht bij de zee. Wij hebben elektrische fietsen gehuurd en in de omgeving kon je leuk fietsen, wel avontuurlijk want je rijdt op onverharde bospaden. Net buiten de camping is er aan zee ook de mogelijkheid voor naturisme. Er zijn veel nieuwe en zeer luxe huisjes bij gekomen. Hier kom je niet voor het feest en het vermaak maar voor de rust. Met oudere kinderen lijkt mij dit geen goede plek.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9Jariën Kramer09-09-2018

Eerste keer kamperen, volgend jaar weer!

Schone sanitair! Mooie staanplaatsen aan de zee. Je ziet dat alles goed wordt onderhouden. Afval bakken worden 3/4 keer per dag geleegd. Vriendelijk personeel! & nog veel meer..... hebben eigenlijk geen min punten!

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

8Handels30-08-2017

Super camping

Mooi sanitair. Mooie ruime staanplaatsen .veelal uitzicht op zee. Goed eten tegen goedkope prijs. Afgelegen ligging. Camping verdeeld in tween wij stonden op colone. Dit is mooier als porto sole.

Winkels viel tegen . Controleer wel de eindrekening prijs word per dag bekeken.

Gereisd met partner in juni 2017

• WaterparkAanwezig

• Afstand tot strand100 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Kapel, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Kluis, Krant, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Autovrij parkJa