Géén boekingskosten

Vakantiepark Zaton Holiday Resort

KroatiëDalmatiëZaton/Nin

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Zaton Holiday Resort voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 737 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Zaton Holiday Resort ligt in Zaton, vlakbij Zadar. Vanuit het park worden dagelijks leuke excursies georganiseerd. Zadar is met zijn mooie ligging aan zee en historische bezienswaardigheden een leuke bestemming voor een dagtrip.Vergeet ook niet om de schitterende natuur in Kroatië te bewonderen. Het land kent vele nationale parken en wandelroutes. Op twee uur afstand per (huur)auto vind je de beroemde Plitvicemeren die elke natuurliefhebber een keer bezocht moet hebben. Wie liever het water opgaat kan ook een van de 140 Kornati-eilanden aandoen met een boottocht.Deze zomer al het moois dat Kroatië te bieden heeft ontdekken? Boek je verblijf bij Zaton Holiday Resort!

Op het Zaton Holiday Resort vind je vier restaurants (waarvan drie à la carte) en vier bars. Hier proef je van Kroatische streekgerechten en vers bereide pizza’s. Hou er wel rekening mee dat het aanbod in het buffetrestaurant elke dag hetzelfde is, dus probeer ook zeker een van de à la carte restaurants uit. Alle horeca vind je in het gezellige winkelstraatje. Hier kun je de hele dag terecht voor een drankje of een leuke souvenir kopen voor thuis. Voor wie zelf de keuken in wil, vind je hier ook een supermarkt.Voor de kinderen is er een speciaal animatieaanbod met een miniclub, speeltuin, kinderboerderij en tienerclub. Elke avond zorgt het animatieteam voor een gezellige afsluiting van de dag en is er live-muziek. Vakantiegangers die je voorgingen zouden wel graag zien dat de avondanimatie bij Zaton Holiday Resort wat afwisselender zou zijn.

Sportparadijs

Zaton Holiday Resort is een waar paradijs voor de sportliefhebber. Je vindt er locaties voor aerobics, basketbal, (beach)volleybal en een multisportterrein. Tegen betaling kun je nog veel meer sportieve activiteiten ondernemen. Wat dacht je van een duiktrip, aquarobics of een kanotocht? Je zult je geen moment vervelen tijdens een verblijf op deze camping.Zwemmen doe je bij Zaton Holiday Resort in een van de zes zwembaden, waarvan drie speciale kinderbaden. Ook sta je met een paar voetstappen op het zandstrand. Een zandstrand is uitzonderlijk in Kroatië en is daarom voor veel gasten een groot pluspunt. Hou er wel rekening mee dat je voor bedjes en parasols moet betalen bij Zaton Holiday Resort. Voordeel hiervan is wel dat er altijd voldoende ligbedden beschikbaar zijn om op neer te strijken.

Accommodaties

Bij Zaton Holiday Resort heb je de keuze uit appartementen, stacaravans en glampingtenten. De accommodaties worden tijdens je verblijf niet schoongemaakt, maar alle openbare ruimtes worden wel doorlopend en grondig schoongemaakt. De drie sterren appartementen zijn zeer eenvoudig ingericht. Wie voor wat meer luxe en comfort wil gaan, kan daarom het beste kiezen voor een viersterren appartement. Wil je liever het echte kampeergevoel behouden? Kies dan voor een overnachting in een stacaravan of glampingtent.

749 Reviews over Zaton Holiday Resort

• 7Familie blom10-08-2022

Fijne vakantie gehad op dit resort.

We zaten in een stacaravan van de camping. Top! Schoon / groot teras en fijn dat de handoeken dekbedden service zo goed is. Grote camping maar dat voelde niet zo. Wel stom dat je voor alles extra moest betalen. Zelfs voor het tafeltennissen. Hele schone camping. Onze jeugd ( 17 /19) vond de camping minder, vooral het vertier savonds. Geen gezellige beachbar, waar ze uit konden gaan. Ook verder niks in de buurt. Ze " hangen" een beetje op het strand. Omgeving vond ik ook minder. Niet zo gezellige dorpjes in de buurt. Verder was de camping wel prima voor ons.

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
  • 8cindy06-08-2022

leuke camping met minpunten

we zaten in een bungalow in straat mare. de bungalow was ruim en mooi met hele goede bedden. helaas was het keukentje erg karig. 2 gaspitten geen goede pannen geen garde/spatel/schaar. handdoeken en bedlinnen wissel was top. wel erg gehorig. de camping zelf is groot. wij zaten wel heel centraal. wat wij jammer vonden is dat je overal flink voor moest betalen. zelfs het tafeltennis moest je betalen. huur je savonds een tennisbaan na 8 uur betaal je weer extra voor de verlichting. ik vind dat je echt wordt uitgeknepen als toerist. bedjes bij het zwembad tegen betaling vind ik niet heel erg aangezien mensen dan niet 5 bedjes nemen voor het hele gezin. maar sta wel om half 10 in de rij anders heb je geen plek. en pas op voor voordringende mensen die 5 voor 10 aankomen en snel er tussendoor glippen. een afgezette rij zou beter zijn. bar mareta erg mooi maar echt niet te eten. bij het zwembad lagen bij aankomst nog vieze pleisters etc.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Michael11-07-2022

Prachtig verzorgde camping

zaten in een mobile home van de camping zelf, Schitterend met 2 badkamers. Wordt vors doorgereden met autos elektrische stepjes (werd regelmatig ingehaald door die dingen toen ik met de auto rustig naar onze plek reed). Handdoeken service is top van de camping, 1x per week een wissel van de handdoeken, heel fijn, hadden we dus niet zelf mee hoeven nemen.

Helaas wel luidruchtige Nederlanders (tjsa.. voor oordeel weer bevestigd), daarbuiten een prima verzorgd zwembad, ligbedjes zijn betaald, waardoor er altijd plek is (i.t.t. dit jaar op een andere camping).

De omgeving is mooi, aanrader is toch nog even naar Nin te rijden en door te gaan naar Red Stone Beach. schitterend, vergeet niet op te letten op de zee egels ;)

Ligging is direct aan het strand, waardoor je een keuze hebt of je naar het strand of zwembad gaat. In de avond een mooi plein beneden waar je goed kunt dineren of een ijsje halen, zelfs in het naseizoen was het perfect.

• 8Scheffer23-02-2022

Aanrader!

Grote camping, maar wel erg overzichtelijk. Mooi zandstrand en prachtige zoetwater zwembaden. Veel te doen voor jong en oud. Veel faciliteiten met een gezellige sfeer.

• 9Familie van Boxtel22-02-2022

Super vakantie gehad!

Prachtige camping, mooie zwembaden en sanitair. En een zandstrand, wat niet elke camping heeft. Veel te doen, ook voor de oudere jeugd. Mooie omgeving.

• 8Jeroen15-02-2022

Voor herhaling vatbaar!!

Mooie camping met prachtige zwembaden. Nette en schone accomodaties. Veel Nederlanders op de camping wat wij wel fijn vonden. Mooie omgeving waar ook veel te doen is.

• 9Familie van den Bosch27-01-2022

Geweldig voor tieners!

Super camping voor tieners! Onze meiden van 13 en 15 hebben zich heel erg goed vermaakt. Ze hadden al snel contact, ze werden toegevoegd in een 'hollandse camping app' en hebben veel met een Nederlandse groep leeftijdsgenoten opgetrokken. Verder was de accommodatie super, omgeving is prachtig en veel te doen, mooie en gezellige stadjes in de buurt op korte afstand.

• 9Dennis26-01-2022

Fantastische camping!!!

Verschillende keren naar Istrië geweest, nu eerste keer naar Dalmatie. Maar wat is het daar prachtig! Camping is helemaal top, netjes, schoon, en sfeervol en gezellig. Onze kinderen van 14 en 16 jaar hebben een super vakantie gehad! Veel opgetrokken met een groep Nederlandse jeugd. Die het erg gezellig onderling hadden. Wij gaan volgend jaar weer.. Dat zegt genoeg!!!

• 8Peetje12-09-2021

Mooi en zeer schoon resort met veel mogelijkheden

Prachtig resort en het walhalla voor jonge gezinnen. Maar ga niet in een studio want je wordt gek van de mensen boven je. Wat een herrie van schuivende banken en stoelen in appartement of op terras. Met of zonder kinderen je nachten zijn erg kort. Let op de taxichauffeurs bij vooral t vliegveld.....205 kuna naar Zadar stad of Resort max betalen. Ze durven 1100 te vragen bij aankomst. Meters kunnen ze met telefoon bewerken. Uber app werkt goed en je ziet je prijs. Onderkomen geef ik 2 maar geldt voor app. benedenverdieping Ligging 4 omdat alles net te ver weg is om aan te lopen

• 2Onderkomen
  • 5Fam D.05-09-2021

Massaal

We wisten dat het een grote camping was maar jeetje wat massaal zeg. Je wordt bijna overhoop gereden door de vele elektrische steps, fietsen, en auto's die toch wel wat harder rijden dan de maximale toegestane snelheid van 10 km per uur. Jammer dat je niet je kinderen op "straat" kan laten spelen maar steeds op de vlonder moet houden. Gelukkig zijn er wel genoeg speeltuintjes. Ook genoeg activiteiten voor kinderen, dat was goed. Zeer chagrijnig volk dat personeel. Een glimlach kan er niet eens af. Tja sorry dat ik even geld moet zoeken, ik betaal niet elke dag met kuna, je hoeft niet te puffen dat t lang duurt. Betalen voor een bedje bij t zwembad. Wisten we, maar je krijgt geen bewijs of bonnetje waardoor ze na n uurtje weer aan je bedje staan... Enne, zorg dat er wat meer bedjes beschikbaar zijn... Het zwembad was wel erg mooi. Nee voor ons geen Zaton meer.

• 6Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden