Bale

We hebben een aantal aanbieders voor Bale voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Bale voor je op een rij gezet:

Reviews over Bale

Eerste keer kamperen, volgend jaar weer!

Jariën Kramer,
    9-9-2018

Schone sanitair! Mooie staanplaatsen aan de zee. Je ziet dat alles goed wordt onderhouden. Afval bakken worden 3/4 keer per dag geleegd. Vriendelijk personeel! & nog veel meer..... hebben eigenlijk geen min punten!

Gereisd met partner in september 2018

Super camping

Handels,
    30-8-2017

Mooi sanitair. Mooie ruime staanplaatsen .veelal uitzicht op zee.

Goed eten tegen goedkope prijs. Afgelegen ligging.

Camping verdeeld in tween wij stonden op colone. Dit is mooier als porto sole.

Winkels viel tegen .

Controleer wel de eindrekening prijs word per dag bekeken.

Gereisd met partner in juni 2017

Charme camping

Netteke,
    10-6-2017

Plaatsen prima ,uitzicht formidabel.Rustige camping. Bijzonder mooi sanitair. Geschikt voor minder validen. Had eigen douche.

Minder

Over algemeen koud douche water.Geen fatsoenlijk broodje te krijgen winkeltje erg basic Mei juni sprinkhanen plaag doen echter niets.

Gereisd met partner in juni 2017

Wij komen hier graag

Frenkenpaul,
    17-6-2016

Al vijf jaar op rij komen we op deze camping. Elk jaar worden er zaken vernieuwd. Nu zijn alle toiletgebouwen vernieuwd naar westerse normen. Ook worden ze voldoende schoongehouden, maar het is niet echt druk, voorseizoen, dus voor he hoogseizoen doe ik geen uitspraken. Het personeel is vriendelijk, de vaste gasten, en dat zijn er nogal wat, voornamelijk Slovenen, stug. Als je ze eenmaal kent vallen ze best mee. Hun volksaard is nu eenmaal anders dan de onze. Nederlanders zul je hier (nog) niet veel tegenkomen. Het strand, kiezel en rots, is relaxed en als je dat wil kun je naakt zonnen en zwemmen. Dar kijkt hier niemand van op.

Het restaurant is prima en de bediening gemoedelijk.

Het wordt hier wel elk jaar duurder en nu vinden we de prijs te hoog aan het worden, begint op de Costa's te lijken.

Als je niet tegen insecten in de toiletgebouwen kunt, blijf dan maar weg.

Wij hebben het hier al jaren naar onze zin en met de Slowenen hopen we dat de verwesterlijking nu eens stopt.

Boodschappen doe je het beste in Rovinje waar een aantal grote supermarkten liggen die elke dag van 7-22 open zijn.

Gereisd met partner in juni 2016

Super restaurant op een hele mooie plek!

Rolf,
    13-8-2015

Wij hebben hier vanavond voor de tweede keer gegeten. Het is hier super gezellig met allemaal kleine zitjes. Eten is erg goed.

Gereisd met partner in augustus 2015
Bale scoort een 7,3 uit 10, op basis van 10 reviews