Vakantiepark Zaton Holiday Resort

7.1Goed

• 7.1Activiteiten
  • 7.5Eetgelegenheden
  • 7Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Zaton Holiday Resort voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Aan zee
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Zaton Holiday Resort Camping kun je gerust een resort noemen. In het activiteitenpark alleen al kun je 9 activiteiten ondernemen. Bovendien heb je hier verschillende sportvelden en kun je parasailen of leren duiken op Zaton Holiday Resort. In de omgeving liggen de stadjes Zadar, Nin en Zaton die met de auto prima aan te rijden zijn.

729 reviews over Vakantiepark Zaton Holiday Resort

• 2019
    8Illie16-10-2019

Heerlijk

Wij zijn hier in augustus geweest, wij zaten in een mooie premium stacaravan van de camping zelf. Perfecte ligging. Het is een grote camping , maar ik heb dat niet zo ervaren. Er zijn genoeg lekkere restaurants op de camping en er is genoeg te doen voor jong en oud. Ja je moet voor veel dingen( elektrische autootjes, trampolines, aquastormbaan)betalen, maar dat stoort mij niet. Daardoor hoef je er ook niet heel lang voor in de rij te staan. Heerlijk zwembad en strand waar je erg ver de zee in kunt lopen. En je betaald idd voor bedje en parasol, maar dat weet je van te voren als je de reviews hier leest. Zo hoef je niet om 7 uur in de ochtend al je handdoek klaar te gaan leggen. Alleen wat ons heel erg tegenviel was de avondanimatie, dit kan wel proffesioneler en met meer afwisseling. Zadar erg gezellig stadje om heen te gaan, de nationale parken echt schitterend en dolfijnen boottocht zeker aanrader. Kortom heerlijk 2 weken gehad.

• 9Onderkomen

• 7E&K19-09-2019

Mooi, maar alles kost geld

We hadden een 4* appartement voor 4 personen geboekt. Het appartement mogen we zeker niet over klagen, was erg netjes. Alleen normaal zijn wij goede slapers, maar we hebben in ons hele leven beiden nog nooit zo slecht geslapen! We hebben de nachten qua slapen echt afgeteld, nog nooit hebben we zoiets meegemaakt. Het park is ook super mooi, er is voor elk wat wils. Genoeg tentjes om te eten, drinken, ijsjes, winkeltje.. Noem maar op. Ik vind persoonlijk wel dat het resort apart omgaat met de wisselkoers. Wij hebben voor ons verblijf ook meer betaald achteraf, omdat hun de wisselkoers op de site zetten, maar als ze het een andere dag van je kaart afhalen, je dus meer betaald. Ze hadden een vaag verhaal, maar ik kreeg mijn identiteitsbewijzen dus niet terug voor ik het betaalde. Daarnaast vragen ze voor alles nog geld, wil je een bedje huren aan het strand of zwembad, 5€ per stoeltje per dag. Het was super, maar wel een geldklopperij!

• 9Werner13-09-2019

Super camping!

Super camping! Ja het is een grote camping, maar dat stoorde ons niet echt. Alles (sanitair, het strand, etc.) is perfect onderhouden. Poetsdames in de sanitaire blokken poetsen er de hele dag door... echt geweldig. Wij hadden onze boot mee en ook dat was prima geregeld in het haventje. Echt een aanrader trouwens; er is zoveel te zien in de buurt (Trogir, Kornati, duikbootgrot, Sakarun beach...). Je moet inderdaad betalen voor ligbed bij zwembad of strand... dat weet je op voorhand als je de reviews gelezen hebt, en het voorkomt dat idote 'handdoekjeleg gedoe' dat je vaak op andere campings ziet... dus wat mij betreft ok. Qua uitstappen met de wagen zijn de KRK watervallen echt geweldig, ook Split vonden we mooi... Ik begrijp niet waarom deze camping geen hogere score krijgt...

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

• 6Sardien10-09-2019

Valt tegen

Camping valt helaas tegen! Stacaravan via touroperator geboekt, op zich netjes,matrassen in bedden slecht, nog nooit zo slecht geslapen. Stacaravan staat op het einde van de camping 20min te voet naar strand of zwembad! Gelukkig hadden we onze eigen fietsen mee(10min fietsen) Ligbedden bij zwembad 30kn (€4)en parasol ook nog eens 30kn(€4) belachelijk als je op de camping verblijft dat je hiervoor moet betalen. Strand is wel ok! Je kan best ver de zee in lopen voordat je echt onder water bent, fijn voor gezinnen met jonge kinderen. Weinig te doen in de buurt, Zadar is wel een leuke stad/dorpje om naar toe te gaan. Nin ook wel leuk maar erg klein. Onvriendelijke mensen, kan nog geen lach vanaf bij sommige. Al met al viel de camping helaas tegen en zijn we 4 dgn eerder dan geplant weer terug naar huis vertrokken :(

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 6Mirjam08-09-2019

Absoluut geen glamping!

Glamping tenten worden op de website neergezet als luxe tenten met veel privacy. Dit is totaal niet het geval, staan heel dicht op elkaar en kijken bij elkaar binnen. Geen ruimte om je tent, beperkte inventaris en dan ook nog aan een drukke weg op de camping naar de haven waar heel hard gereden wordt. Schoonmaak, handdoekenwissel en bedden in de tent waren goed. Meerdere keren naar de receptie geweest met vragen, elke keer zeer onvriendelijk en kort reactie gekregen. Ook de rest van het personeel op de camping was zeer onvriendelijk, behalve bij de restaurants. Faciliteiten en Wi-Fi prima, maar erg massaal en druk. In de nachten regelmatig veel geluidsoverlast. Voordeel van de camping is de ligging, waardoor je kunt lopen naar het plaatsje Nin. Verder nooit meer terug.

• 8Robert02-09-2019

Nog steeds fantastisch

We zijn hier alweer voor de tiende keer geweest en we blijven het een fantastische camping vinden. Volgend jaar weer. Inderdaad grote camping maar dat vinden wij geen probleem. 's Nachts is het rustig. Mooi strand. Veel te doen voor iedereen. Sanitair brandschoon

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen

• 7Mirjam26-08-2019

Nooit meer.

Grote camping, gelegen aan een mooi strand. Onze mobile home stond op een rustige plek, maar wel tot laat in de nacht rumoerig. Mobile home geboekt bij touroperator, mankeerde veel. Slechte bedden, slecht onderhoud. En dat voor 3000€ voor 12 dagen. We zaten tegenover sanitairgebouw, daar gebruik van gemaakt omdat onze douche niet functioneerde. Sanitair goed onderhouden. Verder moet je inderdaad voor alles betalen. Zwembad is groot, maar toch nog erg druk. Het is ook echt een heel eind rijden van Nederland. Veel file voor grensovergangen. Voor ons nooit meer.

• 7Eetgelegenheden

• 10James Reijnhout25-08-2019

We komen hier voor de 4 keer op Zaton Holiday Resort en wederom uitstekend bevallen, super mooie camping, personeel vriendelijk en behulpzaam, eten is heerlijk, de sanitaire gelegenheden zijn schoon en netjes ( alleen jammer dat er toch weer mensen zijn) die vernieling aan moeten brengen. Supermooie zwembad en het strand is mooi en netjes, veel te doen voor jong en oud, dus een echte aanrader als je het op een grote camping staan niet erg vindt !!!

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Rob17-08-2019

Heerlijke vakantie gehad, volgend jaar weer!

2 heerlijke weken vakantie gehad hier met onze caravan. Inderdaad het is een drukte met de vele stepjes en elektrische steppen op de camping, ze worden zowel door de grote als kleintjes gebruikt, is ook wel erg groot hier, sanitair wordt keurig de hele dag door schoongemaak, wat een klus met zoveel gasten zeg! Zelfs de lege kampeerplaatsen worden gelijk aangeharkt en de straten geveegd! Glas en plastic keurig gescheiden in aparte containers en afval 2x per dag netjes geleegd. Supermarkt op de camping heeft een zeer uitgebreid assortiment, en genoeg restaurants op het resort dus voor eten en drinken hoef je de camping niet af. Vanaf 24:00 keurig stil op de camping!goede nachtrust dus. Security zelfs ook overdag. Keurig geregeld hier allemaal. Receptie staat je prima te woord voor evt vragen, Vanaf deze camping kun je zoveel zien en doen vanwege de gunstige ligging dat wij tegen onze gewoonte voor volgend jaar weer terug willen. Top!

• 7Eetgelegenheden

• 8Fam. De Jonge17-08-2019

1 keer maar nooit weer

Wij zaten op de camping in onze eigen caravan, bij aankomst kwamen we erachter dat men de indeling van de percelen had veranderd in zone A( dus veel duurdere percelen) dan op het moment dat ik geboekt had, was niets aan te doen zei men. Camping op zich super netjes, was en douche gelegenheden ook allemaal een dikke 10, nadeel hiervan was dat er soms wel 10 wachtende voor je stonden. Genoeg winkeltjes en restaurants en niet abnormaal duur, wat ik wel duur vondt waren de perceel plaatsen. Strand was opgespoten zand( vindt ik persoonlijk niets) voor kleine kinderen ideaal en de eerste 50m ook niet diep, doordat het zand is, zijn er geen goede snorkel mogelijkheden. Omgeving ( Nin, Vrsi) heel mooi, wel een stuk duurder als in Istrie. Zwembad is te klein voor de aantal personen die op het resort verbleven, en ook s’avonds was het polonaise lopen over de boulevard ( mega druk). Wel Dolfijnen gespot ( met een zelf gehuurde boot).

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

30 tips over Vakantiepark Zaton Holiday Resort

• Diana, 08-05-2014

Beograd na mur is erg gezellig in de avond, een grote gezellige drukke boulevard en alle winkeltjes zijn open...ongeveer een klein uurtje rijden vanaf Zaton..aanrader ...ook lekker eten

• Cls , 18-01-2014

Voor de echte kampeerders ....er zijn geen kampeerwinkels dus kaarsen lampjes strandstoeltjes etc etc zijn bijna nergens te koop!!

• mmuller, 08-07-2014

Dolfijnen excursie Ivan, geboekt in Nin

293 vragen over Vakantiepark Zaton Holiday Resort

• jan polman, 08-12-2019

airlodge

heeft er iemand ervaring met de airlodge? of waar deze gelegen zijn op de camping?

• Mirjam de Ridder, 13-11-2019

steiger/ haven

is er een steiger aanwezig bij de camping voor de boot

• Simone, 04-10-2019

Ligging

Als je achteraan staat ongeveer ,in de bungalowtenten van roan/rent a tent hoever is het lopen naar het zwembad dan? En is dat te doen? Of is dit echt niet te doen? 2sportieve mensen met grotere kids 11 en 16

Vakantiepark Zaton Holiday Resort info

• Aantal sterrensterstersterster
  • VerzorgingHalfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag
  • BBQToegestaan

• ZwembadBarrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand4 minuten lopen, 400 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenFast food, Glutenvrij, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés5

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Tours, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats