Zaton/Nin

Reviews over Zaton/Nin

Lekker strand

Brenda
    15-9-2018

Zaton bestaat voornamelijk uit het Holiday Resort. Mooie en schone camping aan het strand.

Het dorpje Nin is op loopafstand. Het heeft een schattige winkelstraat. Het Koninginnestrand is een aanrader voor mensen die de Kroatische kiezelstranden niet fijn vinden.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gezellig, schattig dorpje

Patricia
    11-8-2017

Klein,dorpje vlakbij accomodatie Zaton Holiday resort. Auto dient voor het dorpje geparkeerd (betaald) te worden. Een klein straatje met winkeltjes en horeca gelegenheden. Kleinste cathetdraal vd christelijke wereld in Nin te vinden. Schattig maar wat ons betreft niet iets voor de bucketlist:). Een uurtje in dit stadje is voldoende.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heel mooie locatie

Patricia
    25-6-2016

Bezoek zeker het eiland Pag met z'n zoutwinning en woeste droge plaatsen. Pag zelf stelt niet veel voor. Nin is niet te missen, ook al is het een klein dorpje. Zadar is een leuke stad met een dagelijkse markt.

Gereisd Met partner in juni 2016

Mooi historische stadje Nin

Esther
    22-10-2015

Nin is een lief klein historisch stadje. Je kunt er niet heen om even lekker te shoppen, maar er zitten diverse leuke kleine souvenir winkeltjes en restaurantjes. Leuk marktje aan het water met voornamelijk souvenirs. Zoutmuseum valt enorm tegen, wel leuk om even te kijken, entree is gratis(honden niet toegestaan)

Gereisd Met partner in september 2015

Niet veel te doen

nadja_buyssen
    13-8-2013

Nin is een piepklein eilandje met leuke huisjes en gezellige terrassen en eetgelegenheden. In zaton zijn we niet geweest. Stranden zijn mooi maar er liggen veel kiezels dus waterschoenen zijn aan te raden. Je hoeft hier niet naar toe om te stappen want daar is geen mogelijkheid voor.

Gereisd Met partner in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Zaton/Nin scoort een 7,7 uit 10, op basis van 89 reviews