Vakantiepark
6,8

• Onderkomen6,8
  • Activiteiten6,9

Zaton Holiday Resort Camping kun je gerust een resort noemen. In het activiteitenpark alleen al kun je 9 activiteiten ondernemen. Bovendien heb je hier verschillende sportvelden en kun je parasailen of leren duiken op Zaton Holiday Resort. In de omgeving liggen de stadjes Zadar, Nin en Zaton die met de auto prima aan te rijden zijn.

We hebben een aantal aanbieders voor Zaton Holiday Resort voor je op een rij gezet:

Contact

605 reviews over Vakantiepark Zaton Holiday Resort in het Nederlands

Geweldig park

Saskia
27-5-2019
  • Onderkomen8

We zijn eind mei hier een week geweest in een appartement. Het appartement was mooi en modern ingericht. Goede WiFi, kon hele series kijken. We vonden de bedden iets minder fijn, maar de rest maakte veel goed. Elke dag schone handdoeken en verwisselen van vuilniszakken door zeer vriendelijk personeel. Wij hadden het geluk door dicht bij de winkel en restaurantjes te verblijven. We hadden supermooie plaatsen bij het zwembad en hebben niet hoeven te betalen voor een bedje. Kortom geweldige week en ik snap de negatieve reacties dan ook niet zo goed. Tip, boek een nieuwer appartement.

Gereisd Met partner in mei 2019

Prima vakantie gehad!

Sabine
6-5-2019
  • Activiteiten4
  • Onderkomen6
  • Activiteiten4
  • Onderkomen6

In het voorseizoen is het hier erg rustig. De eerste week was er nog wel wat leven, de tweede week was de camping bijna leeg. Op zich fijn die rust, alleen vonden onze kinderen zo weinig aansluiting met andere kinderen. Het animatie programma werdt hierop aangepast, waardoor er zeer weinig te doen was. Nog nooit eerder hebben wij zoveel lege caravans gezien, en wij gaan toch altijd in het voorseizoen. Het zwembad is top! Mooi uitzicht op zee hier. Je betaald voor de bedjes een klein bedrag, maar dat lijkt mij in het hoogseizoen een voordeel, zo houden mensen ze niet onnodig bezet. De camping kan her en der wel wat onderhoud gebruiken. Hygiëne was wel redelijk oké. De Plivitsch meren en Krka watervallen moet je gezien hebben. Prachtig! Wij keken onze ogen uit. Vooraf online kaarten bestellen is wel zo handig, dat scheelt (enorme) wachtrijen. Zadar is ook zeker een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Het was Top! #Aanrader

Dave
29-11-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

We zijn als gezin met 2 jonge kinderen 5 en 9 op dit resort aanwezig geweest, ik kan alleen maar vol lof zijn over deze camping. *Alles tiptop *Zeer ruime mooie caravanplaatsen met stroom en water ! *Sanitair top * hele leuke animatie voor jong en oud * idd "betalende" bedjes maar voor een luttel bedrag ga ik niet op de grond liggen en zijn de bedjes niet nutteloos bezet door mede- kampeerders die toch niet komen. Ik kan alleen maar zeggen dat wij hier zeker terug gaan komen, ik zou willen dat alle campings zo waren . (Kan me in de negatieve reactie's niet bepaald vinden , wij hebben echt een andere ervaring ?!?! )

Pierre & Vacances

Ik ga zeker eens terug, misschien met een camper

Joyce Luijken
22-11-2018
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten8

Prachtige camping met zandstrand dat langzaam afloopt naar zee. Veel voorzieningen. Mooi zwembadcomplex. Fraai aangelegd en zeer schoon centraal wasgebouw met binnentuin en speciale kinderdouches. Wij hadden een stacaravan gehuurd van touroperator: De Supreme Lounge: Ruime veranda met loungebank, elektrisch te openen lamellenoverkapping, Opgemaakt bed met Auping matras, vaatwasser en luxe douche; en geen schoonmaakkosten bij vertrek. Dat is pas luxe. Het was op 2 dagen na prachtig weer, vaak zelf te warm bij de caravan, maar op het strand was er dan altijd een heerlijk verkoelend briesje. Het stadje Zadar is vlakbij en zeer de moeite waard, met een historisch en zeer gezellig centrum vol terrasjes en winkeltjes. Mooie uitvalhaven voor boottochten, privé of georganiseerd, naar de vele eilandjes voor de kust. In mei is het gezellig maar nog heerlijk rustig. De mensen zijn erg vriendelijk, en de prijzen zijn redelijk tot verrassend goedkoop

Gereisd Met partner in mei 2018

Leuk, maar geen tweede keer.

Sanne
11-10-2018
  • Activiteiten5

In juni met onze vrienden naar deze camping gegaan met verblijf in een nieuwe bungalow voor 6 pers. Het is absoluut geen camping voor jongeren vanaf 18+, niets te beleven, 's avonds om 00.00u gaat de beachbar dicht, Saturnus de discotheek die aan het begin van het terrein ligt, is alle 14 dagen dat wij er waren dicht geweest!? In de buurt verder helemaal niets te beleven, je moet overal met de auto naartoe als je iets wil doen, grote stad Zadar erg leuk, wel 20 min rijden. Verder moet je op de camping overal voor betalen, bedjes/parasol aan het zwembad zijn ook niet gratis! Daarnaast ook een hele grote camping. Restaurantjes op de camping zelf belachelijk duur voor kroatische prijzen! Wij hebben erg vaak in Nin gegeten, op 15 min rijden, geweldig eten, super goedkoop! Wij komen hier helaas niet nogmaals terug.

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Verbeterpuntjes.

Vos
9-9-2018

Mooi park, mooi sanitair, goede restaurants. Eigelijk niets op aan te merken. Toch 2 tegenvallers helaas. Wij staan 30 meter van de receptie, waar je toch een goed WIFI netwerk verwacht. Het was zwaar knudde, nog maar weinig zo slecht gehad. Het blijft maar aan en uit gaan zodat ook je batterij snel leeg is. Doe dan niks. Echt zwaar slecht. Ten 2e de bedjes bij het zwembad. 2 bedjes en een parasol voor 90 kn in het naseizoen vind ik wat aan de hoge kant. Zou voor de eigen campeerders gratis moeten zijn. Het zwembadwater zou een graadje of wat meer mogen zijn.

Prachtige camping maar wel erg groot!

Nienke
5-9-2018
  • Activiteiten8

Geweldige vakantie gehad met onze kinderen van 8, 12 en 14 jr. Voor alle leeftijden genoeg te doen. Prachtige camping, mooie zwembaden en heerlijk strand! Omgeving is ook erg mooi. Nin, Vir, Zadar en de Krka watervallen zijn echt de moeite waard om te bezoeken. De camping is alleen erg groot, is goed merkbaar in de mobil homes. Deze staan zo ver van alles af, naar het strand/zwembad 20 minuten lopen. Daarentegen zijn het wel mooie ruime plekken in alle rust. Handig is de supermarkt aan de achterzijde buiten de camping. Dichterbij dan de campingsupermarkt en veel meer te krijgen tegen lagere prijzen. Minpunt was de bezetting van de touroperator aldaar. Slechts 1 persoon moest alle problemen oplossen, wat niet te doen was. Ze werkte enorm hard, dus zeker niets ten nadele van haar! Deze camping is zeker voor herhaling vatbaar, dan wel de voorkeur voor een stacaravan dichterbij.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Neem sowieso geen appartement hier!

Emiel
4-9-2018
  • Onderkomen1
  • Onderkomen1
  • Activiteiten5

Slecht 3* appartement. Ouwe bende en vies! Dat je dit nog durft te verhuren voor de hoofdprijs. Snap niet dat mensen zulke oude, vieze appartementen accepteren. Hoeft van mij echt niet super deluxe te zijn maar in ieder geval wel schoon en dingen moeten niet kapot zijn wat bij ons dus wel het geval was. Resort is verder erg groot en massaal. Op de camping staan de meeste caravans en campers hutje mutje. Mooi zwembad alleen erg raar dat je op je eigen resort voor ligstoelen moet betalen. Als er dan nog een goed alternatief is om elders je handdoek neer te leggen heb je zelf nog de keus maar het kan bijna niet anders dan een ligbed te moeten huren. Kroatische mensen zijn ook niet echt de gezelligste mensen, wat een chagrijnen lopen er daar toch rond. Als je nou niet met mensen kan omgaan ga dan niet in het toerisme werken. Medewerkers bij de receptie van dit resort waren wel vriendelijk

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Prima resort, maar veiligheid animatie niet OK

Fam. NiRi
2-9-2018
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Zeer grote camping met veel faciliteiten en animatie. Ook meerdere prima restaurants. Plek voor caravan was lekker groot en voldoende schaduw. Grootte varieert wel flink tussen de percelen. Verder uitstekend sanitair. Helaas slechte ervaring met een door de camping georganiseerde schuim-party in het zwembad, waar geen oog was voor de veiligheid van kinderen. Party werd in een te diep deel van het zwembad gehouden en het schuim kwam boven de hoofden van de kinderen, die in het gedrang niet weg konden komen en hierin bijna verdronken. Uiteindelijk is het afgelopen met schuim in de longen, huilen en kokhalzen, maar dit had heel anders kunnen aflopen. We zijn ons rot geschrokken. Door het animatie team was er te veel oog voor feest, maar niet voor veiligheid en de badmeesters hielden ook geen goed toezicht. Zowel de badmeesters hierop aangesproken als een klacht ingediend bij de receptie, maar hiervan kwam weinig feedback, zelfs geen sorry

Voor ons nooit meer!

Nicky
2-9-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen2
  • Activiteiten3
  • Onderkomen2

De camping zelf een en al chaos. Stacaravans, tenten, mobilhomes allemaal door elkaar. Voor alles en nog wat moet he bijbetalen. Wij huurden een stacaravan van touroperator. Was niet schoongemaakt bij aankomst. Echt heel vies. We hadden constant mankementen aan vannalles en nog wat. De medewerkers waren steeds vriendelijk en probeerde steeds alles netjes op te lossen. De stacaravans van touroperator liggen zeer ver van zee en zwembad. Op de camping zijn auto’s , quads, hooverboards, steps,.. steeds toegelaten.. geeft zeer gevaarlijke situaties.. Voor ons was dit een vakantie om nooit te vergeten.. jammer genoeg dan wel in de negatieve zin.. hygiene is beneden alle peil (stacaravans) te gevaarlijk voor de kids met al het verkeer,. En overal veeeel te druk!! Wie houd van massa toerisme en wie graag zijn vakantie doorbrengt op 1 plek vindt hier vast zijn zin.. voor ons een hele grote teleurstelling op heel veel vlakken..

Vakantiepark info

• VerzorgingHalfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag
  • BBQToegestaan

• ZwembadBarrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand4 minuten lopen, 400 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenFast food, Glutenvrij, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés5

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Tours, Wasserette

• Autovrij parkJa

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan10, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Zaton Holiday Resort in Zaton/Nin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Zaton Holiday Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.